روش صحیح نوشتن زیرنویس در اینستاگرام و تلگرام

امروزه با گسترده شدن استفاده از رسانه های اجتماعی ، یکی از بزرگترین نگرانی های همه افرادی که در شبکه های اجتماعی کار می کنند نوشتن اصطلاحی زیبا و حرفه ای است. اما این اصطلاح دقیقاً چیست و روش صحیح نوشتن بیانیه در اینستاگرام و تلگرام چیست؟
در سال های اخیر ، استفاده از رسانه های اجتماعی بیش از هر زمان دیگری پر رنگ شده است و کاربران اغلب از این ویژگی برای به اشتراک گذاشتن محتوای خود استفاده می کنند و شرکت های کوچک و بزرگ از این ابزار حل مسئله و ارتباط نزدیک با مخاطبان.
از میان افرادی که با مسائل مدیریت شبکه های اجتماعی آشنا هستند ، مارک های بزرگ نگرانی مشترکی برای فعالیت در سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام ، تلگرام ، لینکدین ، ​​توییتر و سایر موارد دارند. این نگرانی مشترک به تولید تقویت کننده و استفاده از موادی برمی گردد که غالباً به استاد و مهارت احتیاج دارند.
برخی از رسانه های شما کلمات کلیدی خوبی هستند که می توانند تصویر یا ویدیویی را که می خواهید در آن مهارت داشته باشید پر کنید. اما دقیقاً این عبارت چیست و چگونه بهترین عبارت را در سایت هایی مانند اینستاگرام و تلگرام می نویسید؟

زیرنویس چیست؟

این س mayال ساده به نظر می رسد و بسیاری از آنها پاسخ خواهند دانست. در حقیقت ، بیشتر تعریف های زیرنویس در اینستاگرام استفاده می شود و کاربران از این اصطلاح در پست های اینستاگرام استفاده می کنند. اما از زیرنویس در شبکه های اجتماعی دیگر نیز استفاده می شود.
گاهی اوقات عکس ها و فیلم ها نمی توانند خودشان را در شبکه های اجتماعی صحبت کنند و عنوان آن متنی است که در زیر پست می کنیم تا بتوانیم جزئیات و جزئیات بیشتری را در اختیار مخاطبان قرار دهیم.
اما این متن چند خطی به ظاهر ساده ، گاهی اوقات آنقدر ما را به چالش می کشد که می توان ساعت ها وقت صرف نوشتن آن کرد تا مخاطبانمان را درگیر خود کند. در ترجمه فارسی این عنوان را نقاشی نیز می نامند ، اما استفاده از اصطلاح “عنوان” بیشتر دیده می شود.

چگونه افسانه بنویسیم؟

اکنون که دقیقاً فهمیدیم تیتراژ چیست ، با این س areال روبرو هستیم که چگونه تیتراژ بنویسیم ، چه کاری باید انجام دهیم تا مخاطب عنوان ما را بخواند ، احساس شیفتگی کند و نسبت به آن واکنش نشان دهد. نوشتن مطالب تبلیغاتی دقیقاً باید به عنوان محتوای متنی یا مقاله متنی در نظر گرفته شود که غالباً با لحنی آشنا نوشته می شود ، اما این بدان معنا نیست که نمی توانیم رسماً بنویسیم.
ساختار اصلی یک مقاله به شرح زیر تعریف شده است:

عنوان
لید
مقدمه
متن متن
نتیجه گیری و تماس بگیرید

در زیرنویس هایی که مشاهده می کنید ، ممکن است این بخشها را به وضوح مقاله نبینید ، اما اگر کمی دقت کنید ، می توانید این موارد را در زیرنویس های مختلف به صورت یکپارچه و مداوم مشاهده کنید. بعضی اوقات عنوان عنوان مهمی است که شما برای تشویق مخاطب به دنبال کردن مطالب خود روی عکس یا فیلم قرار می دهید. عنوان همان دو خط اول عنوان است و سپس مقدمه و بدنه اصلی را می بینیم. سرانجام ، عنوان خود را به پایان می رسانیم و از مخاطبان نظر خود را می خواهیم (CTA).
برای نوشتن یک عنوان خوب و حرفه ای ، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

ایده
اولین قدم برای نوشتن یک عنوان خوب ، ایجاد ایده ای جذاب و جذاب است که مخاطبان شما را درگیر و همچنان با محتوای شما مشغول کند. بنابراین قبل از نوشتن عنوان ، حتما به ایده ها و ساختار مختلف عنوان خود فکر کنید و در نهایت ایده را بهتر پیاده کنید.
اهمیت مخاطب

هدف شما برای ایجاد محتوا یا زیرنویس در رسانه های اجتماعی هرچه باشد ، در نهایت مهمترین مخاطب است. بنابراین ، شما باید مخاطب خود را به درستی بشناسید و ببینید در چه زمینه ای عنوان را می نویسید. در نتیجه ، زیرنویس متناسب با مخاطبان خود را بنویسید و از آنها مراقبت کند.
اهمیت شروع افسانه
عنوان ممکن است به معنای واقعی کلمه مقاله اصلی نباشد ، اما چند کلمه اول مهم هستند. زیرا بقیه عنوان در قسمت بیشتر است. به همین دلیل ، سعی کنید مهمترین و جالبترین قسمت عنوان را که ترجیحاً شامل کلمات کلیدی و یک موضوع کنجکاو است ، در ابتدای زیرنویس خود بنویسید.
لحن مشخصی داشته باشید
هرچه بیشتر بتوانید لحن صدای مشخصی داشته باشید ، مخاطب شما را بیشتر شناخت. به عنوان مثال ، بعضی از افراد همیشه عادت دارند که در زیرنویس هایشان طنز و کمدی را در تمام مضامین خود ببینند ، برخی داستان کوتاه می نویسند و برخی برای بیان معنای خود از شعر استفاده می کنند.
نتیجه گیری و تماس بگیرید
سعی کنید زیرنویس خود را به عمد تمام کنید. از آنچه گفته اید نتیجه بگیرید و سرانجام یک دعوت به عمل مناسب و جذاب را بسازید. مخاطبان بازخورد مورد نظر خود را ارائه می دهند و اقدامی را که می خواهند انجام می دهند. استفاده از دعوت به عمل بسیار مهم است. از آنجا که نه تنها به پیروان کمک می کند احساس ارزش کنند بلکه به آنها کمک می کند تا بیشتر شرکت کنند.
به درستی از هشتگ استفاده کنید
برخی فکر می کنند عنوان شما باید پر از هشتگ باشد. اگرچه در برخی از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام می توانید حداکثر 30 هشتگ استفاده کنید ، اما بهتر است با توجه به متن خود و با توجه به تعریفی که قبل از هشتگ داشته اید ، از تعداد مناسب استفاده کنید. معمولاً تا چهار هشتگ مناسب است.
قدرت شکلک ها را دست کم نگیرید
شکلک ها یا شکلک ها قدرت زیادی در بیان احساسات دارند و گاهی اوقات می توانند به راحتی معنی یک کلمه یا جمله را بیان کنند. استفاده از شکلک ها به عنوان عناصر بصری باعث می شود عنوان شما نه تنها متن باشد ، بلکه نه تنها مخاطب را به خود جلب می کند بلکه عنوان را زیباتر می کند.

زیرنویس اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام با ده ها میلیون کاربر محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است. این همان چیزی است که باعث می شود زیرنویس صحیح در اینستاگرام بسیار مهم باشد. عنوان اینستاگرام ، همانطور که گفتیم ، محتوای متنی است که در زیر تصاویر و فیلم های مختلف قرار می گیرد تا توضیحات دقیق و دقیق تری را به مخاطب ارائه دهد.

محدودیت های زیرنویس اینستاگرام

نوشتن زیرنویس فرصت خوبی برای ارتباط با مخاطبان و بیان جزئیات بیشتر است ، اما این بدان معنی نیست که فضای کافی برای نوشتن زیرنویس های طولانی دارید. زیرنویس های اینستاگرام ، مانند سایر شبکه های اجتماعی ، محدودیت هایی دارند که ما به آنها اشاره کردیم.
زیرنویس های اینستاگرام دو محدودیت اصلی دارند. محدودیت اول استفاده از 2200 حرف و محدودیت دوم امکان استفاده از حداکثر 30 هشتگ است. استفاده از زیرنویس های طولانی به هیچ وجه جذاب نیست و از طرف دیگر نیازی نیست متن را با هشتگ پر کنید تا به جذابیت آن آسیب برساند.

معنی PN در اینستاگرام

برخی از افراد به احتمال زیاد از علامت اختصاری “PN” در انتهای عنوان اینستاگرام استفاده می کنند که در واقع از چند حرف اول “پاورقی” گرفته شده است. زیرنویس توضیحات اضافی در انتهای زیرنویس اینستاگرام است ، بنابراین اگر در متن شما تردیدی وجود دارد یا لازم است نکات بیشتری را ذکر کنید ، می توانید در این قسمت به آن بپردازید.

چرا نوشتن زیرنویس خوب در اینستاگرام مهم است؟

حتما شنیده اید که اغلب گفته می شود یک عکس یا فیلم می تواند بهتر از هزاران کلمه و جمله را منتقل کند. اما گاهی اوقات این تنها کافی نیست و به دلایل مختلف شما باید زیر یک پست خوب در اینستاگرام یک عنوان خوب بنویسید. هرچه بتوانید از طریق محتوای خود با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید ، محبوبیت بیشتری پیدا می کند و باعث می شود کاربران بیشتر دیده شوند.
برخی از کاربران بدون توجه به عنوان شما پست شما را پسندیده یا از آن بازدید می کنند. اما بیشتر مخاطبان دوست دارند عنوان زیر پست را بخوانند و عکس ها و فیلم ها به تنهایی برای آنها کافی نیست. زیرنویس های اینستاگرام به مخاطبان شما کمک می کند تا بر اساس زمانی که می گذرانند ، تعامل بیشتری داشته و تعامل بیشتری داشته باشند.
هرچه عنوان بهتری بتوانید بنویسید ، لایک و نظر بیشتری دریافت خواهید کرد و این نه تنها برای شما مهم است ، بلکه برای اینستاگرام نیز بسیار مهم است.

زیرنویس های خوب در اینستاگرام توضیح می دهد که این عکس در چه زمینه ای است ، به پیروان می گوید که چه کاری انجام دهند ، یا ظرافتهای تصویر را تفسیر می کنند ، این باعث می شود مطالب لذت بیشتری داشته باشد و پیروان را برای به اشتراک گذاشتن مطالب ترغیب کنند. اگر فکر می کنید توصیف خوب در اینستاگرام اولویت دارد ، فرصت جذب مخاطب را از دست داده اید. زیرا این هدف صرفاً با محتوای تصویری حاصل نمی شود.

1- ابتدا چند پیش نویس تهیه کنید.

آیا تابحال متوجه شده اید که دقیقاً هنگام انتشار مقاله خود بهترین عنوان به ذهن خطور می کند؟ شما با خود می گویید: “شرم آور است کاش من چنین چیزی می نوشتم.” بنابراین عجله نکنید. چند جمله برای عنوان مقاله خود بنویسید و از همکاران خود بپرسید کدام یک بهتر است. اصلا عجله نکنید.

اما به لطف الگوریتم جدید اینستاگرام ، میزان تعامل پست شما به زودی از ویژگی پس از سفارش مهمتر خواهد شد. به زودی فید اینستاگرام لحظاتی را نشان می دهد که فکر می کند برای ما از همه مهمتر است. امکان نمایش پست های شما در صفحه اصلی اینستاگرام پیروان شما به تعداد پسندیدن ها و نظرات یا نظراتی که هر پست دریافت می کند ، رابطه شما با کاربر ارسال کننده پست و سایر عوامل بستگی دارد. بنابراین بهتر است برای تهیه افسانه ای مناسب وقت بگذارید. از آنجا که تعداد دنبال کنندگان شما را حفظ می کند و به دلیل جذابیت آنها ، آنها را برای دوستانشان می فرستند و از این طریق پیروان آنها نیز به محتوای نشریات شما جذب می شوند.

2- نکات مهم را در ابتدای زیرنویس بنویسید.

حداکثر تعداد کاراکترهای مجاز در عنوان پست های اینستاگرام حداکثر تا 2200 کاراکتر است. اما نکته مهم این است که فقط سه یا چهار خط عنوان به کاربر نشان داده می شود. البته لازم نیست عنوان خیلی کوتاه باشد تا کاربران بتوانند بدون کلیک روی کلمه “بیشتر یا بیشتر” عنوان کامل را ببینند. در عوض ، عبارات و اطلاعات مهمی را قرار دهید که مخاطب می تواند از طریق آنها بالاتر از بقیه اطلاعات ارتباط برقرار کند و از هشتگ # یا نام کاربری (با علامت @) و اطلاعات خارج از موضوع در انتهای صفحه استفاده کنید افسانه.

در اینجا مثالی از عنوان Snap Instagram وجود دارد که قبل از دکمه مطالب بیشتری را بیان می کند.

3. عنوان باید شامل فراخوان برای اقدام یا فراخوان برای اقدام (CTA) باشد.

بهترین راه برای افزایش احتمال به اشتراک گذاشته شدن پست اینستاگرام و پیروان خود استفاده از برخی از کلمات دعوت به عمل در زیرنویس های شما است. استفاده از این تماس ها مردم را به انجام کاری دعوت می کند نه اینکه فقط منفعلانه پست ها را ورق بزنید.

بیشتر بخوانید: دعوت به عمل یا CTA چیست؟ فراخوان اقدام در استوری اینستاگرام

به گفته هاب اسپات ، استفاده از این تماس ها در توییتر بیش از استفاده از نام و صفت ، اشتراک پست ها را افزایش می دهد. این واقعیت می تواند در اینستاگرام نیز صادق باشد. به عنوان مثال ، می توانید از این عبارت استفاده کنید: “اگر به نظر شما جالب است دوبار کلیک کنید (این کار را در اینستاگرام انجام می دهد)” ، یا “داستان خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید” یا.

به عنوان مثال ، در اینجا چند ایده برای ترغیب پیروان برای انجام کاری وجود دارد.

کاربران را به پیوند زیستی هدایت کنید

نمونه ای از عنوان imito که به یک پیوند زیستی هدایت می شود. نکته مهم استفاده از پیوندهای کوتاه تر است که شامل کد رهگیری UTM است. به این ترتیب می توانید حجم بازدیدهای کاربران را که از طریق صفحه اینستاگرام شما هدایت می شوند ، مشاهده کنید.

یک سوال بپرسید

مردم را تشویق کنید تا در قسمت نظرات در مورد تجربیات خود بنویسند. می توانید از تجربیات خود برای شکل دادن و پیشبرد استراتژی اینستاگرام خود استفاده کنید ، در غیر این صورت ممکن است محتوای جدیدی ارائه دهید. به نظرات کاربران پاسخ دهید و یک مکالمه دو طرفه ایجاد کنید تا میزان جذابیت و لذت پیروان خود را افزایش دهید. به مثال زیر توجه کنید:

از کاربران بخواهید دوستان خود را برچسب گذاری کنند.

پیروان خود را تشویق کنید پست خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در اینجا چند روش جالب و هوشمندانه وجود دارد که مارک ها از پیروان خود خواسته اند دوستان خود را برچسب گذاری کنند.

از مردم بخواهید که رقابت کنند.

میزبانی یک مسابقه برای افزایش تعامل کاربران و نمایش برند شما در اینستاگرام یک روش عالی است.

از افراد دعوت کنید که عکس های شما را ارسال کنند و آنها را با هشتگ در عنوان پست خود نشان کنند. قوانین رسمی مسابقات را برای علاقه مندان به عنوان پست خود درج کنید و حتی یک لینک در قسمت بیو قرار دهید.

4- تعداد هشتگ را به چهار عدد محدود کنید.

هشتگ اینستاگرام همان عملکرد هشتگ توییتر یا فیس بوک را دارد و مکالمات کاربران مختلف را به یک پخش متصل می کند. تا زمانی که حساب اینستاگرام شما عمومی است ، هر کاربری که به دنبال آن هشتگ است می تواند پست اینستاگرام شما را پیدا کند.

هشتگ ها برای اتصال کاربران غیر مرتبط که به همان موضوع ، رویدادها ، مارک ها و موارد مشابه علاقه مند و علاقه مند هستند عالی هستند. هشتگ ها همچنین برای افزودن نکات جالب و برخی جوک های خاص به پست شما عالی هستند.

از هشتگ در حد اعتدال استفاده کنید. برخی از کاربران اینستاگرام برای جذب دنبال کنندگان بیشتر ، پست هایی را که حاوی یک رشته هشتگ جستجو است ، ارسال می کنند. اما حقیقت این است که به نظر می رسد مانند دنبال کنندگان اسپم است. اگر از هشتگ های زیادی استفاده کنید ، مردم متوجه می شوند و این اصلا جذاب نیست. بنابراین هشتگ ها را به سه یا چهار محدود کنید. توجه داشته باشید که اگر نمی خواهید از هشتگ استفاده کنید ، نیازی به استفاده از آن نیست. برای نوشتن عنوان بی نظیر همیشه به هشتگ نیاز ندارید و استفاده از هشتگ نه ضروری است و نه نهایی.

از هشتگ در انتهای عنوان استفاده کنید.

اگرچه عبارت هشتگ به راحتی در یک جمله قرار می گیرد ، اما بهتر است هشتگ ها را در انتهای عنوان لیست کنید. بدین ترتیب ابتدا بخشی از زیرنویس شما که بیشترین توجه را نشان می دهد ظاهر می شود و این باعث می شود از عنوان شما استفاده راحت تری کنید.

همچنین ، اگر عنوان شما به قدری طولانی باشد که بتواند بریده شود ، هشتگهایی که کاربران را بهم پیوند می دهد (و می تواند باعث نارضایتی شود) پنهان می شوند. آیا می دانید اینستاگرام به شما ایده می دهد که محبوب ترین هشتگ ها چیست؟ وقتی پست جدیدی تهیه می کنید و هشتگ را در کنار آن جمله ای ناتمام جستجو می کنید و تایپ می کنید ، اینستاگرام هشتگ ها را بر اساس محبوبیت آنها به شما پیشنهاد می دهد.

5- لحن برند خود را با لحن نشاط آور اینستاگرام ترکیب کنید.

هر شبکه اجتماعی لحن و ادبیات متفاوتی دارد که برای او مناسب است. به عنوان مثال ، کلمات و اصطلاحات تخصصی در شبکه های خاصی مانند LinkedIn به خوبی کار می کنند ، اما ممکن است در اینستاگرام کار نکنند. بهترین پست ها در اینستاگرام معمولاً لحنی سرزنده و جالب دارند که می تواند جنبه های انسانی ، خصوصی و اعتبار یک برند را بهتر نشان دهد. به همین دلیل شما باید لحن برند خود را با لحن اینستاگرام مطابقت دهید. این شبکه برای مارک هایی که ته رنگی شاد دارند بهترین است.

برای مارک های دیگر که لحن جدی تری دارند ، باید تعادل بین صمیمیت و جدیت برقرار شود. سازگاری نسبی لحن برند شما با لحن اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا در این مسیر یک برند موفق بسازید. وقتی مارک ها از شوخی های خنده دار یا رقابتی در تبلیغات خود استفاده می کنند ، مردم لذت می برند.

6. از شکلک ها استفاده کنید.

Emoji شکلک های شکلاتی کارتونی است که در اختیار کاربران گوشی های هوشمند قرار دارد و می تواند به عنوان اینستاگرام شخصیت و احساس اضافه کند. به همین دلیل ، بسیاری از مارک ها ، حتی مارک هایی که لحن جدی تری دارند ، از آنها در زیرنویس استفاده می کنند. روش های مختلفی برای استفاده از شکلک در پست شما وجود دارد. به عنوان مثال ، می توانید از کاربران در ابتدای عنوان برای جلب توجه آنها استفاده کنید. حتی می توانید از آنها در وسط جملات به جای بعضی کلمات یا در انتهای جملات زیرنویس ، به عنوان آخرین و شیرین ترین قسمت یک شوخی استفاده کنید.

در مثال زیر ، Digitala از شکلک های مربوط و مناسب نیز استفاده کرده است ، اما شاید بهتر بود که از شکلک ها آنقدر استفاده نمی شد که اثر مثبت از بین می رفت و به محتوای بی ارزش تبدیل می شد.

7- کانال های اجتماعی دیگر خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید.

می توانید از عنوان پست اینستاگرام خود برای تبلیغ حساب های دیگر خود در سایر شبکه های اجتماعی استفاده کنید. این یک روش خوب برای اطلاع دادن به پیروان شما است که چگونه و از کجا می توانند شما را پیدا کنند. به این ترتیب فالوورهای اینستاگرام شما می توانند شما را در توییتر ، تلگرام ، آپارات و سایر شبکه های اجتماعی دنبال کنند. به عنوان مثال ، می توانید کمپینی را که در شبکه های اجتماعی دیگر در اینستاگرام راه اندازی کرده اید تبلیغ کنید.

8- اگر تردید دارید خلاصه ای از عنوان را تهیه کنید.

زیرنویس های شما می تواند کمی بیشتر از چند کلمه یا یک جمله باشد ، کاملاً به سلیقه مخاطب بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر صاحب تجارت غذا هستید ، می توانید روش کامل تهیه یک غذا را در عنوان خود بگنجانید. اگر مهمترین اطلاعات (مانند نام ماده غذایی مورد نظر) را در ابتدای عنوان نوشته باشید ، این روش خوب است. به این ترتیب اطلاعات اصلی پنهان نمی شوند.

اما اگر هنوز از لحن برند خود مطمئن نیستید ، طبق تجربه ما ، کوتاه نوشتاری بهترین اقدام است. برخی از بهترین زیرنویس های اینستاگرام جملات کوتاه هستند یا نکات اصلی را خیلی سریع و خیلی کوتاه می نویسند و اجازه می دهند تصویر با مخاطب صحبت کند.

زیرنویس های خوب اینستاگرام

با توجه به این ، چه چیزی یک زیرنویس اینستاگرام را از دیگران متمایز می کند؟

با عبارات و موارد برجسته شروع کنید
تماس به عمل (CTA)
از تعداد صحیح هشتگ استفاده کنید
لحن نشاط آور
شکلک های کارتونی (شکلک)
حساب های مارک را در سایر شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید
مخفف

همه شرکت هایی که این مراحل را دنبال می کنند ، روش خاص خود را برای جذب فالوئرهای خود در اینستاگرام دارند. اما چگونه می توانید از روش او برای نوشتن عنوان خود استفاده کنید؟ در اینجا چند مثال و پیشنهاد برای ارائه ایده هایی به ذهن شما آمده است.

زیرنویس هایی که با عبارات مهم شروع می شوند.

“[محصول جدید] وارد شد! اکنون یک نسخه نمایشی 30 روزه رایگان دریافت کنید و خودتان ببینید …»

“ما در حال کار با [شریک / شرکت] در یک ابتکار جدید با یک [هدف مشترک] هستیم.” کارکنان ما مشتاق شروع کار هستند. ”

“ما اینجا هستیم در [نام رویداد]! به [# غرفه] ما بیایید و قبل از رفتن مدیر عامل به پلتفرم [کنفرانس] مدیر عامل شرکت را ملاقات کنید …»

“تبریک به [کارمند ما] برای برنده شدن [جایزه]!” این افتخار بزرگی برای کسی است که در این ماه خیلی زحمت کشیده است. ”

زیرنویس هایی که برای دعوت به عمل کافی هستند.

“بهترین [محصول] برای این زمان از سال. فصل پاییز مورد علاقه شما چیست؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید!

“ما به اول آوریل نزدیک می شویم ، اما پس از تعطیلات سال نو با اعلامیه ای هیجان انگیز باز خواهیم گشت. شب سال نو کجا خواهید بود؟” برنامه خود را در زیر به اشتراک بگذارید!

“قسمت 1 [فایل صوتی] برای شما در دسترس است! شما با مهمان ما خوشحال خواهید شد.” لینک در بیو. ”

“کار گروهی برای داشتن فرهنگ شرکتی خوب بسیار مهم است. “لطفاً همکاری که می خواهید با آن کار کنید را در بخش نظرات زیر برچسب گذاری کنید.”

“ما از راه اندازی [محصول جدید] بسیار هیجان زده هستیم ، اما هر نوع [نوع محصول] باید نام خوبی داشته باشد. نامه های پیشنهادی خود را برای ما ارسال کنید. یک سال خدمات رایگان به بهترین نام ارائه شده تعلق می گیرد!” لینک در بیوگرافی.

کلاه هایی که لحن شاد دارند.

زنده باد کسی که در مدت سه ماه به هدف خود می رسد! اگر نه ، در اینجا یک محصول جدید فقط برای شما ارائه شده است! موفق خواهید شد # اهداف

بازیافت فقط نیاز به کارخانه های بازیافت نیست ، این یک چیز خوب است. روز بازیافت مبارک! # روز_بازیافت

شنبه شاد! از ابتدای هفته نترسید ، آن را با آغوش باز بپذیرید! کارمندان خوشحال مشتری را خوشحال می کنند ‌ 🙂 # انگیزه_ شنبه

زیرنویس تبلیغ کانال های دیگر رسانه های اجتماعی

فردا ساعت 11:00 صبح ، ما نکات کلیدی سخنرانی مدیرعامل خود را به صورت زنده در توییتر ارسال خواهیم کرد [رویداد صنعت] ما را در توییتر دنبال کنید ‌! پیوند در بیو

متأسفیم ، دیروز نمی توانید وارد حساب خود شوید. ما می خواهیم مشکل را حل کنیم. صفحه ما را در مسنجر تلگرام دنبال کنید و کد تخفیف را دریافت کنید.

ما و کارمندانمان در LinkedIn نیز فعال هستیم! ما را پیدا کنید و اکنون با ما تماس بگیرید پیوند در بیو

هنگام آزمایش انواع مختلف پست ها در اینستاگرام ، نگاهی به نحوه عملکرد انواع پست ها و زیرنویس ها بیندازید. اینستاگرام هیچ تحلیلی از نحوه کار روش های مختلف ارائه نمی دهد. سپس باید خود آنها را امتحان کنید.

سعی کنید آنها را در صفحه گسترده بگنجانید. هر پست ، URL یا URL آن ، هنگام ارسال ، تعداد پسندیدن ، نظرات مربوط به پست و انواع نظرات دریافت شده از طرفداران خود را وارد کنید.

عنوان تلگرام چیست؟

عنوان تلگرام هیچ تفاوتی با عنوان اینستاگرام ندارد. همان متنی که در زیر تصاویر و فیلم های تلگرام نوشته شده ، عنوان تلگرام است که مانند عنوان اینستاگرام ، جزئیات بیشتری را برای تکمیل عکس ها و فیلم ها ارائه می دهد.

زیرنویس های کوتاه تلگرام معمولاً نوشته می شوند ، اما در صورت لزوم می توانید زیرنویس های طولانی را نیز با استفاده از روش های مختلف مانند استفاده از ربات های تلگرامی بنویسید. هشتگ ها نیز بخشی از عنوان تلگرام هستند که می توانید از آنها برای دسته بندی موضوعات یا مراجعه به هشتگ های خاص استفاده کنید.

محدودیت زیرنویس تلگرام چیست؟

عنوان تلگرام قبل از به روزرسانی های قبلی محدودیت هایی داشت و شما به طور پیش فرض نمی توانستید عناوین طولانی را در تلگرام بنویسید و فقط مجاز به استفاده از 250 حرف بودید. اما این محدودیت در نسخه های جدید حذف شده است.

نتیجه
زیرنویس ها شرح متنی در زیر تصاویر و فیلم های منتشر شده در شبکه های اجتماعی است که می توانید در آن جزئیات و توضیحات اضافی خود را ارسال کنید. نوشتن زیرنویس در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام بسیار مهم است و نه تنها باعث جذابیت بیشتر پست شما می شود بلکه به شما کمک می کند تا بهتر دیده شوید و مخاطبان با شما ارتباط بیشتری برقرار کنند.
برای نوشتن یک عنوان خوب ، باید نکات مهم را در نظر بگیرید و سعی کنید ایده بگیرید. استفاده از هشتگ ، شکلک و CTA می تواند عنوان شما را جذابتر کند. نکته مهمی که باید هنگام نوشتن عنوان به خاطر بسپارید این است که مخاطب را در درجه اول قرار دهید و مطلبی را بنویسید که کاربران با آن ارتباط برقرار می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید