بازاریابی مجدد راهی برای بازگشت به افرادی است که از قبل به وب سایت یا برنامه تلفن همراه شما متصل شده اند. فروش مجدد به شما کمک می کند تبلیغات خود را به بینندگانی که در سایت های وابسته Google یا Google جستجو می کنند نشان دهید.

به این ترتیب ، بازاریابی فروش مجدد به شما کمک می کند تا آگاهی از برند خود را افزایش داده و مشتریان را متقاعد به فروش بیشتر کنید.

برکت را گرامی بدارید

اگر هدف شما افزایش فروش ، افزایش بازدید از وب سایت یا افزایش آگاهی از برند است ، می توانید از یادآوری ها یا تنظیم مجدد به عنوان راهنمای مهم تبلیغات خود استفاده کنید.

در اینجا برخی از مدارس وجود دارد:

اهداف را سریع و به موقع تعیین کنید

Searchback به شما امکان می دهد تبلیغاتی را به افراد وابسته به تجارت خود نشان دهید ، گویا آنها به دنبال مکان های دیگر هستند. این افراد می توانند از شما خرید کنند.

با هدف قرار دادن تبلیغات مجدد هدف ، می توانید به مشتریانی که به دنبال تجارت شما در Google هستند کمک کنید.

متمرکز تبلیغات

می توانید برای تبلیغات خاص یادداشت های خاصی ایجاد کنید. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید لیستی عالی از افرادی که در وب سایت شما محصولی را به فروشگاه اضافه کرده اند اما خریدی را انجام نداده اند ، داشته باشید.

دسترسی گسترده

می توانید از طریق تلفن همراه یا رایانه خود به افرادی که در لیست انتقام هستند ، دسترسی پیدا کنید. بیش از دو میلیون وب سایت و برنامه موبایل وجود دارد که تبلیغات شما را به این افراد نشان می دهد.

ارزیابی موثر

با استفاده از ویژگی رتبه بندی خودکار Google می توانید کمپین های موثری ایجاد کنید. یک رتبه بندی سریع بهترین قیمت ها را برای بینندگان تبلیغات شما محاسبه می کند. این کمک می کند تا کاربران خود را با بهترین قیمت جذب کنید. این ویژگی Google بسیار ارزان قیمت است.

تبلیغات آسان

با کمک یک گالری تبلیغاتی می توانید تبلیغات متنی ، ویدئویی و ویدئویی رایگان ایجاد کنید. با استفاده از کمپین بازاریابی مجدد پویا و گالری تبلیغات می توانید تبلیغات زیبایی را برای محصولات و خدمات خود ایجاد کنید.

آمار سهام

یکی دیگر از مزایای بازاریابی مجدد این است که می توانید آمار دقیقی از وضعیت کمپین بدست آورید. به عنوان مثال می توانید بسترهایی را که تبلیغات در آنها نمایش داده می شود و همچنین هزینه های پرداخت شده برای تبلیغات را مشاهده کنید.

توجه: می توانید نمایش اطلاعات شگفت انگیز را برای کاربرانی که نمی خواهند تبلیغات شخصی خود را ببینند ، خاموش کنید.

نحوه تبلیغ در Google Ads

چندین روش مختلف برای یادآوری Google AdWords وجود دارد ، از جمله:

بازاریابی استاندارد: تبلیغات خود را به بازدیدکنندگانی که از سایت یا برنامه شما بازدید می کنند نشان می دهد. بازاریابی استاندارد برای نمایش تبلیغات شما از Google Display Network استفاده می کند. Google Display Network شامل میلیون ها سایت یا برنامه مختلف است که Google از آنها برای ارائه تبلیغات استفاده می کند.
بازاریابی پویا: عملیات شگفت انگیز شما را به سطح بالایی ارتقا می دهد. هشدار پویا تبلیغ محصولات و خدماتی است که در سایت یا برنامه خود مشاهده می کنید. برای بهبود نتایج بازاریابی از یادآوری های پویا استفاده کنید.

لیست های بازاریابی برای تبلیغات جستجو: گاهی اوقات پس از اینکه وب سایت خود را ترک کردید ، افراد همچنان سعی می کنند نیازهای خود را در Google جستجو کنند. لیست تبلیغات برای تبلیغات مبتنی بر جستجو در تلاش است تا تبلیغات شما را به این افراد نشان دهد.
بازاریابی ویدیویی: تبلیغ شما را به افرادی نشان می دهد که قبلاً با ویدیو یا کانال YouTube شما تعامل داشته اند. به این ترتیب ، هنگام استفاده از Google Display Network ، وب سایت ها و برنامه ها ، تبلیغات برای کاربران نمایش داده می شود.
بازاریابی مجدد لیست مشتری: به شما امکان می دهد لیستی از داده های مشتری را در Google بارگذاری کنید ، و هنگامی که مشتریان با این حساب وارد حساب Google می شوند ، می توانید محصولات مختلف خود را برای نمایش تبلیغ کنید.

بازاریابی مجدد Google Ads (Google Ads Remarketing) یک تبلیغ سایت آنلاین است که به سایتها امکان می دهد تبلیغات هدفمندی را به کاربرانی که قبلاً از سایت بازدید کرده اند نمایش دهند.

در Google Remarketing ، بازدید کنندگان آینده شما هنگام جستجوی وب ، تبلیغات مربوط به شما را مشاهده می کنند. به عنوان مثال ، هنگام خواندن محتوای سایت ، تماشای فیلم های YouTube یا حتی خواندن سایت های خبری.

بازاریابی مجدد همیشه برند شما را در ذهن کاربران نگه می دارد و آنها را ترغیب می کند که دوباره به شما بازگردند.

 

به عنوان بازاریابی مجدد نیز شناخته می شود ، هدف گذاری مجدد می تواند نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد. این به این دلیل است که افرادی که با سایت شما ارتباط برقرار می کنند و با تجارت شما آشنا هستند می توانند مشتری شوند یا کارهای ارزشمند دیگری را در سایت شما انجام دهند غیر از دیگران.

بازاریابی مجدد گوگل چگونه کار می کند؟

اگر قبلاً در Google تبلیغ می کردید ، می دانید تنها کاری که باید انجام دهید افزودن کد یادآوری Google به وب سایت خود است. این کد که اغلب “برچسب” یا “پیکسل” نامیده می شود ، بازدیدکنندگان سایت را از طریق کوکی مرورگر به لیست تماس فوق العاده اضافه می کند. می توانید این کد را برای صفحات مختلف سایت سفارشی کنید ، بنابراین می توانید سایر دسته های تعیین شده سایت را در یادداشت های خود بپوشانید.

بگذارید بگوییم شما یک تجارت آنلاین در زمینه فروش لوازم آشپزخانه دارید. شما می خواهید افرادی را که در صفحه فروش میکسر فروش هستند به لیست یادآوری میکسر برقی اضافه کنید. از طریق این لیست شگفت انگیز ، می توانید برای فروش میکسرهای برقی ، تبلیغات را به صورت کاملا هدفمند به این گروه از مخاطبان نشان دهید. همانطور که قبلاً می دانید ، این افراد به دنبال یک میکسر برقی در وب هستند و شاید با یک پیشنهاد ویژه (مانند حمل و نقل رایگان) بتوانید نظر آنها را جلب کرده و آن را به سایت خود برگردانید تا یک میکسر برقی با “حمل و نقل رایگان” خریداری کنید. .

با استفاده از بازاریابی مجدد گوگل ، می توانید هنگام استفاده از برنامه ها ، به سایر سایت ها و بازدیدکنندگان از سایت های قبلی تبلیغات نشان دهید. وب سایت ها و برنامه های زیادی وجود دارند که در این زمینه با Google کار می کنند.

گوگل برای راه اندازی اولین کمپین راه اندازی خود ، توصیه می کند همه بازدید کنندگان صفحه اصلی سایت خود را هدف قرار دهید. اما این امر باعث افزایش قیمت نظرات شما در گوگل می شود و با هدف قرار دادن افراد بیشتر با تبلیغات ، دیگر نمی توانید یک تبلیغ کامل برای آنها ایجاد کنید. با هدف قرار دادن دقیق تر (مخاطبین خاص) ، می توانید اثربخشی تبلیغات خود را افزایش داده و هزینه چاپ (پرداخت با یک کلیک) را کاهش دهید.

سرانجام ، می توانید انواع مختلفی از یادآوری ها را برای فعالیت های یادآوری هدفمند ایجاد کنید. به عنوان مثال ، می توانید تبلیغات متفاوتی را نسبت به کاربرانی که از سایت شما خریداری نمی کنند ، به کاربرانی که از سایت شما خرید می کنند نشان دهید. (به عنوان مثال ، در خرید دوم 30٪ تخفیف ارائه دهید.)

چرا باید از یادداشت استفاده کنیم؟

بازاریابی مجدد Google Ad یک روش بازاریابی بسیار قدرتمند است که به مخاطبان شما اجازه می دهد حتی پس از ترک وب سایت به آن دسترسی پیدا کنند. وقتی سعی می کنید کاربران تبلیغات بازاریابی را حتی وقتی به قسمت های دیگر وب نگاه می کنند ، افزایش دهید ، آگاهی از برند را افزایش می دهید ، برای کسب و کار اعتماد ایجاد می کنید ، آگاهی مشتری را درباره خود افزایش می دهید و مشتری را ترغیب می کنید که دوباره خرید کند.

تبلیغات از طریق نرخ عادی (CTR) و نرخ تبدیل (نرخ تبدیل) بسیار بیشتر از تبلیغات عادی است.

سرانجام ، می توانید با استفاده از روش های هدفمندتر برای به یاد آوردن کمپین ها ، نرخ تبدیل بهتری داشته باشید. (مانند آدرس دهی بر اساس اطلاعات جمعیتی.)

به یاد داشته باشید ، کاربران می توانند در هر زمان با کمک ابزارهای موجود تبلیغات را برای شما خاموش کنند.

تبلیغات بنر برای بازاریابی مجدد Google Ad ایجاد کنید

تبلیغات بازاریابی مجدد Google که در Google Display Network نمایش داده می شود می تواند شامل متن ، عکس ، فیلم و سایر رسانه های معتبر باشد.

در دنیای امروز بهتر است از Google Remarketing به عنوان ابزاری برای افزایش بازده سرمایه گذاری و افزایش نرخ تبدیل استفاده کنید.