استراتژی محتوا چیست؟

اگر هدفتان رسیدن به موفقیت است و می‌خواهید پیش گوگل،
مخاطب و کارفرما عزیز باشید، باید براساس یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم پیش بروید تا

توانایی ارائه بهترین مطالب. اما رسیدن به این هدف بدون داشتن استراتژی
محتوایی دقیق و اصولی امکان پذیر است. ضمن تدوین استراتژی محتوا
این آسان نیست.

چندین تعریف و مدل مختلف برای این موضوع وجود دارد.
برای توسعه استراتژی های محتوا توصیه می شود. اما برای موفقیت در این زمینه شما نیاز دارید
آیا شما یک استراتژیست حرفه ای دارید یا باید خودتان روی این مسئله تمرکز کنید؟
انجام دادن. در اینجا می بینیم که استراتژی محتوا چیست و چه عواملی در پیشرفت آن نقش دارند.

معنای استراتژی
محتوا چیست؟

استراتژی محتوا اساساً رهنمودها و اصول داخلی برای تولید انواع مختلف محتوا در یک شرکت است. این استراتژی برای ارضای و تأمین نیازهای تجارت از طریق ایجاد و توزیع محتوا تدوین شده است. هدف اصلی این استراتژی پاسخ به این س ofال است که چه محتوایی باید تولید کنیم و چرا.

در استراتژی محتوا حتی می توانید اهداف تبلیغاتی را دنبال کنید
بیایید این کار را نکنیم و بیشتر روی برنامه های تولید ، مدیریت ، به روزرسانی و توزیع محتوا تمرکز کنیم.

استراتژی محتوا
تفاوت بازاریابی محتوا و بازاریابی چیست؟

در حالی که بسیاری از افراد و حتی کارشناسان در زمان های مختلف
استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا در محل
آنها این کار را می کنند اما در عمل این دو متفاوت است.

در بازاریابی محتوا ، همانطور که از نامش پیداست ، از
ما از تولید محتوا برای اهداف بازاریابی و فروش استفاده می کنیم ، اما این استراتژی است
ممکن است محتوا لزوماً تبلیغاتی نباشد. همانطور که گفته شد ، استراتژی محتوا
این بیشتر در مورد دستورالعمل ها و اصول داخلی است ، اما بازاریابی محتوا مربوط به زمان بندی است ،
ایجاد ، تبلیغ ، توزیع و تکثیر محتوا.

در این بین ، یک استراتژی بازاریابی محتوا وجود دارد که
بیشتر روی چشم انداز ، اهداف ، تحقیقات بازار ، شخصیت مخاطب و اصول بیرونی تمرکز دارد.
به عنوان مثال ، یک استراتژیست محتوا ممکن است مخاطبان و مشتریان را نیز تشخیص دهد
تجارت ما به ما اعتماد ندارد و راه هایی را برای جبران آن به شما ارائه می دهد. اما یکی
بازاریاب محتوا نیاز به ایجاد اعتماد با بنیانگذار یا مدیر را تشخیص می دهد.
با شرکت مصاحبه کنید.

البته ، با توجه به اینکه در بسیاری از موارد ما
دستیابی به اهداف بازاریابی و فروش ، از این رو استراتژی بازاریابی محتوا با همان
به عنوان یک استراتژی بازاریابی محتوا استفاده می شود.

چون باید
آیا شما یک استراتژی محتوا می نویسید؟

به طور طبیعی ، بدون یک استراتژی دقیق و دقیق ، نمی توانیم
به موفقیت فکر کنید. دارای استراتژی برای پاسخگویی به 5 سوال مهم است که در صورت پاسخ دادن به آنها
همین حالا آنها را پیدا کنید و راه حل های مناسب ارائه دهید
سپس می توانید انتظار موفقیت داشته باشید:

هدف از تولید محتوا چیست؟
مخاطب ما کیست؟
مخاطبان چه زمانی به محتوای ما دسترسی دارند؟
چقدر محتوا برای مخاطب ارزشمند است و چه مشکلی را حل می کند؟
مخاطبان از کدام کانال به محتوای ما دسترسی دارند؟

داشتن یک استراتژی راه شما را روشن می کند و می دانید
در حالی که شما را از رقبا جدا می کند ، به جایی که می خواهید بروید. از طرف دیگر با
با داشتن یک استراتژی خوب می توانید عملکرد محتوای خود را ارزیابی کنید و میزان آن را ببینید
شما به اهداف خود رسیده اید. از طرف دیگر ، داشتن یک استراتژی به شما امکان می دهد آن را درست انجام دهید.
از منابع استفاده کنید و نتایج بهتری بگیرید.

استراتژی محتوا
چه مواردی را شامل می شود؟

استراتژی محتوا ، مانند هر استراتژی دیگر ، شامل بخشهایی است
مهم است که هر یک از آنها را به وضوح در نظر بگیرید. بسیاری از کارشناسان و
استراتژیست ها برای تدوین برنامه و استراتژی خود از مدلهای مختلفی استفاده می کنند.

مدل کسب و کار: تجارت شما می تواند از یک یا چند مدل درآمد درآمد کسب کند.
دنبال کردن. برای تولید محتوا ، باید برنامه های مشخصی را با تیم محتوا داشته باشید.
برای رسیدن به اهداف تعریف شده کار درستی انجام دهید.
اهداف: بدون شک دلیل اصلی تدوین استراتژی برای دستیابی به اهداف مورد نظر
خواه اهداف تجاری یا غیر تجاری باشد ، شما باید از یک استراتژی درست استفاده کنید
و به سمت آنها بروید.
تعیین مخاطبان هدف (شخص) – در این بخش ، شما باید دقیقاً مشخص کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند
و شخصیت خود را طراحی کنید. بر این اساس ، می توانید مشتری را نیز مسیریابی کنید
مشخص کنید چه محتوایی برای هر فصل مناسب خواهد بود.
روش های تولید محتوا – یکی از مهمترین کارهایی که باید در استراتژی شما انجام شود
روش های تولید محتوا. شما باید بررسی کنید که چه نوع محتوایی برای کدام سیستم عامل است
تولید شود ، آنچه برای اهداف شما مناسب است ، فرم محتوای بازار و مخاطبان چیست.
آنها به چه نوع محتوایی نیاز دارند؟
مراحل توسعه استراتژی محتوا

مراحل استراتژی محتوا

یادگیری از تئوری مهمترین قسمت اجرا است.
یک استراتژی واقعی را تمرین و تدوین کنید. مراحل استراتژی محتوا را طراحی و تدوین کنید.
چندین مورد وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

موقعیت فعلی شرکت را بررسی کنید

اولین کاری که باید انجام شود بررسی وضعیت فعلی شرکت است. این بررسی به وضعیت فعلی تجارت ، موقعیت آن در بازار ، مزایای رقابتی ، شناسایی مخاطبان هدف و مطالعات بازار و غیره می پردازد.

بدون شک اولین قدم پس از بررسی وضعیت کسب و کار ، به
اجرای هر برنامه تعیین اهداف است. زیرا باید بدانیم که چیزهایی می خواهیم
خواهیم رسید. در استراتژی محتوا ، ما همچنین باید مشخص کنیم که چه اهدافی را برای رسیدن به هدف انجام می دهیم
برای رسیدن به آنها چه باید بکنیم؟ برخی از اهداف ما ممکن است مربوط به فروش و برخی دیگر باشد
سایر موارد می توانند شامل مارک تجاری ، افزایش بازدید ، افزایش نرخ تبدیل و موارد دیگر باشند.
با هم مرتبط باشند.

تحقیق کلمات کلیدی

در هر مشاغل موجود در بازار ، تعدادی کلمه کلیدی برای شما وجود دارد.
شما می خواهید روی آنها کار کنید و بیشتر دیده شوید. این تحقیق به شما کمک می کند
از ابتدای سفر مشتری با آنها ، مخاطبان خود و نیازهای آنها را بهتر و بهتر بشناسید.
بهتر از رقبای خود باشید و دیده شوید.

بدون شک یکی از مهمترین و اصلی ترین قسمت های نسخه.
استراتژی محتوا بررسی و تجزیه و تحلیل رقابت است تا به شما کمک کند ببینید چه چیزی
آنها در شرایطی قرار دارند که چه کسی مخاطب آنها است و در این موارد رتبه بندی خوبی دارند.
و در چه قسمتهایی وارد نمی شود.

طراحی شخصیت مخاطب

پس از شناسایی مخاطبان ، نوبت به تبدیل شدن به شخصیت مشتری می رسد.
یا مخاطبان خود را طراحی کنید. شخص در واقع ویژگی های شخصیتی ، احساسی ،
این رفتار و نیازهای مخاطب است که باعث می شود از شما خرید کنند. است
کار به شما امکان می دهد محتوای خود را با هدف بیشتری تولید کنید و در هزینه صرفه جویی کنید.
و از منابع خود به درستی استفاده کنید.

پردازش اطلاعات

تا بتوانیم استراتژی دقیق تر و محتوای بهتری را تدوین کنیم
تولید کنید ، شما باید اطلاعات را جمع آوری کنید. اما مانند مرحله اول با
شما با داده های خام سر و کار دارید ، این اطلاعات باید پردازش و بررسی شوند. چرا این
این اطلاعات مشتریان نهایی را تعیین می کند و بنابراین هرچه دقیق تر باشند ، بیشتر نیز می شوند
آنها کمک میکنند.

قیف و هرم محتوا را مشخص کنید.

مشتری شما را از ابتدا می شناسد و محتوای مورد نظر را دریافت می کند.
خرید نهایی و ادامه مسیر مسیری را طی می کند که باید در استراتژی شما باشد
محتوا را مشخص کنید. یکی از بهترین مدل ها می تواند استفاده از مدل AIDA باشد که شامل موارد زیر است:
مراحل زیر است:

اطلاع
ابراز علاقه
تصمیم گیری
اقدام نهایی
رضایتبخش
تهیه تقویم محتوا

تقویم های محتوایی که به عنوان تقویم های سرمقاله نیز شناخته می شوند ، یکی از مهمترین ابزارها در استراتژی محتوای شما هستند. در واقع ، بدون داشتن یک تقویم خوب نوشته شده ، نمی توانید کاری مرتب انجام دهید ، وظیفه تیم محتوا مشخص نیست و مخاطبان خود را از دست می دهید. با کمک این تقویم تعیین می کنید که در سفر مشتری چه کاری انجام دهید ، در چه زمانی و در آخر عملکرد خود را ارزیابی می کنید.

نتیجه

در این مقاله ، ما در مورد توسعه استراتژی محتوا و اهمیت آن صحبت می کنیم.
ما این کار را کردیم این استراتژی در واقع یک نقشه راه و مجموعه ای از دستورالعمل ها و اصول است.
مشخص کنید که چرا باید محتوا تولید کنید ، چه کسی مخاطب هدف شما است و چه چیزهایی
چه کاری باید انجام دهید ، چه محتوایی برای شرایط فعلی شما مناسب است و.

هر استراتژی محتوا دارای قسمت های خاصی است و باید تدوین شود
چندین مرحله را طی می کند. در این مقاله در مورد این مراحل به طور کامل
ما صحبت می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید