شب یلدا یکی از جذاب ترین و باستانی ترین جشن های ایرانی است که در سالهای اخیر جذاب و پر رنگتر شده است. رویدادهای مختلف ، کمپین های مختلف و تخفیف های بسیاری که مشاغل به مناسبت یلدا رات به مشتریان و مخاطبان خود ارائه می دهند ، شور و هیجان خاصی را در فضای وب و فضای مجازی اطراف یلدا رات ایجاد کرده است. در این مقاله می خواهیم اهمیت یلدا رات را برای مشاغل ، تأثیر اجرای یک کمپین تبلیغاتی در این شب ، نحوه اجرای کمپین یلدا رات و چگونگی جذب حداکثر مخاطب از این کمپین را به شما معرفی کنیم.

شب يلدا

بدون شک همه شما با شب یلدا آشنا هستید و آن را در کنار خانواده ، اقوام و دوستان خود جشن گرفته اید. شب یلدا طولانی ترین شب سال است که از غروب خورشید در آخرین روز پاییز شروع می شود و تا طلوع آفتاب در اولین روز زمستان ادامه دارد. این شب از روزهای ایران باستان برگزار می شود و معمولاً ایرانی ها سعی می کنند این شب را در کنار خانواده و عزیزانشان بگذرانند. شرکت ها نیز از این فرصت استفاده کرده و بخشی از شب را در کنار مشتریان و مخاطبان خود سپری می کنند.

امشب حضور تجاری ایران

شب یلدا فرصتی را برای شرکت ها فراهم کرد تا کمپین تبلیغاتی را تحت عنوان کمپین شب یلدا برای دستیابی به اهداف خود راه اندازی کنند. به تعبیری می توان آغاز این حرکت را دیجی کالا دانست و یلدا را می توان روز خرید اینترنتی ایرانی نامید. در حالی که بسیاری از کمپین های تبلیغاتی مشابه در سراسر جهان وجود دارد که به مناسبت های مختلف به مشتریان خود تخفیف و پیشنهاد ویژه می دهند ، دیجی کالا با کمپین تبلیغاتی شگفت انگیز یلدا به الگویی موفق برای سایر مشاغل ایرانی تبدیل شده است. متعاقباً ، در سالهای بعد ، سایر مشاغل ایرانی نیز به این روند پیوستند و شب یلدا در کنار مشتریان خود بودند.

هدف از اقدام شب یلدا

برای شروع ، ابتدا باید هدف خود را برای این منظور مشخص کنید ، زیرا همه برنامه ها ، استراتژی ها ، اقدامات و تعاملاتی که در رابطه با وظیفه انجام شده انجام می شوند ، در نهایت شما را به هدف خود نزدیک می کنند. در مورد یک کمپین تبلیغاتی نیز همین طور است. اول از همه ، شما باید بفهمید که چرا می خواهید یلدا یک کمپین تبلیغاتی یک شبه اجرا کنید و هدف شما از اجرای این کمپین چیست.

به طور کلی ، اهداف کمپین شب یلدا در پنج دسته زیر قرار دارد:

افزایش فروش

یکی از اهداف اصلی کمپین های تبلیغاتی افزایش فروش کالا یا خدمات است. شرکت ها برای افزایش فروش و سهم بازار برای جلب مشتری بیشتر و تولید سود ، تخفیف روی محصولات خود ارائه می دهند. آنها همچنین گاها کمپین های تبلیغاتی را برای خلاص شدن از شر کالاهای قدیمی یا موجودی انبار و فروش محصولات خود با حاشیه کم برگزار می کنند.
اما همیشه هدف از ارائه تخفیف یا برنامه فروش ویژه برای افزایش درآمد نیست. آنها ممکن است بخواهند محصولات ارزان را با تخفیف خوب به فروش برسانند. مشاغل می توانند تلاش کنند تا رقیبشان در این منطقه از آنها پیشی نگیرد یا مبارزات انتخاباتی خود را در شب یلدو تحت الشعاع قرار ندهد. همچنین ممکن است شرکت ها بخواهند اجاره حراج یلدا خود را داغ نگه دارند تا مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند.

افزایش آگاهی از برند

بسیاری از شرکت ها فعالیت های خود را با هدف افزایش آگاهی از برند آغاز می کنند. ماهانه مشاغل و مارک های مختلفی به این صنعت اضافه می شوند ، از طرف دیگر مشاغل فعالی نیز وجود دارد که مردم آن را خیلی خوب نمی شناسند یا تاکنون مانعی برای ما ایجاد نکرده اند. یلدا می تواند فرصتی عالی برای این مشاغل باشد تا جایی در این هیجان پیدا کرده و برند خود را به بازار هدف خود معرفی کنند.
اگر شما هم یک کسب و کار نوپا دارید یا می خواهید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و ترافیک ایجاد کنید ، کمپین شب یلدا می تواند در این راه به شما کمک کند.

یکی از راه هایی که شرکت ها می توانند سرنخ های خود را شناسایی کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند ، تولید سرب است. در دنیای بازاریابی دیجیتال ، لیدها بسیار ارزشمند هستند زیرا می توانید از آنها برای جلب مخاطبانی که به تجارت و نام تجاری شما علاقه مند هستند ، استفاده کنید.
اگر می توانید کمپین شب یلدا خود را به گونه ای طراحی کنید که در پایان این کمپین سرنخ های زیادی بدست آورید ، می توان کمپین شما را از این نظر موفق دانست ، زیرا این سرنخ های جمع آوری شده می توانند مشترک سایت و شبکه های اجتماعی شوند ، مشتری شوند و یا حتی طرفدار آن شوند.

وفاداری ایجاد کنید

برخی از مدیران و صاحبان مشاغل به طور متفاوت شب یلدا را نگاه می کنند. این افراد بر این باورند که می توان از این تعطیلات باستانی ایرانیان و این شب که همه به دنبال خوشبختی برای دیگران و یکدیگر هستند ، به عنوان فرصتی برای تشکر از ارادتمندان و همراهان خود استفاده کرد.
این شرکت ها با ارائه تخفیف های بزرگ یا هدایای کوچک در کنار محصولات خود به دنبال راهی برای ارزش گذاری مشتریان خود هستند و به آنها نشان می دهند این همکاری برای آنها ارزشمند است.
اگر نظر مشابهی داشته باشید ، می توانید مشتری های دائمی زیادی پیدا کنید. همچنین می توانید از یک کمپین تبلیغاتی مناسب برای آموزش مشتریان خود و نمایش اقدامات ارزشمند خود برای مخاطبان خود استفاده کنید.

مشتریان قدیمی و بالقوه را فعال کنید

در بخش قبلی ، ما به شما گفتیم که سرنخ ها در دنیای بازاریابی دیجیتال ارزشمند و مهم هستند. در این بخش ، ما می خواهیم اهمیت و ارزش یک لید را برجسته کنیم.

اگر بانک اطلاعاتی خوبی از کسب و کار خود داشته باشید و در این مدت تعداد زیادی آگهی انباشته داشته باشید ، شب یلدا فرصت خوبی برای استفاده از لیدهای تجاری شماست. با ارائه تخفیف و پیشنهاد جذاب در شب یلدا و ارسال صحیح کمپین شب یلدا به مشتریان و مشتریان بالقوه ، می توانید آنها را متقاعد به خرید محصولات و خدمات خود کنید.

گروه دیگری که ممکن است کمپین تبلیغاتی شما هدف قرار دهد ، مشتریان قدیمی و قبلی شما هستند. افرادی که در گذشته از شما خرید می کرده اند اما مدتی از شما دور بوده اند و ارتباط کمی با شما دارند. اگر می توانید در تبلیغات خود از پیشنهادی جالب برای این افراد استفاده کنید ، گام بلندی در جهت فعال سازی مجدد آنها برداشته اید زیرا احتمال خرید آنها به دلیل اعتماد به شما بیشتر است. هست یک. همچنین ، فروش خود را از این طریق افزایش دهید و هدف خود را به دو نماد پیکان یک نشان دهید. هدف گذاری مجدد محصول نیز یک سرویس تبلیغاتی جدید است که می تواند به شما در دستیابی به قیمت مناسب کمک کند.

چگونه کمپین شب یلدا را راه اندازی کنم؟

هنگامی که هدف یا اهداف خود را برای اجرای کمپین شب یلدا مشخص کردید ، نوبت شماست که به م effectiveثرترین روش فعالیت کنید. اولین کاری که باید انجام دهید بحث در مورد ایده ها و دریافت پیشنهادات و بازخورد است. به دنبال ایده های جالب باشید و برای این کار وقت بگذارید.Attract شما می توانید با ثبت نام در پنل Yektant بیشترین بازدید ممکن را به سایت و کمپین خود برسانید.