شب یلدا یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین جشن های ایرانی است که در سالهای اخیر جذاب و پر رنگتر شده است. برنامه های مختلف ، کمپین های مختلف و تخفیف های بسیاری که شرکت ها به مناسبت شب یلدا به مشتریان و عموم مردم ارائه می دهند ، در فضای مجازی و فضای مجازی حول شب یلدا سر و صدای خاصی ایجاد کرده است. در این مقاله می خواهیم شما را با اهمیت شب یلدا برای مشاغل ، تأثیر اجرای یک کمپین تبلیغاتی در این شب ، نحوه اجرای کمپین شب یلدا و چگونگی جذب حداکثر مخاطبان خود از این کمپین آشنا کنیم.

شب يلدا

قطعاً همه شما شب یلدا را می شناسید و آن را در کنار خانواده ، اقوام و دوستان خود جشن گرفته اید. شب یلدا طولانی ترین شب سال است که از غروب خورشید در آخرین روز پاییز آغاز می شود و تا طلوع آفتاب در اولین روز زمستان ادامه دارد. این شب از ایران باستان گرامی داشته می شود و به طور کلی ایرانیان سعی می کنند این شب را در کنار خانواده و عزیزانشان بگذرانند. شرکت ها همچنین از این فرصت استفاده می کنند تا بخشی از شب را با مشتریان و مردم خود سپری کنند.

حضور امشب شرکتهای ایرانی

شب یلدا فرصتی را برای شرکت ها فراهم کرده است تا برای رسیدن به اهداف خود یک کمپین تبلیغاتی به نام کمپین شب یلدا راه اندازی کنند. به نوعی می توان آغاز این حرکت را دیجی کالا و یلدا را به عنوان روز خرید آنلاین ایرانی مشاهده کرد. اگرچه کمپین های تبلیغاتی مشابه بسیاری در جهان وجود دارد که در فرصت های مختلف تخفیف و پیشنهاد ویژه ای به مشتریان خود ارائه می دهند ، دیجی کالا با راه اندازی کمپین تبلیغاتی شگفت انگیز یلدا به الگوی موفقی برای سایر شرکت های ایرانی تبدیل شد. بعداً ، در سال های بعدی ، شرکت های ایرانی دیگر نیز به این روند پیوستند و شب یلدا در کنار مشتریان خود بودند.

هدف از اجرای کمپین شب یلدا

برای شروع ، ابتدا باید هدف خود را برای انجام این کار تعیین کنید ، زیرا تمام برنامه ها ، استراتژی ها ، فعالیت ها و تعاملات انجام شده در رابطه با وظیفه انجام شده در نهایت شما را به هدف خود نزدیک می کنند. همین امر برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی نیز صدق می کند. اول از همه ، شما باید بدانید که چرا می خواهید یک کمپین تبلیغاتی شبانه یلدا داشته باشید و هدف شما از اجرای این کمپین چیست.

به طور کلی ، اهداف کمپین شب یلدا به پنج دسته زیر تقسیم می شوند:

شب یلدا یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین جشن های ایرانی است که در سالهای اخیر از جذابیت و رنگارنگی بیشتری برخوردار شده است. برنامه های مختلف ، کمپین های مختلف و تخفیف های بسیاری که شرکت ها به مناسبت شب یلدا به مشتریان و مردم ارائه می دهند ، در فضای مجازی و فضای مجازی در حدود شب یلدا سر و صدای خاصی ایجاد کرده است. در این مقاله می خواهیم شما را با اهمیت شب یلدا برای مشاغل ، تأثیر اجرای یک کمپین تبلیغاتی در امشب ، نحوه اجرای کمپین شب یلدا و چگونگی جذب حداکثر مخاطبان به این کمپین آشنا کنیم.

شب يلدا

مطمئناً همه شما از شب یلدا اطلاع دارید و آن را در کنار خانواده ، اقوام و دوستان خود جشن گرفته اید. شب یلدا طولانی ترین شب سال است که از غروب خورشید در آخرین روز پاییز آغاز می شود و تا طلوع آفتاب در اولین روز زمستان ادامه دارد. این شب در ایران باستان برگزار می شود و به طور کلی ایرانی ها سعی می کنند این شب را در کنار خانواده و عزیزانشان بگذرانند. شرکت ها همچنین از این فرصت استفاده می کنند تا بخشی از شب را با مشتریان و مردم خود سپری کنند.

امشب حضور شرکتهای ایرانی

شب یلدا این فرصت را برای شرکت ها فراهم کرده است تا برای رسیدن به اهداف خود یک کمپین تبلیغاتی به نام کمپین شب یلدا راه اندازی کنند. به نوعی می توان شروع این حرکت را در دیجی کالا و یلدا به عنوان روز خرید آنلاین ایرانی مشاهده کرد. اگرچه کمپین های تبلیغاتی مشابه بسیاری در دنیا وجود دارند که در زمان های مختلف تخفیف و پیشنهاد ویژه ای به مشتریان خود ارائه می دهند ، دیجی کالا با راه اندازی کمپین تبلیغاتی شگفت انگیز یلدا به الگویی موفق برای سایر شرکت های ایرانی تبدیل شد. بعداً ، در سال های بعدی ، شرکت های ایرانی دیگر نیز به این روند پیوستند و شب یلدا در کنار مشتریان خود بودند.

هدف از کمپین شب یلدا

برای شروع ، ابتدا باید هدفی را برای انجام این کار تعیین کنید ، زیرا تمام برنامه ها ، استراتژی ها ، فعالیت ها و تعاملات انجام شده در رابطه با وظیفه انجام شده در نهایت شما را به هدف خود نزدیک می کنند. همین امر برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی نیز صدق می کند. اول از همه ، شما باید بدانید که چرا می خواهید یک کمپین تبلیغاتی شب یلدا داشته باشید و هدف شما از اجرای این کمپین چیست.

به طور کلی ، اهداف کمپین شب یلدا به پنج دسته زیر تقسیم می شوند:

وفاداری را افزایش دهید

برخی از مدیران و صاحبان مشاغل دیدگاه دیگری نسبت به شب یلدا دارند. این افراد معتقدند می توان از این جشن باستانی ایرانیان و این شبی که همه به دنبال خوشبختی اطرافیان و یکدیگر هستند می توان به عنوان فرصتی برای تشکر از مشتریان و همراهان وفادار آنها استفاده کرد.
این شرکت ها با ارائه تخفیف های بزرگ یا هدایای کوچک در کنار محصولات خود به دنبال راهی برای قدردانی از مشتریان خود و نشان دادن ارزش این شرکت برای آنها هستند.
اگر دید مشابهی داشته باشید ، می توانید مشتریان وفادار زیادی پیدا کنید. همچنین می توانید از یک کمپین تبلیغاتی مناسب برای آگاهی و اطلاع رسانی به مشتریان خود و نشان دادن عملکرد ارزشمند خود به بازار هدف خود استفاده کنید.

مشتریان قدیمی و بالقوه را فعال کنید

در یکی از بخشهای قبلی ، ما به شما گفتیم که سرنخ ها در دنیای بازاریابی دیجیتال ارزشمند و مهم هستند. در این بخش ، ما می خواهیم به یکی از اهمیت و ارزش های سرب اشاره کنیم.

اگر بانک اطلاعاتی خوبی در تجارت خود دارید و در این مدت آگهی های زیادی را جمع آوری کرده اید ، شب یلدا یکی از فرصت های خوب برای استفاده از لیدهای تجاری شماست. شما می توانید با ارائه تخفیف و پیشنهاد جذاب در شب یلدا و انتشار مناسب کمپین شب یلدا برای تبلیغات و اهداف خود ، آنها را ترغیب به خرید محصولات و خدمات خود کنید.

گروه دیگری که ممکن است هدف تبلیغات تبلیغاتی شما باشد ، مشتریان قبلی و قبلی شما هستند. افرادی که در گذشته از شما خرید می کرده اند اما مدتی از شما دور بوده اند و ارتباط کمی با شما داشته اند. اگر بتوانید از لیدهای پیشنهادی جالب به این افراد در کمپین خود استفاده کنید ، گام بلندی برای فعال سازی مجدد آنها برداشته اید ، زیرا احتمال خرید آنها بیشتر است زیرا به شما اعتماد دارند. همچنین ، فروش خود را از این طریق افزایش دهید و دو نشان را با یک پیکان هدف قرار دهید. هدف گذاری مجدد محصول نیز یک سرویس تبلیغاتی جدید است که می تواند به شما کمک کند مشتریان بالقوه خود را فعال کنید.

چگونه می توان کمپین شب یلدا را اجرا کرد؟

هنگامی که اهداف (اهداف) خود را هنگام اجرای کمپین شب یلدا تعیین کردید ، نوبت شماست که کمپین خود را به موثرترین شکل اجرا کنید. اولین کاری که باید انجام دهید طوفان مغزی و دریافت پیشنهادات و بازخورد است. به دنبال ایده های جالب باشید و وقت بگذارید. اگر ایده شما هوشمندانه انتخاب شود ، به احتمال زیاد تأثیر قابل توجهی در کل کارزار خواهد داشت. پس از ارائه ایده ها و تعیین جهت کلی آنها ، بهتر است روند کلی داستان بررسی شود. قسمتهای مختلف را مرور کرده و هر قسمت از مسیر را با جزئیات بیشتری بررسی کنید. هزینه ها ، تخفیف ها ، قیمت های فروش ، درآمد نهایی و نتایج را تخمین بزنید. قبل از راه اندازی یک کمپین اطمینان حاصل کنید که منابع انسانی و غیرانسانی موجود می توانند به حجم درخواستهای دریافتی پاسخ دهند. اگر مبارزات انتخاباتی شما خوب پیش برود ، تقاضا سر به فلک می کشد و شما باید در مدت زمان محدودی به مشتریان پاسخ دهید.

اطلاعات مربوط به کمپین شب یلدا و جذابیت ترافیک

یکی از مهمترین قسمتهای کمپین شب یلدا اطلاع رسانی به مخاطب است. فرض کنید یک کمپین خوب راه اندازی کرده اید ، تخفیف می دهید و پیشنهادات جذابی ارائه می دهید ، اما خبرها به کسانی که می خواهید نمی رسد. در این صورت تمام تلاش ها و برنامه ریزی های شما بی فایده خواهد بود. برای حل این مشکل می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. یکی از این روش ها استفاده از بسترهای تبلیغاتی است که می تواند کمپین شما را به خوبی آگاه و تبلیغ کند. بستر تبلیغات آنلاین Yektant می تواند در این زمینه به شما کمک شایانی کند. یکتانات این توانایی را دارد که با همکاری با بیش از 800 سایت پربازدید سایت مانند خبرگزاری مهر ، خبرگزاری عصر ایران و GSOM ، کمپین شب یلدا خود را به میلیون ها کاربر وب فارسی نشان دهد. همچنین می توانید کاربران خود را به طور خاص انتخاب کرده و با جزئیات بیشتر مشخص کنید کدام قالب را می خواهید کمپین تبلیغاتی خود نمایش دهد و برای کدام گروه از افراد.

اگر تصمیم دارید یک کمپین یلدا یک شبه برای مشاغل خود راه اندازی کنید و براساس اهداف خود مشتری خود را جذب کنید ، می توانید با ثبت نام در داشبورد واحد خود ، بیشترین میزان بازدید را به سایت خود بفرستید و کمپین خود را انتخاب کنید.