در سالهای اخیر احتمالاً نمادی را در گوشه صفحه مشاهده کرده اید که می توانید با کلیک روی آن ، با تیم پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید. اما مزایای چت آنلاین برای وب سایت هایی که همه به آنها مراجعه کرده اند چیست و بهترین خدمات چیست؟

چت آنلاین چیست؟

گپ آنلاین سرویسی است که می توانید برای برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی ، فروش یا هر متخصص دیگری که شرکت در هر سایتی مشخص کرده است ، استفاده کنید. در پنجره باز شده می توانید با کارشناس صحبت کرده و س questionsالات قبل از خرید یا مشکلات پس از خرید را بپرسید.

اهمیت چت آنلاین برای وب سایت شما

بسیاری از کاربران هستند که علاقه زیادی به صدور بلیط یا تماس و ماندن در پشت خط ندارند. از طرف دیگر ، آنها می خواهند به محض حضور در سایت و تماس با تیم متخصصانشان ، س questionsالات و مشکلات خود را بپرسند ، بنابراین با سایر سرویس ها مانند بلیط ، ایمیل ، تماس تلفنی یا پر کردن فرم ها گپ آنلاین داشته باشید خیلی مهم است
از طرف دیگر ، تجربه خوبی برای مشتری است و ترک صفحات ضروری نیست. در عین حال می توانید تردیدها و مشکلات خود را با خیال راحت و بدون نگرانی از زمان حل کنید.

مزایای چت آنلاین

این سرویس یکی از ابزارهایی است که به دلیل مزایای متعدد استفاده از آن بسیار گسترده شده است و فرهنگ استفاده از آن در بین مجموعه ها و مشتریان کاملاً جا افتاده است. اینها مزایای چت آنلاین است:

ارتباط موثر: کاربران همیشه دوست دارند برای پرسیدن س questionsال و حل مشکلات خود با کارشناسان و اعضای گروه های تجاری ارتباط برقرار کنند. اما آنها از تماس با ایمیل یا تلفن خودداری می کنند. بنابراین بهترین راه برای برقراری ارتباط موثر استفاده از چت آنلاین است.
بهبود نرخ تبدیل: رایج ترین کاربرد چت آنلاین ، دادن مشاوره و پاسخ قبل از خرید است. بنابراین وقتی کاربری وارد سایت می شود و به درستی راهنمایی می شود ، نرخ تبدیل آنها افزایش می یابد و تعداد بیشتری از آنها خریدار می شوند.
افزایش فروش: با توجه به موارد بالا ، طبیعی است که فروش شما افزایش می یابد و خریدار بارها و بارها از سایت شما بازدید می کند و خرید می کند.
کاهش هزینه ها: نه تنها می توانید همزمان با کاربران مختلف گپ بزنید و از توانایی یک متخصص کاملاً استفاده کنید ، بلکه می توانید هزینه های اضافی را نیز کاهش دهید.
مدیریت بهتر: وقتی می توانید ارتباط خوب و فوری با کاربران و مشتریان داشته باشید ، می توانید مشکلات موجود را به خوبی حل کنید و نیازهای آنها را شناسایی کنید.
افزایش رضایت: کاربران در این زمان از دریافت پاسخ س questionsالات و مشکلات خود خوشحال خواهند شد و رضایت آنها از شما دو برابر خواهد شد.
افزایش اعتماد به نفس: کاربران دوست دارند با فراهم آوردن چنین شرایطی راحت تر با کارشناسان صحبت کنند و از چت آنلاین استفاده کنند ، اما همچنین آنها را نسبت به شما افزایش می دهند

.

معرفی بهترین خدمات گفتگوی آنلاین ایرانی و خارجی

چندین شرکت در ایران جهان در زمینه ارائه خدمات گفتگوی آنلاین فعال هستند که هر یک با توجه به شباهت آنها ویژگیهای منحصر به فرد خود را به مشتریان ارائه می دهند. اگر قصد استفاده از این سرویس را در سایت خود دارید ، بد نیست که خود را با بهترین سرویس های گفتگوی آنلاین ایرانی و خارجی آشنا کنید.

Crisp – این سرویس یکی از محبوب ترین ابزارهای گفتگوی آنلاین در جهان و ایران است که کاربران زیادی دارد. این سرویس هم شامل نسخه های پولی و هم رایگان است و از زبان فارسی پشتیبانی می کند. از مهمترین ویژگیهای آن می توان به سفارشی سازی فرم گپ ، انتخاب چندین نسخه پشتیبان ، تنظیم زمان پاسخگویی ، نمایش وضعیت پشتیبان گیری آنلاین ، ارسال خودکار ایمیل به چت ها و امتیازدهی اشاره کرد.
Raychat – این سرویس قدرتمندترین و پرکاربردترین ابزار ایرانی است که به زودی سهم قابل توجهی از بازار را به دست آورد. این سرویس ایرانی نیازهای کاربران خانگی را به خوبی می داند و آنها را پوشش می دهد. بسیاری از شرکت های بزرگ ملی از این خدمات استفاده می کنند. از ویژگی های Reichet می توان در چندین سایت ، مکالمه بایگانی ، نمایش متن قبل از ارسال ، اتصال به وردپرس و تلگرام ، تعریف چندین کاربر پاسخگو ، تعریف زمان پاسخ ، صرفه جویی در س questionsالات متداول و یک رابط کاربری جذاب استفاده کرد.
Retain: یکی دیگر از ابزارهای ایرانی برای چت آنلاین ، Retin است که به خوبی کار کرده است. توانایی ذخیره اطلاعات و رفتار کاربر ، شناسایی موقعیت کاربر ، قابلیت برچسب گذاری و دسته بندی برای جستجوهای آینده ، امکان ارسال یادداشت به هم تیمی ها ، امکان اختصاص مکالمه به همکاران و سایر ویژگی های مشابه موارد فوق مهمترین ویژگی رتین است.
Goftino: این سرویس ایرانی نیز گزینه خوب دیگری برای چت آنلاین است. با کمک Goftino می توانید از قابلیت شخصی سازی محیط گپ ، سرعت بالا ، استفاده از پاسخ های ذخیره شده ، بررسی وضعیت و رفتار کاربران ، نمایش آنلاین افراد در سایت ، تبادل متن ، محتوای صوتی و تصویری ، فرم های سفارشی و پشتیبانی از تلفن های هوشمند را ارسال کنید.
بهترین سرویس چت آنلاین چیست؟

با توجه به گزینه های فراوان موجود در بازار ، ممکن است در انتخاب بهترین سرویس چت آنلاین مشکلی داشته باشید. اما اگر می خواهید خیال خود را راحت کنید ، بدون شک Crisp بهترین گزینه در بین گزینه های خارجی است و Reichet بهترین سرویس موجود در بین نمونه های ایرانی است. البته آنها در کنار Goftino و Ritin عملکرد خوبی داشته اند.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت برای گزارش آگهی

نتیجه

سرویس گفتگوی آنلاین یکی از بهترین ابزارهای موجود برای سایت های مختلف است که فواید زیادی دارد. به همین دلیل ، بسیاری از شرکت های اینترنتی از این سرویس استفاده می کنند. با کمک چت آنلاین می توانید میزان فروش و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید ، اعتماد و رضایت مشتری را جلب کرده و مشکلات و نیازهای موجود را به خوبی شناسایی کنید. Crisp بهترین سرویس گفتگوی آنلاین آنلاین و Reichet بهترین نمونه از ایران است.