اصول مربوط به طراحی مجدد وب سایت

همان طور که می دانید وب سایت شما، اساساً فروشنده دیجیتالی شرکت شما است. اگر وبسایت تان در شغلش خوب عمل کند، شما نیز موفق خواهید شد. در غیر این صورت، سرمایه خود را هدر داده اید. شاید شما نیز به نقطه ای از تصمیم گیری رسیده اید که مطمئن شوید الان زمان عمل کردن است. زمان تغییر است. زمان طراحی مجدد وب سایت.

استراتژی

آیا تا به حال کاری را شروع کرده اید بدون اینکه دقیقا بدانید امیدوارید چه کار کنید؟ وقتی که در طراحی مجدد سرمایه گذاری می کنید، به طرز غیر قابل باوری مهم است که موارد ذیل را با توجه به استراتژی بازاریابی تان در نظر بگیرید:

اهداف

کلید اجرای اهداف، مشخص نمودن آنها در درجه اول است. شما امیدوارید با این طراحی جدید به چه هدفی برسید؟ “فروش بیشتر” پاسخ صحیح نیست. بیایید به عددی نگاه کنیم. امید دارید چه قدر تماشاگر، مکالمه، فروش و … به دست آورید؟ بیش از هزار تماشاگر خاص در روز؟

10% افزایش در مکالمات؟ بیش از 23 واحد فروش در هفته؟ قبل از اینکه در تغییر،سرمایه گذاری کنید می بایست یک ارزش عددی توصیف شده برای آن چیزی که امید دارید انجام دهید داشته باشید.

تحقیقات یک همبستگی مثبت میان اهداف توصیف شده و نوشته شده و احتمال موفقیت را بیان می کند. با قراردادن اعداد در گزارش پیشرفت دوره، شما افزایش بیشتری در احتمال رسیدن به اعدادی که در اهدافتان برنامه ریزی کرده اید مشاهده خواهید کرد.

برند

برند شما ممکن است مهمترین قسمت اداره کار شما به نظر برسد ، اما شما باید ارزش افزوده آن را بدانید. بسیاری از صاحبان مشاغل در آنجا وجود دارند که نمی توانند بگویند چرا باید محصولات خود را خریداری کنند.

هیچ کس به اندازه شما به محصولات یا خدمات شما اهمیت نمی دهد. شناسایی آنچه باعث خاص بودن و انتخاب جذاب کسب و کار شما می شود ، پایه و اساس هر کار دیگری است که انجام می دهید.

مشخصات شخصیتی خریدار

وقتی فهمید چه پیشنهادی دارید ، باید تعیین کنید که چه کسی آن را می خواهد. بسیاری از صاحبان مشاغل وجود دارند که نمی توانند ویژگی های شخصیتی خریداران خود را شناسایی کنند. وقتی نمی دانید با چه کسی صحبت می کنید چگونه می توانید انتظار فروش باورنکردنی محصولات را به آنها داشته باشید؟

بدتر از همه ، شما باید تعریفی از برند خود داشته باشید. آیا شما تبلیغ زن یا مرد می کنید؟ آیا برای نوجوانان یا افراد میانسال تبلیغ می کنید؟ و در بهترین حالت ، می توانید یک بخش خاص یا حتی چند بخش را که محصول یا خدمات شما مورد علاقه شما است شناسایی کنید. استراتژی یعنی خاص بودن.

برنامه ریزی

مانند استراتژی ، برنامه ریزی نیز کاملاً خاص است.

آیا چیزی به طور خاص در وب سایت شما از دست رفته است؟

گاهی اوقات ، یک وب سایت باید ساده شود و این اشکالی ندارد ، اما به خاطر داشته باشید که تعداد زیادی وب سایت منقضی شده به عنوان پردرآمدترین جریان های درآمد آنلاین وجود دارد. طراحی مجدد بهترین گزینه برای بهینه سازی است ، حتی اگر به وضوح هیچ چیز ناکارآمد در وب سایت شما وجود ندارد که شما باید آن را اصلاح کنید.

با دانستن موقعیت پیامهای تماس برای اقدام (Call to Action) برای برقراری ارتباط با سایت ، ناوبری ، برند ، قبل از شروع یک تجربه طراحی مجدد موثر و کارآمد ، ایده روشنی درباره پیشرفت مورد نظر خود دارید.

استراتژی بازاریابی شما چیست؟

این یکی از مهمترین نکاتی است که باید در مراحل استراتژی و برنامه ریزی توضیح داده شود. استراتژی بازاریابی شما چگونه خواهد بود؟ اگر هدف شماره یک شما ایجاد یک لیست ایمیل است ، وب سایت شما با استراتژی بازاریابی متمرکز بر شبکه های وابسته ، پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) یا انتقال کاربران به فروشگاه آنلاین شما متفاوت خواهد بود.

بسیاری از وب سایت ها می توانند برای سهولت در اجرای یک استراتژی خاص بازاریابی سازگار شوند ، اما انجام یک طراحی مجدد سفارشی بهترین فرصت برای شخصی سازی سیستم عامل های آنلاین ، به ویژه برای استراتژی بازاریابی اینترنتی شما است.

طراحی و ساخت وب سایت

موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام طراحی وب سایت جدید خود به خاطر بسپارید.

در صورت برون سپاری ، اطمینان حاصل کنید که طراح شما با شما موافق است

اگر آن وب سایت راه اندازی نشود ، طراحی عالی یک وب سایت بی معنی است. استراتژی های زیر می تواند به طراح شما کمک کند تا در طول مراحل با شما موافق باشد:

به جای پرداخت هزینه یک وب سایت جدید که قبلاً هرگز دیده نشده است ، اولین مدل تست را سفارش دهید.
برای اتمام پروژه به یک مهلت واقعی نیاز دارید.
توسعه وب سایت خود را اغلب بررسی کنید تا مطمئن شوید سایت شما انتظارات شما را برآورده می کند.

خوب و خوب است که به موقع بازخورد دهید و اطلاعات درخواستی را به طراح خود ارائه دهید. اگر پاسخ به ایمیل های طراح شما هفته ها طول بکشد ، در آن مهلت نمی توانند تمام شوند.

به یاد داشته باشید که وب سایت شما نمایندگی برند شماست

ساخت یک وب سایت زیبا مشکلی ندارد. همه وب سایت های زیبا را دوست دارند. به یاد داشته باشید که وب سایت شما نماینده برند شما در فضای مجازی است.

از نظر ظاهر و احساس بیشتر به برجسته سازی برند خود تمرکز کنید تا ساخت یک سایت هوشمند و زیبا. در نهایت ، هدف اصلی شما باید افزایش سود تجاری شما باشد. وقت و هزینه خود را صرف ویژگی های فانتزی یا پیشرفته نکنید مگر اینکه مستقیماً درآمد خود را افزایش دهید.

آنالیز و بهینه سازی کنید

پس از ایجاد وب سایت جدید ، وقت آن است که شروع به آزمایش کنید. ساخت و ساز بر اساس قوانین تبدیل جهانی و بهترین روشها توصیه می شود. اما همانطور که قبلا ذکر شد ، تا زمانی که وب سایت خود را آزمایش نکنید ، هرگز نخواهید فهمید که چه چیزی برای وب سایت خود مفید است؟ از پایه شروع کنید. عملکرد سایت خود را در شرایط زیر ارزیابی کنید:

آیا کسی چندین جستجو در سایت شما دارد؟
آیا پیمایش و درک آن آسان است؟
آیا برچسب های گرافیکی برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی به درستی قرار داده شده اند؟
آیا وب سایت شما برای مشاهده موبایل (سایت پاسخگو) بهینه شده است؟ (به طور بالقوه ، حدود 40٪ بازدیدها از طریق تلفن همراه انجام می شود.)

وقتی وب سایت خود را راه اندازی کردید و میزان بازدید و میزان جذب سرب را پس از مدت زمان کافی اندازه گیری کرد ، داده های خود را با عملکرد گذشته و پیشرفت خود در جهت دستیابی به اهدافی که قبلاً بحث کردیم مقایسه کنید. ارزیابی کنید.

اگر از وب سایت قبلی خود یک قدم جلوتر رفته اید ، دلیل آن را پیدا کنید. اگر در برخی زمینه ها عملکرد بهتری داشته اید ، تحلیل کنید که این افزایش از کجا می آید تا به حداکثر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید