در این آموزش طراحی کارت ویزیت می خوهیم در مورد رنگ مناسب و اصول طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ و نیز نحوه طراحی کارت ویزیت صحبت کنیم تا بدانیم که چگونه کارت ویزیت طراحی کنیم.

روش طراحی کارت ویزیت خود را بررسی کنید. چه چیزی در نگاه اول برای شما برجسته است؟ اگر هر آنچه می بینید سیاه و سفید است ، ممکن است اولین احساسی باشد که از دیگران می گیرید. بله ، یافتن فروش در بازار خرده فروشی دشوار است ، اما حداقل یک چیز می تواند کارت اعتباری شما را متمایز کند: انتخاب رنگ مناسب به کمک آموزش طراحی کارت ویزیت. برای دریافت دوره آموزش طراحی کارت ویزیت اینجا کلیک کنید تا نحوه ساخت کارت ویزیت را یاد بگیرید و اصول طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ را بیاموزید.

اگر مدل کسب و کار شما سیاه و سفید است ، ممکن است آن را از دست داده باشید. به گفته کارشناسان ساخت کارت ویزیت با فتوشاپ، مردم کارت ویزیت ده رنگ را به جای کارت تک رنگ پس انداز می کنند.

اما آیا می دانید طرح های رنگی به همراه آموزش طراحی کارت ویزیت برای انجام تجارت کاغذی وجود دارد که می تواند شانس شما را برای جذب خریدار جدید یا خاتمه قرارداد فروش افزایش دهد؟ رنگ ها می توانند احساسات ما را تحت تأثیر قرار دهند ، به این معنی که می توانند ما را تحریک کنند و ما را برای اقدام تحریک کنند – مانند بیرون آوردن کارت ویزیت از شمع و برقراری تماس تلفنی.

بنابراین آموزش ساخت کارت ویزیت با فتوشاپ به شما می گوید که برای انتخاب رنگ مناسب کارت ویزیت خود چه کاری باید انجام دهید؟ ما اسکوپ را به شما می دهیم. در این مقاله آموزش طراحی کارت ویزیت ، شما را با عناصر مختلفی که باید هنگام انتخاب رنگ کارت های کسب و کار خود فکر کنید ، در این آموزش کارت ویزیت با فتوشاپ مرور خواهیم کرد:

تئوری رنگ
درک تئوری رنگ
روانشناسی رنگ
تئوری رنگ را در طراحی کارت ویزیت خود اعمال کنید
کارت شما را طراحی می کند
رنگ آرم کارت ویزیت با فتوشاپ
موقعیت رنگ
نوع کاغذ
قلم ها و گرافیک ها
قوام برند
فرهنگ شرکت خود را در نظر بگیرید
1. نظریه رنگها

آموزش طراحی کارت ویزیت سبز
حتی ممکن است اصول طراحی کارت ویزیت را درک نکنید ، اما وقتی کارت ویزیت را تحویل می گیرید ، ناخودآگاه با آنچه می بینید ارتباط برقرار می کنید. رنگ نقش زیادی در این امر دارد. برای ایجاد طرح های موثر ، می توانیم از تئوری رنگ استفاده کنیم ، که به ما کمک می کند بفهمیم چگونه رنگ ها به بهترین شکل یکدیگر را تکمیل می کنند.

درک تئوری رنگ در آموزش طراحی کارت ویزیت با udemy
با کمک تئوری رنگ ، طراحان درکی از نقشی که رنگهای مختلف در انتقال پیام دارند ، بدست می آورند. این شامل چگونگی مخلوط شدن رنگها و محل قرارگیری آنها روی چرخ رنگ است.

رنگ های آنالوگ روی چرخ رنگ
رنگ های مکمل روی چرخ رنگ.
رنگ های مثلثی دور چرخ رنگ
گروه بندی رنگ ها در آموزش طراحی کارت ویزیت در یک برنامه که رنگ های مکمل را تشکیل می دهد ، به عنوان مثال ، یک فرمول است ، در حالی که گروه بندی آنها در یک برنامه موازی – سه رنگی که روی چرخ رنگ کنار هم قرار می گیرند ، آنالوگ در نظر گرفته می شوند – متفاوت خواهد بود. یک طراح با آموزش فتوشاپ کارت ویزیت همچنین می تواند رنگ هایی را که نمایانگر طبیعت هستند از چرخ رنگ بیرون بکشد و طرحی را ایجاد کند که شامل سایه های مختلف سبزیجات و زردها باشد.

علاوه بر رنگ های مکمل و آنالوگ ، طراحانی هستند که رنگ های مثلثی را انتخاب می کنند و از رنگ های به همان اندازه با فاصله در اطراف چرخ رنگ استفاده می کنند. به عنوان مثالی در این آموزش طراحی کارت ویزیت، می توان رنگ های سبز ، نارنجی و بنفش را در کنار هم قرار داد تا جمله ای جسورانه و چشم نواز ارائه دهد. شما همچنین می توانید سراغ طرح تترادیک بروید که چهار رنگ را به صورت مستطیل شکل در اطراف چرخ رنگ انتخاب می کند. با تغییرات آن بازی کنید تا مناسب ترین طرح رنگ را برای کارت ویزیت خود پیدا کنید که اصول طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ را رعایت کرده است.

روانشناسی رنگ
کارت ویزیت با تصویر

کارت های ویزیت را توسط یک بطری کوچک با آموزش طراحی کارت ویزیت طراحی کنید.
علاوه بر تئوری رنگ در آموزش کارت ویزیت ، طراحان همچنین از روانشناسی رنگ برای انتخاب رنگ مناسب برای مطابقت با پیام های تجاری تجاری استفاده می کنند. مثلا:

رنگ زرد خوش بینی و گرما را منتقل می کند
نارنجی خواستار تشویق و اعتماد به نفس است
رنگ قرمز جوان و پررنگ به نظر می رسد
آبی قابلیت اطمینان و قدرت را برقرار می کند
رنگ سبز با صلح و سلامتی همراه است
خاکستری خنثی و آرام تلقی می شد
روانشناسی رنگ در آموزش طراحی کارت ویزیت می تواند تأثیر زیادی در نحوه درک کارت ویزیت شما داشته باشد. اگر می خواهید در مورد معنای رنگ ها و نحوه استفاده از آنها بیشتر بدانید ، این مقاله روانشناسی رنگ را بخوانید.

تئوری رنگ را در  روش طراحی کارت ویزیت خود اعمال کنید
برای دندانپزشکی کودکان ، طراحی سرگرم کننده و سرزنده ای که ترکیبی از قرمز و زرد باشد مناسب تر است ، در حالی که ممکن است یک شرکت حقوقی بخواهد از بلوز ، سایه های خاکستری یا رنگ های خاموش که نشان دهنده قابلیت اطمینان هستند استفاده کند. بنابراین در آموزش مراحل طراحی کارت ویزیت وقتی صحبت از رنگ می شود ، ابتدا به این فکر کنید که برای چه اثری استفاده می کنید.

در رویدادهای شبکه ، هنگامی که شرکت کنندگان چندین کارت ویزیت را جمع می کنند ، چه چیزی باعث می شود شما از این انبوه برجسته شوید؟ ممکن است فکر کنید: خوب ، پس کارت ویزیت این درخواست نئون را ارائه دهید. اما لزوماً اینگونه نیست. شما می خواهید کارت شما با نام تجاری شما متناسب باشد تا مردم به خاطر بیاورند که تجارت شما چیست. حتی یک طراحی مینیمالیستی با رنگ بسیار کم و قرارگیری استراتژیک می تواند کار را انجام دهد.

و هنگام آموزش طراحی کارت ویزیت به خاطر داشته باشید که طرح رنگی که انتخاب می کنید باید در کلیه وثیقه های تجاری شما – آرم تجاری ، علائم تجاری ، طراحی وب سایت و کارت ویزیت – برای حفظ ثبات پیام ها اجرا شود.

2. کارت خود را به کمک آموزش طراحی کارت ویزیت طراحی کنید

طراحان حرفه ای آموزش طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ به جزئیات توجه دارند ، می فهمند که آنها باید از فضای سفید به طور استراتژیک استفاده کنند و مطمئن شوند که قلم ها قبل از هر چیز قابل خواندن هستند. رنگ فقط پس از اینکه این عناصر طراحی را مربع کردند ، وارد کار می شود.

رنگ آرم
کارت ویزیت با پنجه برای سگ
ابتدا در آموزش طراحی کارت ویزیت به آرم خود نگاه کنید. این کارت به احتمال زیاد قسمت برجسته کارت ویزیت شما خواهد بود ، بنابراین باید رنگ هایی را انتخاب کنید که مکمل آن باشند. طراحان از چرخ رنگ مراقبت می کنند و رنگ هایی را انتخاب می کنند که در یک خانواده رنگی یا در دو طرف چرخ رنگ قرار داشته باشند. به عنوان مثال برای آموزش طراحی کارت ویزیت کاربردی اگر آرم شما سایه های بنفش را شامل می شود ، می توانید سایه نارنجی را به عنوان کنتراست انتخاب کنید.

قسمت بعدی این آموزش طراحی کارت ویزیت را در پست های بعدی مربوط به دوره های آموزشی طراحی کارت ویزیت ببینید.