تفاوت استراتژی های برندسازی دیجیتال در چیست؟

اگر برند با گذشت زمان قوی و سازگار ساخته شود ، بهترین تضمین فروش آن در آینده است. اگر استراتژی مارک اینترنت را نادیده بگیرید. این مقاله به سوال شما پاسخ می دهد: آیا استراتژی برند در دنیای دیجیتال متفاوت است؟ ما پاسخ خواهیم داد

مارک سنتی

مارک تجاری سنتی در نهایت به چهار ستون می رسد که به عنوان ابزاری محبوب اندازه گیری می شوند. این ابزارها تمایز برند ، ارتباط برند ، معیارهای اعتماد و دانش را ارائه می دهند. به لطف این ابزارها ، بهترین مارک ها سطح بالایی از تمایز را حفظ می کنند ، بنابراین ارتباطات و این ایده منطقی به نظر می رسد. وقتی یک مارک تجاری بیشتر از موضوع مرتبط باشد ، به یک کالا تبدیل می شود. علاوه بر دنیای دیجیتال ، این نظریه درست است. وقتی به فروشگاه می روید و محصول را از قفسه تحویل می گیرید ، به احساس همسایه خود هنگام ورود به شعبه بانک فکر کنید. مشکل این است که مردم چنین کاری نمی کنند. آنها فروشگاه های اینترنتی ایجاد می کنند یا حداقل در اینترنت جستجو می کنند. مارک دیجیتال شما اولین نقطه تماس با مشتری است.

مارک دیجیتال

در دنیای دیجیتال ، مارک تجاری یا مارک تجاری منجر به پیروی از قوانین گوگل و ارائه محتوایی است که افراد به دنبال آن هستند. این یعنی:

گوگل برنده خواهد شد

این برای کسی چیز جدیدی نیست. گوگل فضای آنلاین را هدایت می کند. Google 86.3٪ از بازار ایالات متحده و 88.8٪ از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است. در نتیجه ، مهم نیست که چه می گویند و چه می کنند ، آنها سیستم عامل آنلاین را به جلو سوق می دهند و مدیران برند وقت زیادی را برای انجام این کار صرف می کنند. بیشتر مشتریان فعلی و بیشتر چشم اندازهای شما با جستجوی Google شروع می شوند. بنابراین ، برای تقویت نام تجاری خود در فضای دیجیتال ، باید قوانین بازی را بدانید.

Google فکر نمی کند مارک شما تفاوتی داشته باشد

به روزرسانی های الگوریتم گوگل طی دو سال اخیر هیچ تفاوتی در شکل ظاهری برند شما ایجاد نمی کند. آنها می خواهند برند شما موقعیت تجربه مصرف کننده را فراهم کند. آنها می خواهند از تکنیک های SEO کلاه سیاه جلوگیری کنند و قوانین بهینه SEO را در بهینه سازی موتور جستجوی برند شما رعایت کنند. آنها همچنین می خواهند محتوایی در بخش وب سایت شما (لایه بالاتر) داشته باشند.

مخاطبان شما به دنبال تفاوت نیستند

وقتی مخاطبان شما به دنبال محصولات و خدمات در صفحات وب هستند ، در چارچوب جستجوی چیزی نیست که شما را متفاوت و منحصر به فرد کند. آنها کلماتی را می نویسند که محصول ، خدمات یا راه حل مورد نیاز فعلی را توصیف می کند. اگر میلیون ها دلار صرف مارک تجاری سنتی می کنید و بازار هدف برند شما را به خوبی می شناسد ، مخاطبان می توانند شما را با نام تجاری جستجو کنند. اما در بیشتر مارک ها اینطور نیست.

آیا نام تجاری دیجیتال همیشه یکسان است؟ احتمالا نه. در برخی موارد ، ایجاد ، بهینه سازی و انتشار محتوای مناسب و متناسب با پیام برند ، مستلزم تدوین استراتژی مارک تجاری و بازاریابی اینترنتی است. امروزه ، اتصال و اتصال با بازار هدف در فضای مجازی از ویژگی های بارز برند سازی است.

دیدگاهتان را بنویسید