برای تولید محتوای موفق چه مراحلی را طی کنیم؟

اولین گزینه ای که مردم باید به سوالات خود پاسخ دهند کدام است؟ شاید گوگل. گوگل روزانه به چهار سال پاسخ می دهد. اگر عبارتی را در گوگل جستجو کنید ، این پیوندها را در صفحه نتایج Google نشان می دهد ، این پیوندها چیزهای واقعی هستند. حال سوال این است که این ماده شامل چه مواردی است و چه کاری انجام می دهد؟

ممکن است تعجب کنید ، اما هر روز از چیزهایی استفاده می کنید. اخبار ، پست های اینستاگرام ، پست های وبلاگ ، آموزش های ویدئویی و موارد دیگر همه مهم هستند.

شکی نیست که همه چیز قسمت بزرگی از زندگی روزمره ما است ، اما چرا ما اینقدر به آنها احتیاج داریم؟ افراد داخلی برای ما اطلاعاتی فراهم می کنند ، به سوالات ما پاسخ می دهند ، ما را سرگرم می کنند ، سرگرم می کنند ، به ما در تصمیم گیری کمک می کنند و موارد دیگر

به عنوان یک مورد تجاری ، به شما کمک می کند تا مخاطبان و مشتریان خود را جذب کنید ، با آنها تعامل کنید و آنها را حفظ کنید. محتوا به شما کمک می کند بازدیدکنندگان جدیدی به وب سایت خود وارد کنید و در نهایت برای شرکت خود درآمدزایی کنید. به عبارت دیگر ، اگر چیزهایی در تجارت خود پیدا نکنید ، به این معنی است که سفر خود را گم کرده اید.

تولید مواد چگونه است؟

اجرای فرآیند ایجاد ایده های اساسی جذاب برای مشتری یا مصرف کننده ، و ارائه متن یا تصاویری متناسب با ارائه به مخاطب. محتوای داخلی را می توان به صورت وبلاگ ، فیلم ، اینفوگرافیک و .. ایجاد کرد.

چرا تولید مهم است؟

تولید تولید مهمترین فعالیت بازاریابی ورودی است.

با ایجاد محتوا می توانید اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار دهید ، خریداران بالقوه را به سمت وب سایت جذب کرده و از طریق ارتباطات موثر مشتریان موجود را حفظ کنید.

انجام تجارت می تواند درآمد شرکت شما از طریق سرمایه گذاری را افزایش دهد. آمار زیر بر اساس تحقیقات اخیر Hubspot.com است و ممکن است این گفته را تأیید کند:

هزینه مواد بازاریابی 62 درصد کمتر از متوسط ​​قیمت خرده فروشی است و ارزش آن حدود 3 برابر بیشتر است.
شرکت های کوچک و متوسط ​​(SM) می توانند با استفاده از ابزارهای بازاریابی حدود 126٪ مشتری بیشتر از رقبای خود به دست آورند.
61٪ از فروش آنلاین نتیجه مستقیم خواندن یک پست وبلاگ است.
شرکت هایی که بیش از 16 پست در ماه در وبلاگ خود منتشر می کنند ، حدود 3.5 برابر بیشتر از شرکت هایی که کمتر از 4 پست منتشر می کنند ، بازدید می کنند.

البته ، همه چیز شامل رشد ویژگی های کسب و کار است ، مسائل تولید یک فرآیند چند مرحله ای است ، که ما مهمترین این مراحل را بررسی خواهیم کرد.

کلاس محصولات

بازاریابی یک تجارت شلوغ است و بازاریابی می تواند زمان زیادی را در سیستم های ناقص بگذراند. همین امر باعث شد بازاریابان اقدامات خود را مرحله به مرحله انجام دهند.

تولید هر نوع زیر را در همان روند انجام دهید. اگر به کارزارهای بازاریابی که تاکنون اجرا شده اند فکر کنیم ، خواهیم دید که همه آنها از یک روند مشابه پیروی می کنند.

برای ورود چیزها به داخل ، باید مراحل زیر را دنبال کنید و همیشه سعی کنید ذهن خلاق خود را گسترش دهید.

تحقیق و بررسی سئو

با داشتن منابع ، بهتر است ابتدا مشتری ایجاد کنید.

با این کار می توانید ایده های بیشتری درباره موضوع خود کسب کنید و همچنین سوالاتی دریافت کنید که مخاطبان شما درباره آنها فکر می کنند.

سئو یا تحقیقات کلمات کلیدی نشان می دهد که چه مقدار کلمه کلیدی برای جستجو وجود دارد ، و شما می توانید برای تولید چیزها کدام عبارت یا کلمه کلیدی را انتخاب کنید.

بهترین راه برای دیدن کلمات کلیدی نوشتن سوالاتی است که مشتری شما فکر می کند. این سوالات بر اساس اهداف و مشکلات مشتری است.

پس از نوشتن لیستی از سوالات مهم ، باید هر یک را مطالعه کنیم تا مطمئن شویم افراد مشابهی را پیدا می کنند.

کلید انتخاب کلمات کلیدی مطابقت با کلمات کلیدی است زیرا می توانیم آنها را پیدا کنیم. این بدان معنی است که آنها مقدار قابل توجهی جستجو می کنند و دشواری آنها (رقابت) همان اعتماد به نام دامنه شما است.

یاد آوردن

در مرحله اول ، شما کلید واژه مربوطه را انتخاب کرده اید. وقت آن است که او را رها کنیم و حرکت کنیم.

در جایی که در این ایده شرکت می کنید ، باید دانش خود را از مطالعه کتاب های این حوزه به دست آورید و وب سایت های “رقبا” و پیوندهای جستجو را در نتایج موتور جستجو مشاهده کنید.

پس از انتخاب ایده ها ، می توانید تقویم خود را بسازید و شروع به تهیه چیزها کنید.

کتاب

در این مرحله ، ما در مورد اهمیت محتوای متنی بحث خواهیم کرد.

مهم نیست که می خواهید چه نوع محتوایی را تولید کنید ، زیرا فرآیند ایجاد همه موارد شامل برخی دستورالعمل ها است.

مواردی را برای رفتار مشتری خود بنویسید. تمام جزئیات مربوط به ویژگی های مشتری خود را تجزیه و تحلیل کنید و از آنها برای تولید موفقیت آمیز محتوا استفاده کنید.
از عناوین ، تفسیرها و روشهای دیگر برای ایجاد انگیزه در خوانندگان برای خواندن مقاله استفاده کنید. سعی کنید از مطالب خوب محتوای خود در نوار عنوان استفاده کنید تا به کاربران نشان دهید که چرا باید مطالب شما را بخوانند.
اشیا منحصر به فرد ایجاد کنید. از بازگویی اطلاعاتی که قبلاً ارائه شده است خودداری کنید. همیشه ایده های جدید به دست آورید و سعی کنید آنها را به روشی جدید ارائه دهید.
فقط یک ایده را دنبال کنید. از استفاده بیش از حد از موضوعات مرتبط با موضوع خود خودداری کنید. زیرا در این حالت خوانندگان گیج می شوند.
زبان کاربران را بفهمید. سعی کنید از عبارات و کلمات کلیدی دشوار برای کاربران استفاده نکنید.
فصل را مختصر و واضح بنویسید. هدف از نوشتن محتوا ارتباط با کاربر و انجام کارهایی است که برای آنها مهم است. بنابراین تا آنجا که ممکن است از اتهامات گیج کننده استفاده نکنید.
کنترل

نحوه تنظیم امور سلیقه ای است. می توانید مقاله خود را به محض نوشتن ویرایش کنید ، یا ممکن است بخواهید چند روز پس از نوشتن آن را ویرایش کنید تا بتوانید با ظاهری جدید آن را مرور کنید.

شاید مجبور باشید قوانین دستور زبان را در محتوا از نزدیک مشاهده کنید یا بخواهید چیزهایی را به زبان گفتاری بنویسید. پس از اصلاح مسئله ، از شریک زندگی یا مدیر خود بخواهید آن را بررسی کند.

بگذارید بالا

اکنون که وسایل خود را آماده کردید ، باید آنها را در مکانی قرار دهید که مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

سیستم مدیریت محتوا (CMS) بستری است که محتوای دیجیتالی را کنترل می کند و به شما امکان می دهد آن را در وضعیت صفحه وب سایت خود نمایش دهید.

با استفاده از ابزارهای کنترل می توانید نتایج کارهایی را که برای یک مبارزه خاص انجام داده اید بررسی کنید.

لومیا

با کلیک کردن روی یک دکمه ، موارد را چاپ کنید. پس چرا ما آن را یک قدم می دانیم؟! زیرا انتشار مطالب همیشه آسان نیست.

می توانید مطالب خود را به محض نوشتن منتشر کنید ، اما اگر می خواهید تأثیر زیادی روی کاربر بگذارید ، باید به موقع آن را منتشر کنید.

ایده خوبی است که برای تبلیغ محتوای خود یک نشریه خوب چاپ شده داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر سعی کنید هر چهارشنبه مواردی را منتشر کنید ، مخاطبان شما منتظر می مانند تا مطالب شما را در روز چهارشنبه آینده ببینند.

از طرف دیگر مطابق با بازه های زمانی خاص ، چیزهایی را چاپ کنید ، به عنوان مثال اگر برای سال های مهم سال کالاهایی تولید می کنید ، باید سعی کنید همزمان اطلاعات را منتشر کنید.

سیستم مدیریت سفارش به شما این امکان را می دهد که زمان حمل و نقل را برای یک تاریخ یا رویداد خاص در آینده تعیین کنید.

همانطور که مشاهده می کنید ، محصول در حال تولید یک گام پیوسته از اجزای اصلی آن است. اگر مراحل تولید محتوای خوب را دنبال کنید ، می توانید محتوایی ایجاد کنید که نه تنها برای مخاطبان شما مفید باشد بلکه می تواند به رشد تجارت شما نیز کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید