ویژگی های

محتوای شما چگونه است و چگونه به مخاطبان شما ارائه می شود؟ آیا محتوای ویدیویی در بین آنها وجود دارد؟ آیا از تصاویر واضح و چشم نواز استفاده می کنید؟ اینفوگرافیک ها چطور؟ آیا این محتوا برای سئو بهینه شده است؟ آیا مواردی مانند برچسب عنوان ، توضیحات متا ، زیرنویس و … برای آنها استفاده شده است؟

مرحله 3. معیارهای مهم را به موفقیت اضافه کنید

وقتی همه اینها را یاد گرفتید ، می توانید معیارهای موفقیت را برای هر پست اعمال کنید. این معیارها بسته به اهداف استراتژی شما متفاوت است ، اما لیست زیر ممکن است شروع کار را برای شما آسان کند.

ترافیک
معیارهای نامزدی (زمان صرف شده در سایت شما ، تعداد صفحات مشاهده شده)
در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
کاربر را به مشتری تبدیل کنید

آیا همه این اطلاعات را در یک مکان دارید؟ که دوست داشتنی است! قسمت سخت کار تمام شد و قسمت هیجان انگیز انگیزه تازه آغاز شده است!

آیا می خواهید ضریب فروش خود را افزایش دهید؟

ما به شما کمک می کنیم با Google Ads و کمترین هزینه به بالای رتبه بندی Google صعود کنید.
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مرحله 4. تجزیه و تحلیل داده ها برای یافتن الگوها

در این مرحله باید به دنبال رفتارهایی باشید که برای شما موفقیت آمیز بوده است تا بتوانید محتوای دیگر را براساس آنها تبلیغ کنید. فراموش نکنید که در محتوای شما خلا وجود دارد ، به این معنی که گاهی اوقات محتوای مورد نظر شما در سایت شما موجود نیست.

آیا برای هر ابزاری که در وبلاگ خود ارائه می دهید پست جداگانه ای دارید؟ آیا مطالب شما فقط برای متخصصان نوشته شده است؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا مخاطبان شما مبتدی هستند و به دنبال استفاده از تجربه افراد باتجربه هستند؟ مرور و دسته بندی محتوای سایت بر اساس کیفیت ، به شما اطلاعات جدیدی در مورد مطالب و کاربران می دهد. با این روش می توانید نقاط قوت و ضعف محتوای وبلاگ خود را بشناسید.

برای این کار توصیه می کنیم از “جدول محوری” در اکسل استفاده کنید. PivotTable ابزاری عالی برای تجزیه و تحلیل چنین اطلاعاتی است. این ابزار به شما امکان مقایسه داده های طولانی و حجیم را می دهد. اکسل یا Google Spreadsheet بخش حیرت انگیزی را برای شما فراهم می کند تا لیستی از میزان متوسط ​​بازدید برای هر موضوع یا گروه را به شما ارائه دهد. علاوه بر این ، Google Analytics می تواند اطلاعات دقیقی در مورد محتوای سایت در اختیار شما قرار دهد.

تعیین اهداف

هنگامی که دید خود را ترسیم کردید و آن را در برابر روند تولید محتوای فعلی خود تجزیه و تحلیل کردید ، باید راه هایی برای پر کردن خلا the محتوای وب سایت خود پیدا کنید. پر کردن خلا v به معنای تعیین اهداف برای محتوای خود است. اهداف خود را به درستی لیست کنید تا معنی دار ، قابل اندازه گیری و مرتبط باشند. اهداف شما باید به گونه ای انتخاب شود که از طریق تولید محتوا محقق شود.

به عنوان مثال ، کسب رتبه بندی گوگل برای کلمه کلیدی “لباس عروس” هدفی است که نه تنها به نویسندگان سایت شما بلکه به تلاش کارشناسان سئو نیز بستگی دارد. بهترین هدف ایجاد و انتشار مطالب جامع در مورد نحوه تهیه و دوخت لباس عروس است.

پس از کمی تحقیق در اینترنت ، مطمئناً اطلاعات زیادی در مورد تعیین اهداف تجاری پیدا خواهید کرد. این مقالات از تعیین هدف تا برند سازی توضیح می دهند. توصیه می کنیم 3 یا 4 هدف برای استراتژی بازاریابی محتوای خود تعیین کنید.

استراتژی محتوای خود را در یک فایل متنی مستند کنید. این پرونده می تواند مکانی عالی برای نوشتن قوانین عمومی مارک و سبک شما باشد.

بسته به اندازه استراتژی خود ، می توانید یک صفحه کار ایجاد کنید تا به نویسندگان وب سایت خود یادآوری کنید که در چه جایی بهتر است نام تجاری خود را پر کنید ، در کجا از علائم نگارشی مناسب استفاده کنید و همیشه لحن آن را به خاطر بسپارید. متن باید به سخنرانی نزدیک باشد.

همچنین ، این پرونده های راهنما می توانند نمونه ای از یک استراتژی کامل باشند که نحوه استفاده از نام های تجاری و علائم تجاری را ذکر می کند. در واقع ، در این نوع دستورالعمل ها ، همه چیز از نحوه برخورد با مخاطبان گرفته تا نوشتن صحیح مطالب وبلاگ نشان داده شده است.

توصیه می کنیم در این پرونده راهنما فقط نکات مهم مورد نیاز خود را یادداشت کنید. اگر روزی همه کارمندان شما از دفتر شما استعفا دهند ، برای شما مهم است که نویسندگان بعدی که استخدام می کنید به علائم تجاری شما احترام بگذارند؟ کاملا بله.

آیا کسی برای شما مهم است که شما ترجیح می دهید از کلمه “بلیط” به جای کلمه “بلیط” استفاده کنید؟ البته استفاده از یکی از این دو کلمه نه تنها به خود شما بلکه به نوع تجارت و مشتریان شما نیز بستگی دارد.

چگونه استراتژی محتوای خود را مستند کنیم

یک استراتژی بازاریابی محتوا باید مانند یک کتابچه راهنما مختصر و مختصر باشد. در این استراتژی ، شما باید تمام احتمالات و اساس استراتژی خود را توضیح دهید. اما این توضیحات باید به گونه ای باشد که همه (به ویژه نویسندگان و استراتژیست های تازه کار) یک ماه کامل را به خواندن استراتژی محتوای شما نپردازند. همچنین ، همه این توضیحات باید ساده و مختصر باشند تا خوانندگان پس از مطالعه بتوانند موضوع کلی را درک کنند.

نکته حرفه ای:

استراتژی بازاریابی محتوای خود را خلاصه کنید. این به شما کمک می کند استراتژی خود را با تصمیم گیرندگان شرکت راحت تر برقرار کنید. یکی دیگر از مزایای جمع بندی استراتژی این است که اگر سوالی در طول مراحل کار دارید ، می توانید برای یافتن پاسخ سریع به آن مراجعه کنید.

شاید مهمترین قسمت مستند سازی “استراتژی بازاریابی محتوا” این باشد که محتوای اسناد شما باید انعطاف پذیر باشد. ویژگی انعطاف پذیری محتوا به شما کمک می کند دریابید که یکی از اهداف انتخابی شما غیرقابل تحقق است. اینجاست که باید تصمیم بگیرید آیا می خواهید از این هدف حمایت کنید و در جهت آن تلاش کنید یا اینکه می خواهید نقش محتوای خود را دوباره ارزیابی کنید.

مهم نیست که شما از Google Doc یا هر نرم افزار دیگری برای نوشتن استراتژی خود استفاده می کنید تا زمانی که بتوانید به راحتی استراتژی خود را به روز کنید و در دسترس کارمندان خود قرار دهید.

اگر در مورد بازاریابی محتوا سوالی دارید یا نکته ای را در مقاله خود فراموش کرده ایم ، خوشحال می شویم که آن را با ما در میان بگذارید.