راهنمای نوشتن داستان موشن گرافیک

هنگام ایجاد یک موشن گرافیک مبتنی بر داستان، همیشه به یاد داشته باشید که داستان پادشاه است.
ساختار داستان موشن گرافیک ممکن است در ابتدا ترسناک به نظر برسد، اما اصول بافتن یک داستان سرگرم کننده بسیار ساده است. هنگامی که ساختار اصلی یک داستان را درک کردید ، می توانید عناصر را با محتوای قلب خود ترکیب کرده و مطابقت دهید. آغاز از نظر بازی بصری یک فیلم وحشیانه وحشی است ، اما روایت آن بسیار شگفت آور است. همه اینها به استفاده از اصول قصه گویی برمی گردد. در ادامه به راهنمای نوشن داستان موشن گرافیک اشاره خواهیم کرد. برای آموزش بیشتر اینجا کلیک کنید.

سفر قهرمان چیست و چرا گفتن داستان مهم است؟

اگر تا به حال داستان نویسی خوانده اید، یا فقط آنقدر در بخش انگلیسی بوده اید که مکالمه متوسط ​​را بشنوید ، نام “سفر قهرمان” را شنیده اید.
سفر قهرمان که به آن تک صدایی نیز گفته می شود ، بومی است که تقریباً هر داستانی روی آن ترسیم شده است. با شروع حماسه گیلگمش و ادیسه و شامل حق رای دادن سریع و تیز ، سفر شخصیت اصلی شامل تمام داستان قهرمان داستان است. خوب این به چه معنا است؟
به زبان ساده ، مگر اینکه در حال نوشتن یک گروه عظیم یا داستانی به سبک خانه باشید ، راه سفر قهرمان را طی خواهید کرد.
برای اینکه ماجراجویی هرگونه حس پیشرفت داشته باشد ، باید ببینیم که اکنون دنیا به چه صورت است. این می تواند به سادگی نشان دادن لوک اسکای واکر در مزرعه مرطوب و خسته کننده اش باشد ، یا اینکه تونی استارک یک سوراخ سوراخ است. راهنمای نوشتن داستان موشن گرافیک در اینجا به شما یادآور میشود که در ابتدا قهرمانان داستان خواسته ها و نیازهای خود را برای داستان اعلام می کنند یا به طور صریح به آنها گفته می شود.
قهرمانان ما در جستجوی ماجراجویی بیرون نمی روند. معمولاً توسط یک تازه وارد مرموز آنها را فرا می خواند. لوک پیامی را در R2D2 پیدا می کند (و مک گپین ، اما در مورد آن زمان دیگری) ، به برایان می گوید که به دومینیک تورتو نفوذ کرده و دستگیر کند.
حتی در Inception ، همان فیلم سه جانبه ای که “همه قوانین شناخته شده را نقض کرد” ، “آخرین کار” به کوف پیشنهاد می شود که او را با خانواده اش متحد خواهد کرد.
بدون شکست ، قهرمان اصلی تماس اول را نادیده می گیرد یا به طور کامل امتناع می کند. لوک هنوز قهرمان نیست ، بنابراین فکر نمی کند توانایی مقابله با چالش های عظیم را دارد. بیلبو یک هابیت است و آنها کاملاً مخالف ماجراجویی هستند.
امتناع از تماس حتی می تواند یک تصمیم لحظه ای باشد. پیتر پارکر با وجود یک کارآفرین حریص جنگ طلب ، جنایتکار را رها کرد (“خواست” جلوگیری از یک جنایت بود) ، ما می دانیم که چطور نتیجه گرفت.
هنگامی که قهرمان داستان سرانجام تصمیم می گیرد تماس را بگیرد ، معمولاً با کمک های فراطبیعی همراه است … اگر فقط برای شروع کار باشد. لازم نیست “ماوراural طبیعی” باشد ، بلکه چیزی خارج از زندگی عادی قهرمان داستان است.
بن کنوبی وقتی به موز آیزلی می رسند ناگهان قدرت جادویی خود را نشان می دهد. کاب قدرت دیوانه وار کار در چشم انداز رویایی با آریادن را نشان می دهد. بازیگران گالکسی کوئست از یک انبار مجاور فروشگاه بزرگ جعبه در یک فضاپیما قرار گرفته اند.
تیم بازیکنان پشتیبانی نیز در اینجا نشان داده شده است. راهنمای نوشتن داستان موشن گرافیک در این قسمت به پایان میرسد.

دیدگاهتان را بنویسید