بازاریابی اینفلوئنسر در این سال ها در کشور ما بسیار محبوب بوده است و بسیاری از سازمان ها در حال برنامه ریزی و آماده سازی استراتژی تأثیرگذار خود هستند. در این مقاله می خوانیم که بازاریابی موثر یا تأثیرگذاری در بازاریابی چیست.

بازاریابی موثر ، علی رغم انتقاد از بی اثر بودن فعالیت های مرتبط و وارد شدن به آن ، به طور قابل توجهی به توسعه تجارت کمک می کند. این روش بازاریابی به مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا می کند ، نرخ تبدیل را افزایش می دهد ، اعتماد و بازگشت سرمایه را افزایش می دهد و در نهایت منجر به ارائه بهتر و بهتر برند می شود.

بررسی کیفیت محصولات مشهور و تکنیک های مرسوم تبلیغات دیگر پاسخگوی نیازهای برندها نیست. تبلیغات بی ربط ، پنجره های بازشو (تبلیغاتی که ناخواسته هنگام بازدید از یک وب سایت خاص ظاهر می شوند) و استفاده از تعداد زیادی از افراد مشهور که ادعا می کنند از یک محصول خاص استفاده می کنند و راضی هستند ، دیگر نمی تواند مصرف کنندگان مدرن را متقاعد کند.

روند تبلیغات به همان روشی پیش رفت که ژنرال زد به تدریج اوضاع را کنترل کرد (ژنرال Z به افرادی متولد شده پس از 1990 گفته می شود که از کودکی از اینترنت ، شبکه های اجتماعی و سایر پیشرفت های فناوری استفاده می کردند) انتظارات این نسل با انتظارات گذشته متفاوت بود. آنها اعتبار زیادی از نظر تبلیغات نداشتند و قبل از اینکه بتوانند پول خود را برای خرید یک محصول خاص خرج کنند باید مدارکی از کیفیت و اثربخشی آن در جامعه ببینند. این افراد با افراد با نفوذی که به خاطر نظراتشان در مورد محصولات این برند مورد احترام و اعتماد بودند ، ارتباط برقرار کردند. به دنبال روند فعلی ، به وضوح می توان دریافت که تبلیغات بی شماری از برند تأثیر کمی در اقناع یا اعتبار مصرف کننده دارد. آنها به جای اعتماد به این تبلیغ ، به رسانه های اجتماعی روی آوردند و کسانی را که به آنها اعتماد دارند دنبال کردند. آنها نظرات تأثیرگذاران را درباره محصولات مختلف می خوانند و پیشنهادات آنها را می پذیرند. تا آن زمان ، آنها نظرات خود را با دیگران در میان می گذارند.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست ، بازاریابی اینفلوئنسر به مجموعه فعالیت هایی اشاره دارد که هدف آن تبلیغ محصول توسط اینفلوئنسرها است (اینفلوئنسر معادل کلمه انگلیسی Influencer است و در فارسی نیز کلمه Influencer برای اشاره به آن استفاده می شود). افراد با نفوذ معمولاً نظرات و پیشنهادات خود را در مورد استفاده از این محصول به ویژه با پیروان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و از این طریق به تبلیغ برندها می پردازند.

وقتی صحبت از افراد با نفوذ می شود ، اولین چیزی که جلب توجه می کند فعالیت آنها در اینستاگرام است؛ یک شبکه اجتماعی که نسل جوان در آن بسیار فعال است و می توان محصولات زیادی را تبلیغ کرد. اگرچه اینستاگرام یک شبکه اجتماعی نسبتاً محبوب است ، اما اینفلوئنسرها هستند که در شبکه های اجتماعی مهم دیگری مانند توییتر ، فیس بوک ، یوتیوب ، LinkedIn ، آپارات ، تلگرام و … فعالیت می کنند. علاوه بر این ، فعالیت این افراد فقط به شبکه های اجتماعی محدود نمی شود و وبلاگ نویسان هستند که فعالیت و محتوای آنها منتشر می شود بسیار موثرتر از سایر وبلاگ نویسان و گزینه ای عالی برای ارتقا فعالیت های مرتبط با تبلیغات هستند.

.

نکته ای که در مورد این روش بازاریابی وجود دارد این است که می توانیم شخص مشهوری را مشاهده کنیم که هنگام خواندن اطلاعات محصول به ویژه از آن استفاده می کند. به عنوان مثال ، شما تبلیغاتی را برای پلت فرم برنامه Ding car مشاهده می کنید که به عنوان مثال علی دایی از آن استفاده می کند.

تأثیرگذار یا تأثیرگذار کیست؟

مهمترین ویژگی که می تواند برای افراد تأثیرگذار در نظر گرفته شود ، توانایی آنها در تأثیرگذاری بر تصمیمات مربوط به خرید دیگران است. معنای دیگران واقعاً من و تو هستیم. آنها توانایی تأثیرگذاری بر دیگران را دارند زیرا در زمینه کارهای مربوط به فعالیتهایشان به عنوان متخصص شناخته شده و باتجربه هستند. بهترین ابزاری که افراد با نفوذ می توانند برای این منظور استفاده کنند ، یک شبکه اجتماعی است: مکانی که می توانند مخاطبان زیادی را برای نظرشان ارزش قائل شوند (نظر افراد با نفوذ). افراد با نفوذ معمولاً به یکی از دسته های زیر تعلق دارند:

مشاهیر: زیرمجموعه اصلی است و این گروه بیشترین دنبال کننده و مخاطب را دارند اما کار با آنها بیشترین هزینه را به همراه دارد.
متخصصان مشهور در زمینه های مختلف: این افراد معمولاً به دلیل تجربه و مهارت خود در یک زمینه کاری خاص بسیار شناخته شده اند و می توانند مخاطبان و پیروان خود را تحت تأثیر قرار دهند.
بلاگرها یا تولیدکنندگان محتوا: محتوای این افراد خوانندگان زیادی دارد که آنها را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند و هنگام خرید از پیشنهادات و نظرات آنها استفاده می کنند.

البته تعداد زیادی از پیروان نشانه شهرت چشمگیر مردم است و قابل تحسین است ، اما نباید فراموش کرد که فعالیت های بازاریابی را نمی توان محدود به شهرت و شخص مورد نظر کرد ، تا بتواند در تصمیمات و نظرات دیگران تأثیر بگذارد. ، باید مورد اعتماد مخاطبان شما باشد. بودن.

آیا اینفلوئنسر مارکتینگ پدیده جدیدی است؟

با کمی جستجوی انگلیسی در گوگل ، ما با تعداد نسبتاً زیادی مقاله مواجه خواهیم شد که از بازاریابی موثر به عنوان “جنبش بزرگ بعدی بازاریابی” یا “آینده بازاریابی” یاد می کنند ، اما در صحت این گفته ها تردیدی وجود دارد ، زیرا بازاریابی موثر فقط یک پدیده نیست. این به آینده تعلق ندارد ، اما از مدت ها قبل وجود داشته است. تنها در دهه 1920 بود که کوکاکولا شخص جدیدی را در فعالیت های بازاریابی خود معرفی کرد. او لباس سرخ رنگی پوشید و با موهای سفید و ریش ضخیم خود به حاضران لبخند زد. اسم او بابانوئل بود. نباید فراموش کرد که کوکاکولا به یکی از چهره های تأثیرگذار در زمینه بازاریابی تبدیل شد.

با این تفاسیر نمی توان این واقعیت را تأیید کرد که بازاریابی موثر به آینده تعلق دارد. مدت هاست که این نوع بازاریابی به عنوان یک روش موثر و مولد شناخته می شود.

از طرف دیگر ، چیزی که به طور قطع قابل تشخیص است ، تغییر مصرف کننده از روش های سنتی بازاریابی دیجیتال و محبوبیت روزافزون بازاریابی موثر است. 47. کاربران در کشورهای مورد بررسی از مسدودکننده های تبلیغات (یا مسدودکننده های تبلیغات ، نام برنامه ها و افزودنی هایی که می توانند برای جلوگیری از نمایش تبلیغات ناخواسته استفاده شوند) استفاده می کنند که توسط این بیانیه مشهود است.

چرا برندها باید از بازاریابی اینفلوئنسر استفاده کنند؟

روش های سنتی تبلیغات به پایان رسیده است و دیگر روش های بازاریابی تهاجمی برای ترغیب مشتریان به خرید م workثر نیست. آمارها نشان می دهد که 92٪ مردم به خرید مشاوره از دیگران (به جای تبلیغات تجاری) اعتماد دارند. طبق آماری که توسط گوگل در بسیاری از کشورها منتشر شده است ، میزان کلیک برای تبلیغات بنری تنها 0.06٪ است و بسیاری از افراد ، حتی با استفاده از برنامه های مسدود کردن تبلیغ ، حتی اجازه نمایش آنها را نمی دهند.

چگونه ، در تعابیری مانند شخصی که در زمینه بازاریابی کار می کند ، باید بر این مشکل غلبه کرد؟ کاملاً واضح است که پاسخ این سال به حوزه بازاریابی شبکه های اجتماعی برمی گردد. صاحبان مشاغل ساعت های زیادی را در شبکه های اجتماعی با توییت و به اشتراک گذاری در اینستاگرام و سایر فعالیت های مشابه صرف می کنند ، اما به یاد داشته باشید که با چند صد فالوور ، چنین اقداماتی نتیجه مطلوبی را به همراه نخواهد داشت.

این ، علاوه بر پنج دلیل اصلی که در زیر ذکر خواهد شد ، استفاده از تأثیرگذار در فعالیت های بازاریابی را از اهمیت بیشتری برخوردار می کند:

مصرف کنندگان به توصیه های تأثیرگذاران اعتماد می کنند: 83٪ از مصرف کنندگان به توصیه افرادی که از محصولات مارکدار برای خرید محصولات (یا دریافت خدمات) استفاده کرده اند (تا تبلیغ برند خود) اعتماد دارند و 66٪ به نظرات سایر مصرف کنندگان در اینترنت اعتماد دارند. آنها اجازه می دهند در ایران نیز می توان تقریباً همین آمار را در نظر گرفت.
بازاریابی موثر مطمئناً میزان بازگشت سرمایه شما را افزایش می دهد: طبق آماری که توسط Advik منتشر شده است ، کمپین های بازاریابی موثر در ایالات متحده برای هر دلار هزینه شده 85/6 دلار درآمد کسب می کنند که بازدهی بسیار بالایی برای این نوع تبلیغات دارد. ؛
اینفلوئنسرها بهتر و بهتر از برند شناخته می شوند: یکی دیگر از مزایای بازاریابی موثر ، بهبود دقت و اطمینان از محتوای منتشر شده توسط برند و تقویت حضور موثر آن در شبکه های اجتماعی است.
افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارتقا marketing بازاریابی: در میان سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، اینستاگرام با 12.9 میلیون مقاله با حمایت مالی مارک های مختلف در سال 2017 ، بیشترین تأثیر را در بازاریابی دارد. (انتظار می رود این تعداد در سال های آینده افزایش یابد ) اندازه بازار اینستاگرام معادل 1 است.

مسدودكننده های تبلیغات: در سال 2015 ، استفاده از مسدود كننده های تبلیغات 21.8 میلیارد دلار هزینه برای مشاغل آمریكایی و اروپایی در بردارد و پیش بینی می شود تا سال 2020 به 35 میلیارد دلار افزایش یابد. در ایران نیز این مسدودكننده های تبلیغ با گذشت زمان رشد كرده اند.
افراد با نفوذ چگونه تجارت خود را رشد می دهند؟

افراد تأثیرگذار به عنوان اسپانسر برندها شناخته می شوند و با استفاده از شبکه های اجتماعی توجه مخاطبان خود را به فعالیت های خاص برند جلب می کنند. یک فرد تأثیرگذار که اعتبار کافی نزد مخاطبان خود را دارد می تواند آنها را ترغیب به خرید محصول مورد نظر کند. به طور کلی ، شما می توانید با استفاده از محتوای ارائه شده توسط یک فرد تأثیرگذار ، نام تجاری را تبلیغ کنید ، تجارت را رونق بخشیده و اعتماد مشتری را به نام تجاری جلب کنید.

برای استفاده از نفوذ این افراد دو روش وجود دارد: استفاده از محتوای افراد با نفوذ به صورت ارگانیک (بدون نیاز به پرداخت) یا استفاده از دستمزد پرداخت شده. اگرچه روش اول می تواند به برخی از نتایج مطلوب دست یابد ، اما واضح است که پرداخت حقوق باعث می شود فرد تأثیرگذار فعالیت بیشتری داشته باشد (و در نتیجه نتیجه بهتری داشته باشد).

یک فرد با نفوذ معمولاً فعالیت های تجاری را با استفاده از روش های زیر ترویج می کند:

نوشتن مقاله یا ساخت ویدئویی که محصول یا خدمات خاص تجاری را معرفی کند.
مارک های تبلیغاتی در حساب های رسانه های اجتماعی آنها ؛
محتوای مارک را به عنوان پست مهمان در وب سایت خود منتشر کنید.

اگر نام تجاری به اندازه کافی خوش شانس باشد ، احتمالاً تعدادی از افراد با نفوذ را پیدا می کند که مایل به تبلیغ رایگان هستند. فقط به این دلیل که محصولاتشان را دوست دارند.

چگونه می توان با بازاریابی موثر شروع کرد

پس از اتمام فعالیت های موثر در رابطه با بازاریابی ، برند شما از اعتبار و اعتماد بیشتری در بین مخاطبان برخوردار خواهد شد. علاوه بر جذب مخاطبان ، نرخ تبدیل و بازدید ورودی به وب سایت شما افزایش خواهد یافت. مهم نیست که شغل شما بزرگ (یا کوچک) باشد و بودجه شما چقدر باشد ، می توانید از بازاریابی موثر استفاده کنید و از مزایای آن استفاده کنید. ما قبلا نحوه طراحی یک کمپین بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی اینستاگرام را توضیح دادیم. در اینجا چند نکته برای راه اندازی یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار آورده شده است:

اهداف خود را تعیین کنید.

هدف نهایی هر کمپین بازاریابی اثبات این موضوع است که می توانید محتوای ارزشمندی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. در یک کمپین بازاریابی موثر ، هدف نهایی اثبات این موضوع است که شما توانایی ارائه محتوای ارزشمند به پیروان تأثیرگذار شخصی خود را دارید.

چرا برنامه ریزی برای راه اندازی یک کمپین بازاریابی موثر است؟ هدف شما از انجام فعالیتهای مرتبط چیست؟ پاسخ به این سالات مهم است و شما باید آنها را قبل از شروع برنامه ریزی در نظر بگیرید. اگر هدفی را تعیین نکنید ، در انتخاب فرد با نفوذ مناسب کارآیی لازم را نخواهید داشت و مطمئناً قادر به ارزیابی نتایج بدست آمده نخواهید بود.

اگر هدف شما بهبود فعالیت ها است ، باید فعالیت خاصی را که می خواهید بهبود دهید شناسایی کنید. افزایش تعامل مخاطبان ، افزایش نرخ تبدیل ، معرفی مارک های بیشتر و بهتر ، جلب اعتماد یا افزایش بازدید از وب سایت ؛ می خواهید کدام یک از این فعالیت ها را بهبود ببخشید؟
افزایش تعداد دنبال کنندگان در شبکه های اجتماعی ؛
آیا قصد معرفی محصول جدیدی را دارید؟
آیا رویدادی پیش رو دارید که بخواهید آن را تبلیغ کنید؟

اهدافی که برای فعالیت ها تعیین می کنید باید با شاخص های کلیدی عملکرد مطابقت داشته باشد (KPI متغیرهای قابل اندازه گیری هستند که می توانند برای تعیین میزان نزدیک بودن به هدف مورد استفاده قرار گیرند). در غیر این صورت ، ارزیابی موفقیت فعالیت های مبارزاتی امکان پذیر نخواهد بود. به عنوان مثال ، اگر هدف شما افزایش تعداد افرادی است که برای دریافت خبرنامه ثبت نام می کنند ، می توانید از همان هدف به عنوان شاخص اصلی عملکرد برای ارزیابی استفاده کنید.

نکته دیگر این که اهداف شما باید تا حد ممکن هوشمندانه باشند. هدف هوشمند شامل ویژگی های زیر است: خاص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، واقع بینانه و به موقع. به عنوان مثال ، هدف از معرفی بیشتر و بهتر مارک ها کمی مبهم است و ارزیابی آن امکان پذیر نیست. از طرف دیگر ، افزایش 25 درصدی تعداد دنبال کنندگان در توییتر طی شش ماه آینده یک هدف هوشمندانه است. با در نظر گرفتن این نکات ، می توانید تعیین کنید که کمپین بازاریابی شما مثر بوده است یا خیر.

تولید محتوای با کیفیت.

محتوایی که شما تولید می کنید باید بی عیب و نقص باشد ، در غیر این صورت هیچ شخص تأثیرگذار معتبری حاضر به همکاری با شما نخواهد بود. واضح است که انتشار یک مقاله 600 کلمه ای پر از کلمات کلیدی ، پیوندهای نامربوط و غلط های املایی کارساز نخواهد بود. محتوایی که تولید می کنید باید شامل ویژگی های زیر باشد:

متناسب با هدف؛
کاربردی؛
چشم نواز؛
برای خوانندگان مفید است.

برای تولید محتوا می توانید از ایده های زیر استفاده کنید:

مصاحبه؛
جلسه کارشناسان
به نقل از افراد با نفوذ ؛
اینفوگرافی
توصیه ها و راه حل های پیشنهادی توسط کارشناسان ؛
بررسی محصول.

پس از شناسایی اهداف ، زمان آن فرا رسیده است که افراد تأثیرگذاری را بیابید تا به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کنند. سعی کنید افرادی را انتخاب کنید که به برند شما وفادار باشند و درک خوبی از اهداف شما داشته باشند.

افزایش اعتماد مخاطب و علاقه به نام تجاری: افراد با نفوذی که روی بخش خاصی از بازار (یا محصول یا خدمات خاصی) تمرکز دارند ، توانایی تولید محتوای معتبر را دارند و مورد احترام پیروان خود هستند.
معرفی بیشتر و بهتر برند: حروف بزرگ که به مخاطبان زیادی می رسد.
افزایش تعامل: افراد با نفوذ ، در سطح خرد (که در زیر در مورد این گروه از افراد تأثیرگذار بحث شده است) که فعالیت های آنها به زمینه کاری شما مرتبط است و امکان افزایش تعامل مخاطبان را دارد.
معرفی کالای جدید: کارگزاران مشهور ، متخصصان صنعت و سایر افرادی که تعداد زیادی پیرو دارند.

افزایش تبدیل ها: انواع تأثیرگذارها برای این کار مناسب هستند (سطح کلان ، سطح خرد ، متمرکز بر یک بخش خاص).

نوع تأثیرگذاری که انتخاب می کنید به هدف شما هنگام راه اندازی کمپین بستگی دارد. به یاد داشته باشید که برخی از اهداف با هم ارتباط دارند. به عنوان مثال ، افزایش دسترسی شما به مخاطبان بیشتر باعث افزایش تعامل شما می شود.

اینفلوئنسر انتخابی شما به چند نفر دسترسی دارد؟ این افراد چقدر مشغول هستند؟ آیا مخاطبان بالقوه شما به محتوا مرتبط هستند؟

هنگامی که در مورد نوع تأثیرگذار متناسب با اهداف خود تصمیم گرفتید ، باید در مورد چگونگی دستیابی به آنها فکر کنید. این کار را می توان به سه روش انجام داد:

ارگانیک: شما مدام به دیگران نگاه می کنید و با آنها تعامل دارید. این روش گران نیست و نتیجه مطلوبی خواهید گرفت اما مدت زمان نسبتاً زیادی طول می کشد.
نمایندگی ها: شما هزینه مشخصی را به یکی از آژانس های بازاریابی تأثیرگذار پرداخت می کنید و آنها به شما کمک می کنند تا با تأثیرگذار ارتباط برقرار کرده و فعالیت ها را مدیریت کنید.
بسترهای نرم افزاری: از یکی از م platformثرترین بسترهای بازاریابی اینترنتی استفاده کنید که بهترین آنها بستر تبلیغات اینترنتی Yektant است. این سیستم عامل ها به عنوان شبکه های ارتباطی عمل می کنند که انواع مختلف تأثیرگذار ذکر شده در بالا را به تجارت شما متصل می کنند و آمار و بازخورد جامعی را به شما ارائه می دهند.
انواع افراد تأثیرگذار

به طور کلی افراد با نفوذ به سه دسته تقسیم می شوند. انتخاب شما به عواملی مانند بودجه ، مارک و محصول شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر شغل شما تولید و فروش ابزار باغچه است ، شخصی مانند کیم کارداشیان گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

تأثیرگذار معروف (مشاهیر)

تأیید افراد مشهور و توصیه محصولات به دیگران قدیمی ترین شکل بازاریابی موثر است. همه چیز از آنجا شروع شد که افراد مشهوری مانند جان وین ، بازیگر و کارگردان آمریکایی و پل نیومن ، بازیگر و کارگردان آمریکایی ، تبلیغات محصولات مختلف را آغاز کردند (جان وین برای سیگار و پل نیومن برای کوکاکولا).

بدیهی است که کار با افراد به شما امکان می دهد تا به تعداد زیادی از افراد برسید و آنها را با محصول خود آشنا کنید ، اما این فعالیت موانعی دارد که باید در نظر بگیرید:

این رویداد گران خواهد بود. در خارج از ایران ، به افراد مشهور برای هر پست تبلیغاتی حدود 100000 دلار پرداخت می شود.
مصرف کنندگان دیگر به چنین تبلیغاتی اعتماد ندارند (جلب اعتماد آنها کمی سخت تر از قبل شده است) ؛
اگر سلبریتی مورد نظر شما هیچ ارتباطی با بازار هدف شما نداشته باشد ، احتمالاً رشد فروش مورد نظر شما محقق نخواهد شد.

البته ، “تأییدیه های مشهور تصادفی (یا تصادفی)” هنوز هم برای تجارت مفید است. این بدان معنی است که یک فرد مشهور ، با استفاده از این یا آن محصول ، به طور تصادفی به چشم دیگران می افتد (به عنوان مثال ، در این زمان عکس یا فیلم او منتشر می شود).

تأثیرگذارهای کلان

این افراد پیروان زیادی دارند (احتمالاً میلیونها دنبال کننده).

کار با این افراد هزینه های قابل توجهی را می طلبد. علاوه بر این ، آنها با کسی ارتباط برقرار نمی کنند ، زیرا هر گونه فعالیت توسط آنها می تواند اعتبار آنها را تحت الشعاع قرار دهد.

تأثیرات خرد

بیشتر افراد با نفوذ در این گروه قرار می گیرند. مانند دسته قبلی ، آنها در بین عموم مردم محبوب نیستند ، اما در زمینه کاری خود حساب ویژه ای از عمل آنها باز می شود.

این افراد از من و شما (500-10000 دنبال کننده) پیرو بیشتری دارند ، اما این تعداد برای درخواست حقوق نجومی از شما کافی نیست. البته این پیروان کمتر ارزش آنها را کم نمی کنند ، زیرا آنها به عنوان نمایندگان شایسته در زمینه خود شناخته می شوند و توانایی افزایش تعامل مخاطبان شما را دارند.

وقتی صحبت از انتخاب افراد با نفوذ می شود ، سعی کنید هر زمان ممکن مخاطب وفادار و بسیار تأثیرگذاری داشته باشید. علاوه بر این ، طرفداران و پیروان آنها باید مشابه مخاطبان برند شما باشند.

حقوق افراد با نفوذ را پرداخت کنید

شما نمی توانید انتظار داشته باشید که افراد با نفوذ به شما اجازه دهند به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و در ازای آن هیچ منفعتی دریافت نکنید ، بنابراین بهتر است بودجه خود را خوب بسنجید و متناسب با آن به شخص تأثیرگذار خود پاداش دهید. در اینجا چند روش برای پرداخت این هزینه آورده شده است:

هزینه هر نامزدی: هزینه های مربوط به میزان نامزدی که فرد تأثیرگذار با ارائه محتوای خود به شما ارائه داده است پرداخت می شود به عنوان مثال ، برای هر لایک ، نظر ، اشتراک و….
هزینه برای هر کلیک: به ازای تعداد کلیک در صفحه های فرود خود.
پرداخت به ازای هر پست: هزینه ای است که به ازای هر شخص به شخص آسیب دیده تعیین و پرداخت می شود.
دسترسی رایگان به محصولات: این به شخص تأثیرگذار اجازه می دهد تا از محصولات و خدمات شما به صورت رایگان استفاده کند.
پرداخت به ازای هر تبدیل: دستمزد در ازای افزایش نرخ تبدیل خواهد بود که فعالیت های شخص تأثیرگذار برای شما به همراه خواهد داشت. مشترکین خبرنامه جدید ، خریداران محصول جدید ، افرادی که به تازگی فرم را با شما پر کرده اند و تبدیل شده به حساب می آیند.

هزینه برای هر کلیک یکی از کارآمدترین روش های پرداخت در میان این روش ها است.

نمونه ایرانی کمپین بازاریابی تأثیرگذار کاله

اگر # لاکتیویا را در اینستاگرام جستجو کنید ، برخی از کلیپ های ساخته شده توسط اینفلوئنسرها برای ماست را مشاهده خواهید کرد که هم با تأثیرگذارهای کوچک و هم با تأثیرگذاران کلان کار کرده اند. در زیر تصویری از یکی از فیلم های آنها مشاهده می شود. چه کمپین های دیگری دیده اید؟ برای ما نظر بدهید