یادداشت هایی در مورد به روزرسانی در آموزش ادیوس

هنگام ارتقا از EDIUS 8 از نسخه اصلی EDIUS ، چه مواردی را باید در نظر بگیرم؟
هنگام به روزرسانی EDIUS 8 از نسخه های قبلی EDIUS ، لطفا موارد زیر را در نظر بگیرید:

click on here

1. الزامات سیستم
EDIUS 8 از ویندوز 64 بیتی برای ویندوز 7 ، 8 / 8.1 یا 10 پشتیبانی می کند. اگر سیستم عامل شما 32 بیتی XP برای ویندوز 7 ، 8 یا ویندوز ویستا است ، باید به یک برنامه ارتقا دهید پشتیبانی عملیاتی EDIUS 8 همچنین برای ویرایش روان به اطلاعات رایانه ای قدرتمندتری نیاز دارد. لطفا قبل از بروزرسانی ، الزامات برنامه را تأیید کنید.

2. تجهیزات ماشین آلات پشتیبانی شده توسط Grass Valley NLE
EDIUS 8 از HDSPARK ، HDSPARK Pro ، STORM Mobile ، STORM 3G و STORM 3G Elite پشتیبانی می کند. سایر دستگاه های NLE پشتیبانی نمی شوند.

3. افزونه نرم افزار شخص ثالث
EDIUS از 8 افزونه شخص ثالث طراحی شده برای نسخه های قبلی EDIUS پشتیبانی نمی کند. لطفاً EDIUS 8 را ترک کنید.

4. تدوین پرونده های پروژه
EDIUS 8 با مدیریت پروژه داخلی و نسخه های دیگر EDIUS سازگار است. با این حال ، اثرات یا عنوان های شخص ثالث نمی توانند وارد شوند. در این موارد ، اثرات تشدید می شوند.

5. از EDIUS 7 ارتقا دهید
اگر EDIUS 8 شما به روزرسانی شده است ، باید EDIUS 8 و همچنین نسخه 7 را اجرا کنید. هنگام نصب 7 برای نصب EDIUS 8 ، EDIUS 7 را خاتمه ندهید.

6. ارتباطات اینترنتی
EDIUS Pro 8 به اتصال شبکه داخلی و شناسه دوره EDIUS نیاز دارد.

چگونه می توان فهمید که کدام نسخه از EDIUS را دارم؟
می توانید نسخه EDIUS خود را در زیر تأیید کنید:

1. [راهنما]> [جزئیات نسخه] را انتخاب کنید.
2. صفحه نسخه ظاهر می شود. برای بستن پنجره روی دکمه [تأیید] کلیک کنید.

توجه EDIUS Experience شماره نسخه را نمایش نمی دهد.

هنگام فعال سازی / لغو مجوز خطایی روی داد. چگونه می توانم این مشکل را حل کنم؟
لطفاً کد خطا را با قاب قرمز تأیید کرده و مرجع کد خطا را عیب یابی کنید.

LicenseMgrErr.png

کد خطا شماره 15

خلاصه EDIUS مجوز آزمایشی منقضی شده را شناسایی کرده است.
علت 1. تنظیمات ساعت PC ممکن است تغییر کند. این رفتار برای محافظت در برابر استفاده مجدد پس از 31 روز از نصب اولین تلاش است.
2. قطعات کامپیوتر بسیار تغییر کرده اند (به عنوان مثال CPU ، مادربرد ، کارت گرافیک ، دیسک سخت).
3. سیستم عامل به روز رسانی یا نصب مجدد شده است.
عیب یابی
هيچ كس. پس از انجام یکی از موارد فوق ، مجوز آزمایشی منقضی شده است و با تهیه نسخه پشتیبان از نسخه قبلی نمی توان آن را بازیابی کرد.

کد خطا # 29
کد خطا # 57C

خلاصه EDIUS قادر به اتصال به سرور لایسنس نبود.
علت 1. ممکن است اتصال اینترنت شما به درستی کار نکند.
فایروال یا آنتی ویروس ممکن است اتصال اینترنت را مسدود کند.

عیب یابی
ابتدا سعی کنید با اینترنت اکسپلورر به سایت پورتال FlexNet (http://activation1.grassvalley.com) متصل شوید. اگر می توانید صفحه ورود به سایت را ببینید ، آن را ببندید و سپس به عیب یابی بعدی بروید.

Windows Firewall را غیرفعال کنید و سپس مجوز را فعال یا غیرفعال کنید.
اسکن آنتی ویروس در زمان واقعی را غیرفعال کنید و سپس روشن یا خاموش کنید.
اگر خطا همچنان ظاهر شد یا نمی توانید به سایت پورتال دسترسی پیدا کنید ، آن را فعال یا غیرفعال کنید.
3. سعی کنید بعد از چند دقیقه مجوز را مجدداً راه اندازی و غیرفعال کنید.

کد خطا # 406D

شماره سریال وارد شده نامعتبر است.
باعث می شود شماره سریال EDIUS نادرست برای روشن یا خاموش شدن وارد شود.
عیب یابی مطمئن شوید که شماره سریال وارد شده با شماره موجود در محصول مطابقت داشته باشد.

کد خطا # 40AE

شماره سریال وارد شده غیرفعال است

عامل

شماره سریال وارد شده در سرور مجوز نیست.
عیب یابی
لطفاً صحت شماره سریال وارد شده را تأیید کنید. اگر شماره وارد شده صحیح است اما مشکل همچنان ادامه دارد ، لطفاً به همراه شماره سریال EDIUS با پشتیبانی فنی منطقه تماس بگیرید.

کد خطا # 411C

خلاصه هنگام غیرفعال شدن مجوز EDIUS هیچ مجوزی در سرور مجوز پیدا نشد.
یک دلیل برای اطلاعات پرونده شناسه محلی ممکن است یک مشکل باشد.
عیب یابی
اگر می خواهید مجوز EDIUS خود را از لیست مجوزها حذف کنید ، با دنبال کردن این مراحل آن را حذف کنید:

1) بخواهید مجوز را به همراه شماره سریال مقصد و نام محصول به پشتیبانی از فناوری GV محلی خود بازگردانید.
2) تأیید کنید که سایر مجوزها غیرفعال شده اند (اگر نسخه دیگری از EDIUS فعال باشد این مورد لازم است).
3) GV Manager را ترک کنید.
4) با فشار دادن [Ctrl] + [Shift] با استفاده از [شروع]> [همه برنامه ها]> [مجوز GV مجوز] مجوز Mgr را شروع کنید.
5) بر روی نماد Mgr License راست کلیک کرده و سپس [فهرست مجوزها] را انتخاب کنید.
6) بر روی مجوز مقصد کلیک راست کرده و سپس [Delete] را انتخاب کنید.

کد خطا # 4120

خلاصه همه مجوزها فعال شده اند.
از آنجا که همه مجوزهای EDIUS فعال شده اند ، اما شما سعی کردید تعداد بیشتری را فعال کنید.
عیب یابی فعال سازی مجوز با مدیر مجوز GV فعال شده است. اگر به دلیل مشکل رایانه (مانند خرابی دیسک سخت) قادر به انجام این کار نیستید ، لطفاً مجوز را به پشتیبانی فناوری GV محلی خود برگردانید.
کد خطا # 10001

دیدگاهتان را بنویسید