در ابتدای مقاله بازاریابی دیجیتال چیست ، در مورد بازاریابی آنلاین صحبت کردیم که بخشی از بازاریابی دیجیتال است و از طریق اینترنت انجام می شود. اما پاسخ به این سوال تبلیغات آنلاین چیست و تفاوت تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین چیست؟ این پاسخ به این سوال است که تفاوت بازاریابی و تبلیغات چیست؟ همین تفاوت بین بازاریابی آنلاین و تبلیغات آنلاین وجود دارد.

تبلیغات آنلاین چیست؟
مزایای تبلیغات آنلاین
تبلیغات نمایشی
روی تبلیغات کلیک کنید
تطبیق تبلیغات
تغییر جهت مجدد
Google Ads
تبلیغات متنی
تبلیغات صوتی
تبلیغات ویدیویی
ایمیل تبلیغات
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
پیوندهای همکاری تجاری
مطالب به روز شده
اعلان فشار
استراتژی های لازم برای بودجه تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین چیست؟

طبق تعریفی که توسط دانشگاه پنسیلوانیا ارائه شده است ، تبلیغات اینترنتی عبارت است از:

“هر فعالیتی که از اینترنت (و شاید در ارتباط با کانالهای دیگر) برای ایجاد آگاهی ، علاقه و یا مشارکت در یک محصول یا خدمات خاص استفاده می کند.”

با توجه به این تعریف در تبلیغات آنلاین ، ما سعی می کنیم پیامی را به مخاطبان هدف منتقل کنیم تا آنها در مورد محصول یا خدمات ما مطلع شوند یا فعالیتی را انجام دهیم که ارسال پیام از طریق اینترنت یا اینترنت با کانال های دیگر مانند تلویزیون و

مزایای تبلیغات آنلاین چیست؟

مزایای تبلیغات آنلاین به طور کلی در 3 دسته خلاصه می شود که در مقاله مزایای تبلیغات اینترنتی به تفصیل توضیح داده شده است. اینها مزایای تبلیغات سنتی است:

ارزان تر و محبوب تر است.

برای تبلیغات آنلاین هزینه کمتری نسبت به روش های تبلیغات سنتی خواهید پرداخت. به عنوان مثال می توانید برای تهیه یک تابلوی تبلیغات در جاده های تهران ماهانه حداکثر 5 میلیون تومان هزینه کنید. قیمت هر دقیقه تبلیغات در رادیو و تلویزیون نیز اعداد بسیار بالایی هستند ، اما در تبلیغات آنلاین دامنه قیمت بسیار بسیار متفاوت است. بیایید به یک مثال مقایسه ای نگاه کنیم.

یک کمپین تبلیغاتی کلیکی مشابه توسط یک سایت در زمینه گردشگری در بستر Yektant ایجاد شد که می تواند ماهانه بیش از 40 میلیون بار بازدید کند ، در حالی که برای آن شرکت فقط 10 میلیون تومان در هر سال ایجاد شده است. ماه این اعداد را با یکی از بیلبوردهای معمول با قیمت ماهیانه 100 میلیون تومان در یکی از جاده های تهران مقایسه کنید که اگر بیش از حد تخمین زده شود ، می توانید ماهانه 5 میلیون بار مشاهده کنید.

قابل اندازه گیری است

یک مزیت بسیار مهم تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی ، توانایی اندازه گیری معیارهایی است که نشان دهنده موفقیت نسبی یا عدم موفقیت یک کمپین تبلیغاتی است. به عنوان مثال ، وقتی می خواهید یک تبلیغ در تلویزیون نشان دهید ، از کجا می دانید تبلیغ شما کار کرده است؟ در نهایت ، چنین برآوردی خواهید داشت که چندین نفر می توانند شبکه تلویزیونی مورد نظر شما را هنگام پخش آگهی مشاهده کنند. این را با یک کمپین تبلیغاتی آنلاین مقایسه کنید که در آن تبلیغ کننده می تواند بفهمد دقیقاً چند نفر تبلیغ را دیده اند ، چند نفر روی آن کلیک کرده و به سایت ما رفته اند ، چند نفر فعالیت ما را کامل کرده اند ، و چگونه می توانند خرید کنند. چندین نفر در میانه راه پشیمان شده اند و حتی می توان کسانی را که در هر یک از این دسته ها هستند شناسایی و تبلیغات جداگانه ای را برای همین گروه نشان داد. اکنون که اعداد را دانستید ، به خوبی می دانید که تبلیغات شما چقدر موفق بوده است.

می تواند سفارشی شود

بیایید مثالی دیگر از مقایسه بین تبلیغات سنتی مانند تراکت و تبلیغات آنلاین بیاوریم. بعد از اجرای تبلیغات تبلیغاتی تراکت ، ممکن است برخی از افراد به تبلیغات شما علاقه مند شده و مشتری شما شوند ، برخی بی تفاوت باشند و برخی اصلاً از آنها راضی نباشند. اکنون می خواهید بدانید که مشتریان شما چه کسانی هستند تا به آنها خدمات بیشتری بدهند تا آنها به مشتری وفاداری تبدیل شوند و بدانند که نسبت به اینکه می خواهد تخفیف بدهد تا اولین خرید خود را انجام دهد ، بی تفاوت است. در هر صورت شما قادر به انجام این کار نخواهید بود زیرا در نهایت دو سبک معاهده را چاپ خواهید کرد و نمی دانید که چگونه مشتری را از غیر مشتری جدا کنید. اما در تبلیغات آنلاین می توانید انواع مشتری ها را به راحتی تقسیم بندی کنید و تبلیغات منحصر به فرد خود را برای هرکدام ارسال کنید. حتی این دسته بندی می تواند کمتر شبیه این دسته بندی کاربران باشد: کاربری که از کمپین X به سایت ما آمده و برای Y ثانیه در صفحه مقصد ما بود ، به صفحه پرداخت رسید اما پرداخت خود را انجام نداد. اکنون شما دقیقاً این کاربر را می شناسید و برای او پیامی منحصر به فرد ارسال می کنید.

انواع تبلیغات آنلاین چیست؟
نمایش تبلیغات

متداول ترین نوع تبلیغات آنلاین ، تبلیغات نمایشی است. نمونه هایی از این نوع تبلیغات به طور معمول در بنرهایی مشاهده می کنید که در اطراف سایت ها در صفحه های اصلی یا داخلی یک سایت ، در نوار کناری یا وسط مقاله مشاهده می کنید. یا ممکن است دریابید که در برخی از برنامه ها و بازی های موبایل ، تبلیغات بنر وجود دارد. این بنرها بسته به موقعیتی که می توان در سایت ها و برنامه های پربازدید در ایران قرار داد ، اندازه های مختلفی دارند. آنها همچنین می توانند حالت های مختلف طراحی را اتخاذ کنند.

بنرهای ثابت یا بنرهای متحرک (GIF) یا بنرهای متحرک (HTML5) سه دسته اصلی این نوع بنرها هستند. در بنرهای استاتیک فقط یک تصویر مشاهده می کنید ، در بنرهای متحرک می توانید چندین تصویر یا متن را با فرمت GIF نمایش دهید ، در HTML5 طرح مانند GIF است ، با این تفاوت که هر تصویر یا قاب بنر را می توان به یک پیوند جداگانه پیوند داد.

تصاویر برخی از بنرهای منتشر شده توسط تبلیغ کنندگان بستر Yektant ، به ویژه ناماوا ، بیمیتو و شیپور. مقاله طراحی تبلیغات بنر و مقاله شروع تبلیغات کلیک بر روی بنر می تواند به شما کمک زیادی کند

بنر ثابت

بنر در حالت GIF

در این نوع تبلیغات نمایشی ، تبلیغ دهنده می تواند هزینه نمایش تعداد بازدید کنندگان توسط کاربران را پرداخت کند.

انواع تبلیغات آنلاین چیست؟
نمایش تبلیغات

متداول ترین نوع تبلیغات آنلاین ، تبلیغات نمایشی است. نمونه هایی از این نوع تبلیغات به طور معمول در بنرهایی مشاهده می کنید که در اطراف سایت ها در صفحه های اصلی یا داخلی یک سایت ، در نوار کناری یا وسط مقاله مشاهده می کنید. یا ممکن است دریابید که در برخی از برنامه ها و بازی های موبایل ، تبلیغات بنر وجود دارد. این بنرها بسته به موقعیتی که می توان در سایت ها و برنامه های پربازدید در ایران قرار داد ، اندازه های مختلفی دارند. آنها همچنین می توانند حالت های مختلف طراحی را اتخاذ کنند.

بنرهای ثابت یا بنرهای متحرک (GIF) یا بنرهای متحرک (HTML5) سه دسته اصلی این نوع بنرها هستند. در بنرهای استاتیک فقط یک تصویر مشاهده می کنید ، در بنرهای متحرک می توانید چندین تصویر یا متن را با فرمت GIF نمایش دهید ، در HTML5 طرح مانند GIF است ، با این تفاوت که هر تصویر یا قاب بنر را می توان به یک پیوند جداگانه پیوند داد.

تصاویر برخی از بنرهای منتشر شده توسط تبلیغ کنندگان بستر Yektant ، به ویژه ناماوا ، بیمیتو و شیپور. مقاله طراحی تبلیغات بنر و مقاله شروع تبلیغات کلیک بر روی بنر می تواند به شما کمک زیادی کند

بنر ثابت

بنر در حالت GIF

در این نوع تبلیغات نمایشی ، تبلیغ دهنده می تواند هزینه نمایش تعداد بازدید کنندگان توسط کاربران را پرداخت کند.

تبلیغات ویدیویی

در این نوع تبلیغات ، شما محتوای ویدیویی را تهیه کرده و در رسانه های فارسی ارائه می دهید. این فیلم ها معمولاً کوتاه و حاوی پیامی برای دعوت مشتری به فعالیت هستند. راه اندازی این فیلم ها برای تبلیغات می تواند در بازی های موبایل یا سیستم های اشتراک ویدیو مانند YouTube یا تلویزیون اینترنتی یا … باشد

اطلاعیه های ایمیل

در گذشته این تبلیغات در ایران بسیار رایج بود ، جایی که بانکی از طریق ایمیل خریداری می شد و تعداد زیادی ایمیل تبلیغاتی برای آنها ارسال می شد. امروزه هرزنامه و دلخوری تبلیغات ایمیل کاهش یافته و دقیق ترین شکل در حال رشد است. در صورت صحیح تبلیغات ایمیل ، شما باید در ازای ارائه خدمات به وی ، ایمیل کاربر را با اجازه کاربر دریافت کرده و سپس متناسب با علایق خود ، در فواصل مناسب ، تبلیغات را برای وی ارسال کنید. این فرم صحیح تبلیغات اینترنتی از طریق ایمیل بسیار موثر است و به شما در وفاداری مشتری کمک زیادی می کند. سیستم های Gmail ، Yahoo ، MSN و also نیز خدمات تبلیغات گسترده ایمیل را با توجه به موقعیت جغرافیایی هر کاربر ارائه می دهند.

آموزش بازاریابی از طریق ایمیل را از دست ندهید.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

یکی از رایج ترین انواع تبلیغات آنلاین ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. به دلیل تعامل زیاد کاربران شبکه های اجتماعی ، این نوع تبلیغات جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. نکته مهم در این نوع تبلیغات آنلاین این است که باید متناسب با فرهنگ رفتاری کاربران شبکه های اجتماعی در هر کشور طراحی و اجرا شود. شبکه های اجتماعی بسیار زیادی در جهان وجود دارد که برنامه ریزی برای استفاده از پرکاربردترین شبکه ها با آگاهی کامل از تفاوت بین کاربران و ویژگی های هر یک از آنها راحت است. پیام رسان هایی نیز وجود دارند که علاوه بر شبکه های اجتماعی ، برای ارسال تبلیغات شما نیز بسیار موثر خواهند بود. در ایران ، همانطور که می دانید ، محبوب ترین رسانه های اجتماعی و پیام رسان ها به شرح زیر است که با آنها می توانید رابطه محکمی با مشتریان برقرار کنید.

شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، لینکدین ، ​​توییتر ، فیس بوک ، یوتیوب ، آپارات ، Pinterest ، گوگل پلاس و پیام رسان هایی مانند تلگرام ، واتس اپ ، بله ، سروش

به عنوان مثال ، باید بدانید ارتباطی که با دنبال کنندگان خود در اینستاگرام برقرار می کنید بسیار با ارتباطی که با LinkedIn برقرار می کنید بسیار متفاوت خواهد بود. از نظر زمان تحویل پیام ، فرکانس ارسال پیام ، قالب کلی پیام ، ادبیات پیام و … متفاوت است. اشتباه بزرگ در این نوع تبلیغات آنلاین ارسال پیام های تبلیغاتی آزار دهنده به همه شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها است ، اما باید استراتژی های مختلفی ایجاد شود. در بسیاری از شرکت های بزرگ ، مدیر تبلیغات به طور جداگانه برای هر یک از شبکه های اجتماعی مهم در نظر گرفته می شود.

نوشتن زیرنویس اینستاگرام می تواند به موفقیت شما در بازاریابی اینستاگرام کمک کند.

پیوندهای وابسته

نوع دیگر تبلیغات آنلاین ایجاد سیستم همکاری تجاری است. این بدان معناست که کسانی که محصولات یا خدمات خود را در سایت خود معرفی می کنند ، اگر این مقدمه منجر به خرید کاربر در مدت زمانی شود ، بخشی را به عنوان پورسانت به مجری می دهند. شما نیز می توانید با توسعه ساختارهای فنی تبلیغات آنلاین بهتری داشته باشید.

مطالب حمایت شده

در این نوع تبلیغات آنلاین ، که بعضاً در سیستم عامل ها یا شبکه های اجتماعی یا سایت های محتوایی مشاهده می کنیم ، می توانید محتوا یا پیام های تبلیغاتی را که روی آنها منتشر کرده اید با پرداخت هزینه برای هر بار مشاهده یا کلیک ، تبلیغ کنید. به عنوان مثال ، اگر پیام تبلیغاتی در اینستاگرام یا فیس بوک ارسال کرده اید ، می توانید علاوه بر مشاهده کنندگان ارگانیک محتوای خود ، برای افراد بیشتری هزینه آن پیام را پرداخت کنید. این مورد در مورد شرکت های ایرانی مانند دیوار نیز وجود دارد و شما می توانید تبلیغات خود را به روز کنید تا بازدید بیشتری داشته باشید.

تبلیغ در اینستاگرام
اعلان فشار

نوع نسبتاً جدیدی از تبلیغات آنلاین است که در آن می توانید با یک کاربر خاص به صورت دائمی و شخصی ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال ، هنگامی که کاربری در سایت شما قرار می گیرد ، با اجازه شما ، می تواند محتوای تبلیغاتی شما را برای همیشه به یک دسک تاپ یا مرورگر وب تلفن همراه ارسال کند. به عنوان مثال ، تخفیف های ویژه را به عنوان یک اعلان برای یک کاربر خاص که به تازگی به سایت پیوسته است ارسال کنید تا مشتری وفادارتر شود. سیستم عامل های هوشمندی در جهان وجود دارند که خدمات اطلاع رسانی خودکار را ارائه می دهند که متأسفانه اکثر آنها ایران را تحریم کرده یا از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند. سرویس اطلاع رسانی فشار ایران Whisper این خدمات را به صورت رایگان ارائه می دهد. آنچه که یک جلد اعلامیه است می تواند توضیح خوبی در این زمینه به شما بدهد.

استراتژی مورد نیاز
برای تعیین بودجه تبلیغات آنلاین

تقریباً هر سال 10 میلیون نفر از دیوار چین بازدید می کنند. اگر تصمیم دارید ارزان تر شوید و پهنای باند کمتری را در معرض خطر قرار دهید ، فقط خودتان را گول می زنید که برای سایت خود و در نهایت استراتژی بازاریابی خود اقدام درست انجام دهید. شرکت های بزرگ به دلیل اینکه کمتر با بودجه و محدودیت روبرو می شوند ، به راحتی قادر به طراحی و صرف استراتژی مناسب بازاریابی هستند. اما مشاغل کوچک باید به این فکر کنند که چگونه بودجه تبلیغات آنلاین را اختصاص دهند و با برنامه ریزی استراتژیک هزینه کنند. آنچه این نوع مشاغل به آن نیاز دارند یک استراتژی سودآور است.

در اینجا 10 استراتژی موفق آورده شده است که بسیاری از بازاریابان از آنها استفاده کرده اند.

برای تبلیغات آنلاین بودجه مخاطبان خود را هدف قرار دهید (مخاطبان هدف)

این استراتژی مبنایی برای ایجاد یک تصویر تجاری موثر است. اگر مخاطبان خاصی برای محصولات خود ندارید ، منابع خود را هدر می دهید. بسیاری از شرکت ها این اشتباه را مرتکب می شوند و در وهله اول آن را نادیده می گیرند. بر اساس مشخصات مشتریان خود ، می توانید مخاطبان مورد نیاز خود را هدف قرار داده و آنها را به دیدن تبلیغات خود دعوت کنید.

به مارک شخصی توجه کنید مارک شخصی

مارک شخصی شگفت انگیز است و به شما کمک می کند تا از شخصیت خود برای جلب اعتماد و اعتبار مخاطب خود استفاده کنید. نحوه معرفی شما خریدهای افراد را تعیین می کند ، بنابراین از مارک شخصی خود مراقبت کنید و برای آن برنامه ریزی کنید.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

ساختار فنی سایت تعیین کننده رتبه آن در Google است. این ساختار با استفاده از SEO در موتور جستجوی گوگل بهبود می یابد. با استفاده از تبلیغات آنلاین و بهینه سازی محتوای وب سایت ، می توانید ترافیک هدفمندتری ایجاد کرده و برای تعیین و تأمین بودجه تبلیغات آنلاین درآمد کسب کنید.

از تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) استفاده کنید

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک یا کلیک نوعی تبلیغات است که برای هدایت بازدید به یک وب سایت استفاده می شود. در تبلیغات کلیکی ، شرکت ها برای هر کلیک روی تبلیغات خود به ناشر پرداخت می کنند. منظور از PPC مبلغی است که برای هر کلیک روی تبلیغات پرداخت می شود. در این فرآیند ، تبلیغ کننده کلمات کلیدی را برای مخاطبان هدف خود مشخص می کند و ناشران تبلیغات را به آن دسته خاص نشان می دهند.

  • از تبلیغات بومی استفاده کنید

    تبلیغات ترکیبی به معنای استفاده از عناوین و تصاویر متناسب با شکل ظاهری ، حس و عملکرد رسانه هایی است که در آن قرار گرفته اند. این تبلیغات تجربه خوبی را به اشتراک می گذارند و با ماهیت وب سایت تداخل ندارند. برخلاف تبلیغات بنری ، تبلیغات بومی مانند تبلیغات نیستند و بخشی از سرمقاله محسوب می شوند. در نهایت ، این تبلیغات کاربران را آزار نمی دهد. از آنها غافل نشوید.

    بازاریابی در شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید

    رسانه های اجتماعی در قلب سیستم بازاریابی قرار دارند. با توجه به
    شخصیت برند و مخاطبان هدف ، هر شرکت تصمیم می گیرد که از چه محتوایی استفاده کند.
    از طریق کدام شبکه ها منتشر شود. این روش ممکن است به سرعت برای شما مفید نباشد ، اما
    نام تجاری را در شبکه های مختلف ثابت می کند. باید به این موضوع نیز اشاره کنیم.
    اینکه محتوای شما برگ برنده شماست و باید تجربه لذت بخشی برای مخاطبان شما ایجاد کند.
    این روش باعث می شود تجارت شما در تجارت شما بازتر باشد و ارزش ویژه برند افزایش یابد.
    رعایت کنید. با دریافت بازدید مخاطبان در شبکه های اجتماعی ، می توانید ترافیک را هدایت کنید
    برای خود مشارکت ایجاد کنید.

    نامه ناخواسته

    برای استفاده از روش بازاریابی از طریق ایمیل ، به یکی از آنها نیاز دارید
    جامعه آماری مخاطبان خود را داشته باشید. این روش بازاریابی می تواند خسته کننده باشد
    اما پتانسیل خوبی برای افزایش بازگشت سرمایه دارد. مطالب شما برای
    چیزی تولید کنید که در ذهن مخاطب شما باقی بماند. محتوای بی کیفیت تولید می کند.
    به طوری که گیرنده آن را هرزنامه می داند و نگران پیام های شما نیست. به
    لطفا ایمیل های خود را از مشتریان بالقوه و افرادی که به استفاده از خدمات شما ترغیب می شوند ، لیست کنید ،
    استفاده کنید.

    بازاریابی از طریق ایمیل اعتماد به نفس را افزایش می دهد و فرصت زنده ماندن را به مشاغل می دهد. این مدل بازاریابی باعث می شود مشتری به این باور برسد که شما به رابطه او اهمیت می دهید و باعث ایجاد وفاداری مشتری می شوید.

    از بازاریابی وابسته استفاده کنید

    بازاریابی وابسته فرآیندی است که طی آن یک سازمان از سازمان دیگری برای بازاریابی محصولات خود استفاده می کند. این یک استراتژی مبتنی بر عملکرد است و موفقیت یک تجارت به تلاش های شرکت های وابسته بستگی دارد. سازمانهایی که محصولات را به بازار عرضه می کنند درصدی از فروش را دریافت می کنند. سرمایه گذار ، شبکه ، ناشر و مشتری چهار عنصر اصلی این نوع بازاریابی هستند.

  • از ig Data استفاده کنید

    می توانید آنلاین زیاد تبلیغ کنید ، اما اگر توسط افراد مناسب دیده نشود ، برای شما مفید نخواهد بود. ممکن است اتفاق بیفتد که شما محصولی را در یک سایت جستجو کنید و سپس تبلیغات خود را در صفحه دیگری مشاهده کنید. آیا این تا به حال شما را غافلگیر کرده است؟ استفاده از داده های بزرگ نتیجه تحقیقات بازاریابان و استراتژیست های این حوزه است. آنها به شرکت ها اطمینان می دهند که تبلیغات آنها توسط مخاطبان مشاهده خواهد شد.

    ig Data روشی سطح بالا برای دستیابی به پایگاه داده اطلاعات مربوطه است و از منابع مختلف جمع آوری می شود. تبلیغ کنندگان از این داده ها برای ارائه تبلیغات آنلاین در صفحات وب مخاطبان هدف استفاده می کنند.

    تبلیغات متنی گزینه خوبی است (تبلیغات پیوند متنی)

    این روش به معنای پیوند دادن متن در وب سایت ها یا وبلاگ ها است و در تعیین بودجه تبلیغات آنلاین و کسب درآمد از وب سایت بسیار مثر است. وقتی بازدید کنندگان روی پیوند کلیک می کنند ، شرکت تبلیغاتی باید هزینه هر کلیک را پرداخت کند. محبوبیت وب سایت یا وبلاگی که این تبلیغات را روی آن قرار می دهید بسیار مهم است و باعث بهبود رتبه سایت شما در Google می شود.

    بودجه تبلیغات را تعیین کنید
    برخط

    بودجه تبلیغات آنلاین شما ارتباط زیادی با درآمد فروش تجارت شما دارد. هزینه های تبلیغات با درآمد فروش پرداخت می شود و این یکی از نکات مهم تبلیغات آنلاین است. از خود بپرسید چه مقدار پول برای افزایش فروش محصول با قیمت مشخص نیاز دارید. روش دیگر این است که درصد خالص از کل فروش خود را جدا کنید و آن را صرف تبلیغات کنید. به عنوان مثال ، شما می خواهید 5٪ از درآمد خود را برای فروش n tomes هزینه کنید. هنگامی که بودجه تبلیغات خود را تعیین کردید ، باید بدانید که برای 12 ماه آینده چگونه می خواهید آن را هزینه کنید. استفاده از انواع نرم افزارها می تواند به شما در تهیه بودجه برای تبلیغات آنلاین کمک کند و روش های تبلیغاتی شما را تغییر دهد.

    95٪ سازمان ها تغییراتی در برنامه ریزی بودجه آنلاین ایجاد کرده و آن را افزایش داده اند. در مرحله بعدی ، ما به شما نشان خواهیم داد که برای تأثیرگذاری در برنامه بودجه تبلیغات آنلاین شرکت خود ، چه منابعی را باید به بودجه خود اختصاص دهید.

یکی از مهمترین مراحل در تعیین بودجه بازاریابی آنلاین تعیین اهداف است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید کجا می خواهید نتایج خود را ببینید. شما باید بدانید که برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید. آیا به دنبال افزایش آگاهی از برند خود هستید؟ آیا می خواهید به برند خود وفاداری بیشتری برقرار کنید یا فقط به دنبال افزایش درآمد و مشتری هستید؟ اینها همه اهداف مختلف با رویکردهای مختلف هستند و با انتخاب هر یک از آنها تأثیر بسزایی در برنامه ریکاوری دیجیتال خود خواهید داشت.

گذشته را تحلیل کنید

گام بعدی در تعیین بودجه تبلیغات آنلاین شما تعیین چگونگی عملکرد آن برای بازاریابی شما و بررسی آن با بررسی تلاش های گذشته و تجزیه و تحلیل رقبا است. اگر در گذشته از تبلیغات آنلاین استفاده کرده اید ، در چه زمینه هایی موفق بوده اید و چرا؟ چه تلاشی م effectiveثر نبوده است؟ اینها همه از اجزای حیاتی بازاریابی دیجیتال است و می توانید گامهای بعدی را بردارید.

بودجه تبلیغات را بر اساس موفقیت تبلیغات قبلی خود اختصاص دهید

هنگامی که برای هر روش هدف و موفقیت کسب کردید ، می توانید بودجه خود را بر اساس اولویت ها تقسیم کنید. کلمه کلیدی در این مرحله “میزان موفقیت” است ، نه “هزینه”. به عنوان مثال رسانه های اجتماعی ممکن است در ابتدا هزینه ای برای شما نداشته باشند اما با گذشت زمان موفق خواهند شد. اگر پس از بررسی تلاش های گذشته در زمینه بازاریابی ، متوجه شدید که آگاهی از برند Twitter شما بالاتر است ، بهتر است بودجه تبلیغات آنلاین خود را صرف آن کنید. به همین ترتیب ، اگر متوجه شدید که مخاطبان شما در کانال تلگرام کاهش یافته و طرفداران بیشتری در اینستاگرام دارید ، بودجه خود را صرف چیزی کنید که بهتر کار کند. نگه داشتن بودجه در جایی که ارزش آن را ندارد ، یک اشتباه تجاری است.

به آینده نگاه کنید

تکنیک هایی که در گذشته استفاده کرده اید مهم هستند ،
اما بهتر است از قبل برنامه ریزی کنید. روندهای فعلی در بازاریابی آنلاین
آنها بسیار مهم هستند ، اما اگر تجزیه و تحلیل شما به فرصت ها و مکان های جدید اشاره دارد ،
بهتر است آنها را به همان سرعت دریافت کنید. اولین حرکت برای به دست آوردن
کمک به سهم بازار بسیار مهم است. به عنوان مثال ، اگرچه AdWords برای تبلیغات
آنلاین بسیار راحت است ، اما اگر برای حضور آینده شرکت ها اخبار دریافت می کنید
شما نباید فرصت های آینده را از دست بدهید.

نیازهای خود را به اشتراک بگذارید

اکنون که می توانید ایده های بهتری برای اهداف خود داشته باشید ، باید بدانید که برای دستیابی به آنها از چه روش های تبلیغاتی استفاده می کنید. تبلیغات آنلاین منابع جداگانه ای دارند و شما باید تعیین کنید که بودجه شما چگونه می تواند آنها را پشتیبانی کند. هنگام برنامه ریزی برای هر نوع تبلیغ ، مشخص کنید کدام یک بیشترین میزان تبلیغات را برای شما به ارمغان می آورد و درصد بالایی از بودجه خود را به آن اختصاص دهید. از ابزارهای تحلیلی دقیق استفاده کنید و از آنها برای تعیین روش صحیح تبلیغات آنلاین استفاده کنید.

نتایج تعیین می شود
بودجه تبلیغات آنلاین را تحلیل کنید

با استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل آنها می توانید نیازهای خود را شناسایی کنید. نظارت بر اثربخشی تبلیغات آنلاین رمز موفقیت در این زمینه است.

اظهارات نهایی

بازاریابی دیجیتال حیات حیات بسیاری از مشاغل است و توسط تبلیغات هدایت می شود. در این مقاله ، انواع تبلیغات آنلاین مطرح شد و نکات مهمی برای تعیین استراتژی و نحوه تعیین بودجه تبلیغات آنلاین و موفقیت آن بیان شد. بنابراین ، هرگز هنگام برنامه ریزی برای تبلیغات آنلاین خود ، از برنامه ریزی مناسب غافل نشوید.