بسیاری از افراد فقط تغییراتی را در هنر مانند مونتاژ ، خرید ، توزیع مجدد و تبلیغ محصول در نظر می گیرند. و در این میان ، درک رابطه بین مارک های موجود در سبد محصولات مهم است.

اما شناسایی و مدیریت زیربنای ساختمان بعد از دوره گذار نیز مهم است. این می تواند اعتماد برند را برای مدت طولانی حفظ کند ، مردم را دور هم جمع کند و به شما کمک کند از راه های زیر سبد محصولات خود را رشد دهید

نحوه افزودن موثر محصولات و خدمات را تعیین کنید
وضعیت کسب و کار ، پیام و فرصت های صوتی موجود را شناسایی کنید
پیاده سازی یا اختلاط مارک ها به اندازه سایر قسمتهای محصول مهم نیست.
وفاداری مشتری را افزایش دهید
پوشش هدف جدیدی است

در مورد نام خانه خود چطور؟

کل نوع راهنما به یکی از سه روش مهم زیر تقسیم می شود: خانه ای با مارک یک ، خانه ای پر از انواع مختلف یا خانه ای که گونه ها را با هم ترکیب می کند.

در راهنمای استفاده از انواع مختلف (خانه های تجاری) ، نام شرکت اصلی به هیچ وجه فاش نمی شود. در عوض ، آنها نام محصولات را تبلیغ می کنند. برچسب برند از طریق یک نام تجاری منحصر به فرد باعث تبلیغ کلیه محصولات می شود. اما اکثر شرکت ها از ترکیب این دو روش استفاده می کنند یا یکی از آنها را با روش خاص خود جایگزین می کنند که به آن روش ساخت ترکیبی گفته می شود.

آیا طرح شما متناسب با طرح تجاری شما است؟

ساختار برند ساختاری است که نقش ها و روابط بین نام های تجاری را مشخص می کند. اما بسیاری از افراد نحوه درهم آمیختن رابطه بین معمار و تجارت جاده را نادیده می گیرند.

به عنوان مثال ، اگر استراتژی اصلی رشد شما افزایش سهم بازار است ، توصیه می شود از روش دیگری استفاده کنید. زیرا به شما این امکان را می دهد تا از فرصت مناسب برای دسترسی به مخاطبان مختلف استفاده کنید. روش استفاده از مارک تجاری برای موقعیتی که در آن قرار دارید در بازار بالغ است و هدف شما آماده شدن برای افزایش تلاش های تجاری با انواع مشابه است. اگرچه اجرای یک رویکرد موثر ممکن است کمی دشوار باشد ، اما در حالی که می خواهید اعتماد خود را به نام برند خود جلب کنید در حالی که می خواهید بازار سهام خود را رشد دهید ، به شما کمک می کند.

از هنر خانه خود استفاده کنید

تلفیق برنامه کسب و کار شما با کتابخانه های نام تجاری مناسب برای موفقیت سازمان شما ضروری است. به خاطر داشته باشید که طراحی معماری نه تنها در زمان تغییر ظاهر می شود. ابزاری است که باید در انواع تجارت و تصمیم گیری تجاری مورد استفاده و مدنظر قرار گیرد.