روش روش چیست؟

اگر هدف شما موفقیت است و می خواهید به Google بروید ،
مخاطبان و کارفرمایان عزیز ، شما باید با یک برنامه ریزی دقیق و منظم به
بتوانید بهترین مطالب را ارائه دهید. اما رسیدن به این هدف بدون داشتن استراتژی
محتوایی دقیق و اصولی امکان پذیر است. ضمن تدوین استراتژی محتوا
ساده نیست

چندین تعریف و مدل مختلف برای این موضوع وجود دارد
برای توسعه استراتژی محتوا توصیه می شود. اما برای موفقیت در این زمینه لازم است
آیا شما یک استراتژیست حرفه ای دارید یا باید خودتان روی این مسئله تمرکز کنید؟
انجام دادن. در اینجا می بینیم که استراتژی محتوا چیست و چه عواملی در پیشرفت آن نقش دارند.

معنای استراتژی
محتوا چیست؟

استراتژی محتوا اساساً رهنمودها و اصول داخلی تولید انواع مختلف محتوا در یک تجارت است. این استراتژی برای تأمین و تأمین نیازهای تجارت از طریق ایجاد و توزیع محتوا تدوین شده است. هدف اصلی این استراتژی پاسخ به این سوال است که چه محتوایی باید تولید کنیم و چرا؟

در استراتژی محتوا حتی ممکن است اهداف تبلیغاتی را دنبال کند
اجازه ندهیم و بیشتر بر روی تولید ، مدیریت ، به روزرسانی و برنامه های توزیع محتوا تمرکز کنیم.

استراتژی محتوا
تفاوت بازاریابی محتوا و بازاریابی چیست؟

در حالی که بسیاری از افراد و حتی کارشناسان در زمان های مختلف
در عوض استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا
آنها این کار را می کنند اما در عمل این دو متفاوت است.

در بازاریابی محتوا ، همانطور که از نامش پیداست ، از
ما از تولید محتوا برای اهداف بازاریابی و فروش استفاده می کنیم اما از استراتژی استفاده می کنیم
محتوا ممکن است لزوماً تبلیغاتی نباشد. همانطور که گفته شد ، استراتژی محتوا
بیشتر روی دستورالعمل ها و اصول داخلی تمرکز دارد ، اما بازاریابی محتوا مربوط به تقویم است ،
ایجاد ، تبلیغ ، توزیع و تکثیر محتوا.

در این بین ، یک استراتژی بازاریابی محتوا وجود دارد که
بیشتر روی چشم انداز ، اهداف ، تحقیقات بازار ، شخصیت مخاطب و اصول بیرونی متمرکز است.
به عنوان مثال ، یک استراتژیست محتوا ممکن است تشخیص دهد که مخاطبان و مشتریان نیز بسیار هستند
تجارت ما به ما اعتماد ندارد و راه های جبران خسارت را ارائه می دهد. اما یکی
بازاریاب محتوا نیاز به ایجاد اعتماد با بنیانگذار یا مدیر را تشخیص می دهد
با شرکت مصاحبه کنید.

البته ، با توجه به اینکه در بسیاری از موارد برنامه ما برای
دستیابی به اهداف بازاریابی و فروش ، بنابراین استراتژی بازاریابی محتوا با همان
به عنوان یک استراتژی بازاریابی محتوا استفاده می شود.

چرا باید
استراتژی محتوا بنویسید؟

به طور طبیعی ، بدون یک استراتژی دقیق و دقیق ، نمی توانیم

به موفقیت فکر کنید. شما یک استراتژی برای پاسخگویی به 5 سوال مهم دارید که در صورت پاسخ دادن به آنها
همین حالا آنها را پیدا کنید و راه حل های صحیح به آنها بدهید
سپس می توانید به موفقیت امیدوار باشید:

هدف از تولید محتوا چیست؟
مخاطب ما کیست؟
مخاطبان چه زمانی به محتوای ما دسترسی دارند؟
محتوا چه ارزشی برای مخاطب دارد و چه مشکلی را حل می کند؟
مخاطبان از کدام کانال به محتوای ما دسترسی دارند؟

داشتن یک استراتژی مسیر شما را روشن می کند و می دانید
در حالی که شما را از رقبا جدا می کند ، به جایی که می خواهید بروید. از طرف دیگر با
با داشتن یک استراتژی خوب می توانید عملکرد محتوای خود را ارزیابی کنید و میزان آن را ببینید
شما به اهداف خود رسیده اید. از طرف دیگر ، داشتن یک استراتژی به شما امکان می دهد آن را به درستی انجام دهید
از منابع استفاده کنید و نتایج بهتری بگیرید.

استراتژی محتوا
شامل چه مواردی است؟

استراتژی محتوا ، مانند هر استراتژی دیگر ، شامل بخشهایی است
مهم است که هر یک را به وضوح در نظر بگیرید. بسیاری از کارشناسان و
استراتژیست ها برای تدوین برنامه و استراتژی خود به سراغ مدلهای مختلف می روند.

مدل کسب و کار: ممکن است کسب و کار شما از یک یا چند مدل درآمد درآمد کسب کند
پيگيري كردن. برای تولید محتوا ، شما باید برنامه های مشخصی را با تیم محتوا داشته باشید
برای رسیدن به اهداف تعریف شده کار درستی انجام دهید.
اهداف: بدون شک دلیل اصلی تدوین استراتژی برای دستیابی به اهداف مورد نظر است
است. چه برای اهداف تجاری و چه غیر تجاری ، باید براساس استراتژی درست باشد
و به سمت آنها بروید.
تعیین مخاطب هدف (پرسونا): در این بخش ، شما باید دقیقاً مشخص کنید که مخاطب هدف شما کیست
و شخصیت آنها را طراحی کنید. بر این اساس می توانید مشتری را نیز مسیریابی کنید
مشخص کنید کدام محتوا برای هر ایستگاه مناسب خواهد بود.
روش های تولید محتوا: یکی از مهمترین کارهایی که باید در استراتژی خود انجام دهید
روشهای تولید محتوا. شما باید بررسی کنید که چه نوع محتوایی برای کدام سیستم عامل است
تولید شود ، آنچه برای اهداف شما مناسب است ، شکل محتوای بازار و مخاطبان چیست
آنها به چه نوع محتوایی نیاز دارند؟
مراحل توسعه استراتژی محتوا

پس از یادگیری تئوری ، مهمترین قسمت برای پیاده سازی است
یک استراتژی واقعی را تمرین و تدوین کنید. مراحل استراتژی محتوا را طراحی و تدوین کنید
چندین مورد وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

موقعیت فعلی کسب و کار را بررسی کنید

اولین کار مهمی که باید انجام شود بررسی وضعیت فعلی تجارت است. این بررسی به وضعیت فعلی تجارت ، موقعیت آن در بازار ، مزیت های رقابتی ، شناسایی مخاطبان هدف و تحقیقات بازار و غیره می پردازد.

بدون شک اولین قدم پس از بررسی وضعیت کسب و کار ، برای
اجرای هر برنامه برای تعیین اهداف است. زیرا باید بدانیم که چیزهایی می خواهیم
بیایید برسیم. در استراتژی محتوا ، ما همچنین باید مشخص کنیم که برای چه اهدافی قصد دستیابی داریم
برای رسیدن به آنها چه باید بکنیم؟ برخی از اهداف ما می تواند مربوط به فروش و برخی دیگر باشد
سایر موارد ممکن است شامل مارک تجاری ، افزایش بازدید ، افزایش نرخ تبدیل و موارد دیگر باشد.
مرتبط بودن.

تحقیق کلمات کلیدی

در هر مشاغل بازار ، تعدادی کلمه کلیدی برای شما وجود دارد
شما می خواهید روی آنها کار کنید و بیشتر دیده شوید. این تحقیق به شما کمک می کند
برای اینکه مخاطبان خود و نیازهای آنها را بهتر و بهتر بشناسید ، از ابتدای سفر مشتری با او
بهتر از رقبای خود باشید و دیده شوید.

بدون شک یکی از مهمترین و اصلی ترین قسمتهای ویرایش است
استراتژی محتوا ، بررسی و تجزیه و تحلیل رقبا است تا به شما کمک کند ببینید چه چیزی
آنها در شرایطی قرار دارند که مخاطبان آنها چه کسانی هستند ، در چه مواردی رتبه بندی خوبی دارند
و در کدام قسمت ها وارد نمی شود.

طراحی شخصیت مخاطبان

پس از شناسایی مخاطبان ، نوبت به تبدیل شدن به شخصیت مشتری می رسد
یا مخاطبان خود را طراحی کنید. شخصیت ها در واقع ویژگی های شخصیتی ، احساسی ،
این رفتار و نیازهای مخاطبان است که باعث می شود از شما خرید کنند. این
کار به شما امکان می دهد تا با صرفه جویی در هزینه ، محتوای خود را هدفمندتر تولید کنید
و از منابع خود به درستی استفاده کنید.

پردازش اطلاعات

تا بتوانیم یک استراتژی دقیق تر و محتوای بهتر را تدوین کنیم
تولید کنید ، شما باید اطلاعات را جمع آوری کنید. اما از آنجا که در مرحله اول با
شما با داده های خام سر و کار دارید ، این اطلاعات باید پردازش و بررسی شوند. چون این
اطلاعات مشتریان نهایی را تعیین می کند و بنابراین هرچه دقیق تر باشند ، بیشتر نیز خواهد بود
آنها کمک میکنند.

قیف و هرم محتوا را مشخص کنید

مشتری از ابتدا با شما آشنا است و مطالب را تا زمان اقدام دریافت می کند
خرید نهایی و ادامه مسیر مسیری را طی می کند که باید در استراتژی شما باشد
محتوا را مشخص کنید. یکی از بهترین مدل ها می تواند استفاده از مدل AIDA باشد که شامل موارد زیر است:
مراحل به شرح زیر است:

اطلاع
ابراز علاقه
تصمیم گیری
اقدام نهایی
رضایتبخش
تهیه تقویم مطالب

تقویم های محتوایی که به عنوان تقویم های سرمقاله نیز شناخته می شوند ، یکی از مهمترین ابزارها در استراتژی محتوای شما هستند. در واقع ، بدون داشتن یک تقویم خوب نوشته شده ، نمی توانید کاری مرتب انجام دهید ، وظیفه تیم محتوا مشخص نیست و مخاطبان خود را از دست می دهید. با کمک این تقویم تعیین می کنید که در سفر مشتری چه کاری باید انجام دهید ، در چه زمانی و در آخر عملکرد خود را ارزیابی کنید.

نتیجه

در این مقاله ، ما در مورد توسعه استراتژی محتوا و اهمیت آن صحبت می کنیم
ما انجام دادیم. این استراتژی در واقع یک نقشه راه و مجموعه ای از دستورالعمل ها و اصول است
مشخص می کند که چرا باید محتوا تولید کنید ، چه کسی مخاطب شما است و چه چیزهایی
کارهایی که باید انجام شود ، کدام محتوا برای شرایط فعلی شما مناسب است و.

هر استراتژی محتوایی دارای قسمت های خاصی است و باید تدوین شود
چندین مرحله را طی کنید. در این مقاله در مورد این مراحل به طور کامل
ما صحبت کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید