بررسی روش های مختلف تبلیغات اینترنتی

قدرت بی نظیر اینترنت در جذب کاربران ، اینترنت اشیا را به یکی از مفیدترین رسانه های اجتماعی جهان تبدیل کرده است. امروزه هر مشاغلی برای زندگی خوب و شیوه های قدیمی به تبلیغات اینترنتی خوبی نیاز دارد. برای ساخت تبلیغات حرفه ای و موثر ، باید روش های تبلیغات آنلاین و اجرای آنها را بدانید ، تا بتوانید بهترین تبلیغات را برای تجارت خود انتخاب کنید.

کلید ابزارهای بازاریابی آنلاین در دنیای تجارت جهانی
بهینه سازی موتور جستجو (SEM)

یکی از رایج ترین انواع تبلیغات آنلاین ، بازاریابی موتور جستجوی Google (SEM) است. در حقیقت ، فناوری راهی برای کمک به شما دارد: Google Ad Words.

مزیت اصلی این نوع تبلیغات با کمک فناوری SEM است ، کیفیت وب سایت شما بهبود می یابد و تبلیغات شما در نتایج جستجوی مربوط به کاربران منعکس می شود و بازدید بیشتری خواهید داشت.

این روش بیشتر توسط افرادی که می خواهند وب سایت و ترجمه پیدا کنند استفاده می شود. این نشریه تحت وب معمولاً با PPC کار می کند ، از چهارچوب متن از نظر طرح پشتیبانی می کند و در زیر توزیع می شود:

25 حرف در عنوان ، 70 حرف در متن ، 35 حرف در URL.

تبلیغات در وب سایت ها

احمقانه است که از قدرت رسانه ها برای اداره یک تجارت موفق چشم پوشی کنیم. به لطف محبوبیت و کیفیت این سایت ها ، می توانید به طور م promoteثر آنها را تبلیغ کرده و دنبال کنندگان بیشتری جذب کنید. هر شبکه وابسته بر اساس کار و محتوای خود بستر تبلیغاتی آنلاین خود را دارد. Facebook ، Twitter ، LinkedIn ، Instagram و YouTube برخی از آنها هستند. علاوه بر این ، شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهد کانون جامعه را انتخاب کنید و مشارکت خود را افزایش دهید.

 

بنرها یکی از محبوب ترین روش های تبلیغات آنلاین هستند

بنرها یکی از پرطرفدارترین روش های تبلیغات آنلاین هستند و بیشتر به این دلیل است که از اولین تبلیغات آنلاین هستند. بنابراین ، تبلیغات با قالب ها ، اندازه ها و طرح های مختلف در یک صفحه وب به طرز ماهرانه ای نمایش داده می شود و هنگامی که کاربر روی آن کلیک می کند ، در سایت مورد نظر شما کپی می شود. اما به دلیل تبلیغات زیاد می توان گفت که کمی اشباع است و نمی تواند توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کند. بنابراین ، برای تبلیغات آنلاین بهتر است ابتدا به گزینه های دیگری مانند Google Ad Words یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی نگاهی بیندازید.

 

پاپ آپ (Pop-up)
اینترنت ، البته ، شما بارها و بارها تبلیغات پاپ آپ را هنگام استفاده از اینترنت مسدود کرده اید. اگرچه این روش تبلیغات آنلاین سالها پیش موثر بود ، اما امروزه بسیار ناامید کننده است و از محبوبیت خاصی برخوردار نیست. با این حال ، برخی از افراد پنجره های بازشو را در سایت های خود قرار می دهند و از کاربران دعوت می کنند تا در خبرنامه رایگان مشترک شوند تا به روزترین اطلاعات وب سایت را ارسال کنند. چنین چیز ساده ای می تواند به شما در افزایش پایگاه داده و دستیابی به نتایج بهتر کمک کند. این روش معمولاً در سایتهای خدماتی یا سایتهای تولید کننده محتوا مورد استفاده قرار می گیرد. مانند سایت choobit: choobit.com

 

تبلیغات در وبلاگ ها

این به معنای آگهی ها نیست. در عوض ، این یک شکل مستقیم از تبلیغات است که معمولاً با گفتن یک داستان یا به اشتراک گذاشتن تجربه با محتوای تبلیغ انجام می شود. این روش نسبتاً جدید است و بیشتر مشاغل از مزایای آن بی اطلاع هستند.

در این روش تبلیغات آنلاین ، به جای “پرداخت” شما به وبلاگ نویسان ، مقالات و مطالبی درباره مزایای استفاده از محصولات یا خدمات خود دریافت می کنید. البته ، این “پرداخت” همیشه درآمد کسب نمی کند. این می تواند استفاده از محصولات و خدمات شما باشد. اگر می دانید چه وبلاگهایی برای محصولات یا خدمات برند شما کار می کنند ، این یک گزینه عالی است.

این روش گزینه بسیار خوبی است. به عنوان مثال ، Banooyeshahr.com یک وبلاگ سبک زندگی است که در مورد محصولات و خدمات زندگی روزمره صحبت می کند:

 

تبلیغات در تلفن های همراه

این نوع تبلیغات آنلاین محبوب ترین روش در سال های اخیر بوده است زیرا صاحبان مشاغل تبلیغات خود را با سریعترین رشد رسانه ها تطبیق می دهند. زیرا تقریباً همه افراد دارای تلفن هوشمند یا دستگاه همراه دیگری هستند. اما باید توجه داشت که صفحه ای که کاربران در تلفن های هوشمند و رایانه مشاهده می کنند یکسان نیست. بنابراین ، طراحی برای تبلیغات باید مناسب تلفن های همراه باشد.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی از طریق ایمیل از سالیان دور راهی برای تبلیغات آنلاین بوده و هیچ ارتباطی با جریانی از ایمیل و هرزنامه ندارد. در اینجا منظور ما تبلیغات روزانه ، تبلیغات پنهان در پیامهای دوستانه و ارزشمند است که کاربر نمی خواهد آنها را حذف کند. این روش تبلیغات آنلاین را می توان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال دانست ، نه نوعی تبلیغات. اپل یکی از مارک هایی است که به طور منظم از این روش استفاده می کند.

تبلیغات ویدئویی

از آنجا که ویدئو یکی از محبوب ترین مطالب مورد استفاده کاربران اینترنت است ، نیاز به تبلیغات ویدئویی نیز وجود دارد. این نوع تبلیغات بیشتر در سایت های اشتراک ویدیو مانند YouTube ، Daily Motion ، Apparatus و … قبل از پخش فیلم اصلی نشان داده می شود. علاوه بر این می توان این تبلیغات را به صورت یک بنر ویدیویی در وب سایت قرار داد که نتایج آن نشان می دهد این روش بیشتر از متن یا تصاویر ساده باعث جذب کاربران می شود به یاد داشته باشید که این روش تبلیغات آنلاین می تواند در بهبود نتایج جستجو نیز مثر باشد.

 

Re Marketing یک روش تبلیغات آنلاین است

تبلیغات یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی است. این روش به شما امکان می دهد تبلیغات برند خود را به کاربرانی که از وب سایت شما بازدید می کنند نشان دهید. این روش بیشتر به بازده سرمایه گذاری متمرکز است. بنابراین اگر بسیاری از کاربران سایت شما را بدون نظارت ترک می کنند ، این گزینه ای است که باید در نظر بگیرید. اما مواظب باش زیرا استفاده نادرست از نت می تواند نتیجه عکس داشته باشد.

اگرچه موارد بالا روشهای اصلی تبلیغات آنلاین هستند ، اما روشهای تبلیغات آنلاین بسیار گسترده هستند. شما می توانید این روش ها را ترکیب کرده و یک راه حل تجاری آنلاین انتخاب کنید که انواع تبلیغات برای برند شماست.

دیدگاهتان را بنویسید