روش روش چیست؟

اگر هدف شما موفقیت است و می خواهید به Google بروید ،
شنوندگان و پرسنل ، شما باید با یک برنامه ریزی دقیق و منظم پیش بروید
قادر به ارائه بهترین. اما رسیدن به این هدف بدون داشتن برنامه
مطالب تا حد ممکن دقیق و اساسی هستند. به عنوان یک مطالعه موردی توسعه یافته است
این آسان نیست.

تعاریف و مثالهای مختلفی برای این موضوع وجود دارد
برای برنامه ریزی مسائل توسعه توصیه می شود. اما در این شغل مورد نیاز خود موفق باشید
آیا شما یک مربی حرفه ای دارید یا باید خودتان روی این موضوع تمرکز کنید؟
این باعث می شود که ببینیم رهنمودهای اساسی چیست و چه عواملی در پیشرفت آن نقش دارند.

معنی برنامه ها
محتوا چیست؟

این مدل مجموعه ای از دستورالعمل ها و چارچوب های داخلی برای تولید انواع مختلف محتوا در یک کسب و کار است. این استراتژی برای تأمین و تأمین نیازهای تجارت از طریق ایجاد و توزیع مواد ایجاد شده است. هدف اصلی این راهنما پاسخ به این سوال است که چه چیزی باید تولید کنیم و چرا؟

در موارد ساختار یافته ، ممکن است به دنبال تبلیغات هدفمند باشید
اجازه دهید زیاد روی تولید ، مدیریت ، به روزرسانی و توزیع برنامه ها تمرکز نکنیم.

طراحی داخلی
تفاوت بازاریاب و بازاریاب چیست؟

اگرچه بسیاری از افراد و حتی کارشناسان در زمان های مختلف
به جای آن راهنمای اطلاعات و بازاریابی محتوا
آنها انجام می دهند ، اما در مثال دو تفاوت وجود دارد.

در موارد بازاریابی ، همانطور که از نامش پیداست ، از
ما از مسائل تولید به دلایل فروش و بازاریابی استفاده می کنیم ، اما از رهنمودها استفاده می کنیم
مطالب ممکن است تبلیغ نشوند همانطور که اشاره کردیم ، موضوع
توجه بیشتری به دستورالعملهای داخلی و اساسی دارد ، اما بازاریابی مبتنی بر بازار ،
ساخت ، گسترش ، توزیع و به روز رسانی محتوا.

در این بین ، مقایسه بازاریابی مورد وجود دارد
بیشتر روی چشم انداز ، اهداف ، تحقیقات بازار ، مخاطبان و اصول خارجی متمرکز است.
به عنوان مثال ، تنظیم کننده ممکن است محتوای مخاطبان و مشتریان را در نظر بگیرد
ما به تجارت خود اعتماد نداریم و روشهای پرداخت را ارائه می دهیم. اما یکی
بازاریابان نیاز به اعتماد سازی را با بنیاد یا اقتدار تشخیص می دهند
با شرکت مشورت کنید

در حقیقت ، این به این دلیل است که در بسیاری از موارد برنامه های ما برای آن مناسب است
اهداف بازاریابی و فروش را بدست آورید ، مدل برابری و برابری مدل بازاریابی نیز چنین است
استفاده از یک مسئله استراتژی بازاریابی.

چرا باید
برنامه ای برای چیزها بنویسید؟

غالباً ، بدون رهنمودهای درست و دقیق ، نمی توانیم
موفقیت را بیندیشید. شما روشی دارید که در صورت پاسخ به 5 سوال مهم پاسخ دهید
اکنون آنها را پیدا کنید و پاسخ های صحیح به آنها بدهید
سپس می توانید به پیشرفت امیدوار باشید:

هدف از مطالب چیست؟
مخاطب ما کیست؟
مخاطبان چه زمانی مطالب ما را دریافت می کنند؟
محتوای محتوا برای مخاطب چیست و چه مشکلی را حل می کند؟
مخاطبان از چه راهی می توانند مطالب ما را وارد کنند؟

داشتن راهنما مسیر شما را روشن می کند و شما آن را می دانید
می خواهید کجا بروید ، اما از رقبای خود جدا هستید. از طرف دیگر و
با داشتن یک راهنمای خوب می توانید عملکرد سوژه های خود را ارزیابی کنید و ببینید که چند نفر هستند
شما به اهداف خود رسیده اید. از طرف دیگر ، داشتن یک روش به شما امکان می دهد آن را به درستی انجام دهید
از منابع استفاده کنید و نتایج بهتری بگیرید.

طراحی داخلی
این شامل چه مواردی است؟

محتوای ترفند ، مانند هر راهنمای دیگر ، شامل بخشهایی است
مهم است که در مورد هر مورد با دقت فکر کنید. بسیاری از دانشمندان و
متخصصان برای ساختن استراتژی ها و استراتژی های خود به ژانرهای مختلف می روند.

مثال تجاری: کسب و کار شما به احتمال زیاد از یک یا چند درآمد مدل درآمد کسب می کند
پيگيري كردن. برای دریافت محتوا در داخل ، شما باید برنامه ها و میزبانهای تخصصی داشته باشید
برای رسیدن به هدف گذاری کار درستی انجام دهید.
هدف کل: بدون شک دلیل اصلی توسعه استراتژی برای تأمین نیازهای هدف است
است. چه تجاری باشند و چه غیر تجاری ، باید بر اساس رویکرد صحیح باشد
و راه خود را بروید.
مخاطبان خود را طراحی کنید (شخص): در این بخش ، شما باید دقیقاً مشخص کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند
و مردم خود را برنامه ریزی کنند. بر این اساس می توانید به مشتری نیز نزدیک شوید
تصمیم بگیرید که چه موضوعاتی برای همه مکانها مرتبط خواهند بود.
روش های مبتنی بر محتوا: یکی از مهمترین کارهایی که باید در برنامه خود انجام دهید
روشهای تولید شما باید بررسی کنید که برای چه نوع محتوایی است
برای تولید ، آنچه برای اهداف شما مناسب است ، بازار و مخاطب چیست
آنها به چه نوع محتوایی نیاز دارند؟
مراحل ایجاد یک پرونده ساختاریافته

پس از یادگیری این باور ، مهمترین قسمت برای پیاده سازی است
تمرین کنید و یک بنیاد واقعی بسازید. مراحل اساسی را طراحی و بسازید
بسیاری ، ما در زیر بحث خواهیم کرد.

وضعیت فعلی تجارت را بررسی کنید

اولین کار مهمی که باید انجام شود بررسی وضعیت فعلی تجارت است. این بررسی مربوط به وضعیت فعلی تجارت ، موقعیت آن در بازار ، رقابت خوب ، شناسایی مخاطبان مستقر و تحقیقات بازار و غیره است.

بدون شک اولین قدم پس از بررسی وضعیت کسب و کار ، برای
اجرای هر برنامه تعیین هدف ؛ زیرا باید بدانیم که چیزهایی می خواهیم
بیا دراز کنیم در مورد برنامه ریزی ، ما همچنین باید مشخص کنیم که برای چه اهدافی به دست خواهیم آورد
برای رسیدن به آنها چه باید بکنیم؟ برخی از اهداف ما می تواند به فروش مرتبط شود و برخی دیگر
سایر موارد ممکن است شامل مارک تجاری ، افزایش بازدید ، افزایش تبدیل محصول و موارد دیگر باشد.
مرتبط بودن.

تحقیقات کلیدی

در هر تجارت بازاریابی ، تعداد زیادی برای شما وجود دارد
شما می خواهید با آنها کار کنید و بیشتر دیده شوید. این مطالعه به شما کمک می کند
برای شناخت بهتر مخاطبان و نیازهای آنها بیش از پیش ، از همان ابتدا مشتری سفر و
از رقبای خود بیشتر دیده شوید.

سوp ظن یکی از مهمترین و کلیدی ترین م componentsلفه های اصلاح است
راهنمای محتوا ، مرور و تجزیه و تحلیل رقبا است تا به شما کمک کند ببینید چه چیزی
آنها در موقعیتی قرار دارند که مخاطب آنها است و در آن موقعیت های خوبی دارند
و به کدام قسمتها وارد نمی شوند.

بینندگان طراح

پس از شناسایی مخاطب ، وقت آن است که مشتری شوید
یا مخاطبان خود را طراحی کنید. شخص جوهر ذات انسان ، احساسات ،
رفتار و نیاز مخاطب همان چیزی است که شما مخاطب را از آن خریداری می کنید. این
کار به شما این امکان را می دهد تا با صرفه جویی در هزینه های خود ، فضای داخلی خود را تولید کنید
و از ابزارهای خود هوشمندانه استفاده کنید.

پردازش اطلاعات

قادر به توسعه راهنمای دقیق تر و محتوای بیشتر است
تولید شده ، شما باید اطلاعات را جمع آوری کنید. اما از آنجا که در مورد اول و
شما با داده های رایج سروکار دارید ، این اطلاعات باید پردازش و تجزیه و تحلیل شوند. به خاطر همین
اطلاعات مشتری نهایی را تعیین می کند و بنابراین دقیق تر هستند
آنها کمک میکنند.

محتوای قیف و هرم را مشخص کنید

مشتری از ابتدا با شما آشنا است و محتوا را در روند کار قرار می دهد
مسیر نهایی خرید و ادامه مسیر در مسیر باید در برنامه بازاریابی شما باشد
مسائل را مشخص کنید. یکی از بهترین مثالها می تواند استفاده از مدل AIDA باشد که شامل موارد زیر است:
مراحل به شرح زیر است:

ترویج
شناسایی قصد
نتیجه
تصمیم نهایی
رضایت
مسائل مربوط به آماده سازی تقویم

مسائل تقویم که به آن برنامه ریزی تقویم نیز گفته می شود ، یکی از مهمترین ابزارها در برنامه ریزی موضوعی شما است. مطمئناً ، بدون داشتن یک تقویم منظم و دقیق ، نمی توانید کاری سبک انجام دهید ، کار موضوع مشخص نیست و به تدریج مخاطب خود را از دست می دهید. با کمک این تقویم ، تعیین می کنید که با آژانس مسافرتی چه کاری انجام دهید ، و در آخر اقدام خود را ارزیابی کنید.

نتیجه

این مقاله در مورد مسائل توسعه و اهمیت آنها صحبت می کند
ما انجام دادیم. این راهنما یک گام واقعی با مجموعه ای از دستورالعمل ها و اصول است
مشخص کنید که چرا شما نیاز به تولید محتوا دارید ، مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه چیزهایی را مشخص کنید
کارهایی که باید انجام شود ، چه موضوعاتی برای شرایط فعلی شما مناسب هستند و …

هر فصل دارای بخشهایی است و باید توسعه یابد
مراحل زیادی را بردارید. در این مقاله در مورد این مراحل به عنوان یک کل
ما صحبت کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید