کسانی که وب سایت یا فروشگاه آنلاین دارند به خوبی می دانند که باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا از روز قبل و ماه قبل بازدید بیشتری به سایت خود داشته باشند. در این مقاله ما در مورد بهترین راه های افزایش بازدید سایت به شما خواهیم گفت.
آیا محتوای جذاب و منحصر به فردی ایجاد می کنید یا محصولات جدید و مهیج را به فروشگاه خود اضافه می کنید و اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که بازدیدکنندگان سایت و فروشگاه آنلاین خود را هدایت کنید و بیشترین بازدید سایت را از آن خود کنید؟
این مقاله برای شماست! در این مقاله ، ما می خواهیم شما را با بهترین روش ها برای افزایش بازدید سایت در سال 2020 آشنا کنیم تا ببینیم چگونه روش هایی مانند استفاده از شبکه های اجتماعی یا هک بازاریابی غیر سنتی می توانند بازدید وب سایت شما را افزایش دهند.
ما همچنین به شما می گوییم که جوانب مثبت برای افزایش بازدید وب سایت چه می کنند. از طرف دیگر ، ما برای بررسی ترافیک وب سایت ، روش های افزایش بازدید سایت در Google ، افزایش بازدید ارگانیک جستجوی Google و غیره به سراغ ابزارهای مختلف خواهیم رفت.

22 روش برای افزایش بازدید سایت به صورت رایگان

اگر به دنبال افزایش بازدید سایت خود در Google هستید و در فکر چگونگی افزایش بازدید سایت خود هستید ، باید بگوییم که اگر بتوانید روش های زیر را به درستی پیاده سازی کنید ، نتایج شگفت انگیزی در انتظار شماست.

1- بهینه سازی موتور جستجو در وب سایت (SEO)

در ابتدا ، برای افزایش بازدید سایت ، باید روی یافتن کلمات کلیدی که محتوای وبلاگ شما را نشان می دهند ، تمرکز کنید. به طور کلی ، شما باید بر روی انتخاب یک یا دو کلمه کلیدی برای هر یک از صفحات وب خود تمرکز کنید. همچنین می توانید از ابزارهای جستجوگرها و ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید.
روی کلمات کلیدی تمرکز کنید که کمتر از 10 هزار جستجو در ماه دارند. پس از چند ماه از راه اندازی وبلاگ و بهینه سازی صفحات محصول خود ، می توانید روی کلمات کلیدی تمرکز کنید که بیشترین حجم جستجو را دارند.
ترفند اصلی برای افزایش بازدید سایت در این بخش این است که ابتدا بتوانید مجموعه ای قدرتمند از کلمات کلیدی مرتبط را داشته باشید. نکته مهم دیگر این است که شما باید از مزایا و قابلیت های وبلاگ خود در فروشگاه آنلاین خود نهایت استفاده را ببرید؛ زیرا تأثیر زیادی در افزایش بازدید ارگانیک جستجوی گوگل دارد.

بیشتر بخوانید: اصول SEO برای تولید مطلوب مطالب

2- بروزرسانی مطالب

به روزرسانی محتوا یکی از پرکاربردترین روش های هک SEO برای افزایش بازدید سایت است. اساساً در این روش شما باید محتوای قدیمی و منقضی شده را از صفحات سایت خود حذف کنید و بخشهای مربوط به محتوای جدید داشته باشید.
ساده ترین راه برای به روزرسانی محتوای صفحه یک محصول این است که از کاربران بخواهید نظرات یا بررسی های خود را درباره محصولات در قسمت نظرات بنویسند. در این حالت ، Google نظرات کاربران را به عنوان یک کار مداوم و به عنوان محتوای جدید تشخیص می دهد. علاوه بر این ، می توانید با ارسال مداوم نظرات کاربر و خریدار ، محتوای صفحات خود را به روز کنید.

3- سایت را به موتورهای جستجو ارسال کنید

گزینه دیگری که برای افزایش بازدید سایت و سئو سایت مفید خواهد بود این است که از موتورهای جستجو بخواهید سایت شما را خزنده و نمایه کنند تا بتوانید در ورودی های مربوط به سایت خود در Google رتبه بندی کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه می توان با یک قطعه ویژه در رتبه بالاتر از Google قرار گرفت؟

4- ایجاد بک لینک

بک لینک ها قسمت مهم دیگری از سئو هستند که می توانند نقش زیادی در افزایش بازدید سایت شما داشته باشند. وقتی سایت دیگری به سایت شما پیوند می یابد ، Google سیگنال هایی را درباره ارزشمند بودن سایت شما دریافت می کند و می گوید که سایت شما با کلمات کلیدی مرتبط است.
همچنین ، بک لینک ها می توانند بازدید زیادی از فروشگاه آنلاین شما را به دنبال داشته باشند. کاربران با کلیک بر روی لینک مورد نظر وارد سایت و فروشگاه شما می شوند و احتمالاً پایان این مسیر منجر به خرید می شود.
برای دریافت بک لینک نیازی به هزینه ندارید و گرفتن بک لینک به صورت رایگان از منابع مختلف امکان پذیر است و باید این کار را به صورت اصولی انجام دهید.

5. چشم از رقبا نبندید

تجزیه و تحلیل رقبا یکی از مهمترین راه هایی است که می توانید بازدید سایت خود را افزایش دهید. شما باید بفهمید که بهترین منابع ترافیکی رقبا از کجا ناشی می شوند و کدام کانال های بازاریابی بیشتر به مخاطبان شما مربوط می شوند.
یکی از ساده ترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که به سایت رقیب در ابزار الکسا بروید و به قسمت Upstream Sites بروید تا ببینید کدام سایت ها قبل از صفحه اصلی سایت رقیب بازدید شده اند.
اگر Google را در بالای لیست ببینید ، متوجه می شوید که آنها از Google Ads و SEO Ads استفاده کرده اند. اگر فیس بوک یا سایر سیستم عامل ها منبع ترافیک ورودی برای رقابت شما بودند ، باید به دنبال تبلیغات در این سیستم عامل ها باشید. یا اگر متوجه شدید که بیشترین میزان ورود به سایت از یکی از وبلاگ های فعال در این زمینه است ، باید استراتژی خود را بر همکاری با آن وبلاگ ها متمرکز کنید.

6- بهینه سازی محتوای سایت بر اساس کلمات کلیدی طولانی

اگرچه ممکن است هنگام تحقیق با کلمات کلیدی کوتاه روبرو شویم و بخواهیم روی آنها کار کنیم ، اما نباید از کلمات کلیدی دم بلند نیز غافل شویم. این کلمات خاص می توانند ورودی خوبی برای ما باشند و به افزایش بازدید سایت کمک کنند.
از آنجا که آنها کلمات خاصی هستند ، بیشتر طبقه بندی می شوند؛ زیرا هنوز رقبای زیادی نیامده اند. نه تنها رتبه بندی در کلمات کلیدی طولانی و مرتبط آسان تر است ، بلکه حدس زدن قصد موتور جستجو نیز آسان تر خواهد بود.
هنگامی که تجربه کاربری سایت خود را متناسب با نیت موتور جستجو ایجاد می کنید ، محتوای شما بیشتر به آنچه می خواهید مرتبط می شود. این روش برای افزایش ترافیک جستجوی Google به صورت ارگانیک توسط یک گروه کاربر هدف بسیار خوب عمل می کند.

7- روزانه محتوا یا محصول در سایت اضافه کنید

از آنجا که یکی از مهمترین فاکتورهای Google برای رتبه بندی مطالب ، تازه بودن مطالب است ، به روزرسانی مداوم مطالب سایت به صورت روزانه می تواند بسیار مفید باشد. این امر نه تنها برای سئو بسیار خوب است ، بلکه دلیل بازگشت کاربران و بازدید مجدد آنها از سایت نیز می باشد. اگر آنها بدانند که هر روز چیز جدیدی برای کشف در سایت شما وجود دارد ، به احتمال زیاد هر روز به سایت شما مراجعه می کنند.

بیشتر بخوانید: استراتژی محتوا چیست؟

8- مطالب خاص را در سایت منتشر کنید

راه اندازی یک وبلاگ ، گذراندن یک دوره رایگان ، ارسال فایل های ارائه ، میزبانی یک وبینار و ارسال سایر مطالب مرتبط در سایت به شما کمک زیادی می کند. اگر می توانید پیش بروید و محتوای خود را به طور انحصاری منتشر کنید ، کاربران دلیل بازگشت به سایت شما را دارند.

9- انجام آزمون و انتشار نتایج

تست یکی از موثرترین ابزارهای تولید سرب است که به طور گسترده در مخلوط بازاریابی محتوا استفاده می شود. نرخ تبدیل آزمونها و آزمونها بسیار زیاد است و شما نه تنها می توانید از ایمیل های بدست آمده برای بازاریابی از طریق ایمیل استفاده کنید بلکه از پاسخ های کاربران نیز اطلاعات خوبی کسب می کنید.
اما اگر می خواهیم در مورد افزایش بازدید سایت صحبت کنیم ، باید بگوییم که کاربران نه تنها زمان زیادی را برای شرکت در این آزمون می گذرانند ، بلکه نتایج را از طریق شبکه های اجتماعی یا هر سیستم عامل دیگری به اشتراک می گذارند و میزان بازدید را به سایت شما.

10. به پادکست بروید

این روزها بازار پادکست در ایران بسیار بهتر از گذشته شده است و پادکست های حرفه ای و جذابی می بینم. پادکست ها می توانند مخاطبان زیادی داشته باشند و در نتیجه ، این مخاطبان برای حمایت از شما و گوش دادن به پادکست های شما ، ناخودآگاه بازدید سایت شما را افزایش می دهند.

اهمیت پادکست ها:
افزایش آگاهی از نام تجاری – کاربران ابتدا می توانند شما را از طریق پادکست های شما بشناسند و سپس به سایت شما مراجعه کنند.
روابط مشتری – شما می توانید از طریق محتوای پادکست خود به مشتریان خود ارزش افزوده دهید. همچنین ، شما می توانید محتوای جذاب و تعاملی ارائه دهید که تجربه برند شما را لذت بخش کند.

SEO را بهبود ببخشید – این روزها پادکست ها در بهبود SEO بسیار مهم هستند و از آنجا که کد صوتی شما در سایت جاسازی شده است ، شما فرصت خوبی برای بهبود وضعیت SEO خود خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: آموزش و تولید پادکست جامع

11- نوشتن بر روی سیستم عامل های انتشار محتوای رایگان

یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید نوشتن محتوا و انتشار آن در سیستم عامل های انتشار محتوای رایگان مانند ویرگول ، رسانه یا LinkedIn است. این به شما کمک می کند برای سایت خود بک لینک ایجاد کنید یا کاربران را وادار به دنبال کردن مطالب مرتبط و جالب در سایت خود کنید.

12- انتشار مطالب در بسترهای ویدئویی

محتوای ویدئویی را باید بهترین نوع محتوا در نظر گرفت تا با مخاطبان شما درگیر شود. بنابراین سعی کنید برخی از مطالب خود را به فیلم تبدیل کرده و در سیستم عامل های رایگان مانند آپارات ، یوتیوب ، تاماشا و برای آنها پست کنید تا بازدید سایت بیشتر شود. اگر حداقل یک هفته بتوانید ویدیو ارسال کنید ، بازدید سایت شما افزایش می یابد.

13. از ویژگی ارسال مهمان استفاده کنید

اگر این فرصت را دارید که دیگران مقالاتی را برای شما ارسال کنند یا محتوای آنها را در سایت خود قرار دهند ، حتماً از این توانایی استفاده کنید. ارسال مهمان دو ویژگی بسیار خوب دارد. یکی این که می توانید برخی از پست های خود را به صورت مهمان در سایت ها و سیستم عامل های معروف ارسال کنید و دوم اینکه دیگران می توانند از سایت شما برای ارسال مهمان استفاده کنند.
این نه تنها بازدید سایت را افزایش می دهد ، بلکه میزان جذابیت و تعامل مخاطبان را نیز افزایش می دهد. البته باید مراقب باشید که قوانین پست مهمان را به درستی رعایت کنید. در این حالت می توانید از قابلیت بک لینک برای افزایش بازدید سایت خود استفاده کنید.

14. قدرت رسانه های اجتماعی را جدی بگیرید

یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای افزایش بازدید سایت خود انجام دهید ، استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی و برنامه های پیام رسان است. طبق قوانین هر سیستم عامل می توانید به سایت یا نشریات خود پیوند دهید و بنابراین بازدیدهای ارگانیک و رایگان بیشتری را به خود جلب کنید.
اگر فروشگاه اینترنتی دارید می توانید از بازاریابی محتوا برای تبلیغ محصول خود استفاده کنید و در نهایت از لینک برای هدایت مخاطبان به صفحه محصول و خرید آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بازاریابی در اینستاگرام؛ 9 تکنیک برای کمپین بازاریابی موثر اینستاگرام

15. LinkedIn را فراموش نکنید

ممکن است برخی تصور کنند که LinkedIn فقط یک شبکه اجتماعی متخصص است و بیشتر برای بازاریابی 2 مفید است ، اما در واقع LinkedIn یکی از بهترین سیستم عامل ها برای انتشار محتوای رایگان و دریافت ترافیک برای سایت است. می توانید با ارسال مطالب جذاب در LinkedIn ، بازدید بیشتری به سایت یا فروشگاه آنلاین خود برسانید.

16. یک دکمه برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی اضافه کنید.

افزودن دکمه شبکه های اجتماعی به پست های وبلاگ ، صفحات محصول ، تصاویر و سایر محتوای سایت به کاربران کمک می کند تا مطالب خود را به راحتی با لینک خود به اشتراک بگذارند. این نقش مهمی در افزایش بازدید سایت شما دارد. زیرا دیگران روی آن پیوند کلیک کرده و وارد سایت شما می شوند.

17. بازاریابی از طریق ایمیل ، ابزاری جادویی

با بازاریابی از طریق ایمیل و قرار دادن لینک در پیام های خود می توانید بازدید بیشتری از سایت و فروشگاه آنلاین خود داشته باشید. در حالی که برخی از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام نسبت به پیوند بسیار حساس هستند ، بازاریابی از طریق ایمیل بهترین کانال برای انجام این کار است.

بیشتر بخوانید: آموزش ایجاد بازاریابی از ابتدا برای ایجاد اولین کمپین

18- در گروه ها و انجمن ها شرکت کنید

حضور در انجمن ها و گروه های تخصصی آنلاین روش دیگری برای افزایش بازدید سایت است. به این ترتیب می توانید ضمن شرکت در بحث های انجام شده ، پیوندی به محتوای سایت خود ارسال کنید تا در صورت لزوم دیگران نیز از آن استفاده کنند.

19. همکاری با همه طبقات و مارک های دیگر.

کار دیگری که می توانید برای افزایش بازدید سایت خود انجام دهید همکاری با مارک ها و مارک های دیگر است. شما می توانید مطالب خود را ارسال کنید و آنها می توانند مطالب شما را به اشتراک بگذارند. هرکدام از شما مخاطبان خاص خود را دارید که این بازی برد-برد باعث جذب بیشتر بازدید کنندگان می شود.

20- بروزرسانی و بهبود مطالب قدیمی

ممکن است الگوریتم های Google هنگام انتشار محتوای فوق متفاوت بوده باشد یا اینکه تجربه تولید محتوای کمتری داشته باشید. به روزرسانی و بهبود محتوای قدیمی با توجه به روندهای فعلی و الگوریتم های Google روش دیگری برای کمک به شما در افزایش بازدید سایت است.
برای انجام این کار ، می توانید مقاله خود را با اصلاحات جدید بازنشر دهید یا بخشهای جدید اضافه کنید ، یا می توانید مقاله خود را از کلمات LSI (کلمه کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی) به روز کنید ، یا می توانید پست قبلی را با داده های جدید به روز کنید.

21. محتوای خوشه بسیار مهم است

محتوای خوشه نقش مهمی در افزایش بازدید سایت دارد. در این نوع محتوا ، شما یک کلمه کلیدی را انتخاب می کنید و محتوا را در اطراف آن منتشر می کنید. سپس محتوای اصلی را به عنوان یک ستون در نظر بگیرید و برخی دیگر از مطالب مرتبط را تولید کنید.
به این ترتیب نه تنها تعداد مقالات منتشر شده شما افزایش می یابد ، بلکه اطلاعات بیشتری نیز در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و از طرف دیگر ، می توانید پیوند حرفه ای خوبی بین مقالات برقرار کنید.

22. انتشار مطالب گسترده

روش دیگر برای افزایش بازدید سایت Google تولید و انتشار محتوای گسترده و جامع است که مخاطبان شما را درگیر خود کند و زمان زیادی را در سایت شما بگذرانید. درست است که ممکن است برخی از مخاطبان حوصله خواندن مطالب طولانی را نداشته باشند ، اما اگر مطالب شما مفید و درهم باشد ، قطعاً تا آخر با آن می مانند.

با راه اندازی محتوای گسترده و آسمان خراش ها ، بازدید سایت را افزایش دهید

برخلاف تصور بسیاری از افراد ، محتوای کوتاه همیشه بهتر است ، اما تحقیقات نشان داده است که محتوای بیش از 3000 کلمه 28٪ بیشتر به اشتراک گذاشته می شود. از امروز ، یکی از راه های افزایش بازدید سایت که ذکر کردیم ، ارسال مطالب گسترده با استفاده از روش Skyscraper است.
روش آسمان خراش اولین بار توسط برایان دین ، ​​متخصص برجسته در زمینه سئو و بازاریابی دیجیتال ارائه شد. این روش در اطراف شبکه ای از بک لینک به محتوای شما به روشی ثابت ، مقیاس پذیر و نتیجه گرا کار می کند و به افزایش بازدید سایت کمک می کند.
مهمترین جنبه تولید آسمان خراش و محتوای طولانی ، ایجاد بک لینک قوی از سایت ها و منابعی است که ما آنها را به عنوان بسترهای معتبر می شناسیم. از آنجا که الگوریتم های گوگل محتوای با کیفیت را دوست دارند ، اگر محتوای شما با ارزش ارزیابی شود یا محتوای شما توسط سایت معتبری ارائه شود ، در نتایج جستجوی Google رتبه بالاتری خواهد داشت. در این روش شما حتی نیازی نیست که خودتان به جستجوی موضوع تولید محتوا بپردازید و می توانید از نمونه های موفق قبلی به سبک خود استفاده کنید.

فرایند تولید محتوای طولانی و آسمان خراش
1- مطالب مشابه را کشف کنید

هنگامی که جایگاهی برای محتوای خود پیدا کردید ، وقت آن است که به رقبا نگاه کنید و از ابزارهای دیگر استفاده کنید تا ببینید چه مطالبی تاکنون منتشر شده است.
بررسی کنید که کدام یک از مطالب بهترین است و محتوای کامل و جامعی را که می خواهید از آن ایده تولید کنید. وقتی محتوای شما مفید است و ارزش پیوند دادن با آن را دارد ، منابع مختلفی به شما پیوند می دهند. اگر بتوانید از حداقل 50 روش معتبر پیوند دریافت کنید ، عملکرد بسیار خوبی خواهید داشت.

2- مطالب خود را بهینه کنید

اینجاست که به زیباترین قسمت روش آسمان خراش می رسیم. در این مرحله ، شما باید مطمئن شوید که دنیای وب با محتوایی پر شده است که مشابه موضوع شما منتشر شده است. اما بهترین مطالب همیشه بازدید بیشتری را به خود جلب می کند. به همین دلیل است که آنها می گویند محتوا تولید کنید که بهتر نباشد.
تلاش کنید تا آنجا که می توانید محتوای خود را غنی کنید و با افزودن اطلاعات جدید و نکات کاربردی بیشتر ، محتوای جذاب اضافه کنید. اگر می توانید مقاله طولانی تری بنویسید ، نمونه های بیشتری اضافه کنید ، از عکس ها و فیلم های خاص استفاده کنید ، حتماً این کار را انجام دهید.

3. تمرکز بر توزیع محتوا

بسیاری معتقدند توزیع محتوا از تولید محتوا مهمتر است. بنابراین اگر به دنبال افزایش بازدید سایت هستید ، روش های مختلفی را برای توزیع بهتر و بیشتر مطالب خود امتحان کنید. یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید استفاده از ایمیل است.

در ایمیل های خود می توانید به مخاطبان ، همکاران ، علاقه مندان و دیگران اطلاع دهید که آنها به محتوای جدید شما نیاز دارند. علاوه بر این ، از طریق روش های دیگر مانند اطلاعات در شبکه های اجتماعی ، می توانید روی توزیع بهتر محتوای خود کار کنید.

با ویرایش مطالب قدیمی بازدید وب سایت را افزایش دهید

یکی از بهترین راه ها برای افزایش بازدید سایت ، ویرایش مطالب قدیمی است. شما بدون شک مطالب زیادی تا به امروز ارسال کرده اید که هر کدام بازخورد خود را داشته اند و اکنون برخی از آنها توانایی به روزرسانی را دارند.
اولین قدم در به روزرسانی محتوای قدیمی این است که ببینید چه محتوایی توانایی به روزرسانی را دارد. سه روش مهم برای انجام این کار وجود دارد:

استفاده از Google Analytics: می توانید از این ابزار برای مرتب سازی محتوای خود بر اساس تاریخ استفاده کرده و به محتوای قدیمی بروید که به خوبی بازدید شده است.
محتوای همیشه سبز: برخی از مطالب به عنوان همیشه سبز شناخته می شوند. معمولاً این محتوا تاریخ انقضا ندارد و تمام یا بخشی از آن همچنان با به روزرسانی های جدید قابل استفاده است. تصور کنید که چند سال پیش از 10 سایت میزبانی برتر استفاده کرده اید و اکنون می توانید این مقاله را با اطلاعات جدید به روز و بازنشر کنید.
محتوای تولید شده برای کلمات کلیدی خاص: ممکن است ما در گذشته به دنبال رتبه بندی برای برخی از کلمات کلیدی باشید و از طریق آنها بازدید سایت خود را افزایش می دهید. اگر در بررسی مطالب قدیمی متوجه شدیم که محتوای مورد نظر ورودی خوبی دریافت نمی کند ، باید برای اصلاح آن قدم برداریم.
اما چگونه محتوای قدیمی خود را به روز کنیم؟

چندین روش عملی برای ویرایش مطالب قدیمی وجود دارد که می توانید برای به روزرسانی مطالب خود استفاده کنید.
اصلاح موارد مشکل ساز
ممکن است یک پیوند ، تصویر یا فیلم در محتوای شما وجود داشته باشد که اکنون پس از چند سال به درستی کار نمی کند. اولین کاری که باید انجام دهید یافتن پیوندهای خراب و تعمیر آنها است. مرحله بعدی تعمیر و جایگزینی عکس ها و فیلم های قدیمی یا آسیب دیده است.
تولید محتوای گسترده

اگر محتوای خوبی دارید که بازدید خوبی دارد ، می توانید با افزودن بخشهای جدید و اطلاعات به روز ، محتوای خود را گسترش داده و ویرایش کنید. افزودن زیرنویس ، عکس و فیلم جدید در این بخش می تواند بسیار مفید باشد.
پیوند دادن به مطالب قدیمی
اگر اخیراً محتوایی را منتشر کرده اید که موضوعی مشابه محتوای قدیمی دارد یا می توانید از طریق محتوای جدید به مطالب قدیمی پیوند دهید ، حتماً این کار را انجام دهید. تا آنجا که می توانید در مطالب جدید یا مطالب محبوب خود ، به مطالب قدیمی پیوند داده و پیوندهای حرفه ای ایجاد کنید.
همچنین می توانید با پیوند دادن به آن ، محتوای قدیمی خود را در سیستم عامل های دیگر به روز کنید و بازدید سایت خود را افزایش دهید. البته فراموش نکنید که از مخاطبان بخواهید که این مقاله را به اشتراک بگذارند و آن را به روز کنند.

خلاصه: چگونه بازدید سایت خود را افزایش دهیم؟

به طور کلی ، می توانید از روش های ارگانیک و رایگان برای افزایش بازدید سایت استفاده کنید ، یا می توانید روش های پولی را انتخاب کنید. در روش های رایگان ، هدف اصلی شما باید تولید محتوای جذاب و مفید ، سئو داخلی ، به روزرسانی محتوا ، توزیع محتوا در سیستم عامل های انتشار محتوای رایگان ، تجزیه و تحلیل رقبا و فعالیت مداوم باشد.
اما در روش های پرداخت برای افزایش بازدید سایت ، باید بیشتر روی گزارش گیری ، دریافت بک لینک ، کمپین های محتوایی ، همکاری با اینفلوئنسرها ، استفاده از ابزارهای تبلیغاتی شبکه های اجتماعی و اجاره رسانه ها تمرکز کنید.