انواع لینک سازی: بک لینک خوب و بک لینک بد.

همانطور که در فصل اول آموزش ساخت پیوند ذکر شد ، امروز گوگل مجازات های مختلفی را برای وب سایت هایی که پیوندهای بی کیفیت و هرزنامه را ارائه می دهند ، اعمال می کند ، بنابراین کیفیت پیوندها و انواع لینک سازی موتورهای جستجو هستند. بسیار مهم شده است به. بنابراین ، شرکت های معروف سعی در ایجاد لینک با استفاده از روش کلاه سفید دارند.

پیش از این در زمینه ایجاد لینک ، SEO می توانست ریسک کند و در صورت لزوم به لبه اصلاح برسد. روشهای ایجاد لینک ، مانند پیوند به مقالات و دایرکتوریها ، به دلیل اجرای صحیح این فنون ، اغلب توسط متخصصان سئو پیشنهاد شده است. اگر این روش ها به درستی انجام شود ، خطر کمی برای وب سایت وجود دارد. اما امروز همه چیز تغییر کرده است. با معرفی بروزرسانی الگوریتم پنگوئن ، Google مجازات های شدیدی را برای وب سایت هایی که پیوندهای خارج از قانون ایجاد می کنند ، وضع می کند.

در این مقاله ، ما در مورد انواع لینک سازی صحبت خواهیم کرد: پیوندهایی که باید روی ایجاد آنها متمرکز شوید و پیوندهایی که باید از ساخت آنها خودداری کنید.

شماره 1 انواع لینک سازی: پیوندهای طبیعی مدیر وب سایت

برای معرفی انواع لینک سازی ابتدا باید به سراغ پیوندهای طبیعی برویم. این نوع پیوند برای متخصصان سئو مانند یک جام مقدس است. اینها اساساً پیوندهایی هستند که شما آنها را امتحان نکرده اید و توسط وب سایتهای دیگر به آنها داده شده است. این روش ایجاد پیوند بسیار م moreثرتر از تماس با دیگران و درخواست پیوند از آنها است. با این حال ، شما باید دیگران را برای قرار دادن لینک خود در وب سایت خود دلیل بیاورید و باید مطمئن شوید که وبلاگ نویسان مختلف از ویژگی های سایت شما مطلع هستند.

نمونه ای از چنین دلیل خوبی تولید محتوای ارزشمند و غنی است که به تازگی ایجاد کرده اید و با برخی از وبلاگ های مهم فعال در کار خود به اشتراک گذاشته اید. مطمئناً این همان تعداد وبلاگ نویسان است که به طور طبیعی شما و محتوای ارزشمند شما را می شناسند. انجام این کار ممکن است دشوار و زمانبر باشد ، به همین دلیل این نوع پیوندها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. همچنین ، این نوع پیوند سازی همان چیزی است که گوگل از آن به عنوان مثال خوبی یاد می کند. نمونه هایی که طی یک دوره زمانی (البته طولانی) تأثیر زیادی در رتبه بندی وب سایت ها خواهند داشت.

2 نوع ایجاد پیوند: توسعه دستی پیوند

این احتمالاً متداول ترین تکنیک پیوند سازی است که شما به عنوان یک متخصص سئو انجام می دهید ، مخصوصاً اگر تازه با سئو آشنا هستید. به این ترتیب ، شما مستقیماً با وب مسترها و وبلاگ نویسان تماس خواهید گرفت و از آنها می خواهید پیوند شما را در وب سایت خود قرار دهند.

در این روش ، همانند روش قبلی ، برای پیوند به وب سایت خود به دلایلی نیاز دارید. البته باید با افرادی که در حوزه کاری شما هستند نیز تماس بگیرید. به عنوان مثال ، اگر وب سایت شما در زمینه پوشاک باشد ، نمی خواهید با وب سایت هایی که در زمینه دیجیتال هستند کار کنید. این نه تنها تأثیر کمی در سئو سایت شما دارد ، بلکه صاحبان وب سایت های هدف شما را نیز گیج می کند.

3 نوع لینک سازی: پیوندهایی که خودتان ایجاد می کنید

درباره چه نوع پیوندهایی صحبت می کنیم؟ پیوندهای خودآفرین یا غیر تحریریه پیوندهایی هستند که خودتان در وب سایت دیگران ایجاد می کنید. این پیوندها را می توان در بخش نظرات یک وبلاگ یا پست های انجمن ایجاد کرد.

گوگل این نوع ایجاد لینک را دوست ندارد زیرا این کار اغلب با سئو کلاه سیاه انجام می شود. SEO کلاه سیاه معمولاً زمانی اتفاق می افتد که کسی بخواهد موتور جستجو را فریب دهد. در این مرحله ، نویسنده سعی می کند محتوایی را که شامل اطلاعات ارزشمندی نیست ، به عنوان محتوای مرتبط و مهم به Google معرفی کند (در فصل 6 این راهنما ، ما در مورد سئوی کلاه سیاه با پیوند خوب ، بد و زشت صحبت خواهیم کرد) .

به دنبال افزایش چند برابر فروش هستید؟

ما با تبلیغات Google و کمترین هزینه به شما کمک می کنیم تا در رأس Google قرار بگیرید.
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

با معرفی بروزرسانی پنگوئن در سال 2012 ، گوگل این نوع پیوندها را بی ارزش می داند و حتی مجازات هایی را برای آن وضع می کند. از آنجا که این پیوندها توسط صاحبان وب سایت برای شما ساخته نشده است ، طبیعتاً موتورهای جستجو کمتر به این پیوندها توجه می کنند. در گذشته ، این نوع لینک سازی برای سئو برخی از وب سایت ها مفید بود ، اما امروز برای استفاده از این روش باید بسیار مراقب باشید. برخی از نمونه های این روش عبارتند از:

روش ها و انواع لینک سازی که برای وب سایت خود اتخاذ می کنید باید بر اساس فعالیت های لینک سازی موجود شما باشد ، اما در نهایت باید از روش های ایجاد لینک سازی به غیر از روش ایجاد لینک طبیعی از مدیر وب سایت خودداری کنید و در عوض روی تاکتیک هایی تمرکز کنید که به شما ارزش افزوده می دهند وب سایت و تجارت در چنین شرایطی است که وب سایت های معتبر از وجود شما آگاه می شوند و به طور طبیعی به شما لینک می دهند.

اگر در مورد آموزش ساخت لینک و آموزش SEO سوالی دارید ، می توانید سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

انواع لینک سازی: بک لینک و بک لینک خوب بد

دیدگاهتان را بنویسید