روش روش چیست؟

اگر هدف شما موفقیت است و می خواهید به Google بروید ،
شنوندگان و پرسنل ، شما باید با یک برنامه ریزی دقیق و منظم پیش بروید
قادر به ارائه بهترین. اما رسیدن به این هدف بدون داشتن برنامه
مواردی که درست و اساسی باشد ، امکان پذیر است. به عنوان یک مطالعه موردی توسعه یافته است
این آسان نیست.

تعاریف و مثالهای مختلفی برای این موضوع وجود دارد
برای برنامه ریزی مسائل توسعه توصیه می شود. اما در این شغل مورد نیاز خود موفق باشید
آیا شما یک مربی حرفه ای دارید یا باید خودتان روی این موضوع تمرکز کنید؟
این باعث می شود که ببینیم رهنمودهای اساسی چیست و چه عواملی در پیشرفت آن نقش دارند.

معنی برنامه ها
محتوا چیست؟

عملکرد مدل به عنوان راهنما و مبنای داخلی برای تولید انواع مختلف محتوا در داخل یک کسب و کار. این استراتژی برای تأمین و تأمین نیازهای تجارت از طریق ایجاد و توزیع مواد ایجاد شده است. هدف اصلی این راهنما پاسخ به این سوال است که چه چیزی باید تولید کنیم و چرا؟

در موارد ساختار یافته ، ممکن است به دنبال تبلیغات هدفمند باشید
اجازه دهید زیاد روی تولید ، مدیریت ، به روزرسانی و توزیع برنامه ها تمرکز نکنیم.

طراحی داخلی
تفاوت بازاریاب و بازاریاب چیست؟

اگرچه بسیاری از افراد و حتی کارشناسان در زمان های مختلف
به جای آن راهنمای اطلاعات و بازاریابی محتوا
آنها انجام می دهند ، اما در مثال دو تفاوت وجود دارد.

در موارد بازاریابی ، همانطور که از نامش پیداست ، از
ما از مسائل تولید به دلایل فروش و بازاریابی استفاده می کنیم ، اما از رهنمودها استفاده می کنیم
مطالب ممکن است تبلیغ نشوند همانطور که گفته شد ، مطالعات موردی
توجه بیشتری به دستورالعملهای داخلی و اساسی دارد ، اما بازاریابی مبتنی بر بازار ،
ساخت ، گسترش ، توزیع و به روز رسانی محتوا.

در این بین ، مقایسه بازاریابی مورد وجود دارد
بیشتر روی چشم انداز ، اهداف ، تحقیقات بازار ، مخاطبان و اصول خارجی متمرکز است.
به عنوان مثال ، تنظیم کننده ممکن است محتوای مخاطبان و مشتریان را در نظر بگیرد
ما به تجارت خود اعتماد نداریم و روشهای پرداخت را ارائه می دهیم. اما یکی
بازاریابان نیاز به اعتماد سازی را با بنیاد یا اقتدار تشخیص می دهند
با شرکت مشورت کنید

در حقیقت ، این به این دلیل است که در بسیاری از موارد برنامه های ما برای آن مناسب است
اهداف بازاریابی و فروش را بدست آورید ، مدل برابری و برابری مدل بازاریابی نیز چنین است
استفاده از یک مسئله استراتژی بازاریابی.

چرا باید
برنامه ای برای چیزها بنویسید؟

غالباً ، بدون رهنمودهای درست و دقیق ، نمی توانیم
موفقیت را بیندیشید. شما روشی دارید که در صورت پاسخ به 5 سوال مهم پاسخ دهید
اکنون آنها را پیدا کنید و پاسخ های صحیح به آنها بدهید
سپس می توانید به پیشرفت امیدوار باشید:

هدف از مطالب چیست؟
مخاطب ما کیست؟
مخاطبان چه زمانی مطالب ما را دریافت می کنند؟
محتوای محتوا برای مخاطب چیست و چه مشکلی را حل می کند؟
مخاطبان از چه راهی می توانند مطالب ما را وارد کنند؟

داشتن راهنما مسیر شما را روشن می کند و شما آن را می دانید
می خواهید کجا بروید ، اما از رقبای خود جدا هستید. از طرف دیگر و
با داشتن یک راهنمای خوب می توانید عملکرد سوژه های خود را ارزیابی کنید و ببینید که چند نفر هستند
شما به اهداف خود رسیده اید. از طرف دیگر ، داشتن یک روش به شما امکان می دهد آن را به درستی انجام دهید
از منابع استفاده کنید و نتایج بهتری بگیرید.

طراحی داخلی
این شامل چه مواردی است؟

محتوای ترفند ، مانند هر راهنمای دیگر ، شامل بخشهایی است
مهم است که در مورد هر مورد با دقت فکر کنید. بسیاری از دانشمندان و
متخصصان برای ساختن استراتژی ها و استراتژی های خود به ژانرهای مختلف می روند.

مثال تجاری: کسب و کار شما به احتمال زیاد از یک یا چند درآمد قابل مقایسه درآمد کسب می کند
پيگيري كردن. برای دریافت محتوا در داخل ، شما باید برنامه ها و میزبانهای تخصصی داشته باشید
برای رسیدن به هدف گذاری کار درستی انجام دهید.
هدف کل: بدون شک دلیل اصلی توسعه استراتژی برای تأمین نیازهای هدف است
است. چه تجاری باشند و چه غیر تجاری ، باید بر اساس رویکرد صحیح باشد
و راه خود را بروید.
مخاطبان خود را طراحی کنید (شخص): در این بخش ، شما باید دقیقاً مشخص کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند
و مردم خود را برنامه ریزی کنند. بر این اساس می توانید به مشتری نیز نزدیک شوید
تصمیم بگیرید که چه موضوعاتی برای همه مکانها مرتبط خواهند بود.
روش های مبتنی بر محتوا: یکی از مهمترین کارهایی که باید در برنامه خود انجام دهید
روشهای تولید شما باید بررسی کنید که برای چه نوع محتوایی است
آنچه متناسب با اهداف شما است ، بازار و مخاطبان شما را درگیر کنند
آنها به چه نوع محتوایی نیاز دارند؟

مراحل توسعه استراتژی محتوا

پس از یادگیری تئوری ، مهمترین قسمت برای پیاده سازی است
یک استراتژی واقعی را تمرین و تدوین کنید. مراحل استراتژی محتوا را طراحی و تدوین کنید
چندین مورد وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

موقعیت فعلی کسب و کار را بررسی کنید

اولین کار مهمی که باید انجام شود بررسی وضعیت فعلی تجارت است. این بررسی به وضعیت فعلی تجارت ، موقعیت آن در بازار ، مزیت های رقابتی ، شناسایی مخاطبان هدف و تحقیقات بازار و غیره می پردازد.

بدون شک اولین قدم پس از بررسی وضعیت کسب و کار ، برای
اجرای هر برنامه برای تعیین اهداف است. زیرا باید بدانیم که چیزهایی می خواهیم
بیایید برسیم. در استراتژی محتوا ، ما همچنین باید مشخص کنیم که برای رسیدن به چه اهدافی قصد داریم
برای رسیدن به آنها چه باید بکنیم؟ برخی از اهداف ما می تواند مربوط به فروش و برخی دیگر باشد
سایر موارد ممکن است شامل مارک تجاری ، افزایش بازدید ، افزایش نرخ تبدیل و موارد دیگر باشد.
مرتبط بودن.

تحقیق کلمات کلیدی

در هر مشاغل بازار ، تعدادی کلمه کلیدی برای شما وجود دارد
شما می خواهید روی آنها کار کنید و بیشتر دیده شوید. این تحقیق به شما کمک می کند
برای اینکه مخاطبان خود و نیازهای آنها را بهتر و بهتر بشناسید ، از ابتدای سفر مشتری با او
بهتر از رقبای خود باشید و دیده شوید.

بدون شک یکی از مهمترین و اصلی ترین قسمتهای ویرایش است
استراتژی محتوا ، بررسی و تجزیه و تحلیل رقبا است تا به شما کمک کند ببینید چه چیزی
آنها در شرایطی قرار دارند که مخاطبان آنها چه کسانی هستند ، در چه مواردی رتبه بندی خوبی دارند
و در کدام قسمت ها وارد نمی شود.

طراحی شخصیت مخاطبان

پس از شناسایی مخاطبان ، نوبت به تبدیل شدن به شخصیت مشتری می رسد
یا مخاطبان خود را طراحی کنید. پرسونا در واقع تعیین خصوصیات شخصیتی ، عاطفی ،
این رفتار و نیازهای مخاطبان است که باعث می شود از شما خرید کنند. این
کار به شما امکان می دهد تا با صرفه جویی در هزینه ، محتوای خود را هدفمندتر تولید کنید
و از منابع خود به درستی استفاده کنید.

پردازش اطلاعات

تا بتوانیم یک استراتژی دقیق تر و محتوای بهتر را تدوین کنیم
تولید کنید ، شما باید اطلاعات را جمع آوری کنید. اما از آنجا که در مرحله اول با
شما با داده های خام سر و کار دارید ، این اطلاعات باید پردازش و بررسی شوند. چون این
اطلاعات مشتریان نهایی را تعیین می کند و بنابراین هرچه دقیق تر باشند ، بیشتر نیز خواهد بود
آنها کمک میکنند.

قیف و هرم محتوا را مشخص کنید

مشتری از ابتدا با شما آشنا است و مطالب را تا زمان اقدام دریافت می کند
خرید نهایی و ادامه مسیر مسیری را طی می کند که باید در استراتژی شما باشد
محتوا را مشخص کنید. یکی از بهترین مدل ها می تواند استفاده از مدل AIDA باشد که شامل موارد زیر است:
مراحل به شرح زیر است:

اطلاع
ابراز علاقه
تصمیم گیری
اقدام نهایی
رضایتبخش
تهیه تقویم مطالب

تقویم های محتوایی که به عنوان تقویم های سرمقاله نیز شناخته می شوند ، یکی از مهمترین ابزارها در استراتژی محتوای شما هستند. در واقع ، بدون داشتن یک تقویم خوب نوشته شده ، نمی توانید کاری مرتب انجام دهید ، وظیفه تیم محتوا مشخص نیست و مخاطبان خود را از دست می دهید. با کمک این تقویم تعیین می کنید که در سفر مشتری چه کاری باید انجام دهید ، در چه زمانی و در آخر عملکرد خود را ارزیابی کنید.

نتیجه

در این مقاله ، ما در مورد توسعه استراتژی محتوا و اهمیت آن صحبت می کنیم
ما انجام دادیم. این استراتژی در واقع یک نقشه راه و مجموعه ای از دستورالعمل ها و اصول است
مشخص می کند که چرا باید محتوا تولید کنید ، چه کسی مخاطب شما است و چه چیزهایی
کارهایی که باید انجام شود ، کدام محتوا برای شرایط فعلی شما مناسب است و.

هر استراتژی محتوایی دارای قسمت های خاصی است و باید تدوین شود
چندین مرحله را طی کنید. در این مقاله در مورد این مراحل به طور کامل
ما صحبت کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید