باشگاه مشتری چیست و چرا برای تجارت شما حیاتی است؟

جذب مشتریان جدید به
یک تجارت بسیار گرانتر از حفظ مشتریان فعلی است. شرکت هایی با چشم انداز آینده
ایجاد کلوپ مشتری و ارائه خدمات ویژه به مشتریان سابق ، آنها را راضی نگه می دارد
برای خرید یا دریافت خدمات به آنها برگردید. بنابراین ، علاوه بر این
با نگه داشتن مشتریان قدیمی ، تعداد مشتری و در نتیجه فروش خود ، مشتری جدید جذب کنید.
آنها ضرب می شوند.

باشگاه وفاداری چیست؟

باشگاه مشتری ،
خریداران را به بازدید از وب سایت هایی که قبلاً خریداری کرده اند تشویق کنید.
برای خرید مجدد مراجعه کنید. به عنوان مثال ، ارائه پیشنهادات خاص به مشتریان عضو.
باشگاه هایی مانند دسترسی پیشرفته به محصولات جدید ، تخفیف های باورنکردنی یا حتی گاه به گاه دوست دارند
پیشنهاد کالاهای رایگان ذکر شده است.

برای عضویت در این باشگاه ،
مشتریان اطلاعات شخصی خود را در شرکت ثبت می کنند و شناسه منحصر به فرد دارند
هنگام خرید یا استفاده از آن یک شناسه عددی یا کارت عضویت به آنها داده می شود
آنها از شناسنامه استفاده می کنند.

اهمیت باشگاه مشتریان برای شرکت ها

باشگاه مشتریان چیزی
شرکت ها باید علاقه مند به این موضوع باشند و آن را طراحی کنند. مشتری ها
با توجه به نام تجاری شما ، آنها زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری می کنند. آنها نیز
آنها دائماً در مورد مارک شما با دوستان و خانواده خود صحبت می کنند ، که این قیمت است
این باعث افزایش بازدید وب سایت شما می شود.

با شما ادامه دهید
در اینجا مهم است که چرا کلوپ مشتری برای مشاغل مهم است:

مشتریان هزینه بیشتری برای مارک های مورد علاقه خود پرداخت می کنند.
مشتریان وفادار بیش از افراد دیگر هزینه پرداخت می کنند.
مشتریان وفادار در مورد تجربیات مثبت برندشان با خانواده و عزیزانشان صحبت می کنند. بازاریابی دهان به دهان نسبت به محتوای مارک دار و تبلیغات در جذب و رانندگی مشتری جدید موثرتر است و این مشتریان جدید به مشتریانی وفادار تبدیل می شوند که احتمالاً بیش از میانگین پرداخت خواهند کرد.

و در جهانی با صدها گزینه مختلف برای
تقریباً هر محصول یا خدماتی وجود دارد که مشتری می تواند خریداری کند ، اگر مشتری باشد
بازگشت به بازدید برای خرید دوباره ارزشمند است و نشان می دهد مشتری
برند شما شما را دوست دارد و به شما اعتماد دارد.

این ثابت می کند
اینکه کاربران ارزشی را که به عنوان مشتری خود می گیرند ، از قیمت پایین دریافت کنند
مارک های دیگر و محصولات متفاوت آنها برای آنها جذابیت بیشتری دارد.

حالا که
ما می دانیم که حفظ مشتریان فعلی مشتریان مهمتر و ارزانتر از جذب مشتری است.
بررسی ویژگی های یک کلوپ مشتری کارآمد جدید است.

ویژگی های یک باشگاه وفاداری موثر چیست؟

باشگاه مشتریان

جذب مشتریان جدید به
یک تجارت بسیار گرانتر از حفظ مشتریان فعلی است. شرکت هایی با چشم انداز آینده
ایجاد کلوپ مشتری و ارائه خدمات ویژه به مشتریان سابق ، آنها را راضی نگه می دارد
برای خرید یا دریافت خدمات به آنها برگردید. بنابراین ، علاوه بر این
با نگه داشتن مشتریان قدیمی ، تعداد مشتری و در نتیجه فروش خود ، مشتری جدید جذب کنید.
آنها ضرب می شوند.

باشگاه وفاداری چیست؟

باشگاه مشتری ،
خریداران را به بازدید از وب سایت هایی که قبلاً خریداری کرده اند تشویق کنید.
برای خرید مجدد مراجعه کنید. به عنوان مثال ، ارائه پیشنهادات خاص به مشتریان عضو.
باشگاه هایی مانند دسترسی پیشرفته به محصولات جدید ، تخفیف های باورنکردنی یا حتی گاه به گاه دوست دارند
پیشنهاد کالاهای رایگان ذکر شده است.

برای عضویت در این باشگاه ،
مشتریان اطلاعات شخصی خود را در شرکت ثبت می کنند و شناسه منحصر به فرد دارند
هنگام خرید یا استفاده از آن یک شناسه عددی یا کارت عضویت به آنها داده می شود
آنها از شناسنامه استفاده می کنند.

اهمیت باشگاه مشتریان برای شرکت ها

باشگاه مشتریان چیزی
شرکت ها باید علاقه مند به این موضوع باشند و آن را طراحی کنند. مشتری ها
با توجه به نام تجاری شما ، آنها زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری می کنند. آنها نیز
آنها دائماً در مورد مارک شما با دوستان و خانواده خود صحبت می کنند ، که این قیمت است
این باعث افزایش بازدید وب سایت شما می شود.

با شما ادامه دهید
در اینجا مهم است که چرا کلوپ مشتری برای مشاغل مهم است:

مشتریان هزینه بیشتری برای مارک های مورد علاقه خود پرداخت می کنند.
مشتریان وفادار بیش از افراد دیگر هزینه پرداخت می کنند.
مشتریان وفادار در مورد تجربیات مثبت برندشان با خانواده و عزیزانشان صحبت می کنند. بازاریابی دهان به دهان نسبت به محتوای مارک دار و تبلیغات در جذب و رانندگی مشتری جدید موثرتر است و این مشتریان جدید به مشتریانی وفادار تبدیل می شوند که احتمالاً بیش از میانگین پرداخت خواهند کرد.

و در جهانی با صدها گزینه مختلف برای
تقریباً هر محصول یا خدماتی وجود دارد که مشتری می تواند خریداری کند ، اگر مشتری باشد
بازگشت به بازدید برای خرید دوباره ارزشمند است و نشان می دهد مشتری
برند شما شما را دوست دارد و به شما اعتماد دارد.

این ثابت می کند
اینکه کاربران ارزشی را که به عنوان مشتری خود می گیرند ، از قیمت پایین دریافت کنند
مارک های دیگر و محصولات متفاوت آنها برای آنها جذابیت بیشتری دارد.

حالا که
ما می دانیم که حفظ مشتریان فعلی مشتریان مهمتر و ارزانتر از جذب مشتری است.
بررسی ویژگی های یک کلوپ مشتری کارآمد جدید است.

ویژگی های یک باشگاه وفاداری موثر چیست؟

راه حل های ارتباط با مشتری را افزایش دهید

ارتباط مداوم با
مشتری به شما کمک می کند محصولات جدید خود را از طریق باشگاه مشتریان دریافت کنید.
مشتریان وفادار را زودتر معرفی کنید. بازاریابی از طریق ایمیل نیز از طریق کلوپ مشتری آسان تر است
تبدیل می شود.

کاهش سودآوری کم و سودآوری پایین مشتریان تجاری

یک باشگاه داشته باشید
مشتریان ، شما می توانید با خریدهای زیاد از مشتریان کم سود ، مشتریان را جدا و هدف قرار دهید
بیشتر بر روی مشتری های سودآور خود شرط بگذارید.

معایب داشتن باشگاه مشتری

و مهمتر
معایب باشگاه مشتری عبارتند از:

اطلاعات غلط

معمولاً مشتری
آنها اطلاعات خود را به طور ناقص در کلوپ مشتری پر می کنند.

از طرف دیگر ، بسیاری
رقبای تجاری می توانند با لباس مشتری در باشگاه مشتریان رقبا ثبت نام کنند
کردن این مسائل دید محدودی از تجارت و کلاس تجاری شما به شما می دهد.

رقابت

امروز رقابت در
زمینه ایجاد کلوپ مشتری بسیار گسترده شده است. بنابراین ، شما باید بسیار مراقب باشید و
ظرافت را در طراحی یک باشگاه مشتری خرج کنید و یک باشگاه با کیفیت تولید کنید.
البته از کپی برداری خودداری کنید.

مراحل ایجاد و طراحی یک کلوپ مشتری خوب چیست؟
دارد؟

برای پیکربندی
و برای طراحی یک باشگاه مشتری خوب ، این مراحل را دنبال کنید:

تحصیلات خود را با مشتریان فعلی افزایش دهید

قبل از شروع یکی
برنامه وفاداری مشتری باید از طریق تکنیک هایی مانند نظرسنجی ، مصاحبه و … باشد.
انتظارات مشتریان خود را ارزیابی کنید و دلیل اصلی تمایل آنها برای پیوستن را ببینید
مارک شما چیست؟ با انجام این تحقیق می توانید تا حد زیادی مطمئن شوید که آیا
ایجاد یک باشگاه مشتری مورد استقبال قرار خواهد گرفت یا خیر.

اهداف خود را مشخص کنید

اولین قدم مشخص است
اهداف و نتایج مورد انتظار باشگاه. آیا قصد افزایش فروش را دارید؟ یا می خواهید
بازدید سایت خود را افزایش دهید؟ شاید شما بخواهید در مورد برند خود در همه جا صحبت کنید؟
صرف نظر از آنچه انتظار دارید ، باید قبل از تهیه برنامه برای یک پروژه موفق ، آن را فعال کنید. سپس ببند
برای هدف ، برنامه ای را به روش صحیح و با هدفی مشخص تنظیم کنید.

جوایز مشتریان خود را مشخص کنید

پاداشی که تعیین می شود
پیوستن به باشگاه برای مشتریان باید مفید و ارزشمند باشد.

برای این منظور در
درباره آنچه مشتری شما انتظار دارد تحقیق کنید و براساس نتایج پاداش مناسبی کسب کنید
انتخاب کنید که هم از مشتری و هم از تجارتتان سود ببرید
حفظ شود.

فراموشش نکردم
برنامه وفاداری خود را به خوبی توضیح دهید تا اعضای بیشتری را به باشگاه مشتریان جذب کنید.

برای ایجاد کلوپ مشتری ، مبلغ مشخصی را رزرو کنید

شما باید سرمایه داشته باشید
آنچه را به باشگاه مشتری اختصاص می دهید در نظر بگیرید و طبق آن پیش بروید
بیا بریم.

برای شروع انگیزه زیادی لازم است

با طراحی
مسابقات سرگرم کننده انگیزه های اولیه باشگاه مشتری را به روز کنید. انگیزه ها
برای تشویق مشتریان به مشارکت باید ساده باشند.

به عنوان مثال ، “هنگام ثبت نام
“در باشگاه ، 20٪ امتیاز کسب کنید!” این می تواند یک شعار انگیزشی خوب برای جذب اعضا باشد.
در باشگاه باشید.

به طور مداوم موفقیت خود را بسنجید

پس از پرتاب
باشگاه مشتریان ، صاحبان مشاغل باید به بازخورد و گزارش های مشتری گوش دهند
برای رسیدگی به موفقیت یا عدم موفقیت پروژه ، به رسید رسید نگاه کنید. که در
بر اساس این نظرات ، می توانید طرح زیر را برای نتیجه بهتر بهبود بخشید.

نتیجه

مثل سابق
همچنین ذکر شد که جذب مشتری جدید بسیار گران است. شما باید با تبلیغات کنار بیایید
در سطح شهر ، رسانه های عمومی ، رسانه های اجتماعی و تبلیغات دیجیتالی محبوب هستند
از حضور خود آگاه باشید. سپس برخی از افرادی که شما را می شناسند نام ببرید
خود را متقاعد به خرید کنید و مشتری شوید.

گذشته از همه اینها
اتلاف وقت و پول ترک یک مشتری و بارها و بارها برای جذب مشتری بی معنی است
سرمایه گذاری جدید بهترین و عاقلانه ترین کاری که می توانید انجام دهید این است
علاوه بر برنامه های بازاریابی برای جذب مشتری جدید ، برنامه های حفظ مشتری نیز وجود دارد.
یکی داشته باشید تا هزینه و سود خود را هدر ندهید و سرمایه خود را بازگردانید
نتایج بازاریابی شما چندین بار به شما باز خواهد گشت.

بهترین راه برای
حفظ مشتریان قبلی شامل ایجاد یک باشگاه مشتری و اعطای امتیازات ویژه به آنها است.

دیدگاهتان را بنویسید