آمیخته ترفیع و اجزای اصلی آن در بازاریابی

این مقاله به بازاریابی و تبلیغات تبلیغاتی و مولفه های اصلی گسترش تقویت کننده متمرکز خواهد شد. چرا ترکیب تبلیغات مهم است؟ تفاوت بازاریابی مختلط و بازاریابی مختلط چیست؟

مقدمه ای برای بهبود مفصل

بسیاری از موارد مهم وجود دارد که باید برای یک برند و / یا یک کسب و کار جمع شود تا محصولات یا خدمات خود را به طور موثر در بازار هدف تبلیغ کند ، به آنها شرکت های بازاریابی شرکت می گویند. اون تبدیل شد به. در هر بازار ترکیبی 4 ماده اساسی وجود دارد ، یکی از مهمترین آنها مخلوط تبلیغاتی است.

میکس تبلیغات
بروزرسانی یکپارچه را تعریف کنید

اگر می خواهیم تبلیغات منصفانه را تعریف کنیم: مجموعه ای از ابزارهای تجاری برای بیان این ایده که چرا مصرف کنندگان باید محصولات خود را بخرند استفاده می شود.

چرا ترکیب تبلیغات مهم است؟

پاسخ ساده است ، اگر مشتریان چیزی در مورد محصولات یا خدمات شما نمی دانند ، فروشی ندارید. و تبلیغات مختلط از این جهت مهم است که راهی است که شما می توانید ظاهر محصولات و خدمات خود را بهتر ارائه دهید تا بتوانید به مشتریان بالقوه خود بفروشید.

تفاوت تبلیغات مخلوط با آمیخته بازاریابی

بازاریابی ترکیبی شامل زمینه های مختلفی است که مشتریان جدید و تکراری را به خود جلب می کند. مخلوط تبلیغاتی یکی از جنبه های آمیخته بازاریابی است که بر ارتباط و ارتباط با مشتریان تمرکز دارد.

چهار م componentsلفه آمیخته بازاریابی عبارتند از:

محصول: هر چیزی که بتواند یک نیاز را برآورده کند ممکن است لازم باشد یا نباشد.
قیمت: یکی از رایج ترین معاملات ، تنظیم فروش است.
توزیع: تحویل کالا و خدمات در زمان و مکان مناسب.
تبلیغات: اقداماتی که یک تجارت برای انتقال پیام محصولات یا خدمات خود به مخاطب انجام می دهد.

توجه به این نکته مهم است که در بسیاری از موارد شرکت ها “مردم” را پنجمین م componentلفه بستر تجاری می دانند. (5 نفر / شخص)

محور بحث تبلیغات

هدف اصلی تبلیغات افزایش آگاهی ، یادآوری و ترغیب مشتریان در مورد نیازهایشان به محصول یا خدمات شرکت است.

چرا ادغام تبلیغات در بازار مهم است؟

تبلیغ ترکیب برای فرآیند بازاریابی کلی ضروری است زیرا اگر مشتریان چیزی در مورد محصولات و خدماتی که ارائه می دهند نمی دانند ، فروش محدود می شود و نتیجه آن تجارت موقت است.

اجزای اصلی ترکیب انبساط
فروش شخصی

فروش خود اغلب به چشم فروشی اشاره دارد. همانطور که از نامش پیداست ، فروش برای ایجاد اعتماد و فروش رابطه مستقیمی با خریدار بالقوه ایجاد می کند. این تنها ابزار تبلیغاتی است که به شما امکان می دهد پیام خود را با توجه به وضعیت فروش پیش آمده سازماندهی کنید. از طرف دیگر ، فروش شخصی گران ترین ابزار فروش است. به عنوان مثال می توان به فروشنده در یک شرکت بهبود منزل یا نماینده در اتاق در یک فروش اشاره کرد.

تبلیغات

بیشتر موارد مخالف ، خود فروشی است زیرا شامل هیچ ارتباط حضوری واقعی با مشتری نمی شود. وقتی شرکت ها بودجه خود را صرف محصولات تبلیغاتی از طریق ابزارهایی مانند تبلیغات گسترده یا اینترنت می کنند ، تبلیغ کنید. مزیت بزرگ این نوع بازاریابی این است که این یک بحث یک طرفه است که به مشتری اجازه می دهد تا بر ارزش محصول یا خدمات شما برای خود تمرکز کند. همانطور که گفته شد ، بزرگترین ضعف وی عدم اعتماد به دلیل ماهیت غیر طبیعی بودن او بود. به عنوان مثال می توان به تبلیغات ، تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات پاپ آپ در وب سایت من اشاره کرد.

بازاریابی مستقیم

این نوع استراتژی بازاریابی تمرکز را به گروه منتخبی از افرادی که بیشترین علاقه را به محصول یا خدمات شما دارند محدود می کند. تبلیغات مستقیم به دلیل ارزش منحصر به فرد خود و اینکه این کار معمولاً با هزینه کم برای شرکت انجام می شود ، قادر به افزایش فروش خواهد بود. با این حال ، این نوع بازاریابی به دلیل تعداد زیادی بیننده که هر روز آن را دریافت می کنند ، استقبال خوبی نمی کند. نمونه هایی از این نوع بازاریابی شامل تبلیغات ایمیل و ایمیل است.

تبلیغات تبلیغاتی

تبلیغات تبلیغاتی اصطلاحی کلی است که شامل هر نوع کالای تبلیغاتی می شود که در اینجا به طور خاص مورد بحث قرار نگرفته است. اثربخشی آن ایجاد انگیزه در افراد برای افزایش ترافیک و فروش با تغییر در درک مشتری از ارزش محصول یا خدمات است. مشکل ارتقا sales فروش ماهیت کوتاه آنهاست که غالباً اهداف بلند مدت فروش شرکت شما را تحت الشعاع قرار می دهد. مبارزات تبلیغاتی را می توان با قرار دادن کوپن در بروشور یا فروش اسنک و چیپس با نشان دادن محل خرید به آنها انجام داد.

روابط عمومی

این نوع تبلیغ محصول باید با ایجاد یک تصویر مثبت برای شرکت شما انجام شود نه در صورت ارائه اطلاعات مستقیم در مورد آن محصول یا خدمات. با مزایای رسانه های اجتماعی زیبایی را افزایش می دهد و تصویر شرکت شما را به روشی ارزان برای فروش در آینده افزایش می دهد. البته باید به خاطر داشت که قضاوت در مورد تأثیر این کمپین تبلیغاتی بسیار دشوار است. یکی از بهترین نمونه های این شرکت توانمندسازی افراد برای کمک از طریق جمع آوری پول یا ارائه تسهیلات برای تحقیقات سرطان سرطان است.

تصویر گسترده

تصویر شرکت مشابه تعاملات اجتماعی است با این تفاوت که ماهیت مستقیم تری دارد. ایجاد یک شرکت چهره به دنبال ساخت چهره شرکت به روشی کاملاً تخصصی است که ارتباط نزدیک با برند دارد. مزیت ارتقا تصویر شرکت توانایی متوقف کردن افزایش فروش به دلیل بررسی ضعیف در مورد محصول یا خدمات شما است. استفاده ناموفق از این روش باعث می شود که مردم فقط به دلیل اصلی منشأ آن فکر کنند (درک یا محصول ضعیف یا ضعیف) که باعث می شود آنها تمایلی به خرید محصول یا خدمات شما بهتر از قبل نداشته باشند.

برخی از نمونه های خوب این روش ، یک شرکت هواپیمایی است که تلاش می کند ظاهر خود را پس از یکی از پروازهای خود اصلاح کند یا یک رستوران زنجیره ای قصد حذف تبلیغات منفی درباره سقوط را دارد. این ماده غذایی سمی در یکی از شاخه های آن است.

لاگولاگو

این نوع تبلیغات بسیار شبیه به نوع رسانه های اجتماعی است که چهره شرکت را ترسیم می کند. پشتیبانی زمانی اتفاق می افتد که شرکت شما به رویدادی متصل شود که در آن محلی خوب به نظر برسد یا این تصور را داشته باشد که شرکت شما چیزی را به مردم بازگردانده است. پشتیبانی همچنین می تواند از طریق یک فعالیت غیر خیریه مرتبط با محصول شما ، مانند حمایت از ورزش های گروهی انجام شود.

یک اسپانسر می تواند یک برند را تبلیغ کند ، اگر با یک مارک قوی دیگر ترکیب شود ، یا می تواند به شرکت شما کمک کند وارد بازارهای خاصی شود که ورود به آنها اغلب دشوار است. این روش در مقایسه با آنچه شرکت شما از کمپین تبلیغاتی شما دریافت می کند نیز مقرون به صرفه است. یکی از معایب پشتیبان گیری این است که اگر رویدادی یا تیمی از اسپانسرها مشکلی را پیدا کنند ، شرکت شما آسیب می بیند و کنترل شما روی سیستم پشتیبانی کاهش می یابد.

نمونه هایی از این روش یک شرکت خودروسازی است که از یک تیم فوتبال حمایت می کند یا پس از یک فاجعه طبیعی با هلال احمر در یک صندوق بزرگ پروژه همکاری می کند.

اینترنت

فکر می کنید تبلیغات آنلاین امروز چه نقشی در یکپارچه سازی بازاریابی آنلاین و مارک تجاری خواهد داشت؟ بگذارید فقط بگوییم که آنها اکنون آنقدر مهم هستند که قسمتهای خاص خود را در اینجا دارند ، اما چند سال پیش تنها دو راه حل دائمی وجود داشت. شکی نیست که اینترنت برای این بازارها نقشه راهی بسیار امیدوار کننده است و بسیاری از شرکت ها به خوبی از این موضوع آگاه هستند. امروزه ، شما باید درک گسترده تر و بهتری از شرکتی داشته باشید که وب سایت یا بیش از یک وبلاگ ندارد. علاوه بر این ، بسیاری از مشاغل تخصصی برای کمک به شرکتهای دیگر در زمینه آنلاین تاسیس شده اند.

استفاده گسترده از اینترنت به عنوان ابزاری برای مشاغل سازمانی به آغاز رسانه های اجتماعی برمی گردد. مطمئناً شرکت در انواع تبلیغات مانند فیس بوک و توییتر رایگان است ، اما این برای کسب و کارهایی که می خواهند در وب سایت ها تبلیغ کنند مناسب نیست. شرکت های ارائه دهنده این خدمات از قدرت رسانه های اجتماعی در تبلیغات و بازاریابی آگاه هستند و از کسانی که در این زمینه استفاده می کنند غرامت معقولی دریافت می کنند.

امروزه مردم اغلب از دنیا به عنوان دنیای دیجیتال یاد می کنند و این به این دلیل است که تمام فناوری های پیشرفته مانند رایانه یا تلفن های هوشمند زندگی مردم را به دست گرفته اند. برای اینکه شرکت ها بتوانند در رقابت باقی بمانند ، باید حضور و اقتدار آنلاین خود را ایجاد کنند. بهترین راه برای انجام این کار داشتن یک وب سایت پاسخگو است که در واقع حاوی اطلاعاتی در مورد محصول یا خدمات شما است ، و سپس باید به دنبال بهبود آن باشید تا بازدید بیشتری را به خود جلب کنید. سایت اینترنتی. اگر وب سایتی برای موتور جستجو (SEO) بهینه شده باشد ، در چند صفحه اول کلمات کلیدی جستجوی گسترده برای کاربران اینترنت نمایش داده می شود.

بسیاری از شرکت ها همگی در ساخت وب سایت ها و جذب ترافیک به آنها دپارتمان های تخصصی هستند ، اما مشاغل کوچک غالباً بازدید آنلاین کم دارند و به ندرت برای جذب ترافیک ارتقا می یابند. برخی مطالعات نشان می دهد که بیش از 90٪ از وب سایت های مشاغل کوچک برای موتور جستجو بهینه نشده اند و همین امر آنها را در یک فضای کاملاً رقابتی قرار می دهد. شکی نیست که این وب سایت ها عالی هستند و با افزودن محصولات خوب و قیمت مناسب فروش آنها را افزایش می دهند. آنلاین بودن یکی از کلیدهای موفقیت در تبلیغ محصولات و خدمات شماست.

شما اکنون اهمیت گسترش تبلیغات محصول را برای طیف وسیعی از کانال های بازاریابی درک کرده اید. این یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی است که باید به دقت برنامه ریزی و اجرا شود. اگر شرکت شما این امکان را دارد ، هنگام تحویل پیام تبلیغاتی خود به مخاطبان ، شانس زیادی برای دستیابی به اهداف فروش هدف خود دارید.

دیدگاهتان را بنویسید