بازاریابی اینستاگرام

در این مقاله از آموزش تولید محتوا در اینستاگرام به بازاریابی اینستاگرام می پردازیم.آموزش محتوا سازی در اینستاگرام از مهم ترین و اولیه ترین مراحل در محبوب شدن در اینستاگرام است. در ادامه مطالب میتوانید به طور کامل تر در این زمینه اطلاعات بدست آورید.در ادامه چند نمونه برای الهام گرفتن بازاریابی اینستاگرام خواهید دید.

روسی سانچز ، استراتژیست شبکه های اجتماعی در Fossil ، به دیجی دی گفت: “اینستاگرام همیشه اولویت اصلی ماست.” “ما در آنجا دسترسی بیشتری داریم و یک گروه پیرو جدیدتر داریم ، بنابراین منجر به تبدیل بیشتر می شود. تا زمانی که به 1.5 میلیون یا 2 میلیون دنبال کننده برسیم ، این اولویت اصلی ما خواهد بود.”فسیل تنها نیست. استراتژیست های مارک دار معروف رسانه های اجتماعی مانند L’Oréal USA ، Shopbop و Murad همچنین اشاره کردند که اینستاگرام در اولویت اولویت اصلی خود در رسانه های اجتماعی بوده است.

مارک های هر صنعتی که می خواهند دنده های داستان های تصویری خود را به نمایش بگذارند باید مارک های مد را برای الهام گرفتن از نزدیک دنبال کنند. برای کمک به شما در شروع ، لیستی از 15 حساب مد – کوچک و بزرگ – که بازی Instagram را خرد می کند ، قرار داده ایم. به زیر نگاهی بیندازید و شروع به برنامه ریزی فشار بزرگ بعدی خود در اینستاگرام کنید. برای یک غوطه وری بیشتر در نحوه ایجاد حضور در اینستاگرام ، به راهنمای کامل بازاریابی اینستاگرام مراجعه کنید.

1) Everlane

در حالی که حساب اورلاین از عکس های زیبای محصول کوتاه نیست و در آموزش تولید محتوا در اینستاگرام درخشان است ، آنها عکس هایی از مشتریان خود را که لباس Averlin را پوشیده اند ، نشان می دهد ، عکس های سفر و نکاتی را برای غذاها و مقاصد هنری در شهرهای مختلف جهان الهام بخش است.

2) Nike

مارک دو و میدانی با اشتیاق از آموزش تولید محتوا در اینستاگرام  استقبال کرده است و می توان به طور منظم کلیپ ها را با 7.1 میلیون فالوور چشمگیر خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. خوراک آنها شامل ترکیبی از انگیزه ورزشکاران حرفه ای و علاقه مندان به ورزش منظم روزانه است.

3) Teva

اینستاگرام Teva اثبات کاملی است از آموزش تولید محتوا در اینستاگرام که می توانید بدون از دست دادن روحیه آنچه که در وهله اول شما را موفق کرده است ، به مارک خود یک بروزرسانی مدرن بدهید. خوراک آنها شامل عکسهای ساخته شده توسط مشتریان از صندلهایشان در طبیعت و همچنین عکسهایی از محصولات زیبایی است که سبک های جدید آنها را برجسته می کند.

4) Zara

زارا با تقلید از بازاریابی مارک های لوکس گران تر ، نام خود را به دست آورده و آموزش تولید محتوا در اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. حساب آنها مانند یک مجله مد غنی ، با تصاویر تحریریه حرفه ای از سبک های مردان و زنان آنها به نظر می رسد.

5)Fossil

اگر عکس هایی از وسایل مرتب و منظم را دوست دارید ،آموزش تولید محتوا در اینستاگرام  Fossil قطعاً مناسب شماست. نام تجاری لوازم جانبی تأثیری چشمگیر بر مواد غذایی ، مد و افراد مشهوری مانند کریستن بل می ارزد.

6) Kate Spade

اینستاگرام Kate Spade علی رغم اینکه یک برچسب تثبیت شده است و نمونه آموزش تولید محتوا در اینستاگرام است  ، دارای ویژگی شخصی خاصی است که او را از مارک های مشابه متمایز می کند. مدیر رسانه های اجتماعی آنها عکس های روزانه لباس ، عکس هایی از سراسر نیویورک و عکسهای پشت صحنه مراحل طراحی را در استودیوی Kate Spade به اشتراک می گذارد.

8) Madewell

مارک لباس Madewell در آموزش تولید محتوا در اینستاگرام به سبک های کلاسیک گاه به گاه خود معروف است و اینستاگرام آنها به خوبی این زیبایی را نشان می دهد. خوراک آنها با داشتن تصاویر درخشان و آفتابی از جدیدترین محصولاتشان و همکاری با مارک هایی مانند ونس ، یک علاقه مندان به مد را خوشحال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید