برند چیست؟ قبل از اینکه بقیه مقاله را بخوانید ، لحظه ای به این سوال فکر کنید ، جوابی را که به شما می رسد یادداشت کنید ، هنگام خواندن مقاله به جواب برگردید و ببینید آیا واقعا مارک تجاری را می شناسید یا خیر.

برند خدمات مشاوره ای یینگ و مشاوره بازاریابی برخی از راه حل های توسعه تجارت در مجموعه بازاریابی زیستی است.

سوالاتی از جمله “تبلیغات چیست” و “بازاریابی چیست” از بحث برانگیزترین سوالات در زمینه بازاریابی هستند که در این مقاله سعی خواهیم کرد به س .ال بحث برانگیز دیگری پاسخ دهیم. صدها تعریف مختلف توسط متخصصان مختلف برای تعریف برند (مارک) ارائه شده است. بسیاری از آنها معتقدند که احساسات و افکاری که با دیدن نام شرکت به ذهن مشتری می رسد تعریف خوبی برای برند است. JN Kapferer نام تجاری را به شرح زیر تعریف می کند:

“برند نامی است که بر تصمیم گیری خریداران تأثیر می گذارد.”

این ممکن است تعریف درستی از برند باشد ، اما هنوز تعریف کاملی نیست. می توانید به خود بگویید آرم یا نام محصولات این شرکت برند است ، اما این طور نیست. بیایید یک بار این مفاهیم را تعریف کنیم. از خود بپرسید “مارک یا برند چیست؟” می توانید یک تعریف جامع ، فراگیر و دقیق از این مسئله ارائه دهید.

مفهوم برند یا مارک چیست؟

نام تجاری یک طرح ، نشانه ، نماد ، کلمه یا ترکیب منحصر به فرد است که تصویری را در ذهن ایجاد می کند ، محصول را نمایش می دهد و آن را از رقبای خود متمایز می کند. با گذشت زمان ، این تصویر با سطح مشخصی از کیفیت ، قابلیت اطمینان و رضایت مشتری ترکیب می شود (و این موقعیت برند Ying برند نامیده می شود). برند ارزش ها و اولویت های خاصی را برای مردم در بازارهای پیچیده و پیچیده تعریف می کند. نام قانونی برند یک علامت تجاری (آرم) است ، و نشان دهنده مارک تجاری است.

همچنین ، همانطور که توسط انجمن بازاریابی آمریکا ، برند تعریف شده است ، نام تجاری ویژگی دیگری است که یک سرویس یا محصول خاص مشتق شده از یک نام ، عبارت ، طرح ، نماد یا سایر محصولات و خدمات مشابه را مشخص می کند. برجسته است برای درک بهتر موضوع ، بهتر است مختصراً به برخی از مفاهیم مربوط به مارک تجاری بپردازیم:

پیام برند

بازاریابان بر اساس موقعیت برند و ارزشی که می خواهند به مشتریان منتقل کنند ، سعی می کنند این پیام را به گونه ای شکل دهند تا مخاطبان را به خود جلب کرده و آنها را به خرید آن ترغیب کنند.

صدای صدای برند

سبک و لحنی که او برای تعامل با هر مخاطب برند انتخاب می کند. صدای برند شخصیت آن را منعکس می کند و با لحنی نوشتاری و گفتاری مشخص می شود.

شخصیت برند

اگر یک مارک تجاری به عنوان یک شخص در نظر گرفته شود ، تمام خصوصیات اخلاقی و دینی مشخصه آن از نوع برند است.

وظیفه برند

هر مارک مسئولیت خاص خود را دارد. در واقع ، مسئولیت نام تجاری این است که شما به مشتریان چه چیزی بگویید و چه کاری برای آنها انجام دهید.

شخصیت برند

همه شما هستید و این کار را می کنید. ویژگی برند ماموریت ، شخصیت و مأموریتی است که به مشتریان می دهد و همچنین مزیت رقابتی برند است.

نصب برند

چرا برند “مشتریان هدف” شما را به دیگران ترجیح می دهند. در واقع موقعیت برند موقعیتی است که این برند در مقایسه با رقبا در ذهن مشتریان دارد.

تصویر برند

فکر کردن در مورد این مارک مشتری. این باور مشتری و مصرف کننده در مورد آن است.

سهام یک دارایی برند (ارزش ویژه برند) است

این نشان می دهد که چرا ارزش و قدرت برند بسیار ارزشمند است. عملکرد مشتری در بازار. همچنین آخرین مفاهیمی که امروزه در زمینه برند بسیار مهم تلقی می شوند شامل موارد زیر است:

پنکه برند

این مفهومی است که اخیراً وارد منطقه برند Ying شده است. وکیل برند فقط وفاداری برند نیست. وقتی مشتری ها طرفدار برند می شوند ، آن را حمایت و دوست می دارند.

تجربه برند توسط محرکهایی مانند طراحی ، شخصیت ، شخصیت ، تولد ، ارتباطات و کمپینهای تجاری نشان داده می شود که احساسات ، عواطف ، شناخت و واکنشهای رفتاری را برانگیخته می کنند.

برند ساخت آنلاین: با رشد ارتباطات و جایگاه اینترنت در زندگی امروز مردم ، ساخت اینترنت برند یکی از الزامات موفقیت هر تجارت است.
با ظهور اینترنت ، ساختار برند برای همیشه تغییر کرده است. مسیری که مردم برای تصمیم گیری در مورد خرید طی کرده اند تکامل یافته است و اولین نقطه تماس مارک آنلاین است. بنابراین ، در زیر ، ساخت اینترنت برند را بررسی خواهیم کرد.

لحظه صفر از حقیقت عنوانی است که توسط Google توصیف شده است: «آن لحظه ای است كه شخصی لپ تاپ یا تلفن همراه را برمی دارد و شروع به جمع آوری اطلاعات مربوط به یك محصول یا خدمات می كند. او اظهار نظر می کند. ”

به عبارت دیگر ، دارایی های آنلاین ، وب سایت ها و صفحات رسانه های اجتماعی (شما کنترل می کنید) و کاربران در مورد شما بصورت آنلاین صحبت می کنند (شما این کار را کنترل نمی کنید) ، برند شما. بدتر از آن ، بدتر می شود زیرا هرچه افراد بیشتر در موتورهای جستجو شروع به جستجو می کنند ، با نام تجاری شما در Google یا الگوریتم های جستجو (دنیای مجازی که شما کنترل نمی کنید). . بنابراین ، برای موفقیت در فضای مجازی ، ایجاد یک تجربه موفق و دوست داشتنی برند ضروری است.

برند تجربه آنلاین برند 3 نکته اصلی در توسعه اینترنت

امروز زمان بازگشت به گذشته نیست ، زمان تنظیم است. ارزش برند را می توان با تمرکز بر 3 اصل زیر بهبود بخشید:

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

بیشتر مشتریان بالقوه تجربه آنلاین خود را از طریق یک موتور جستجو آغاز می کنند. در حقیقت ، 89٪ از مردم برای تصمیم گیری در خرید از موتورهای جستجو استفاده می کنند و خرید ترکیبی محصولات یا خدمات 2 با 99٪ جستجوی Google شروع می شود. علاوه بر این ، 70٪ از لینک های کلیک شده کاربر ، پیوندهای اساسی ، پیوندهای پولی نیستند و 75٪ از کاربران هرگز صفحه اول نتایج جستجو را بدون نظارت ترک نمی کنند. به صفحه بعدی نمی رود.

این آمار تأیید می کند که برای دستیابی به چشم انداز مورد نظر ، باید در صفحه اول نتایج Google باشید. برای انجام این کار ، شما باید با شرکای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) همکاری نزدیک داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که با آنها کار خوبی می کنید ، تغییراتی در الگوریتم های مختلف و داده های کلیدی موتور جستجو ایجاد می کنید. شما موقعیت خود را در آنها حفظ می کنید.

شبکه های اجتماعی

ما در جهانی زندگی می کنیم که مردم بیشتر در مورد خود می گویند ، برند به آنچه در مورد خود می گویند توجه بیشتری می کند. در واقع ، 71٪ از مردم ترجیح می دهند در رسانه ها قرار بگیرند و بر اساس لینک محصولات در رسانه ها خرید کنند. 79٪ کاربران همانطور که به مشاوره شخصی اعتماد می کنند به مشاوره شخصی اعتماد دارند. شما نه تنها باید به آنچه در مورد برند خود در شبکه های اجتماعی گفته می شود توجه کنید ، بلکه باید به این بحث ها متصل شوید و در این بحث ها شرکت کنید. مطمئن شوید که صفحات ایجاد نمی کنید زیرا در شبکه های اجتماعی هستید. برعکس ، شما باید بتوانید پیروان و طرفداران خود را جذب کنید. محتوای مناسب را در کانال مناسب قرار دهید. اگر می خواهید یک کانال رسانه اجتماعی ایجاد کنید و استراتژی بازاریابی مناسب را برای محتوای برند انتخاب کنید ، تیم بازاریابی آنلاین بازاریابی آنلاین ما می تواند به شما کمک کند.

تجربه ی کاربر

مشتریان بالقوه شما برند شما را با جدیدترین و بهترین تجربیات آنلاین سایر برند ها مقایسه می کنند. این ناعادلانه است ، اما درست است. کلید ایجاد یک تجربه عالی ، انتشار مداوم محتوایی است که مخاطب شما به دنبال آن است. به عبارت دیگر ، علاوه بر خدمات و محصول ، نکاتی را به مصرف کنندگان بفروشید.

بزرگترین مزیت برند آنلاین (یا برند Ying آنلاین) این است که در زمان واقعی قابل اندازه گیری است. برخلاف اندازه گیری آگاهی برند یا تصویر برند ، شما می توانید به سرعت از طریق تجزیه و تحلیل وب و رتبه بندی صفحه ، احساسات و خواسته های مخاطب را در وب ردیابی ، تحلیل و ترک کنید.

اگر هرگز به یک گلوله شلیک نکرده اید ، خود را مدیون خود می دانید تا آن را امتحان کنید. اکنون که می دانید چگونه یک مارک و برند را تعریف کنید ، این مکان خوبی برای شروع است. اگر در این منطقه بوده اید ، تجربه آنلاین خود را بررسی کنید. مشخص کنید که در حال حاضر کجا هستید و شروع به بهبود کنید. در آینده ، مقدار برند شما به ساخت دیجیتال برند شما بستگی دارد.

اکنون “برند یا مارک چیست؟” برای پاسخ به سوال (خودتان آن را قبل از خواندن مقاله نوشتید) برگردید. پاسخ شما به گفته های مقاله چقدر نزدیک بود؟

سرانجام ، برند چیست؟ مارک آرم همه آنها را شامل می شود ، نه طرح ، نام محصول یا شعار تبلیغاتی. همه اینها ، به همراه سایر ویژگی ها ، برند را تشکیل می دهند. برند تجربه ای است که مشتریان از یک محصول می گیرند. یک مارک تجاری پیش شرط موفقیت هر تجارت است و بدون آن یا بدون تعریف درست به این معنی است که تجارت شما هرگز به یک تجارت موفق و جهانی تبدیل نخواهد شد.