آشنایی با رپورتاژ آگهی و انتشار آن

شما احتمالاً تجربه خواندن یک داستان جالب درباره یک محصول زیبایی جدید یا روش و محصولی را داشته اید که شما را از داشتن یک مجله ورزشی اطمینان دهد که می توانید برای پیشرفت در یک ورزش خاص استفاده کنید. به نظر می رسد که شما فقط یک مقاله را در یک وب سایت یا مجله می خوانید ، اما این طور نیست. این یک تبلیغ تغییر شکل یافته است ، یک ایده بازاریابی است که در متن موجود است و به عنوان یک آگهی گزارش است.

در این مقاله سعی داریم به روش مفیدی درباره تبلیغات ریپورتاژ و نحوه انتشار آگهی های گزارشگری توضیح دهیم ، بنابراین تا پایان با ما همراه باشید.

تبلیغات چیست؟

گزارشات تبلیغاتی مطالب در یک مجله ، روزنامه یا وب سایت به نظر می رسد بخشی طبیعی از یک مجله یا رسانه است اما در واقع یک تبلیغ پولی است.

محتوای یک گزارش تبلیغاتی معمولاً به مقاله ای تبدیل می شود که دارای ایده باشد ، اما ممکن است از یک محصول یا نتایج تحقیقات محصول گزارش شود. گزارش های تبلیغاتی همچنین می توانند به صورت فیلم در وب سایت نمایش داده شوند.

از آنجا که تبلیغات تبلیغاتی به طور کامل تبلیغ نمی شود و غالباً اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهند ، افراد بیشتر به این نوع تبلیغات توجه می کنند تا تبلیغات عادی.

علاوه بر این ، فرصتی بهتر برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد مزایای یک محصول یا خدمات نسبت به نوع معمول تبلیغات فراهم می کند.

یک مطالعه نشان داد که دو سوم خوانندگان وقتی فهمیدند داستانی را که می خوانند یا فیلمی را که می بینند توسط ژانر پشتیبانی می شود ، احساس فریب می کنند.

بنابراین خطر این نوع تبلیغات این است که ممکن است اعتماد مخاطب را از دست بدهد. بنابراین ، بسیاری از نشریات پیشنهاد می کنند که مقاله از طرق مختلف جنبه مقدماتی دارد ، به عنوان مثال ، گزارش های رسانه ای همراه با موضوعات مشترک منتشر می شوند ، اما ممکن است نامی برای حمایت مالی یا بخش خاصی از تبلیغات داشته باشد. در این شرایط ، برخی از نشریات و وب سایت ها همه تبلیغات را پوشش نمی دهند.

درست مانند تبلیغات سنتی ، هنگامی که شرکت های تبلیغاتی از تبلیغات برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند ، باید مطمئن شوند که نوع متن و محتوا با نوع مخاطبان آن وب سایت یا نشریه ارتباط دارد.

به عنوان مثال ، تبلیغات در یک کتاب مجله که خوانندگان آن معمولاً در دوره پیش دبستانی هستند ، باید صدا و متن متفاوتی با تبلیغاتی که در یک پخش مستقیم و عمومی منتشر می شود ، داشته باشد.

محتوای بیانیه مطبوعاتی باید از نظر ساختار و متن با محتوای این مقاله مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ، نحوه نوشتن عنوان ها ، آب مورد استفاده ، تصویر پس زمینه و سایر جنبه های متن باید سازگار باشد.

گزارش های تبلیغاتی می تواند خوانندگان را به مشکلات یا ترس از بیان یک داستان واقعی ارجاع دهد و سپس نحوه حل مشکل توسط محصول یا خدمات را توضیح دهد.

گزارش رسانه را می توان با استفاده از آمار و نتایج آزمایشات یا مطالعات تأیید کرد. همچنین ، در این نوع تبلیغات ، باید اطلاعات زیادی در مورد نحوه و مکان خرید محصول یا خدمات وجود داشته باشد.

این روش نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی (مانند تبلیغات در تلویزیون ، بیلبورد و …) م moreثرتر است و می توان به هزینه پایین این روش اشاره کرد. علاوه بر این ، این نوع تبلیغات بی پایان است و این تبلیغات توسط خوانندگان (بدون محدودیت) برای سالها پس از انتشار گزارش تبلیغات با یافتن محتوا در موتورهای جستجو توسط خوانندگان نمایش داده می شود.

نحوه نوشتن بیانیه مطبوعاتی
برای تأیید ارزش محصول یا خدمات خود ، و نه تبلیغات ، نامه بنویسید.
به آنچه در عنوان آمده است پایبند باشید.
جوابی برای مشتری ارائه دهید.
از صحبت در مورد شرکت خود بپرهیزید.
مخاطبان خود را با چیزهای منحصر به فرد و الهام بخش درگیر کنید.

 

برای تأیید ارزش محصول یا خدمات خود ، و نه تبلیغات ، نامه بنویسید

گزارش تبلیغات شما باید به مخاطبان شما ارزش افزوده دهد ، بنابراین نیازی به تبلیغات خاص محصولات یا خدمات خود در این نوع تبلیغات نیست. در عوض ، این نوع تبلیغات باید دارای لحن و سبک یک پست وبلاگ باشد.

پست های وبلاگ مواردی است که مخاطب می تواند برای کسب اطلاعات مفید بخواند. و اگر کمپین گزارشگری خود را انجام می دهید ، ابتدا به این فکر کنید که چگونه به سازمان دهنده و موضوع خود خدمت خواهید کرد.

شاید هدف شما در این تبلیغ افزایش بازدید به محصول جدید شما باشد ، بنابراین در این موارد می توانید گزارشی با اشاره به محصولات رقیب در این زمینه تهیه کنید و محصول خود را در بالای جدول در مقایسه با سایرین قرار دهید.

به آنچه در عنوان آمده است پایبند باشید

پس از آماده شدن ارائه ، قبل از شروع مقاله خود را یک بار بخوانید و به این س answerال پاسخ دهید: آیا مقاله شما بیانگر آنچه در عنوان مقاله عنوان کردید و آیا با عنوان شما مطابقت دارد؟

به عنوان مثال ، اگر عنوان پست شما در مورد بازاریابان مفید باشد ، اما شما فقط آن را در متن دفتر بازاریابی خود توصیف کنید ، پست شما بیشتر به صفحه خدمات و اطلاعات محصول شباهت دارد.

و مهم این است که اطلاعات مقاله خود را با عنوان آن تطبیق دهید تا خوانندگان بدانند که هنگام خواندن عنوان تبلیغ شما چه اطلاعاتی را دریافت می کنند. علاوه بر این ، به دلیل دروغ های تبلیغاتی اعتماد خود را از دست خواهید داد و می توانید مطمئن باشید که در حال خدمت به مخاطبان خود هستید.

در کمپین تبلیغاتی پاسخی برای مشتری ارائه دهید

خدمت به مخاطبان باید یکی از اولویت های اصلی در گزارشگری تبلیغاتی باشد. درست است که هدف اصلی استفاده از این روش تبلیغاتی در واقع کمک به شرکت در زمینه تبلیغات است ، اما باید بدانیم که در پایان ، ارائه بازخورد به مخاطب ، مشتری را برای شما جذب خواهد کرد. و مطالب برای مخاطبان بسیار مهم است.

از صحبت در مورد شرکت خود بپرهیزید

این یک قاعده مهم است که این نوع تبلیغات به صورت دقیق و طولانی انجام نمی شود ، بنابراین باید مراقب باشیم از این فرصت استفاده کنیم و در مورد شرکت خود صحبت نکنیم. این ایده باید برای انواع تبلیغات گزارش شده ذکر شود.

همچنین ، اگر در حال نوشتن راهنما هستید ، حتماً گزینه های دیگری را در نظر بگیرید که شرکت خود را به عنوان منبع در نظر بگیرید. برای افزودن ارزش به خوانندگان خود ، درک خود از صنعت را با آنها و همچنین نام برندهای دیگر به اشتراک بگذارید.

مخاطبان خود را با چیزهای منحصر به فرد و الهام بخش درگیر کنید

این فرصت خوبی است که هنگام نوشتن تبلیغ ، روش های جدیدی را برای جلب رضایت مخاطبان و مشتریان خود تجربه کنید. به عنوان مثال ، از تصاویر زیبا به جای تصاویر استفاده کنید ، یا از شکلک ها یا سبک های دیگر به جای متن استفاده کنید و همیشه به یاد داشته باشید که مخاطب یا خواننده باید تمایل و اشتیاق به خواندن متن ما داشته باشد ، بنابراین نوشتن و تبلیغات ما باید برای افراد زیبا و سرگرم کننده باشد مخاطبان نیز هست.

دیدگاهتان را بنویسید