امروزه ، فاصله زیادی بین بازاریابان سئو و بازاریابی وجود دارد و آنها با یکدیگر تعامل ندارند ، اما همه تنظیم کنندگان بازاریابی آنلاین اهداف یکسانی را دنبال می کنند.

ایده پشت سئو این است که مواردی را در دسترس مخاطبان اصلی قرار دهیم ، که دقیقاً همان مواردی است که در مورد بازاریابی به کار می رود. هنوز بسیاری از بازاریاب ها هستند که می خواهند به کار با تیم های بزرگ ادامه دهند و محتوای خود را به SEO یا بازاریابی محتوا اختصاص دهند. اما اکثر بازاریابان می خواهند بودجه بازاریابی خود را هر ساله افزایش دهند ، اما این تخصیص بودجه نباید محدود به یک فعالیت بازاریابی دیجیتال باشد. در این پست ما به شما نشان خواهیم داد که چه مواردی در بازاریابی و بازاریابی سئو مهم است و چگونه می توانید تقسیم بودجه را متعادل کنید.

الزامات جستجوگرها

مهم نیست که چه محتوایی در استراتژی بازاریابی شما وجود دارد ، نکات مهم SEO وجود دارد که هر کسب و کاری باید از آنها استفاده کند ، شما همچنین می توانید مقالات SEO را مطالعه کنید.

طبق نظرسنجی اخیر چندین شرکت B2B و B2C غربی ، اکثر شرکت های موجود در لیست 100 شرکت برتر مجله Fortune به دلیل پایین بودن SEO فعالیت در وب سایت آنها.

56٪ شرکت ها عنوان اصلی خود را درج می کنند.
23٪ از آنها اطلاعات خاصی برای افزودن به نتایج موتور جستجو در صفحه اصلی نداشتند.
89٪ از آنها از کلمات کلیدی جداگانه برای نقل قول در نامگذاری تصاویر خود استفاده نمی کنند.
20٪ آنها از مدل دوستانه موبایل در وب سایت Google استفاده نکردند.

شکل 1) استفاده کامل از فعالیتهای جستجوگرها مانند استفاده از پیوندهای داخلی ، تعریف کلمات کلیدی ، کلمات کلیدی و … موقعیت وب سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو را تضمین می کند.

این نقاط ضعف مشکلات مشابهی برای سئو و مسائل بازاریابی است.

مثالی که در این مطالعه آورده شده لینک نادرست وب سایت GE ‘در یکی از صفحات اصلی آن است. این پیوندها برای سئو مضر هستند و همچنین با ایجاد یک تجربه بد برای کاربر ، تأثیر بازاریابی تبلیغاتی را کاهش می دهند.

هر مشاغلی که نیاز به تأمین حد داشته باشد به SEO نیاز دارد:

کلمات کلیدی را جستجو کنید (و استفاده کنید!).
صفحات و پیوندهای نادرست وب سایت خود را برطرف کنید.
همیشه از توضیحات متا استفاده کنید.
به تجزیه و تحلیل SEO گوش دهید و آنها را در صورت لزوم تنظیم کنید.
به طور کلی ، بهترین روش های Google را دنبال کنید.

مبانی بازاریابی محتوا

در بازاریابی محتوا ، استراتژی شما برآوردن علایق و نیازهای مخاطبانتان است تا موتور جستجو. اما در این رابطه متوجه می شوید که بیشتر نیازهای بازاریابی شما مربوط به فعالیت SEO است:

یک شخصیت خریدار ایجاد کنید
اهداف کمپین را شناسایی کنید
تحقیق کلمات کلیدی
ایجاد و ترسیم محتوا
استفاده مکرر از توضیحات متا (اغلب به عنوان نتایج جستجوی موتور جستجو در پست های شبکه های اجتماعی).
پست های خود را تأیید کنید
استراتژی تبلیغات را تدوین کنید
نتایج را اندازه گیری کرده و تلاشها و فعالیتهای مربوط به کمپین را تغییر دهید
بهترین راه ها برای تلفیق استراتژی ها

اگر می خواهید بیشترین سرمایه گذاری خود را در بازاریابی اینترنتی انجام دهید ، باید یک رابطه یکپارچه بین استراتژی سئو و بازاریابی محتوا ایجاد کنید.

زیرا: تحقیقات اخیر در مورد بازاریابی محتوای B2B نشان داده است که جذب مشتری برای مارک ها بزرگترین هدف ، سپس فروش و روابط مشتری است.

توضیح شکل 2) اهداف سازمانی برای بازاریابی محتوای B2B عبارتند از: جلب مشتری ، فروش ، توسعه مشتری ، آگاهی از نام تجاری و ….
همه این اهداف منوط به جذب بازدیدکنندگان جدید به سایت است. اما یک استراتژی بلند مدت و مقیاس پذیر برای دستیابی به آن چیست؟

سئو

در عین حال ، وب سایت های دارای SEO عالی برای آموزش و افزایش تعامل مشتری به محتوای ارزشمندی نیاز دارند. بنابراین می توان گفت که سئو و بازاریابی محتوا برای دستیابی به اهداف بازاریابی به یکدیگر نیاز دارند.

برای ترکیب این استراتژی های بازاریابی دو رقمی از راه حل های زیر استفاده می شود:

با جستجو در مورد مخاطبان خود اطلاعات کسب کنید

در جذب خریدار و پیگیری منافع آنها ابزاری بهتر از موتورهای جستجو وجود ندارد. جستجوی اطلاعات در اینترنت به شما کمک می کند آنچه برای مخاطبان شما مهم است را درک کنید و این درک می تواند شما را برای ایجاد محتوا الهام دهد.
Google Trends ابزاری رایگان و سرگرم کننده برای این مورد است:

اظهار نظر در مورد تصویر 3) استفاده از محتوای ویدئویی و اینفوگرافیک مزایای زیادی در جذب مخاطب دارد. در همان زمان ، می توانید رقبای خود از چه استراتژی های محتوایی استفاده کنید و مرتبط ترین کلمات کلیدی مرتبط با سایت SEO خود را پیدا کنید.

موتورهای جستجو را به عنوان یک کانال بازاریابی محتوا در نظر بگیرید.

توزیع موفقیت در بازاریابی محتوا بزرگترین عامل است. رسانه های اجتماعی ، سایت های محتوا ، سندیکا محبوب ترین کانال های توزیع هستند ، اما آیا موتورهای جستجو کانال های توزیع نیز هستند؟

اگر موتورهای جستجو را کانال دیگری می دانید ، می توانید برخی SEO را با عملیات بازاریابی محتوا ترکیب کنید. بیشتر نویسندگان خوشحال می شوند که پست های خود را بر اساس SEO بهینه سازی کنند.

حقیقت این است که ، اگر این دو استراتژی را با هم ترکیب کنید ، کمپین بازاریابی شما قدرت بهبود سئو سایت را دارد.

گزاره ارزش.

آیا می توانید به دانشجویان امتیاز دهید و محتوای کاملاً مرتبط و خاصی ارائه دهید که پاسخگوی سوالات آنها باشد؟

بازاریابی محتوا همه چیز در مورد آن است. اما درست همانطور که موتورهای جستجو به دنبال ارزش می گردند ، محتوای عالی شامل دریافت لینک های گران تر است.
موارد بالا را اعمال کنید و هر دو استراتژی را اعمال کنید.

محتوای زیادی ایجاد کنید.

همانطور که شنیده اید ، “محتوا سلطان است” اگر بتوانید کیفیت آن را حفظ کنید. بنابراین این به معنای رفتن محتوای بیشتر به مخاطب و فرصت های بیشتر برای آموزش مشتریان است.

علاوه بر این ، فرصت های بیشتری برای رتبه بندی بهتر موتور جستجو ایجاد می کند.

ارائه تنوع.

این تاکتیک در بازاریابی محتوا از آن جهت مهم است که مخاطب را در اولویت خود قرار داده و سطح دسترسی به مخاطبین بیشتر را افزایش می دهد. می توانید از مطالب ویدئویی ، تصاویر ، اینفوگرافیک و … استفاده کنید.

همزمان موتورهای جستجو از وبلاگ ها ، تصاویر ، فیلم ها و موارد دیگر استفاده می کنند. با توجه به نتایج جستجو هرچه تنوع مطالب بیشتر باشد ، شانس داشتن امتیاز در موتورهای جستجو بیشتر خواهد بود.

بازاریابی و سئو پیشرفته مطالب

وقتی به طور همزمان از بازاریابی محتوا و سئو استفاده می کنید ، مرزها تار می شوند و حقیقت این است که برای موفقیت به هر دوی این راهکارها نیاز دارید.

برای دستیابی به بهترین توازن سرمایه گذاری های بازاریابی ، نیاز به استراتژی های بازاریابی آنلاین را نیز در نظر بگیرید و سعی کنید فعالیت های بازاریابی را با هم تلفیق کنید.