جلوگیری از اشتباهات عملکرد برنامه های بازاریابی

فصل بعدی انجام کارهای غیرقانونی توسط بخش های بازار به پایان رسیده است و آنها باید تصمیمات قابل اندازه گیری را تهیه کنند. فن آوری های جدید ، مدل های جدید تجاری و نوآوری های نوآورانه تنظیم فعالیت بازاریابی را افزایش داده اند و امروز بازارها باید به ازای هر مبلغی که مصرف می کنند نتیجه بگیرند.

فعالیت های بازاریابی به روش های پیچیده ای برای اندازه گیری اثربخشی و ارزش مشتری ، روش ها و رسانه ها نیاز دارد و نوآورانه هستند. مصرف کنندگان به معیارهای دقیق مانند CTR ، CPC ، CPA و همچنین استانداردهای بالایی مانند ROAS (بازیابی هزینه تبلیغات) نیاز دارند که نشان می دهد چگونه بر سودآوری ، سودآوری و کیفیت تأثیر می گذارد. تاو امروزه ، این به معنای اندازه گیری اثربخشی تمام منجر به فروش است. نحوه بهره برداری از آزادراه را در یک منطقه خالی از سکنه بررسی کنید. بازاریاب ها نه تنها باید بدانند که چگونه روش ها با هم کار می کنند ، بلکه باید در چند تفاوت کوچک نیز عمیق تر شوند تا بتوانند ایده ها را بهتر درک کنند.

یک برنامه تست موفقیت آمیز ، استراتژی های پرخطر را به KPI های تجاری متصل می کند و از آنها برای ایجاد نتایج (KPI) در بازاریابی استفاده می کند. با در نظر داشتن این موارد ، اینها 9 روش پیشرفته برای کمک به شما در جلوگیری از اشتباه در استراتژی بازاریابی هستند.

شناسایی کانال های با سهم کم برای عملکرد بهتر برنامه ­های بازاریابی

برنامه های نظارتی غالباً روی روش های ترغیب مشتری به خرید تمرکز می کنند ، اما همچنین باید توجه داشت که راه های برقراری ارتباط با مشتری یکسان نیستند. مهم است که بدانید کدام کانال ها فعالیت خرید را هدایت می کنند. به عنوان مثال ، یک خریدار احتمالی ممکن است آگهی شما را در تلویزیون دیده باشد ، وب سایت شما را با تلفن همراه دنبال کند ، یک آگهی را در یک وب سایت مشاهده کرده و سپس از طریق آن فروخته شود و یک مرورگر دسک تاپ. برای مثال باید بدانید که آیا این تبلیغات روی مشتری نهایی تأثیرگذار بوده است یا فقط گران بوده اند. روش های کم هزینه را شناسایی کنید که به شما امکان می دهد روش هایی را که دیگر نمی تواند قیمت آنها را بازیابی کند کاهش دهید.

بهینه سازی فراوانی نقطه اتصال با مشتری

به دو روش برای ارائه همان مقدار خرید آنلاین فکر کنید ، یکی به دو لینک و دیگری به 20 مورد نیاز دارد. آیا ارزش همه آنها یکسان است؟ بودجه و الزامات لازم برای خرید آنلاین در هر خط را ارزیابی کنید تا مطمئن شوید این پول ارزش دارد.

تجزیه و تحلیل بلندمدت در برنامه­ های بازاریابی

رسیدن به خرید آنلاین برای برخی از روش ها زمان زیادی لازم است که چیز بدی نیست اما برای هدف قرار دادن مشتری های احتمالی از این طریق باید هزینه زیادی کنید. هنگام تحقیق درباره هدایت طولانی مدت خود از طریق مخاطبان ، اطمینان حاصل کنید که یک مورد مناسب را انتخاب کرده اید ، خریداران بالقوه و معادلانی را که وقت و پول شما را در مکان مناسب خرج می کنند شناسایی کنید.

اندازه­ گیری نقطه اشباع مشتری

اگر از روش اسپری و نماز برای خرید کلیک بیشتر استفاده کنید ، یعنی تبلیغات بیشتری داشته باشید و امیدوارید مشتریان بالقوه خود را پیدا کنید ، این بازدهی را کاهش می دهد مشتری ها بعضی اوقات مشتری شما معتقد است و در آینده خرید خواهد کرد (یا نخواهد خرید) ، تنها مسئله این است که کی و کجا. برای یافتن محتوا (جذب افراد ضعیف به تعداد تبلیغات) در داده ها پیمایش کنید و بر این اساس برنامه ها را محدود کنید. تعیین نقطه اشباع شما در هزینه ها صرفه جویی می کند و با کاهش ناامیدی مشتری همان سیگنال را ایجاد می کند.

محاسبه ترتیب دهی

سه روش مختلف برای تبلیغ کالای خود در بازار در نظر بگیرید: حمل رایگان ، 10٪ تخفیف و OGO (خرید یک ، دو مخزن) در حالی که سوال اصلی در بهترین بازه زمانی نخواهد بود. منجر به پایان خواهد شد؟ از مجموعه داده ها برای تعیین نحوه خدمات رسانی به شش مشتری خود استفاده کنید ، سپس قیمت ها را افزایش دهید ، از روش های بازسازی استفاده کنید و از بهترین ترکیب روش ها برای فروش نهایی استفاده کنید.

انجام هدف­ گیری مجدد به شکل استراتژیک

شما می دانید کسی کنجکاو است ، بنابراین وقت آن است که دستگاه راه اندازی مجدد را راه اندازی کنید. برای اکثر سازمانها ، این به معنای استفاده از تبلیغات دیجیتال است ، اما آیا مشتریان شما اینگونه تصمیم نهایی را می گیرند؟ آیا روش های بیشتری برای هزینه کمتر اما پاسخ بهتر وجود ندارد؟ به عنوان مثال ایمیل رایگان. ارجاع کاربران خود را برای راهنمایی های بررسی خود بنویسید تا مطمئن شوید که پول خود را برای یادآوری نام تجاری خود در مکان های اشتباه هدر نمی دهید.

کلمات کلیدی خود را به دقت بررسی کنید

بازاریابی آماری با پرداخت پول به موتورهای جستجو و پر کردن لیست پسماندهای بازاریابی. بدانید کدام کلمات کلیدی بیشترین بازدید مشتری را در حین فروش به خود اختصاص می دهند و از کدام یک برای تحقیق استفاده می کنند. اگر این اصطلاحات را فقط برای افزایش آگاهی از نام تجاری خود با بیماران خود استفاده می کنید در حالی که رقبای شما خرید نهایی را انجام می دهند ، زمان تغییر است. تلاش خود را بر روی کلمات کلیدی غیر تجاری متمرکز کنید که باعث عملیاتی می شود که می خواهید انجام دهید و کلمات بیهوده را کاهش می دهد.

برای افزایش عملکرد برنامه ­های بازاریابی یک مبنا ایجاد کنید

هر برند بدون هیچ گونه تلاش بازاریابی دارای ویژگی شخصیتی به یاد ماندنی و جذاب برای افراد حرفه ای است که منجر به تصمیم نهایی آنها خواهد شد. مصرف کنندگان باید بدانند که چگونه این کار را انجام دهند تا مشکلی که برنامه آنها ایجاد می کند را بسنجند. یک مبنای واضح روشن می کند که کدام یک از روشهای معاملاتی در واقع بیشترین استفاده را از تفاوت می کنند ، به طوری که می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد که آنها صرف خرید رسانه می کنند و دنباله را بر اساس داده ها و داده ها سو تعبیر می کنند.

در برنامه­ های بازاریابی کلی­ نگرانه عمل کنید

بر این اساس ، تمام راه های خود را با او و یکدیگر بسنجید. مجریان بالا و پایین را که ممکن است دارای اتصال یا بیشتر از میانگین ACPA باشند (هزینه هر عمل) شناسایی کنید. این نمای کلی از فعالیت های جامع حمایت از اقدامات بازاریابی به شما کمک می کند تا نحوه ترکیب منابع و بودجه را به موثرترین روش تعیین کنید. برای بهینه سازی رویکرد محیطی خود ، باید بدانید که چگونه هر روش به روش کلی کار می کند ، و نه اینکه هر روش در یک مکان از راه دور چگونه کار می کند.

مانند اکثر مشاغل ، بازاریابی نرم افزاری نیز زمانی موفقیت آمیز است که سود بالایی کسب کرده و دقت کمتری داشته باشد. از داده های خود برای ایجاد روشهای منحصر به فرد و مرتبط استفاده کنید و سپس اطلاعات را به روشی کارآمدتر تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید