بررسی مفهوم و نقش نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری

بازارها در تقاطع علم و هنر نقش مهمی دارند. از یک طرف ، بیشتر بازاریاب ها از مهارت ها و شایستگی های خود برای ساخت تصاویر تبلیغاتی استفاده می کنند تا نام خود را به مخاطب برسانند. از طرف دیگر ، آنها هنوز در حال تحقیق و اندازه گیری عملکرد هر عملکرد برای بهبود روشهای تحویل و تثبیت عملکرد خود هستند. استفاده از معیارهای کلیدی عملکرد (KPI) و معیارهای بازاریابی آنلاین می تواند به شما در اندازه گیری وب سایت مواد بازاریابی آنلاین کمک کند.

 

مخاطبان شما چقدر آنلاین خرج می کنند؟ چپ به راست: نرخ تبدیل: موفقیت در فعالیت های آنلاین باعث افزایش فروش آنلاین می شود و مخاطبان شما را به مشتریان آنلاین بیشتری تبدیل می کند.

تغییرات صفحه فرود موفقیت شما در تبدیل وب سایت میزبانی شما به مشتری را اندازه گیری می کند. میزان این تغییرات آب و هوایی به نوع کار شما به صورت آنلاین بستگی دارد. به عنوان مثال ، یک شرکت تجارت الکترونیکی به دنبال اندازه گیری فروش آنلاین است و یک تجارت SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) می خواهد تعداد موتورهای جستجو را بداند. تصویر بالا تعداد فروشگاه های فروشگاه آنلاین را برای مشتری نشان می دهد.

با صفحه پرداخت تکمیل شده خود مشاهده کنید

بازاریابان دیجیتال باید از صفحاتی که در وب سایت ها به دست مخاطبان می رسد آگاه باشند و می توانند بازدید کننده را به مشتری (مشتری) تبدیل کنند. در بسیاری از مشاغل ، این روش منجر به فروشگاه های محصولات ، محصولات مد و فروشگاه های خرده فروشی می شود. بنابراین ، اندازه گیری تعداد بازدید از این صفحات شاخص مهمی برای تعداد افرادی است که در فعالیت خرید شرکت می کنند. علاوه بر این ، بررسی قیمت پر کردن (پس از خرید) بازدید کننده را از نرخ رتبه بندی خریدار مشخص می کند و به موفقیت رایگان وب سایت در تبدیل افراد اشاره دارد بازدید از مشتری یا شش مشتری.

آمار مشتری

برای تکمیل فرآیند خرید آنلاین ، مشتریان باید شماره را پیدا کنند تا به موقع واقعیت و خریداران بالقوه را بررسی کنند. مثال یک شرکت نرم افزاری است که در بالا استفاده شده است و همان ایده را می توان برای انواع دیگر مشاغل اینترنتی نیز گسترش داد. در اینجا برخی از نکات کلیدی پیش رو وجود دارد:

خریداران جدید: خریداران اول.
بازگشت خریداران: خریدارانی که حداقل یک خرید قبلی داشته اند.
درآمد متوسط ​​مصرف کننده: کل درآمد در یک دوره تقسیم بر تعداد کل مشتریان
کل فروش: تعداد معاملات انجام شده در یک دوره زمانی خاص ، چه توسط مشتری جدید و چه مشتری قدیمی انجام شده باشد.
درآمد کل: میزان درآمد حاصل از مشتریان مختلف طی یک بازه زمانی

برای بدست آوردن گزارش دقیق از عملکرد بازاریابی دیجیتال ، سیستم رتبه بندی بازدید کننده از مشتری باید با سایر شاخص های مرتبط در زمینه بازاریابی اینترنتی ترکیب شود. علاوه بر این شاخص ، حتماً شاخص (معیار نور) ، شاخص بازدید اول (شاخص بازدید اول) و شاخص بازنگری (بازدید مجدد) را دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید