تایپوگرافی در طراحی لوگو

انتخاب فونت مناسب قسمت مهمی از روند آموزش طراحی لوگو است – در واقع بسیاری از مارک های شناخته شده در جهان علائم نگارشی هستند که برای انتقال پیام خود کاملاً به تایپوگرافی متکی هستند.  https://maktabtv.com/Courses/logo-design/ در اینجا نکات و اصول طراحی لوگو برای استفاده بیشتر از تایپوگرافی شما آورده شده است.

01. قلم خود را با دقت انتخاب کنید

همانطور که در سایت creativebloq اشاره شده است،‌ فونت های Sans serif در سالهای اخیر بر آموزش طراحی لوگو  غالب بوده و غالباً با حرکات مینیمالیستی همراه هستند – از جمله این موارد می توان به مارک های جدید Pentagram برای ویندوز ، MasterCard و دانشگاه هنر لندن اشاره کرد.

در سال 2015 ، گوگل به طور مشهور لوگو قدیمی serif خود را با یک sans serif بسیار دوستانه و معاصر تغییر داد. اما اجازه ندهید روندها قضاوت شما را ابری کنند: یک فونت serif هنوز هم می تواند گزینه مناسب برای آخرین پروژه شما باشد ، خصوصاً اگر به احساسی شیک و لوکس یا سنتی و حرفه ای نیاز دارید ، بنابراین برای بررسی گزینه های خود وقت بگذارید.

02. برای افزودن شخصیت ، تغییر یافته و کامل شده است

اگر از یک قلم موجود در یک لوگو استفاده می کنید ، به ویژه از علایمی که تقریباً در همه جا مانند Helvetica یافت می شود ، معمولاً فشار بیشتری بر سایر نقاط لمسی مانند تصاویر ، پالت رنگ ، صدای صدا و موارد دیگر برای توسعه و ارتقا the برند وجود دارد. شخصیت .

مهارت های پیگیری و مهارت هنگام تعریف یک لوگو ساده با قلم موجود ضروری است. یک نوع ردیابی گسترده می تواند پیچیده و معتبر باشد ، در حالی که تمایل دقیق و دقیق می تواند به شما کمک کند تا شکل حروف جداگانه را به عنوان یک واحد مستقل قفل کنید.آموزش طراحی لوگو

هنگامی که به شکل یک لوگو باشد ، پردازش و تغییر فونت همچنین می تواند پیوندهای بین شکل حروف را صاف کند ، یا یک پیچ و تاب منحصر به فرد را متناسب با سایه مارک اضافه کند – یک مثال می تواند پایانه های نامه را در زاویه های مطابق برش دهد تا یک وضوح و پیشرفته باشد احساس کردن

03. یک نوع کاملاً مصور و اقتباس شده را در نظر بگیرید

گاهی اوقات یک قلم موجود آن را برش نمی دهد و درمان تایپوگرافی دست نویس بسیار مناسب تر از نام تجاری است. شاید نمادین ترین نمونه ، که بیش از یک قرن به تدریج تکامل یافته است ، کوکاکولا است.آموزش طراحی لوگو

در مقایسه با رقیب سرسخت پپسی ، که حداقل هفت بار تکرار شده است ، رهبر بازار همان لوگو اواخر قرن 19 را نشان می دهد. اگر کوکاکولا این فیلمنامه خطی آشنا را همانند پپسی در دهه 1960 به سان سریف می انداخت ، غوغایی به پا می شد.آموزش طراحی لوگو

چیز ساده ای است: یک قطعه منحصر به فرد ، واقعاً منحصر به فرد و مصور تهیه کنید و برای خود یک مارک تجاری قدرتمند با طول عمر واقعی بخرید. (اگرچه اگر همه راه های دیگر به شکست منجر شود ، این فونت های دست نویس رایگان گزینه های بسیار خوبی هستند)

دیدگاهتان را بنویسید