اینفوگرافیک: چگونه وبلاگ و محتوای خود را مانند یک حرفه ای بهینه سازی کنیم؟

اگر تا به حال یک پست وبلاگ نوشته اید ، می دانید که وبلاگ نویسی به هیچ وجه کار ساده ای نیست. نوشتن مطلبی که بازدیدکنندگان می خواهند آن را بخوانند و به اشتراک بگذارند بسیار وقت گیر است و به تلاش زیادی نیاز دارد. علاوه بر این ، شما باید وبلاگ و محتوای آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید تا مطمئن شوید که ترافیک جستجو به سمت آن می رود. با این حال ، وبلاگ نویسی مزایای بسیاری برای یک کسب و کار دارد و نقشی اساسی در بازاریابی محتوای یک کسب و کار دارد.

یک وبلاگ به مخاطبان شما کمک می کند پاسخ س toالات خود را پیدا کنند. همچنین ، وبلاگ نویسی فرصتی برای برندسازی و تبلیغ برند یک شرکت است. وبلاگ نویسی ، اگر درست انجام شود ، می تواند مخاطبان خود را به عنوان یک رهبر معرفی کند. داشتن یک وبلاگ به مشتریان شما کمک می کند تا متوجه شوند شما به نیازهای آنها احترام می گذارید و نمی خواهید فقط محصولات و خدمات خود را به آنها بفروشید. (اگر می خواهید در مورد اهمیت یک وبلاگ بیشتر بخوانید ، پیشنهاد می کنم به مقاله یکی از همکارانم در مورد مزایا و اهمیت داشتن وبلاگ مراجعه کنید.)

خوب ، پس مشخص است که داشتن یک وبلاگ برای تجارت شما مفید است. اما چگونه می توان مخاطبان خود را بر روی محتوای وبلاگ خود متمرکز کرد تا به نتیجه دلخواه خود برسید؟ در ادامه این مقاله ، ما به شما خواهیم گفت که یک پست وبلاگ خوب باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد (آناتومی یک پست وبلاگ حرفه ای) و ما روش های مختلف بهینه سازی وبلاگ و محتوای آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. توجه داشته باشید که از این محتوا می توان برای بهینه سازی وبلاگ وردپرس شما نیز استفاده کرد تا کاربران بیشتری را به محتوای وبلاگ وردپرس خود جذب کند.

اینفوگرافیک: شرح یک پست وبلاگ حرفه ای

ما در اینفوگرافی زیر تمام نکات لازم برای بهینه سازی وبلاگ و محتوای آن را برای شما آورده ایم تا بتوانید یک ماجراجویی لذت بخش را در محتوای بهینه شده تجربه کنید. پس از خواندن این اینفوگرافیک ، حتما به نکات اضافی که در متن زیر آورده شده است توجه کنید تا بتوانید نکات کوچک بهینه سازی وبلاگ را نیز بیاموزید. امیدوارم از این اینفوگرافی لذت ببرید.

عنوان پست وبلاگ را برای کاربر بهینه کرده و جستجو کنید

همانطور که می دانید ، در صنعت روزنامه نگاری ، عنوان مهمترین قسمت صفحه است. عنوان مقاله وبلاگ تفاوتی با روزنامه ندارد. خوانندگان بر اساس عنوان مقاله تصمیم می گیرند که مقاله را بخوانند یا نه. در واقع ، برخی از آمار نشان می دهد که انتخاب عنوان خوب برای یک پست می تواند میزان بازدید وب سایت را تا 500٪ افزایش دهد.

متأسفانه 80٪ بازدیدکنندگان یک سایت فقط مطالب را می خوانند و اهمیتی به مطالب نمی دهند. به همین دلیل انتخاب یک عنوان جذاب که بتواند مخاطب شما را به خواندن ترغیب کند بسیار مهم است. تحقیقات نشان داده است که خوانندگان 3 کلمه اول و 3 کلمه آخر عنوان را به خاطر می آورند ، بنابراین پیشنهاد می کنیم در انتخاب کلمات یک عنوان دقت کنید.

همچنین سعی کنید محتوای وبلاگ خود را بیش از 55 نویسه نگه دارید. با این کار عنوان شما به طور کامل در موتورهای جستجو ظاهر می شود.

به دنبال افزایش چند برابر فروش هستید؟

ما با تبلیغات Google و کمترین هزینه به شما کمک می کنیم تا در رأس Google قرار بگیرید.
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

چگونه عنوان مناسب و جذابی برای مقاله خود بنویسیم؟

در نوشتن عنوان خود باید نکاتی را به خاطر بسپارید:

کلمات اساسی – ترفند ، نکته ، قانون و غیره
اعداد – به عنوان مثال “10 ترفند …”
ویژگی ها – رایگان ، ارزان ، مفید ، کاربردی و …
کلمات کلیدی – برای نمایش در موتورهای جستجو
کلمات محرک – چرا یا چگونه
Promise – به مشتریان خود چیزی مانند “7 ابزار رایگان جستجوگرها” وعده دهید

با جمع آوری این نکات می توانید فرمولهای مختلفی بدست آورید که قطعاً در جذب کاربران مثر خواهد بود. به مثال های زیر توجه کنید:

اعداد + کلمات کلیدی + ویژگی ها + نقل قول ها + کلید واژه انتخاب شده

با استفاده از این فرمول می توانید عنوانی مانند “10 ترفند جالب برای افزایش قطعاً بازدید وب سایت” ایجاد کنید.

قول + کلمات محرک + کلمات کلیدی + قول +

نتیجه عنوان پست وبلاگ ماست: “Infographics: چگونه وبلاگ و محتوای خود را مانند یک حرفه بهینه کنیم؟”

آیا می خواهید با تولید محتوا به یک برند پیشرو تبدیل شوید؟

ما از برنامه ریزی و مدیریت کمپین بازاریابی محتوای شما تا ایجاد محتوا برای وب سایت ها و رسانه های اجتماعی با شما هستیم.
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مقدمه

هنگامی که عنوان مقاله شما بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد ، آنها شروع به خواندن مقدمه مقاله شما می کنند تا ببینند آیا ارزش خواندن دارد. برای سرگرم نگه داشتن مخاطب خود از داستان سرایی استفاده کنید. استفاده از یک داستان یا مثال در معرفی پست وبلاگ می تواند شانس خواندن شما را تا 300٪ افزایش دهد. تحقیقات Groove HQ نشان می دهد که خوانندگان 520٪ زمان بیشتری را صرف مقالات با ویژگی می کنند.

بنابراین سوال این است که چگونه این کار را انجام می دهید؟ شما می توانید از تجربه شخصی خود استفاده کنید یا در مقاله خود وقایع شخصی معروف و تأثیرگذاری بنویسید. سعی کنید س questionsالاتی مانند “این چه چیزی است؟” بپرسید. در ابتدای مقاله. یا “چرا باید این مقاله را بخوانم؟” یا “با خواندن این مقاله چه چیزی بدست می آورم؟” پاسخ.

بهینه سازی زیرعنوان ها

اکنون که بازدیدکنندگان تصمیم گرفتند پست شما را بخوانند ، شما باید مطالب خود را به گونه ای تنظیم کنید که خواندن آن آسان باشد. با استفاده از زیرعنوان ها ، نقاط لنگر ، نمایه سازی و موارد دیگر می توانید یافتن بخشهای مختلف را برای خوانندگان آسانتر کنید. در مقاله دیگری در وبلاگ ما ، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد عنوان اصلی h1 و زیر عنوان های h2 و h3 کسب کنید.

متن منبع محتوا را بهینه کنید

شمارش ایده آل کلمات برای یک پست وبلاگ 1600 کلمه است ، و خواندن آن حدود 7 دقیقه طول می کشد. البته در مقالات قبلی اشاره کردیم که بهتر است حداقل 1600 کلمه در مقاله وجود داشته باشد (این برای سئو سایت بسیار مثر است). اما خوانندگان به طور متوسط ​​28٪ کلمات یک داستان را می خوانند. بنابراین ، سعی کنید متن مقاله خود را بنویسید تا خوانندگان آن را سریعتر و آسانتر بخوانند. برای این کار می توانید از علائم نگارشی صحیح ، نقاط پیچ ، لیست ها ، اعداد ، تصاویر ، جداول و موارد دیگر استفاده کنید. با این کار خوانندگان می توانند سریعتر محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند. اگر می خواهید در مورد شمارش صحیح کلمات برای یک مقاله بیشتر بدانید ، ما پست دیگری در این باره داریم.)

از تصاویر مشابه استفاده کنید و آنها را بهینه کنید

آیا می دانید مردم تصاویر را 6 برابر بهتر از متن به یاد می آورند؟ به همین دلیل استفاده از تصاویر با کیفیت در وبلاگ بسیار مهم است. علاوه بر این ، استفاده از تصاویر و گرافیک به تسهیل خواندن مقاله کمک می کند. سعی کنید برای هر 350 کلمه از یک تصویر استفاده کنید.

پست های وبلاگ که از تصاویر بیشتری استفاده می کنند نیز بک لینک بیشتری دریافت می کنند. داشتن تعداد زیادی بک لینک با کیفیت برای سئو حیاتی است.

هنگام استفاده از تصویر یا گرافیک برای محتوای خود باید دو نکته را در خاطر داشته باشید:

تصاویر باید به روز باشند.
تصاویر باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

شما برای نوشتن مطالب خود دلیل دارید ، بنابراین بهتر است نحوه برقراری تماس را برای مخاطبان خود روشن کنید. سعی کنید حداقل یک بار در پست وبلاگ خود به مخاطبان خود بگویید. می توانید شماره تماس یا ایمیل خود را در نوار کناری ، هدر یا پاورقی وب سایت خود قرار دهید.

نکته: در این مورد اصرار نکنید. شما باید نحوه برقراری تماس را مشخص کنید اما نیازی به اصرار بر آن نیست. همچنین بهتر است مشخص کنید مشتریان در ازای تماس یا کلیک با چه چیزی روبرو می شوند.

روند به اشتراک گذاری را بهینه کنید

نوشتن مطلبی که ارزش اشتراک گذاری دارد بسیار دشوار است. البته شما همچنین می خواهید محتوای وبلاگ خود را تا آنجا که ممکن است توسط کاربران به اشتراک گذاشته شود. بنابراین بهتر است با قرار دادن یک دکمه اشتراک گذاری در کنار هر پست ، این کار را برای مخاطبان خود آسان کنید.

حرف آخر در مورد بهینه سازی وبلاگ

بهینه سازی یک وبلاگ برای کاربر و جستجو کار سختی نیست و اگر از قبل وقت برای تولید محتوا برای وبلاگ خود دارید ، بد نیست وقتی وقت خود را صرف بهینه سازی وبلاگ خود می کنید تا مطمئن شوید هر دو کاربر از مطالب شما به راحتی استفاده می کنند. و موتورهای جستجو بیشتر به مطالب شما علاقه مند هستند. سرانجام ، اگر در مورد سئو و بهینه سازی وبلاگ ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، تبلیغات گوگل و … س questionsالی دارید ، می توانید آن را با کارشناسان جدید به اشتراک بگذارید. همچنین ، ما خوشحال می شویم که نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق نظرات با ما در میان بگذارید.
منبع: SalesForce

اینفوگرافیک: چگونه وبلاگ و محتوای خود را مانند یک حرفه ای بهینه سازی کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید