روند طراحی مجدد یک وب سایت با پایگاه داده وب سایت و طراحی UI و UX مناسب و نمایه سازی وب سایت آغاز می شود در حالی که همه این مراحل مهم هستند ، به یاد داشته باشید 4 موضوع برتر را بعد از مارک مجدد وب سایت خود در نظر بگیرید تا تعیین کنید که طراحی وب سایت شما چقدر خوب و مفید خواهد بود.

ارزیابی عملکرد شغلی وب سایت شما یکی از مهمترین مسئولیت ها و وظایفی است که باید همیشه به آن فکر کنید زیرا به شما کمک می کند تا هدف بازاریابی خود را به طور موثرتری محقق کنید و شش مشتری را به خود جلب کنید. .

برای سازندگان اینترنت برند ، وب سایت شما ، نماینده همتایان جهانی برند شما ، باید در مقایسه با سایر وب سایت های “رقبا” کاملاً با برند-دوستانه کار کند. برای رسیدن به این هدف ، جزئیات را فراموش نکنید.

در اینجا چهار نشانگر اصلی در پیشبرد وب سایت وجود دارد
جاده ها و بزرگراه ها

اگر وب سایت قدیمی شما ماهیانه حدود 200 درآمد کسب می کند و یکی از اهداف شما طراحی مجدد وب سایت شما برای افزایش بازدید و بازدید بیشتر است ، باید دلایل مراجعه به وب سایت خود را درک کنید. ؟

منابعی برای بازدیدکنندگان از وب سایت تقسیم شده به دوستان موضوعی:

1) راهی که با پرداخت در شبکه ایجاد می شود.

2) جاده (جاده)

منابع دیگری نیز وجود دارند که بازدیدکنندگان را به وب سایت وارد می کنند:

مدیریت ترافیک: کسانی که وب سایت شما را مستقیم تایپ می کنند و وارد وب سایت می شوند

روش جستجو: بازدید کنندگان با کلیک بر روی یکی از پیوندهای نمایش داده شده در صفحه پس از جستجو در موتور جستجو ، به وب سایت شما وارد می شوند.

نقشه راه: بازدیدکنندگان از طریق پیوند برند شما در وب سایت های دیگر وارد وب سایت شما می شوند.

پرداخت به ازای هر کلیک: بازدید کنندگان از طریق پیوندهای CPM ، CPC ، PPC یا Display وارد وب سایت شما می شوند.

ترافیک اجتماعی: بازدیدکنندگان با پیوند دادن وب سایت شما به یکی از شبکه های اجتماعی به وب سایت شما وارد می شوند.

با تعیین واضح میزان بازدید و بازدیدکننده از هر یک از این موارد ، شما خواهید فهمید که فعالیت بازاریابی اینترنتی شما برای جذب بازدید بیشتر به وب سایت شما چیست.

Google Analytics به شما کمک می کند مخاطبان خود را به طور موثر و کارآمد هدف قرار دهید.

نرخ تعامل بازدید کننده وب سایت (تعامل بازدید کننده)

اگرچه در نهایت همه بازدید کنندگان و بازدیدکنندگان برای وب سایت مشتری نمی شوند ، اما مهم است که نحوه تعامل بازدید کننده با وب سایت نظارت شود.
به عبارت دیگر ، شما باید بدانید که بازدید کنندگان کدام وب سایت شما را دنبال می کنند و چه تعداد از این بازدیدها بازدید جدید است (یک بازدید کننده یک بازدید کننده است و یک آدرس IP از وب سایت شما بازدید کرده است اولین بار).

مهم است که بدانید بازدیدکنندگان صفحه اول و آخرین صفحه ای که قبل از خروج از وب سایت وارد کرده اند ، چه چیزهایی را وارد کرده اند.

نرخ ها

همه بازدید کنندگان وب سایت شما شروع به اتصال و جستجو در وب سایت شما نمی کنند و برخی از آنها به محض ورود از وب سایت خارج می شوند و کلیک دیگر که ضربه آزاد نامیده می شود.

اگر وب سایت شما دارای رتبه بالایی است ، ممکن است به دلیل یکی از موارد زیر باشد:

پیوندهای مرتبط و / یا چیزهای غیرمرتبط با آنچه محققان به دنبال آن هستند.
بارگیری طولانی / بارگیری کم سرعت وب سایت
بهینه سازی ناکافی برای صفحات فرود
تصویر بهتری وجود ندارد
عملکرد ضعیف وب سایت شما و عدم استفاده صحیح از وب سایت

هنگام طراحی مجدد وب سایت و کاهش نرخ گزاف گویی و ارائه رتبه بندی بهتر ، طراحی کاربر پسند و مراجعه دقیق به محتوا و محتوایی که موتور جستجو بدنبال آن است ، از اهمیت برخوردار است. به دست آورد.

به طور معمول این نرخ بین 70-70٪ 26 است و نرخ پرش زیر 50٪ بسته به میزان بازدید برای یک وب سایت قابل قبول است.

بازدید کنندگان و نرخ تبدیل آن به خریداران بالقوه

بسته به تعداد آگهی های ارائه شده در وب سایت ، باید بتوانید نرخ تبدیل یا درصد بخشی از این مسیر را که برای مشتریان آینده شما ترجمه می شود ، اندازه بگیرید که این مهم است نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به شش مشتری بالقوه. یا مشتریان آینده را دعوت کنید. این بنیاد ارتباط مستقیمی با میزان سود و فروش و شکل گیری مشتریان جدید از طریق وب سایت دارد. نرخ ارز حدود 3٪ – 2٪ نرخ ارز بسیار خوبی است.

اخرین حرف

گذشته از زیبایی طراحی وب سایت ، آنچه پس از ارزیابی مجدد وب سایت شما مهم است ، اندازه گیری ، تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل نتایج است تا بتوانید عملکرد وب سایت جدید خود را بسنجید. . به یاد داشته باشید که قبل و بعد از به روزرسانی و بازنشر وب سایت خود ، اطلاعاتی را در مورد این اصول یادداشت کنید تا در برخی مواقع بتوانید کیفیت رتبه بندی وب سایت خود را اندازه گیری کنید.