کسانی که وب سایت یا فروشگاه آنلاین دارند به خوبی می دانند که باید تمام تلاش خود را بکنند تا از روز قبل و ماه قبل بازدید بیشتری به سایت خود داشته باشند. در این مقاله ما در مورد بهترین راه های افزایش بازدید سایت به شما خواهیم گفت.
آیا محتوای جذاب و منحصر به فردی ایجاد می کنید یا محصولات جدید و مهیج را به فروشگاه خود اضافه می کنید و اکنون تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که چگونه بازدیدکنندگان سایت و فروشگاه آنلاین خود را جذب کنید و بیشترین بازدید سایت را از آن خود کنید؟

این مقاله برای شماست! در این مقاله ، ما می خواهیم شما را با بهترین روش ها برای افزایش بازدید سایت در سال 2020 آشنا کنیم تا ببینیم چگونه روش هایی مانند استفاده از شبکه های اجتماعی یا هک بازاریابی غیر سنتی می توانند بازدید وب سایت شما را افزایش دهند.
ما همچنین به شما می گوییم که متخصصان واقعاً برای افزایش بازدید وب سایت چه می کنند. از طرف دیگر ، ما به سراغ ابزارهای مختلف برای بررسی ترافیک وب سایت ، روش های افزایش بازدید سایت در Google ، افزایش ترافیک جستجوی Google به صورت ارگانیک و غیره خواهیم رفت.

22 روش برای افزایش بازدید سایت به صورت رایگان

اگر به دنبال افزایش بازدید سایت خود در Google هستید و در فکر چگونگی افزایش بازدید سایت خود هستید ، باید بگوییم که اگر بتوانید روش های زیر را به درستی پیاده سازی کنید ، نتایج شگفت انگیزی در انتظار شماست.

1- بهینه سازی موتور جستجو در وب سایت (SEO)

در همان ابتدای کار ، برای افزایش بازدید سایت ، باید روی یافتن کلمات کلیدی که محتوای وبلاگ شما را نشان می دهند تمرکز کنید. معمولاً باید روی انتخاب یک یا دو کلمه کلیدی برای هر یک از صفحات وب خود تمرکز کنید. همچنین می توانید از ابزارهای جستجوگرها و ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید.
روی کلمات کلیدی تمرکز کنید که کمتر از 10 هزار جستجو در ماه دارند. پس از چند ماه از راه اندازی وبلاگ خود و بهینه سازی صفحات محصول خود ، می توانید روی کلمات کلیدی تمرکز کنید که حجم جستجوی بیشتری دارند.
ترفند اصلی برای افزایش بازدید سایت در این بخش این است که ابتدا بتوانید مجموعه ای قدرتمند از کلمات کلیدی مرتبط را داشته باشید. نکته مهم دیگر این است که شما باید از مزایا و قابلیت های وبلاگ خود در فروشگاه آنلاین خود نهایت استفاده را ببرید. زیرا تأثیر زیادی در افزایش بازدید ارگانیک جستجوی گوگل دارد.

بیشتر بخوانید: اصول SEO برای تولید مطلوب مطالب

2- به روزرسانی مطالب

تازه سازی محتوا یکی از متداول ترین روش های هک SEO برای افزایش بازدید سایت است. اساساً ، در این روش ، شما باید مطالب قدیمی و منقضی شده را از صفحات سایت خود حذف کنید و به جای آن قسمت های جدید مربوط به محتوا داشته باشید.
ساده ترین راه برای به روزرسانی محتوای صفحه یک محصول این است که از کاربران بخواهید نظرات یا بررسی های خود را درباره محصولات در قسمت نظرات بنویسند. در این حالت ، Google نظرات کاربران را به عنوان یک کار مداوم و به عنوان محتوای جدید تشخیص می دهد. علاوه بر این ، می توانید با انتشار مداوم بازخورد کاربر و خریدار ، محتوای صفحات خود را تازه نگه دارید.

3- معرفی سایت به موتورهای جستجو

گزینه دیگری که برای افزایش بازدید سایت و سئو سایت مفید خواهد بود این است که از موتورهای جستجو بخواهید سایت شما را خزنده و ایندکس کنند تا بتوانید در ورودی های مربوط به سایت خود در گوگل رتبه بندی کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه می توان از یک Google با یک قطعه ویژه بالاتر از Google رتبه بندی کرد؟

4- ایجاد بک لینک

بک لینک ها قسمت مهم دیگری از سئو هستند که می توانند نقش مهمی در افزایش بازدید سایت شما داشته باشند. وقتی سایت دیگری به سایت شما پیوند می یابد ، Google سیگنال هایی را درباره ارزشمند بودن سایت شما دریافت می کند و می گوید که سایت شما با کلمات کلیدی مرتبط است.
علاوه بر این ، بک لینک ها می توانند بازدید زیادی از فروشگاه آنلاین شما را به دنبال داشته باشند. کاربران با کلیک بر روی لینک مورد نظر به سایت و فروشگاه شما دسترسی پیدا می کنند و پایان این مسیر احتمالاً منجر به خرید می شود.
برای دریافت بک لینک نیازی به هزینه ندارید و گرفتن بک لینک به صورت رایگان از منابع مختلف امکان پذیر است و باید این کار را به صورت اصولی انجام دهید.

5- چشم از رقبا نبندید

تجزیه و تحلیل رقبا یکی از مهمترین راه هایی است که می توانید بازدید سایت خود را افزایش دهید. شما باید دریابید که منابع اصلی ترافیک رقبای شما از کجا تأمین می شود و بیشتر به کدام کانال های بازاریابی علاقه دارند.
یکی از ساده ترین کارهایی که می توانید انجام دهید اینست که وارد سایت رقبا در ابزار الکسا شوید و به قسمت Upstream Sites بروید تا ببینید کدام سایتها قبل از صفحه فرود سایت رقبا بازدید شده اند.
اگر Google را در بالای لیست ببینید ، متوجه می شوید که آنها از تبلیغات Google Ads و SEO استفاده کرده اند. اگر فیس بوک یا سایر سیستم عامل ها منبع ترافیک ورودی برای رقبا بودند ، باید به دنبال تبلیغات در این سیستم عامل ها باشید. یا اگر متوجه شدید که بیشترین میزان ورود به سایت از طریق یکی از وبلاگ های فعال در این زمینه انجام می شود ، باید استراتژی خود را بر همکاری با چنین وبلاگ هایی متمرکز کنید.

6- بهینه سازی محتوای سایت بر اساس کلمات کلیدی طولانی

اگرچه ممکن است هنگام تحقیق با کلمات کلیدی کوتاه روبرو شویم و بخواهیم روی آنها کار کنیم ، اما نباید از کلمات کلیدی Long Tail نیز غافل شویم. این کلمات خاص می توانند ورودی خوبی برای ما باشند و به افزایش بازدید سایت کمک کنند.
از آنجا که این کلمات خاص هستند ، به احتمال زیاد رتبه بندی می شوند؛ زیرا هنوز رقبای زیادی سراغ آنها نرفته اند. نه تنها رتبه بندی در کلمات کلیدی طولانی و مرتبط آسان تر است ، بلکه حدس زدن قصد جستجوگر نیز آسان تر خواهد بود.
هنگامی که شما تجربه کاربر سایت خود را متناسب با هدف جستجوگر ایجاد می کنید ، محتوای شما بیشتر با آنچه او به دنبال آن است مرتبط است. این روش در افزایش ترافیک جستجوی Google به صورت ارگانیک توسط گروهی از کاربران هدف بسیار خوب عمل می کند.

7- به صورت روزانه محتوا یا محصول را در سایت اضافه کنید

از آنجایی که یکی از مهمترین فاکتورهای Google برای رتبه بندی مطالب ، تازه بودن مطالب است ، بنابراین به روزرسانی مداوم مطالب سایت به صورت روزانه می تواند بسیار مفید باشد. این امر نه تنها برای سئو بسیار خوب است ، بلکه دلیل بازگشت کاربران و بازدید مجدد آنها از سایت نیز می باشد. اگر آنها بدانند که هر روز چیز جدیدی برای کشف در سایت شما وجود دارد ، به احتمال زیاد هر روز به سایت شما مراجعه می کنند.

بیشتر بخوانید: استراتژی محتوا چیست؟

8- انتشار مطالب خاص در سایت

راه اندازی یک وبلاگ ، برگزاری یک دوره رایگان ، انتشار پرونده های ارائه ، برگزاری وبینار و انتشار سایر مطالب مرتبط در سایت به شما کمک زیادی می کند. اگر می توانید پیش بروید و محتوای خود را به طور انحصاری منتشر کنید ، کاربران دلیل بازگشت به سایت شما را دارند.

9- برگزاری آزمون و انتشار نتایج

تست ها یکی از موثرترین ابزارها برای تولید سرنخ هستند که به طور گسترده در مخلوط بازاریابی محتوا استفاده می شوند. نرخ تبدیل آزمونها و آزمونها بسیار زیاد است و نه تنها می توانید از ایمیل های به دست آمده برای بازاریابی از طریق ایمیل استفاده کنید ، بلکه از پاسخ های کاربران اطلاعات خوبی نیز بدست می آورید.
اما اگر می خواهیم در مورد افزایش بازدید سایت صحبت کنیم ، باید بگوییم که کاربران نه تنها زمان زیادی را برای شرکت در این آزمون می گذرانند ، بلکه نتایج را از طریق شبکه های اجتماعی یا هر بستر دیگری به اشتراک می گذارند و میزان بازدید سایت شما را افزایش می دهند.

10. به پادکست بروید

این روزها بازار پادکست در ایران بسیار بهتر از گذشته شده است و پادکست های حرفه ای و جذابی می بینم. پادکست ها می توانند مخاطبان زیادی داشته باشند و در نتیجه این مخاطبان ناخودآگاه برای پشتیبانی از شما و گوش دادن به پادکست های شما بازدید سایت شما را افزایش می دهند.

اهمیت پادکست ها:

افزایش آگاهی از نام تجاری: کاربران ممکن است ابتدا شما را از طریق پادکست شما بشناسند و سپس به سایت شما مراجعه کنند.
روابط مشتری: شما می توانید از طریق محتوای پادکست خود به مشتریان خود ارزش دهید. علاوه بر این ، شما می توانید محتوای تعاملی و جذاب ارائه دهید که تجربه برند شما را لذت بخش کند.
بهبود سئو: این روزها پادکست ها در بهبود سئو اهمیت زیادی دارند و به دلیل اینکه کد صوتی شما در سایت جاسازی شده است ، فرصت خوبی برای بهبود وضعیت سئو خود خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: تولید و آموزش جامع پادکست

11- نوشتن در سیستم عامل های انتشار محتوای رایگان

یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید نوشتن محتوا و انتشار آن در سیستم عامل های انتشار محتوای رایگان مانند ویرگول ، مدیوم یا LinkedIn است. این به شما کمک می کند برای سایت خود بک لینک ایجاد کنید یا از کاربران می خواهید مطالب مرتبط و جالب تری را در سایت خود دنبال کنند.

12- انتشار مطالب در بسترهای ویدئویی

محتوای ویدئویی را باید بهترین نوع محتوا در نظر گرفت تا با مخاطبان شما درگیر شود. بنابراین سعی کنید برخی از مطالب خود را به صورت فیلم درآورید و آنها را در سیستم عامل های رایگان مانند آپارات ، یوتیوب ، تماشا و برای منتشر کنید تا بازدید سایت بیشتر شود. اگر بتوانید حداقل یک هفته ویدیویی را منتشر کنید ، بازدید سایت شما افزایش می یابد.

13. از ویژگی پست مهمان استفاده کنید

اگر این فرصت را دارید که دیگران برای شما مقاله ارسال کنند یا محتوای آنها را در سایت خود منتشر کنند ، حتماً از این ظرفیت استفاده کنید. پست مهمان دو ویژگی بسیار خوب دارد. یکی اینکه می توانید برخی از پست های خود را به عنوان مهمان در سیستم عامل ها و سایت های معروف منتشر کنید و دوم اینکه دیگران می توانند از سایت شما برای انتشار پست های مهمان استفاده کنند.
این نه تنها بازدید سایت را افزایش می دهد ، بلکه باعث افزایش تعامل و مشارکت مخاطبان می شود. البته باید مراقب باشید که قوانین پست مهمان را به درستی رعایت کنید. در این حالت ، می توانید از ظرفیت بک لینک برای افزایش بازدید سایت خود استفاده کنید.

14. قدرت رسانه های اجتماعی را جدی بگیرید

یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای افزایش بازدید سایت خود انجام دهید ، استفاده از ظرفیت رسانه های اجتماعی و برنامه های پیام رسان است. با پیروی از قوانین هر سیستم عامل می توانید به سایت یا پست های خود پیوند داده و در نتیجه بازدیدهای ارگانیک و رایگان بیشتری را به خود جلب کنید.
اگر فروشگاه اینترنتی دارید می توانید از بازاریابی محتوا برای تبلیغ محصول خود استفاده کنید و در نهایت از لینک برای هدایت مخاطبان به صفحه محصول و خرید آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بازاریابی اینستاگرام؛ 9 ترفند برای کمپین بازاریابی موثر اینستاگرام

15. LinkedIn را فراموش نکنید

ممکن است برخی تصور کنند که LinkedIn فقط یک شبکه اجتماعی متخصص است و بیشتر برای بازاریابی B2B مفید است ، اما در واقع LinkedIn یکی از بهترین سیستم عامل ها برای انتشار محتوای رایگان و ترافیک وب سایت است. با ارسال مطالب جالب در LinkedIn می توانید بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید.

16. دکمه “اشتراک” را در شبکه های اجتماعی اضافه کنید.

افزودن دکمه شبکه های اجتماعی به پست های وبلاگ ، صفحات محصول ، تصاویر و سایر مطالب سایت به کاربران کمک می کند تا مطالب شما را به راحتی با یک لینک به اشتراک بگذارند. این نقش مهمی در افزایش بازدید سایت شما دارد. زیرا دیگران روی آن پیوند کلیک می کنند و از سایت شما بازدید می کنند.

17. بازاریابی از طریق ایمیل ابزاری جادویی است

با استفاده از بازاریابی از طریق ایمیل و تعبیه پیوندها در پست های خود می توانید میزان مراجعه به وب سایت و فروشگاه آنلاین خود را افزایش دهید. در حالی که برخی از رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام بسیار به پیوند حساس هستند ، بازاریابی از طریق ایمیل بهترین کانال برای این امر است.

بیشتر بخوانید: آموزش ایمیل مارکتینگ از Scratch برای ایجاد اولین کمپین خود

18- شرکت در گروه ها و انجمن ها

بازدید از گروه ها و انجمن های تخصصی آنلاین روش دیگری برای افزایش بازدید سایت است. بنابراین ، در صورت لزوم ، با شرکت در بحث هایی که انجام شد ، می توانید پیوندی به محتوای سایت خود ارسال کنید تا دیگران از آن استفاده کنند.

19. همکاری با همه طبقات و مارک های دیگر.

کار دیگری که می توانید برای افزایش بازدید سایت خود انجام دهید این است که با مارک ها و مارک های دیگر کار کنید. شما می توانید مطالب آنها را منتشر کنید و آنها می توانند مطالب شما را به اشتراک بگذارند. شما هرکدام مخاطبان خاص خود را دارید و این بازی برد-برد باعث ایجاد بازدید بیشتر می شود.

20- بروزرسانی و بهبود مطالب قدیمی

الگوریتم های گوگل ممکن است هنگام انتشار محتوای قدیمی متفاوت باشند یا تجربه کمتری در تولید محتوا داشته باشید. به روزرسانی و بهبود محتوای قدیمی مطابق با روندهای فعلی و الگوریتم های Google روش دیگری برای کمک به شما در افزایش بازدید سایت است.
برای این کار ، می توانید مقاله خود را با اصلاحات جدید بازنشر دهید یا بخشهای جدید اضافه کنید ، یا می توانید مقاله خود را با استفاده از کلمات کلیدی LSI (کلمه کلیدی مرتبط با یک کلمه کلیدی) به روز کنید ، یا می توانید پست قبلی را با داده های جدید به روز کنید.

21. نگهداری از خوشه بسیار مهم است

محتوای خوشه نقش زیادی در افزایش بازدید سایت دارد. در این نوع محتوا ، شما یک کلمه کلیدی را انتخاب می کنید و محتوا را در اطراف آن منتشر می کنید. سپس با محتوای اصلی به عنوان یک ستون رفتار کرده و سایر مطالب مرتبط را تولید کنید.
بنابراین ، نه تنها تعداد مقالات منتشر شده شما افزایش می یابد ، بلکه اطلاعات بیشتری نیز در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت و از طرف دیگر می توانید پیوندهای حرفه ای خوبی بین مقالات برقرار کنید.

روش دیگر برای افزایش بازدید سایت گوگل تولید و انتشار محتوای طولانی و جامع است که مخاطبان شما را درگیر خود کند و زمان زیادی را در سایت شما سپری کند. درست است که ممکن است برخی از مخاطبان حوصله خواندن مطالب طولانی را نداشته باشند ، اما اگر مطالب شما مفید و درهم باشد ، قطعاً تا آخر با آن می مانند.

با انتشار محتوای طولانی و آسمان خراش ها ، بازدید سایت را افزایش دهید

برخلاف تصور بسیاری از افراد ، محتوای کوتاه همیشه بهتر است ، اما تحقیقات نشان داده است که محتوای بیش از 3000 کلمه 28٪ بیشتر به اشتراک گذاشته شده است. از این روز به بعد ، یکی از راه های افزایش بازدید سایت که ذکر کردیم انتشار مطالب طولانی با استفاده از روش Skyscraper است.
روش آسمان خراش اولین بار توسط برایان دین ، ​​متخصص برجسته در زمینه سئو و بازاریابی دیجیتال ارائه شد. این روش در اطراف شبکه ای از بک لینک به محتوای شما به روشی ثابت ، مقیاس پذیر و نتیجه گرا کار می کند و به افزایش بازدید سایت کمک می کند.
مهمترین جنبه تولید محتوای طولانی و آسمان خراش ، ایجاد بک لینک قوی از سایتها و منابعی است که ما آنها را به عنوان بسترهای معتبر می شناسیم. از آنجا که الگوریتم های گوگل محتوای با کیفیت را دوست دارند ، اگر محتوای شما با ارزش ارزیابی شود یا محتوای شما توسط یک سایت معتبر ارائه شود ، در اینصورت در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالاتری خواهید داشت. در این روش حتی لازم نیست خودتان به دنبال موضوع تولید محتوا باشید و می توانید از نمونه های موفق قبلی به سبک خود استفاده کنید.

فرآیند تولید محتوای طولانی و آسمان خراش
1- مطالب مشابه را کشف کنید

هنگامی که بازار مناسبی برای محتوای خود پیدا کردید ، وقت آن است که به رقبا نگاه کنید و از ابزارهای دیگر استفاده کنید تا ببینید چه مطالبی تاکنون درباره موضوعات مورد نظر شما منتشر شده است.
بررسی کنید کدام یک از مطالب بهترین است و با آن ایده محتوای کامل و جامعی را که می خواهید تولید کنید. وقتی محتوای شما مفید است و ارزش پیوند دادن با آن را دارد ، منابع مختلفی به شما پیوند می دهند. اگر بتوانید از حداقل 50 کانال معتبر پیوند دریافت کنید ، عملکرد بسیار خوبی خواهید داشت.

2- مطالب خود را بهینه کنید

اینجاست که به زیباترین قسمت روش آسمان خراش می رسیم. در این مرحله شما باید مطمئن شوید که دنیای وب پر از محتوایی است که مشابه موضوع شما منتشر می شود. اما بهترین محتوا همیشه بیشترین بازدید را به خود جلب می کند. به همین دلیل است که آنها می گویند محتوایی تولید کنید که بهتر از این نباشد.
تا جایی که می توانید روی غنی سازی محتوای خود کار کنید و با افزودن اطلاعات جدید و نکات کاربردی بیشتر ، محتوای جذاب را اضافه کنید. اگر می توانید مقاله طولانی تری بنویسید ، مثالهای بیشتری اضافه کنید ، به ویژه از عکس و فیلم استفاده کنید ، حتماً این کار را انجام دهید.

3. تمرکز بر توزیع محتوا

بسیاری از مردم معتقدند که توزیع محتوا از تولید محتوا اهمیت بیشتری دارد. بنابراین اگر به دنبال افزایش بازدید سایت هستید ، روش های مختلفی را برای توزیع بهتر و بیشتر مطالب خود امتحان کنید. یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید استفاده از ایمیل است.
در ایمیل های خود می توانید مخاطبان ، همکاران ، علاقه مندان و سایر افرادی که به محتوای جدید شما نیاز دارند را آگاه کنید. علاوه بر این ، از طریق روش های دیگر مانند اطلاعات در شبکه های اجتماعی ، می توانید روی توزیع بهتر محتوای خود کار کنید.

با ویرایش مطالب قدیمی ، بازدید وب سایت را افزایش دهید

یکی از بهترین راه ها برای افزایش بازدید سایت ، ویرایش مطالب قدیمی است. بدون شک شما تا به امروز مطالب زیادی منتشر کرده اید که هرکدام بازخورد خاص خود را دارند و اکنون برخی از آنها ظرفیت به روزرسانی را دارند.
اولین قدم در به روزرسانی محتوای قدیمی این است که ببینید کدام محتوا قابلیت ارتقا و به روزرسانی را دارد. سه روش مهم برای انجام این کار وجود دارد:

استفاده از Google Analytics: می توانید از این ابزار برای مرتب سازی محتوای خود بر اساس تاریخ استفاده کرده و به محتوای قدیمی بروید که بازدید خوبی داشته است.
محتوای همیشه سبز: برخی از مطالب به عنوان همیشه سبز شناخته می شوند. این محتوا معمولاً تاریخ انقضا ندارد و تمام یا بخشی از آن همچنان با به روزرسانی های جدید قابل استفاده است. تصور کنید که چند سال پیش 10 سایت میزبان برتر را معرفی کرده اید و اکنون می توانید این مقاله را با اطلاعات جدید به روز و بازنشر کنید.
محتوای تولید شده برای کلمات کلیدی خاص: ممکن است ما در گذشته به دنبال رتبه بندی برای برخی از کلمات کلیدی خاص بوده ایم و از طریق آنها بازدید سایت افزایش می یابد. اگر در بررسی مطالب قدیمی متوجه شدیم که محتوای مورد نظر ورودی خوبی ندارد ، باید برای اصلاح آن وارد عمل شویم.
اما چگونه محتوای قدیمی خود را به روز کنیم؟

چندین روش عملی برای ویرایش مطالب قدیمی وجود دارد که می توانید برای به روزرسانی مطالب خود استفاده کنید.
اصلاح موارد مشکل ساز
ممکن است یک پیوند ، تصویر یا فیلم در محتوای شما وجود داشته باشد که اکنون پس از چند سال به درستی کار نمی کند. اولین کاری که باید انجام دهید یافتن پیوندهای خراب و رفع آنهاست. مرحله بعدی اصلاح و جایگزینی عکس ها و فیلم های قدیمی یا آسیب دیده است.
تولید محتوای طولانی
اگر محتوای خوبی دارید که بازدید خوبی دارد ، می توانید با افزودن بخشهای جدید و اطلاعات به روز ، محتوای خود را تمدید و ویرایش کنید. افزودن زیرنویس ، عکس و فیلم جدید در این بخش می تواند بسیار مفید باشد.
پیوند دادن به مطالب قدیمی

اگر اخیراً محتوایی را منتشر کرده اید که موضوعی مشابه محتوای قدیمی دارد یا می توانید از طریق محتوای جدید به محتوای قدیمی پیوند دهید ، حتماً این کار را انجام دهید. تا آنجا که می توانید در مطالب جدید یا مطالب محبوب خود ، به مطالب قبلی پیوند داده و پیوندهای حرفه ای را انجام دهید.
همچنین می توانید با پیوند دادن به آن ، محتوای قدیمی خود را در سیستم عامل های دیگر به روز کنید و بازدید سایت خود را افزایش دهید. البته فراموش نکنید که از مخاطبان بخواهید که این مقاله را به اشتراک بگذارند و آن را به روز کنند.

خلاصه: چگونه بازدید سایت خود را افزایش دهیم؟

به طور کلی ، می توانید از روش های رایگان و ارگانیک برای افزایش بازدید سایت استفاده کنید ، یا می توانید به دنبال روش های پولی باشید. در روش های رایگان ، هدف اصلی شما باید تولید محتوای جذاب و مفید ، سئو داخلی ، به روزرسانی مطالب ، توزیع محتوا در سیستم عامل های انتشار محتوای رایگان ، تجزیه و تحلیل رقبا و فعالیت مداوم باشد.
اما در روش های پرداخت شده برای افزایش بازدید سایت ، باید بیشتر بر روی گزارش گیری ، دریافت بک لینک ، کمپین های محتوایی ، همکاری با اینفلوئنسرها ، استفاده از ابزار تبلیغات شبکه های اجتماعی و اجاره رسانه تمرکز کنید.