روش های تبلیغات در Yektant ، از صفر تا صد

اگر شما هم از آن دسته کاربران هوشمند و با دانش دنیای وب هستید ، احتمالاً می دانید که تبلیغاتی که در صفحات وب سایت های مختلف مشاهده می کنید انواع مختلفی دارند و از لحاظ ساختار و عملکرد بسیار متفاوت هستند. با خواندن این مقاله ، شما به طور کامل با روشهای یک مرحله ای تبلیغات که روزانه در صفحات وب سایت ها روبرو می شوید ، از جمله کلیک ، بنرهای ثابت و … آشنا خواهید شد و تعرفه کلیک و سایر روش های تبلیغاتی در دسترس شما باشد. .

در زیر لیستی از محتوای موجود آورده شده است تا بتوانید تبلیغ خود را مستقیماً بخوانید.

برای درک و توضیح بهتر نمودار جریان فوق ، ابتدا نوع اصلی تبلیغات (تبلیغات با بنر ثابت) را در صفحات وب سایت های مختلف شرح خواهیم داد.

تبلیغات بنر ثابت

آیا هر روز بیلبوردهای مختلفی در سطح شهر می بینید؟ برخی از این بیلبوردها به یاد ماندنی می شوند و تصویری خوب و ماندگار از برند را در ذهن مخاطبان ایجاد می کنند و بسیاری از آنها پس از مدتی توسط مردم فراموش می شوند ، بدون اینکه کسب و کار بتواند دقیقاً تعداد کاربران را پس از دیدن بیلبوردهای محصولات. آنها از سایت استفاده کرده یا بازدید کرده اند.

بنرهای تبلیغاتی ثابت بسیار شبیه بیلبوردها هستند. همانطور که مکان نصب یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در قیمت بیلبوردها است ، قیمت تبلیغات بنر ثابت نیز بسته به سایت نمایشگر و فضای اختصاص یافته از آن سایت به تبلیغ دهنده متفاوت است. برخی اوقات ، مشاغل تصمیم می گیرند در یک فضای مشخص از صفحه قرار بگیرند ، مهم نیست که چند کلیک از تبلیغ خود دریافت می کنند یا تعداد زیادی از افراد بنر ثابت خود را مشاهده می کنند. در قسمت تعرفه تبلیغات بنر ، می توانید سایت هایی را مشاهده کنید که تبلیغات بنر ثابت را به طور کامل نشان می دهند و از تعرفه های سایت های مختلف در وب سایت های مختلف مطلع می شوید.

تعرفه های تبلیغاتی بنر ثابت توسط سایت نمایشگاهی ، مکانی که در سایت انتخاب می کنید و مدت زمانی که شما برای انتشار آگهی خود تعیین می کنید (معمولاً یک ماه) تعیین می شود. کارشناسان ما در Yektant بسته های بنر ساکن را برای مشاغل و مخاطبان شما به شما ارائه می دهند تا بتوانید کمپین بنر استاتیک خود را به طور موثر و مقرون به صرفه ای اجرا کنید.

چرا برخی از مشاغل از یک بنر استاتیک استفاده می کنند؟

هدف بسیاری از مشاغل ایجاد یک آگهی سازگار ، آگاهی و دید تجاری است. با استفاده از یک بنر ثابت ، می توانید اعتماد و توجه کاربران سایت نمایشگر را به نام تجاری خود جلب کنید. بدون رقابت با تبلیغ کنندگان دیگر ، برای مدت زمان مشخصی در موقعیت دلخواه باقی بمانید و برند خود را به مخاطبان زیادی معرفی کنید. هرچه تبلیغ شما در سایت های معتبر بیشتر نمایش داده شود ، اعتماد کاربران بیشتر و از آن استفاده خواهد کرد. همچنین می توانید با قرار دادن یک پیوند utm از طریق Google Analytics خود ، ترافیک ورودی را ردیابی کرده و به درستی کمپین را آنالیز کنید.

برخی از مشاغل که مشتریان خاص خود را دارند (مانند فروش نرم افزار حسابداری) به تازگی وارد بازار شده اند و مخاطب هنوز با آنها آشنا نیست ، ممکن است از یک بنر ثابت برای اطمینان از دیده شدن تبلیغ شما استفاده کند. در این حالت ، آنها اطمینان حاصل خواهند کرد که در صف تبلیغات کلیک برای کلیک قرار نمی گیرند ، همانطور که در زیر توضیح خواهیم داد و بنرهای تبلیغاتی آنها در موقعیت دلخواه ظاهر می شوند.

حالت پیش فرض برای تبلیغات در بلوک تبلیغاتی شما ، تبلیغات کلیکی است. اگر می خواهید از تبلیغات بنر ساکن استفاده کنید ، لطفاً با شرکای ما در Yektant تماس بگیرید تا در اسرع وقت کمپین تبلیغاتی استاتیک خود را فعال کنید.

بعد از خواندن توضیحات بالا ، وقت آن رسیده که دو نوع تبلیغ را که کلیک و ارسال می شوند ، کاملاً به شما معرفی کنیم.

روی “تبلیغ” کلیک کنید

تبلیغات کلیک یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی است که امروزه در بین مشاغل مختلف بسیار محبوب است. در تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک ، شما هزینه کاربری را که آگهی را مشاهده و کلیک کرده است پرداخت می کنید. در نتیجه ، هزینه تبلیغات شما متناسب با تعداد کل کلیک های کاربران بر روی تبلیغات شما است. به همین دلیل هرچه تعداد کلیک بیشتر باشد ، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

همانطور که گفته شد ، شما هزینه تبلیغات بنر ثابت را بر اساس سایتی که نمایش می دهید و محلی را که انتخاب می کنید پرداخت می کنید ، اما در تبلیغات قابل کلیک ، براساس CPC تعیین شده و بودجه ای که برای تبلیغات کلیکی خود تعیین کرده اید ، کلیک می کنید. و شما پرداخت می کنید.

بسته به میزان عرضه و تقاضا در سیستم ، حداقل قیمت انتقال برای برخی از سایت های رسانه ای تعیین شده است. در نتیجه ، تعداد سایت های نمایش داده شده به CTR شما مشخص کرده اید بستگی دارد. به خاطر داشته باشید که تعداد سایتهای نمایش داده شده در فواصل زمانی مختلف به حداقل قیمتی که سیستم در آن زمان تعیین می کند بستگی دارد.

نرخ کلیک موثر چیست؟

نرخ کلیک موثر (ECTR) در واقع متناسب با CTR است (نرخ کلیک از طریق) و با یک عدد از صفر تا یک تعیین می شود. هرچه ECTR بالاتر باشد ، جذابیت و کاربرپسندی تبلیغ شما نیز بیشتر است.

چگونه تبلیغات کلیکی در سایت های نمایش داده می شود؟

ابتدا سیستم پیش نمایش می دهد. اگر شرایط سایت نمایش داده شده با شرایط تعیین شده شما مغایرت نداشته باشد ، تبلیغات در سایت های نمایش داده شده نمایش داده می شود. این شانس اولیه ECTR تبلیغ شما را تعیین می کند. سپس سیستم تبلیغات شما را در صف تبلیغات قرار می دهد. هرچه ECTR و CTR بالاتر باشد ، شانس بیشتری برای دستیابی به آن در سایت های نمایشگر دارید. البته توجه داشته باشید که این دو عامل دست به دست هم می دهند. به عنوان مثال ، اگر جذابیت محصول شما زیاد است ، می توانید CPC خود را پایین بیاورید و همچنان از نمایشگر خوبی برخوردار باشید.

در تبلیغات کلیکی ، گزارشی برای سایت های نمایش داده می شود که تعداد کلیک ، تعداد نمایش ، میزان کلیک و غیره را نشان می دهد. همچنین می توانید با قرار دادن اسکریپت در وب سایت خود ، اهداف مختلفی را تعریف کنید ، از جمله پر کردن سبد خرید توسط کاربر یا رسیدن به درگاه پرداخت توسط کاربر در صفحه تبلیغات کلیک. در این حالت ، خواهید فهمید که کدام سایت های نمایشی سود بیشتری برای تجارت شما دارند و مخاطبان شما بیشتر از آن سایت ها بازدید می کنند و شما را به اهداف خود نزدیک می کنند.

چگونه می توان نتایج کمپین را بهینه کرد؟

پس از اجرای این کمپین ، باید نتایج و بازخورد کاربر را مرور کرده و سایت هایی را برای نمایش انتخاب کنید که با کیفیت و کارایی بیشتری به اهداف شما برسند. می توانید سایت های نمایشی انتخاب شده خود را در گروه لیست سفید قرار دهید. به عنوان مثال ، از بین سایت های نمایش ، فقط 10 سایت خبری را انتخاب کنید و کمپین خود را فعال کنید تا فقط در 10 سایت مشخص شده منتشر شود.

همچنین ، اگر سایت کل هزینه کلیک کاربر بر روی آگهی شما را در مقایسه با بازدهی از هدفی که تعریف کرده اید (خرید ، ثبت نام و غیره) نمایش دهد ، و فقط این تعداد کلیک بدون بازخورد هزینه کم هزینه ای را برای شما می توانید تبلیغات سایت را کاهش داده ، متوقف کنید یا در لیست سیاه قرار دهید.

تبلیغات کلیکی به سه نوع اصلی تقسیم شده ، همسان ، بنر و محصول تقسیم می شود و هر سه نوع دارای تمام ویژگی های ذکر شده هستند. در ادامه توضیح مختصری درباره انواع تبلیغات کلیکی خواهید گرفت.

تبلیغات منطبق

تبلیغات بومی به دلیل ادغام و شکل ظاهری آنها با سایتهایی که آنها را نمایش می دهند ، نامگذاری شده اند. هدف از این هماهنگی با ساختار سایت جلوگیری از نادیده گرفته شدن تبلیغات توسط کاربران است. در بسیاری از موارد ، حتی نام تجاری نیز در تبلیغ ذکر نشده است. به دلیل ادغام زیاد با ساختار سایت نمایش ، کاربران بیشتری به همان تبلیغات توجه می کنند و روی آنها کلیک می کنند. این در نهایت باعث افزایش اثربخشی تبلیغات می شود. تبلیغات کلیک یکسان به سه نوع تقسیم می شود: عادی ، هدف گیری مجدد و هدفمند ، که در زیر بیشتر توضیح داده خواهد شد.

تبلیغات منطبق عادی

در بازی عادی ، بسته به صف تبلیغاتی که قبلاً ذکر شد ، تبلیغ شما در موقعیت های منطبق و بدون محدودیت نمایش داده می شود. این نوع تبلیغات برای همه مشاغل مناسب است و با جذب هزاران مخاطب جدید ، نه تنها به شما در افزایش بازدید وب سایت کمک می کند بلکه منجر به فروش های متعدد می شود.

تبلیغات هدفمند

تبلیغات هدفمند نوع جدیدی از تبلیغات آنلاین است و برای اولین بار توسط شرکت یکتانت به بازار ایران معرفی شده است. این نوع تبلیغات به شما این امکان را می دهد تا با حضور پررنگ در بزرگترین وب سایتهای ایران ، به طور مستقیم و کاملاً هدفمند به جامعه هدف خود رسیده و بهترین نتیجه را از تبلیغات آنلاین بگیرید. در حال حاضر ، این تبلیغات می تواند در دو نوع تبلیغات موضوعی و تبلیغات کلمات کلیدی مورد استفاده قرار گیرد و به دو شکل یکسان و بنر برای کاربران نمایش داده می شود.

تبلیغات موضوعی

تبلیغات موضوعی نوع جدیدی از تبلیغات آنلاین است که به تازگی به تبلیغات شما اضافه شده است. این نوع تبلیغات ، با استفاده از هوش مصنوعی و روش های استخراج متن ، محتوای محتوا را در صفحات وب مختلف تشخیص داده و تبلیغات مربوطه را در همان تبلیغات و بنرهای تبلیغاتی صفحه مورد نظر نمایش می دهد.

فرض کنید یک کاربر در اینترنت به دنبال راه حلی برای جایگزینی ماشین خود است و با مقاله ای با عنوان “دیگر هیچ ماشین شخصی” روبرو نشده و شروع به خواندن می کند. اگر یک متخصص تعویض اتومبیل یا سرویس خدمات اتومبیل دارید ، این فرصت خوبی است! می توانید تبلیغات کاربر مانند “جایگزینی خودرو در اقساط” یا “جایگزینی ماشین فرسوده با ماشین جدید” را نشان دهید. از آنجا که این تبلیغات دقیقاً راه حل مشکل کاربر است ، تأثیر زیادی در ذهن وی دارد و احتمال ورود به سایت شما را افزایش می دهد.

تبلیغات کلمه کلیدی

تبلیغات مبتنی بر کلمات کلیدی نوعی تبلیغات دیجیتالی هدفمند است که موارد تبلیغاتی را فقط در صفحاتی که کلمه کلیدی تبلیغ دهنده نشان داده می شود ، نمایش می دهد. در این نوع کمپین ، تبلیغات شما فقط در صفحه هایی نمایش داده می شود که کلمات کلیدی مورد نظر آنها در عنوان یا متا توضیحات مقاله باشد.

فرض کنید شما یک گالری طلا هستید و می خواهید با انجام تبلیغات آنلاین مخاطبان خود را جذب کرده و مشتری شوید. برای دسترسی مستقیم به مخاطبان هدف خود در میان میلیون ها کاربر وب ، می توانید کلمات کلیدی مانند هدیه ، ولنتاین ، روز زن و غیره را انتخاب کنید. در این صورت ، تبلیغات شما فقط در همان موقعیت و بنر مقالات نمایش داده می شوند در صورتی که از کلمات کلیدی مورد نظر شما در عنوان یا متا توضیحات مقاله استفاده شده باشد. در این مثال ، یک کاربر می خواند “بهترین هدیه تولد برای همسر چیست؟” تبلیغ شما را مشاهده می کند و برای ورود به وب سایت شما روی آن کلیک می کند.

درباره تبلیغات کلمات کلیدی بیشتر بیاموزید.

بعداً همین تبلیغات مجدد هدف را توضیح خواهیم داد.

روی تبلیغات بنر کلیک کنید

می توانید از تبلیغات بنر به عنوان یک بنر ثابت یا یک بنر کلیک استفاده کنید. ما در ابتدای مقاله تبلیغات بنر ثابت را توضیح دادیم و در این بخش با تبلیغات بنر کلیک آشنا خواهیم شد.

تبلیغات بانری یک تصویر ثابت یا متحرک است که به دلیل ساختار جذابش ، کاربران بیشتری را به خود جلب می کند. برخلاف تبلیغات همسان ، تبلیغات آن کاملاً واضح است و در موقعیت های مختلف صفحه نمایش داده می شود. بهتر است برند شما کاملاً در محتوای تبلیغات بنر دیده شود. بنابراین ، تبلیغات با کلیک بر روی بنر به برند سازی و دیده شدن تجارت شما کمک زیادی می کند و باعث افزایش آگاهی از برند شما می شود.

مانند بنرهای تبلیغاتی ، از بنرهای تبلیغاتی می توان در سه دسته منظم ، هدفمند مجدد و موضوعی استفاده کرد. ویژگی های هر یک از این سه دسته مشابه تبلیغات همسان است و فقط نحوه نمایش موارد تبلیغاتی با تبلیغات همسان متفاوت است و به شکل یک تصویر ثابت یا متحرک است.

تبلیغات کلیک روی محصول

روش دیگر تبلیغات کلیکی ، تبلیغات کالا است. مزیت این روش نسبت به بنر و ماتریس این است که نیازی به تولید محتوا ندارد. محتوای کلیکی محصول براساس محبوبیت ، سابقه نمایش قبلی و آمار دقیق گزارش به طور خودکار تولید می شود. برای استفاده از این کمپین ، تبلیغ دهنده باید کد JavaScript را به عنوان برچسب در پانل خود قرار دهد تا با استفاده از اطلاعات محصول مانند نام ، تصویر ، قیمت و حتی تخفیف اعمال شده برای آن ، به صورت خودکار محتوا ایجاد کند. کاربران مختلف را در سایت های نمایش نشان دهید. تبلیغات کلیکی محصول در حال حاضر فقط در هدف گیری مجدد فعال است و به زودی به صورت معمول در دسترس خواهد بود.

هدف گذاری مجدد تبلیغات

هنگام ایجاد یک کمپین ، Yektant گزینه دیگری به شما می دهد به نام retargeting تا بتوانید عملکرد تبلیغات خود را به طور چشمگیری افزایش دهید و سریعتر به اهداف تعریف شده خود برسید. تبلیغات کلیک مجدد ، بنر ، منطبق و محصول هستند. هنگام ایجاد یک کمپین می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

بارها پیش می آید که مخاطب به سایتی وارد می شود ، محصول یا محتوای آن را می بیند ، اما به هر دلیلی ، بدون استفاده از محصول یا خدمات ، سایت را ترک می کند. با استفاده از تبلیغات مجدد ، می توانید مخاطبان وب سایت خود را در وب سایت های دیگر پیدا کنید ، تبلیغات خود را برای آنها نمایش دهید و مشتری بالقوه را به سایت خود برگردانید.

یک نمونه واقعی از هدف گذاری مجدد تبلیغات

به عنوان مثال ، دیروز من با کلیک بر روی لینک تلگرام مستقیماً به صفحه سفرهای مریخ رفتم و بدون ثبت نام از سایت خارج شدم. امروز در سایت انتخاب ، کنار صفحه ، تبلیغ دقیقاً همان سفر به مریخ سفرستان را نشان می دهد و سعی می کند از من ، یا در واقع همان کاربری که مسیر را به نیمه راه رها کرده است ، برای ادامه مسیر دعوت کند.

این باعث می شود تبلیغات شما در نظر کاربرانی باشد که حداقل یک بار از وب سایت شما بازدید کرده اند ، شما را به اهدافی که با هدف و کیفیت بیشتری تعریف کرده اید هدایت می کند و تلاش می کند کمپین شما را موثرتر کند.

تبلیغات کلیکی را فعال کنید

برای فعال کردن کلیک مجدد تبلیغات ، تبلیغ کننده ابتدا باید اسکریپت را در صفحه Yektant در وب سایت خود قرار دهد. با استفاده از یک اسکریپت منحصر به فرد ، یک کوکی در مرورگر همه کاربرانی که از وب سایت شما بازدید کرده اند قرار می گیرد. با استفاده از این کوکی ها می توانید کاربران خود را شناسایی کنید. گروه های مختلف کاربر را مشخص کنید و تعیین کنید کدام گروه های کاربر می خواهید تبلیغات جدید خود را ببینید. به عنوان مثال ، فرض کنید گروه “همه بازدید کنندگان من” را برای یکی از تبلیغات خود انتخاب کرده اید. در این حالت ، تمام افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند برای تبلیغ مورد نظر دوباره هدف گیری می شوند و فرصتی برای نمایش تبلیغ شما برای آنها خواهند داشت.

هدف گذاری مجدد محصول روی تبلیغات کلیک کنید

اکنون که با دو نوع تبلیغات کلیک کالا و هدف گذاری مجدد کالا آشنا شدید ، وقت آن رسیده است که با روش دیگری برای تبلیغات کلیک ، به نام هدف گذاری مجدد محصول آشنا شوید. این دسته شامل تمام ویژگی های محصول و هدف گیری مجدد است. بسیاری از کاربران پس از مشاهده یک محصول ، به دلایل مختلف قبل از خرید سایت را ترک می کنند. با هدفگذاری مجدد محصول ، می توانید محصولات مورد نظر خود و حتی پیشنهادهای مرتبط بهتر را در صفحات غرفه داران مختلف در مقابل مشتریان بالقوه خود قرار دهید.

همانطور که گفته شد ، مزیت این روش نسبت به بنر و هدف گذاری مجدد مشابه این است که نیازی به تولید محتوا نیست و با قرار دادن اسکریپت مورد نظر در سایت شما ، الگوریتم به طور خودکار محتوای تبلیغاتی و برای مشتریانی که قبلاً آن محصول یا موارد مشابه را ایجاد کرده اند ایجاد می کند. . نمایش در سایت شما. هدف گذاری مجدد محصول می تواند در دو موقعیت بنر و ماتریس نمایش داده شود.

در هنگام ثبت هر نوع کمپین کلیک ، می توانید موارد زیر را بسته به نیاز خود تنظیم کنید:

زمان و تاریخ انتشار
نمایش دستگاه (موبایل یا دسک تاپ)
سیستم عاملی که تبلیغ در آن نمایش داده می شود
منطقه جغرافیایی (کشور و استان)
شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی (همراه اول ، ایرانسل و …)
وب سایت های تبلیغاتی

پنل Yektant گزارش های دقیق و کاملی از رفتار کاربران و عملکرد کمپین شما ارائه می دهد تا بتوانید عملکرد خود و کاربران را مرور کرده و در صورت لزوم آن را بهبود ببخشید. به عنوان مثال ، می توانید در پانل Yektant ببینید کدام یک از وب سایت هایی که بیشترین نمایش Yektant را نشان می دهند و هدف شما را دنبال می کنند ، و سپس تبلیغات خود را محدود به نمایش در آن وب سایت ها کنید.

در جدول زیر می توانید نرخ کلیک را مشاهده کنید.

انواع تبلیغات کلیکی حداقل قیمت کلیک
تبلیغات منطبق 50 تومان
تبلیغات هدف گذاری مجدد 200 تومان
تبلیغات بنری 300 تومان
تبلیغات هدف گذاری مجدد بنر 300 تومان
تبلیغات هدف گذاری مجدد محصول 300 تومان
تبلیغات اطلاع رسانی فشار دهید

Yektant همچنین امکان دیگری به نام تبلیغات هشدار دهنده فشار را در اختیار شما قرار داده است. با ارسال تبلیغات push notification ، به طور قابل توجهی توجه میلیون ها کاربر را به خود جلب کرده و پیام خود را با هدف بیشتری به آنها منتقل می کنید. مشاغل از کمپین ها برای اهداف مختلفی استفاده می کنند ، از جمله آگاهی کاربر از نام تجاری ، افزایش بازدید سایت ، نصب برنامه ها ، افزایش فروش محصول و موارد دیگر. تبلیغ دهنده مشخص می کند که می خواهد جلد تبلیغات را برای چند کاربر ارسال کند. سپس ، با توجه به تعرفه ای که وی برای ارسال فشار اعلان تبلیغات انتخاب کرده است ، در صف ارسال اعلان قرار می گیرد. پس از ارسال جلد آگهی ، با استفاده از گزارشی که Yektant ارائه داده است ، می توانید مانند تصویر زیر اطلاعات کاملی درباره عملکرد کاربران به دست آورید و کمپین خود را بهینه کنید.

هزینه پوشش تبلیغاتی با توجه به تعداد اعلان های ارسال شده به کاربران محاسبه می شود و برای ارسال هر 1000 اعلان ، بسته به انتخاب تبلیغ بین 500 تا 10000 تومان تعیین می شود. شما می توانید بودجه مورد نظر ، تعداد کاربران ارسالی ، مدت زمان ارسال (تاریخ و زمان) و از همه مهمتر مکان دقیق محله و خیابان را مشخص کنید. همچنین گزینه دیگری تحت عنوان فشار فوری برای شما وجود دارد که با استفاده از آن می توانید در مدت زمان بسیار کوتاه و در یک لحظه اعلان های خود را برای کاربران بیشتری ارسال کنید.

در حال حاضر ، Yektant فقط با پنل ارسال فشار اعلان Whisper کار می کند. پنل Whisper قابلیت های مختلفی به شما می دهد. در زیر می توانید برخی از این ویژگی ها را مشاهده کنید.

دستگاه نمایش (موبایل – دسک تاپ) را انتخاب کنید
اپراتور و ISP مورد نظر را انتخاب کنید
ارسال هشدار اعلان به کاربرانی که برنامه خاصی روی تلفن همراه خود دارند
موقعیت محله و خیابان را با دقت مشخص کنید

دوست دارید از کدام یک از روش های تبلیغاتی زیر استفاده کنید؟ ما منتظر نظرات شما هستیم. همچنین ، لطفا علاوه بر روش های ذکر شده تبلیغات ، روش دیگری نیز با ما در میان بگذارید. ممنون که تا آخر با ما بودید

دیدگاهتان را بنویسید