روش های تبلیغات در یکتانت را در یک نگاه ببینید

اگر شما هم از آن دسته کاربران وب هوشمند و باهوش هستید ، احتمالاً می دانید که تبلیغاتی که در صفحات وب سایت های مختلف مشاهده می کنید انواع مختلفی دارند و از لحاظ ساختار و عملکرد بسیار متفاوت هستند. با خواندن این مقاله ، شما با روشهای منحصر به فرد تبلیغاتی که روزانه در صفحات وب سایت از جمله کلیک ، بنرهای چسبناک و … روبرو می شوید ، کاملاً آشنا خواهید شد و نرخ کلیک و سایر روشهای تبلیغاتی در دسترس شما خواهد بود. . .

در زیر لیستی از محتوای موجود آورده شده است تا بتوانید تبلیغ خود را مستقیماً بخوانید.

برای درک و توضیح بهتر نمودار جریان فوق ، ابتدا نوع اصلی تبلیغات (تبلیغات با بنر ثابت) را در صفحات وب سایت های مختلف شرح خواهیم داد.

تبلیغات بنر ثابت

آیا هر روز بیلبوردهای مختلفی در سطح شهر می بینید؟ برخی از این بیلبوردها به یاد ماندنی می شوند و تصویری خوب و ماندگار از برند را در ذهن مخاطبان ایجاد می کنند و بسیاری از آنها پس از مدتی توسط افراد فراموش می شوند ، بدون اینکه این شرکت بتواند دقیقاً تعداد کاربران پس از آن را تخمین بزند. بیلبوردهای محصولات را مشاهده کنید. آنها از سایت استفاده کرده یا بازدید کرده اند.

بنرهای تبلیغاتی ثابت بسیار شبیه بیلبوردها هستند. همانطور که محل نصب یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در قیمت بیلبوردها است ، قیمت بنرهای ثابت نیز بسته به سایت نمایشگر و فضای اختصاص یافته از آن سایت به تبلیغ دهنده متفاوت است. بعضی اوقات شرکت ها تصمیم می گیرند در فضای خاصی از صفحه باشند ، مهم نیست که چند کلیک از تبلیغات خود دریافت می کنند یا تعداد زیادی از افراد بنر چسبناک خود را می بینند. در قسمت نرخ بنر تبلیغاتی ، می توانید سایت هایی را مشاهده کنید که تبلیغات بنر ثابت را به طور کامل نشان می دهند و از نرخ سایت های مختلف در وب سایت های مختلف مطلع می شوید.

نرخ های ثابت برای آگهی های تبلیغاتی با توجه به سایت مشاهده کننده ، مکانی که در سایت انتخاب می کنید و مدت زمانی که مشخص می کنید آگهی شما اجرا می شود (معمولاً یک ماه) تعیین می شود. کارشناسان ما در Yektant بسته های بنر استاتیک را برای مشاغل و مخاطبان شما به شما ارائه می دهند تا بتوانید کمپین بنر استاتیک خود را به طور موثرتر و سودمندتری اجرا کنید.

چرا برخی از شرکت ها از یک بنر استاتیک استفاده می کنند؟

هدف بسیاری از شرکت ها ایجاد یک بنر ثابت ، آگاهی از برند و قابلیت مشاهده است. با استفاده از یک بنر چسبناک می توانید اعتماد و توجه کاربران سایت نمایشگر خود را نسبت به نام تجاری خود جلب کنید. بدون رقابت با تبلیغ کنندگان دیگر ، برای مدت زمان مشخصی در موقعیت مورد نظر باقی بمانید و برند خود را به مخاطبان زیادی ارائه دهید. هرچه تبلیغ شما در سایت های معتبر بیشتر نشان داده شود ، اعتماد کاربران بیشتر و استفاده از آن خواهد بود. همچنین می توانید با قرار دادن یک پیوند utm از طریق Google Analytics خود ، ترافیک ورودی را ردیابی کرده و به درستی کمپین را آنالیز کنید.

روش های تبلیغات بنری

برخی از شرکت هایی که مشتری های خاص خود را دارند (مانند فروش نرم افزار حسابداری) به تازگی وارد بازار شده اند و مخاطبان هنوز با آنها آشنا نیستند ، آنها می توانند با استفاده از یک بنر چسبناک مطمئن شوند که تبلیغ آنها دیده می شود. در این حالت ، آنها اطمینان خواهند داشت که در صف تبلیغات کلیک نخواهند بود ، که در زیر توضیح خواهیم داد و بنرهای تبلیغاتی آنها در موقعیت دلخواه نمایش داده می شوند.

حالت پیش فرض برای تبلیغات در واحد شما تبلیغات کلیکی است. اگر می خواهید از تبلیغات بنر استاتیک استفاده کنید ، لطفاً با شرکای Yektant ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت کمپین تبلیغاتی استاتیک خود را فعال کنید.

با خواندن توضیحات بالا ، وقت آن رسیده است که با دو نوع تبلیغ کلیک شده و تحویل داده شده کاملاً آشنا شوید.

روی تبلیغات کلیک کنید

تبلیغات کلیک یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است که امروزه در بین مشاغل مختلف بسیار محبوب است. در تبلیغات هزینه هر کلیک ، شما هزینه کاربری را که آگهی را مشاهده و کلیک کرده است پرداخت می کنید. در نتیجه ، هزینه تبلیغات شما متناسب با تعداد کلی کلیک کاربران بر روی تبلیغ است. به همین دلیل هرچه تعداد کلیک بیشتر باشد ، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

همانطور که در بالا ذکر شد ، شما هزینه تبلیغات بنر ثابت را بر اساس سایت مشاهده و مکانی که انتخاب می کنید پرداخت می کنید ، اما بر روی تبلیغات کلیک ، بر اساس قیمت کلیکی که تعیین می کنید و بودجه ای که برای تبلیغات کلیک خود تعیین می کنید ، کلیک می کنید. . و شما پرداخت می کنید.

بسته به میزان عرضه و تقاضا در سیستم ، حداقل قیمت کلیک برای برخی از سایت های مشاهده شده تعیین می شود. در نتیجه ، تعداد سایت های مشاهده شده به میزان کلیک که تعیین می کنید بستگی دارد. لطفا توجه داشته باشید که تعداد سایتهای مشاهده شده در فواصل زمانی مختلف با توجه به حداقل قیمتی که سیستم در آن زمان تعیین می کند ، متفاوت است.

نرخ کلیک موثر چیست؟

نرخ کلیک موثر (ECTR) در واقع متناسب با CTR (نرخ کلیک) است و با عددی بین صفر تا یک تعیین می شود. هرچه ECTR بالاتر باشد ، جذابیت و کاربرپسندی تبلیغ شما بیشتر خواهد بود.

چگونه یک تبلیغ هدف در سایت های نمایش داده می شود؟

ابتدا سیستم امکان پیش نمایش را به شما می دهد. اگر شرایط سایت مشاهده کننده با شرایط و ضوابط تعیین شده توسط شما مغایرت نداشته باشد ، تبلیغ در سایت های مشاهده کننده نمایش داده می شود. با این فرصت اولیه ، ECTR تبلیغ شما مشخص می شود. سپس سیستم تبلیغات شما را در صف تبلیغات قرار می دهد. هرچه ECTR و نرخ کلیک بالاتر باشد ، شانس شما برای نمایش در سایت های نمایش بیشتر است. با این وجود به خاطر داشته باشید که این دو عامل دست به دست هم می دهند. به عنوان مثال ، اگر جذابیت مقاله شما زیاد است ، می توانید قیمت هر کلیک را پایین بیاورید و همچنان از نمایش خوب لذت ببرید.

با توجه به این دو عامل ، یک الگوریتم در Yektant وجود دارد که به طور خودکار تعیین می کند کدام سایت و چند بار تبلیغ شما نمایش داده شود. در بسیاری از موارد ، اگر کاربران بر روی تبلیغات شما در یک سایت خاص مشاهده کلیک کنند ، احتمال نمایش تبلیغ شما در آن سایت افزایش می یابد زیرا سیستم معتقد است کاربران در آن سایت به مخاطبان شما نزدیکتر هستند و خوش آمدید به تجارت شما

در تبلیغات کلیک ، گزارشی برای مشاهده سایت ها نمایش داده می شود ، تعداد کلیک ، تعداد نمایش ، میزان کلیک و سایر موارد را نشان می دهد. همچنین می توانید با قرار دادن اسکریپت در وب سایت خود ، اهداف مختلفی را تعریف کنید ، مانند پر کردن سبد خرید توسط کاربر یا رسیدن به درگاه پرداخت توسط کاربر در صفحه تبلیغات کلیک. در این حالت ، خواهید فهمید که کدام سایت های نمایشی سود بیشتری برای تجارت شما دارند و مخاطبان شما بیشتر از آن سایت ها بازدید می کنند و شما را به اهداف خود نزدیک می کنند.

روش های تبلیغات کلیکی

چگونه می توان نتایج کمپین را بهینه کرد؟

پس از اجرای این کمپین ، باید نتایج و بازخورد کاربران را بررسی کنید و سایت ها را انتخاب کنید تا نشان دهد که آنها با بالاترین کیفیت و کارایی به اهداف شما می رسند. می توانید سایت های مشاهده شده انتخاب شده را در گروه لیست سفید قرار دهید. به عنوان مثال ، در مشاهده سایت ها ، فقط 10 سایت خبری را انتخاب کنید و کمپین خود را فعال کنید تا فقط در 10 سایت مشخص شده پست بگذارد.

همچنین ، اگر سایت کل هزینه کلیک کاربر بر روی تبلیغ شما را در مقایسه با بازگرداندن هدفی که تعریف کرده اید (خرید ، ثبت نام و غیره) نشان دهد ، و فقط این تعداد کلیک بدون نظر هزینه کمتری را برای شما ایجاد می کند ، می توانید تبلیغات را ارسال کنید. آن سایت را کاهش داده ، متوقف کنید یا در لیست سیاه قرار دهید.

تبلیغات کلیکی به سه نوع اصلی تقسیم شده ، همسان ، بنر و محصول تقسیم می شود و هر سه نوع این ویژگی ها از همه ویژگی های ذکر شده برخوردار است. در اینجا مروری کوتاه بر انواع تبلیغات هدف دارد.

تطبیق تبلیغات

تبلیغات بومی به دلیل ادغام و شکل ظاهری آنها با سایتهایی که آنها را نمایش می دهند ، نامگذاری شده اند. هدف از این هماهنگی با ساختار سایت جلوگیری از چشم پوشی کاربران از تبلیغات است. در بسیاری از موارد ، حتی نام تجاری در تبلیغات ذکر نشده است. به دلیل ادغام زیاد با ساختار سایت نمایش ، کاربران بیشتری به تبلیغات مشابه توجه می کنند و بر روی آنها کلیک می کنند. این در نهایت باعث افزایش اثربخشی تبلیغات می شود. تبلیغات کلیک یکسان به سه نوع تقسیم می شود: عادی ، هدف گذاری مجدد و هدفمند ، که در زیر بیشتر توضیح داده خواهد شد.

روش های تبلیغات همسان

تبلیغات منطبق عادی

بر اساس صف تبلیغاتی که در بالا ذکر شد ، در بازی عادی ، تبلیغ شما بدون هیچ محدودیتی در موقعیت های منطبق نشان داده می شود. این نوع تبلیغات برای همه مشاغل مناسب است و با جذب هزاران مخاطب جدید ، نه تنها به شما در افزایش بازدید وب سایت کمک می کند ، بلکه فروش متعددی نیز ایجاد می کند.

تبلیغات هدفمند

تبلیغات هدفمند نوع جدیدی از تبلیغات آنلاین است و Yektant برای اولین بار آن را به بازار ایران معرفی کرده است. این نوع تبلیغات به شما این امکان را می دهد که مستقیماً و کاملاً هدفمند به جامعه هدف خود برسید و با حضور پررنگ در بزرگترین وب سایت های ایران بهترین نتیجه را از تبلیغات آنلاین بگیرید. در حال حاضر ، این تبلیغات می تواند در دو نوع تبلیغات موضوعی و تبلیغات کلمات کلیدی مورد استفاده قرار گیرد و به صورت یکسان و بنر به کاربران نشان داده می شود.

تبلیغات موضوعی

تبلیغات موضوعی نوع جدیدی از تبلیغات آنلاین است که به تازگی به تبلیغات شما اضافه شده است. این نوع تبلیغات با استفاده از هوش مصنوعی و روش های کاوش متن ، محتوای مطالب موجود در صفحات وب مختلف را شناسایی کرده و تبلیغات مربوطه را در همان تبلیغات و بنرهای تبلیغاتی صفحه مورد نظر نمایش می دهد.

فرض کنید یک کاربر در اینترنت به دنبال راه حلی برای جایگزینی ماشین خود است و با مقاله ای با عنوان “دیگر شخصی شخصی” مواجه می شود و شروع به خواندن می کند. اگر سرویس تعویض اتومبیل یا کارشناس خودرو دارید ، فرصت خوبی است! می توانید تبلیغات کاربر مانند “جایگزینی خودرو در اقساط” یا “جایگزینی ماشین قدیمی با ماشین جدید” را نشان دهید. از آنجا که این تبلیغات دقیقاً راه حل مشکل کاربر هستند ، تأثیر زیادی در ذهن او دارند و احتمال ورود به سایت شما را افزایش می دهند.

تبلیغات کلمه کلیدی

تبلیغات مبتنی بر کلمات کلیدی نوعی تبلیغات دیجیتالی هدفمند است که عناصر تبلیغاتی را فقط در صفحاتی که کلمه کلیدی تبلیغ دهنده نشان داده می شود ، نمایش می دهد. در این نوع کمپین ، تبلیغات شما فقط در صفحه هایی نشان داده می شود که کلمات کلیدی مورد نظر شما در عنوان یا متا توضیحات مقاله باشد.

فرض کنید شما یک گالری طلا هستید و می خواهید با تبلیغات آنلاین مخاطبان خود را جذب کرده و مشتری شوید. برای دسترسی مستقیم به مخاطبان هدف خود در میان میلیون ها کاربر وب ، می توانید کلمات کلیدی مانند هدیه ، روز ولنتاین ، روز زن و غیره را انتخاب کنید. در این صورت ، تبلیغات شما فقط در همان موقعیت ها و در پرچم مقاله نشان داده می شود اگر از کلمات کلیدی مورد نظر شما در عنوان یا متا توضیحات مقاله استفاده شده باشد. در این مثال ، یک کاربر می خواند “بهترین هدیه تولد برای همسر چیست؟” او تبلیغ شما را می بیند و برای ورود به وب سایت شما روی آن کلیک می کند.

درباره تبلیغات کلمات کلیدی بیشتر بیاموزید.

بعداً همین تبلیغات مجدد هدف را توضیح خواهیم داد.

روی تبلیغات بنر کلیک کنید

می توانید از تبلیغات بنر به عنوان یک بنر چسبناک یا یک بنر کلیک استفاده کنید. ما تبلیغات بنر چسبنده را در ابتدای مقاله توضیح دادیم و در این بخش با تبلیغات بنر قابل کلیک آشنا می شویم.

تبلیغات بانری یک تصویر ثابت یا متحرک است که به دلیل ساختار جذاب خود کاربران بیشتری را به خود جلب می کند. برخلاف تبلیغات منطبق ، تبلیغ شما کاملاً واضح است و در موقعیت های مختلف صفحه نشان داده می شود. بهتر است اگر نام تجاری شما کاملاً در محتوای بنر تبلیغاتی قابل مشاهده باشد. بنابراین ، تبلیغات با کلیک بر روی بنر به برند سازی و دیده شدن تجارت شما کمک زیادی می کند و باعث افزایش آگاهی از برند شما می شود.

روش های تبلیغات بنری

مانند بنرهای تبلیغاتی ، از بنرهای تبلیغاتی می توان در سه دسته منظم ، هدفمند مجدد و موضوعی استفاده کرد. ویژگی های هر یک از این سه دسته مشابه تبلیغات منطبق است و تنها نحوه نمایش موارد تبلیغاتی با تبلیغات منطبق متفاوت است و به شکل یک تصویر ثابت یا متحرک است.

تبلیغات کلیک روی محصول

روش دیگر تبلیغات کلیکی ، تبلیغات کالا است. مزیت این روش نسبت به بنر و ماتریس این است که شما نیازی به تولید محتوا ندارید. محتوای کلیک محصول به طور خودکار براساس محبوبیت ، سابقه برنامه گذشته و آمار دقیق گزارش سازی تولید می شود. برای استفاده از این کمپین ، تبلیغ دهنده باید کد JavaScript را به عنوان برچسب در پانل خود قرار دهد تا با استفاده از اطلاعات محصول مانند نام ، تصویر ، قیمت و حتی تخفیف اعمال شده برای آن ، به صورت خودکار محتوا ایجاد کند. کاربران مختلف را در سایت های نمایش نشان دهید. تبلیغات کلیکی محصول در حال حاضر فقط در هدف گیری مجدد فعال است و به زودی به صورت عادی در دسترس خواهد بود.

هدف گذاری مجدد تبلیغات

هنگام ایجاد یک کمپین ، Yektant گزینه دیگری به شما پیشنهاد می کند به نام هدف گذاری مجدد به منظور اینکه می توانید عملکرد تبلیغات خود را به طور چشمگیری افزایش دهید و سریعتر به اهداف تعریف شده خود برسید. تبلیغات کلیک مجدد ، بنر ، همسان و محصول هستند. هنگام ایجاد یک کمپین می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

موارد زیادی وجود دارد که مخاطب به سایتی وارد می شود ، محصول یا محتوای آن را می بیند ، اما به هر دلیلی ، بدون استفاده از محصول یا خدمات ، سایت را ترک می کند. با استفاده از تبلیغات مجدد ، می توانید مخاطبان وب سایت خود را در وب سایت های دیگر پیدا کنید ، تبلیغات خود را به آنها نشان دهید و مشتری بالقوه را به سایت خود برگردانید.

یک نمونه واقعی از هدف گذاری مجدد تبلیغات

به عنوان مثال ، دیروز با کلیک مستقیم روی پیوند تلگرام مستقیماً به صفحه سفرهای مریخ رفتم و بدون ثبت نام از سایت خارج شدم. امروز در سایت انتخاب ، در کنار صفحه ، تبلیغ دقیقاً همان سفر به مریخ سفرستان را به من نشان می دهد و سعی می کند من یا همان کاربری را که مسیر را در نیمه راه رها کرده است ، برای ادامه مسیر دعوت کند.

روش های تبلیغات ریتارگتینگ

این باعث می شود تبلیغات شما برای کاربرانی که حداقل یک بار از وب سایت شما بازدید کرده اند به نظر برسد ، شما را به اهدافی برساند که با هدف و کیفیت بیشتری تعریف کرده اید و تلاش می کند کمپین شما را موثرتر کند.

تبلیغات کلیک را فعال کنید

برای فعال کردن تبلیغات هدایت کلیک ، تبلیغ کننده ابتدا باید اسکریپت را در داشبورد Yektant وب سایت خود قرار دهد. از طریق یک اسکریپت ، یک کوکی در مرورگر همه کاربرانی که از وب سایت شما بازدید کرده اند قرار می گیرد. با استفاده از این کوکی ها می توانید کاربران خود را شناسایی کنید. گروه های مختلف کاربر را مشخص کنید و تعیین کنید کدام گروه های کاربر می خواهید تبلیغات جدید خود را ببینید. به عنوان مثال ، فرض کنید گروه “همه بازدید کنندگان من” را برای یکی از تبلیغات خود انتخاب کرده اید. در این حالت ، تمام افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند به تبلیغ مورد نظر هدایت می شوند و این فرصت را دارند که تبلیغ خود را به آنها نشان دهند.

هدف گذاری مجدد محصول تبلیغات کلیک

اکنون که با دو نوع تبلیغات کلیک کالا و هدف گذاری مجدد کالا آشنا شدید ، وقت آن است که با روش دیگری برای تبلیغات کلیکی ، به نام هدف گذاری مجدد محصول آشنا شوید. این دسته شامل تمام ویژگی های محصول و هدف گیری مجدد است. پس از مشاهده یک محصول ، بسیاری از کاربران به دلایل مختلف قبل از خرید سایت را ترک می کنند. با هدف گذاری مجدد محصولات ، به راحتی می توانید محصولات مورد نظر خود و حتی پیشنهادهای مرتبط بهتر را در صفحات غرفه داران مختلف در مقابل مشتریان بالقوه خود قرار دهید.

همانطور که گفته شد ، مزیت این روش نسبت به بنر و هدفگذاری مجدد مشابه این است که شما نیازی به تولید محتوا ندارید و با قرار دادن اسکریپت مورد نظر در سایت خود ، الگوریتم به طور خودکار تبلیغات و محتوا را برای مشتریانی که قبلاً آن محصول یا موارد مشابه را ایجاد کرده اند ، ایجاد می کند. . این در سایت شما دیده می شود. هدف گذاری مجدد محصول می تواند در دو موقعیت بنر و ماتریس نمایش داده شود.

روش های تبلیغات ریتارگتینگ محصول

هنگام ثبت هر نوع کمپین کلیک می توانید موارد زیر را بر اساس نیاز خود پیکربندی کنید:

تاریخ و زمان انتشار
نمایش دستگاه (موبایل یا دسک تاپ)
سیستم عاملی که تبلیغ بر روی آن نمایش داده می شود.
منطقه جغرافیایی (کشور و استان)
شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی (همراه اول ، ایرانسل و غیره)
وب سایت های تبلیغاتی

داشبورد Yektant گزارش های دقیق و جامعی از رفتار کاربر و عملکرد کمپین در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید عملکرد خود و کاربران را مرور کرده و در صورت لزوم آن را بهبود ببخشید. به عنوان مثال ، می توانید در داشبورد Yektant ببینید که کدام وب سایت ها بیشترین صفحه نمایش Yektant را نشان می دهند و هدف شما را دنبال می کنند ، و سپس تبلیغات خود را به آن وب سایت ها محدود کنید.

در جدول زیر می توانید میزان کلیک را مشاهده کنید.

انواع تبلیغات را هدف قرار دهید حداقل قیمت برای هر کلیک
تبلیغات تطبیقی ​​50 تومان
تطبیق تبلیغات هدف گذاری مجدد 200 تومان
بنر تبلیغاتی 300 تومان
تبلیغات هدف گذاری مجدد بنر 300 تومان
اطلاعیه های حمل و نقل محصول 300 تومان
تبلیغات اطلاع رسانی فشار دهید

Yektant به شما امکان دیگری تحت عنوان تبلیغات هشدار از طریق فشار نیز داده است. با ارسال تبلیغات push notification ، به طور قابل توجهی توجه میلیون ها کاربر را به خود جلب کرده و پیام خود را با هدف بیشتری به آنها منتقل می کنید. مشاغل از کمپین ها برای اهداف مختلفی استفاده می کنند ، از جمله آگاهی از برند توسط کاربران ، افزایش بازدید سایت ، نصب برنامه ها ، افزایش فروش محصول و موارد دیگر. تبلیغ دهنده تعیین می کند که به چه تعداد کاربر می خواهند جلد تبلیغات را ارسال کنند. سپس ، بسته به میزان انتخابی شما برای ارسال پیام اعلان تبلیغاتی ، در صف ارسال اعلان ها قرار می گیرد. پس از ارسال جلد آگهی ، با استفاده از گزارشی که Yektant ارائه داده است ، می توانید مانند تصویر زیر اطلاعات جامعی درباره عملکرد کاربر به دست آورید و کمپین خود را بهینه کنید.

هزینه پوشش تبلیغاتی بر اساس تعداد اعلان های ارسال شده به کاربران محاسبه می شود و هر ارسال از هر 1000 اعلان ، بسته به انتخاب تبلیغ کننده ، بین 500 تا 10 هزار تومان تعیین می شود. شما می توانید بودجه مورد نظر ، تعداد کاربران ارسالی ، مدت زمان ارسال (تاریخ و زمان) و از همه مهمتر ، مکان دقیق محله و خیابان را مشخص کنید. گزینه دیگری نیز با عنوان Instant Push برای شما وجود دارد که با استفاده از آن می توانید در مدت زمان بسیار کوتاه و به صورت لحظه ای اعلان های خود را برای کاربران بیشتری ارسال کنید.

در حال حاضر ، Yektant فقط با پنل ارسال اعلان Whisper کار می کند. پنل Whisper قابلیت های مختلفی را به شما ارائه می دهد. در زیر می توانید برخی از این ویژگی ها را مشاهده کنید.

انتخاب دستگاه نمایش (موبایل – دسک تاپ)
اپراتور و ISP مورد نظر را انتخاب کنید
اعلان های فشاری را برای کاربرانی که برنامه خاصی روی تلفن همراه خود دارند ارسال کنید
با دقت موقعیت محله و خیابان را تعیین کنید.

روش های تبلیغات پوش

تمایل دارید کدام یک از روش های تبلیغات ذکرشده را اجرا کنید؟ منتظر نظرات شما هستیم. همچنین خواهشمندیم اگر علاوه بر روش های تبلیغات اشاره‌شده، روش دیگری در نظر دارید، با ما به اشتراک بگذارید. از اینکه تا انتها همراه ما بودید، از شما سپاس گزاریم.