شکی نیست که همه کسانی که در فضای آنلاین فعالیت می کنند ، می خواهند بدانند کدام عوامل و عوامل SEO ارتباط مستقیمی با قرار دادن وب سایت در وهله اول گوگل دارند؟ خوشبختانه وب سایت acklink به دست ما رسیده است و برای یافتن پاسخ س questionsالاتی که در این زمینه وجود دارد ، اخیراً یک میلیون نتیجه جستجوی گوگل را بررسی و تحلیل کرده است. خبر خوب این است که تحقیقات آنها محدود به بررسی نتایج گوگل نبود و بخشی از آن مربوط به محتوا ، بک لینک و سرعت وب سایت ها بود. به این ترتیب آنها توانستند تأثیر عوامل بسیار متنوعی را در سئو سایت اندازه گیری کرده و نتایج چشمگیری را در این زمینه بدست آورند. نتایج واقعاً برای ما جالب بود و حتی مطمئن بودیم که از خواندن آنها لذت خواهید برد. بنابراین تصمیم گرفتیم آنها را در وبلاگ جدید منتشر کنیم.

در زیر خلاصه ای از نتایج این تحقیق در مورد عوامل SEO و عوامل موثر در رتبه بندی Google است:

بک لینک هنوز هم یکی از تأثیرگذارترین عوامل در رتبه بندی سئو و گوگل است. می توان گفت که تعداد دامنه های مرتبط با یک صفحه ، بیش از هر عامل دیگری ، در رتبه بندی یک وب سایت تأثیر می گذارد.
داده ها نشان می دهد که قابلیت اطمینان و ارزش پیوندهای وب سایت با رتبه بندی بالاتر در موتور جستجوی گوگل مرتبط است.
عملکرد عنوان و متن مربوط به متن بهتر از محتوای غیر عنوان و متن است. در نتیجه ، ایجاد محتوای هدفمند که فقط به موضوع مرتبط باشد ، باعث افزایش رتبه وب سایت می شود.
طبق تحقیقات ، محتوای طولانی و مفصل عملکرد بهتری نسبت به محتوای کوتاه دارد. اولین پیوند در نتایج جستجوی Google به طور متوسط ​​شامل 1890 کلمه است.
دسترسی به صفحه اصلی Google نسبت به سایر وب سایت ها با استفاده از پروتکل HTTPS آسان تر است. البته این خیلی ما را غافلگیر نکرد ، زیرا گوگل قبلاً ارزش پروتکل های گوگل را برای رتبه بندی وب سایت ها تأیید کرده است.
با وجود تمام طرحواره های پیرامون Schema ، داده های این مطالعه نشان می دهد که نشانه گذاری Schema بر رتبه بندی یک وب سایت تأثیر نمی گذارد. (بعداً درباره طرحواره و معنای آن بیشتر صحبت خواهیم کرد)
محتوای دارای حداقل یک تصویر در متن عملکرد بهتری نسبت به محتوای منتشر شده بدون تصویر دارد. البته هیچ مدرک قطعی مبنی بر تأثیر یک عکس بر رتبه بندی گوگل وجود ندارد.
باید توجه داشته باشید که بین استفاده از کلمات کلیدی در عنوان متا تگ و تبلیغ وب سایت رابطه بسیار ضعیفی وجود دارد. این ارتباط بسیار کمتر از انتظار ما بود. این احتمالاً به این دلیل است که گوگل به جستجوی معنایی روی آورده است.
سرعت بارگذاری وب سایت عامل بسیار مهمی است. با توجه به اطلاعات و اطلاعات الکسا ، سایتهایی که سریعتر بارگیری می شوند نسبت به سایتهای دیگر رتبه بالاتری دارند.
با وجود به روزرسانی های متعدد گوگل (جدیدترین نسخه بروزرسانی پنگوئن) ، لینک دقیق یا به روز یا لنگر متن هنوز تأثیر مستقیمی بر رتبه بندی سایت دارد.
اطلاعات و داده ها نشان می دهد که نرخ پرش پایین با رتبه بندی بالای Google مرتبط است.

در مرحله بعدی ، ما جزئیات بیشتری از هر یک از این موارد را بررسی خواهیم کرد و داده های مربوط به آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

آیا به دنبال خدمات جستجوگرها هستید؟

ما دانش بهبود اعتبار و رتبه بندی شما در Google را داریم. بنابراین بهتر است با ما تماس بگیرید.
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تعداد و تنوع بک لینک تأثیر زیادی در رتبه بندی گوگل دارد.

احتمالاً شنیده اید که گرفتن بک لینک از همان دامنه می تواند بر رتبه سایت شما تأثیر منفی بگذارد. به عبارت دیگر ، بهتر است از 10 دامنه مختلف 10 بک لینک دریافت کنید تا 10 لینک موجود در یک دامنه.

طبق تجزیه و تحلیل ، این کاملا درست است. این تحقیقات نشان داده است که دامنه های مختلف تأثیر غیرقابل انکاری در موقعیت وب سایت دارند و یکی از مهمترین عوامل سئو هستند.

اقتدار و ارزش دامنه مستقیماً بر رتبه بندی Google در نتایج جستجو تأثیر می گذارد.

پس از بررسی داده های لینک دهی ، متوجه شدیم که میزان اعتماد و پیوند کلی (همانطور که با رتبه دامنه Ahrefs اندازه گیری می شود) کاملاً بر رتبه بندی Google تأثیر می گذارد: در واقع ، می توان گفت که اقتدار و ارزش کلی دامنه ای که سایت شما در آن واقع شده است مهمتر از محتوای خود سایت است.

Takeaway: افزایش تعداد بک لینک به وب سایت شما همچنین می تواند رتبه بندی سایر صفحات شما را بهبود بخشد و فاکتور SEO خوبی است.

ارسال محتوای دقیق ، قابل درک و مرتبط می تواند رتبه بندی Google شما را افزایش دهد

در روزهای اولیه بهینه سازی موتور جستجو ، Google موضوع مقاله یا محتوای مبتنی بر کلمات کلیدی در صفحات وب را تشخیص داد. اگر یک کلمه کلیدی در صفحه X بار ظاهر شود ، Google تشخیص می دهد که صفحه به آن کلمه کلیدی تعلق دارد.

امروز ، به لطف الگوریتم بسیار قدرتمند Hammingbird ، گوگل می تواند موضوع هر صفحه از یک وب سایت را بدون تکرار کلمات کلیدی تعیین کند.

برای درک بهتر قابلیت های گوگل در این زمینه ، کافی است عبارت “آب و هوا در تهران” را جستجو کنید …

Google صفحات با برچسب “آب و هوای تهران” را جستجو نمی کند. در عوض ، موتور گوگل به طور کامل آنچه شما به دنبال آن هستید را می فهمد و به دنبال صفحاتی می رود که پاسخ این س forال را برای کاربران خود ارائه دهند. در این حالت ، نتیجه نشان می دهد آب و هوای تهران در وب سایت انگلیسی (www.weather.com) وجود دارد. البته گوگل هنوز صحت س quالات جستجو به زبان فارسی مانند انگلیسی را بهبود نداده است ، اما می توانید نشانه هایی از درک عمیق گوگل از موضوع و محتوای فارسی را در نتایج جستجو مشاهده کنید.

برای درک کامل قابلیت کشف گوگل ، پیشنهاد می کنم چند سوال از این موتور جستجوگر انگلیسی بپرسید. به عنوان مثال ، چه کسی کارگردان فیلم “باز به آینده” بود:

این می تواند تأثیر زیادی در بهینه سازی محتوای SEO شما داشته باشد. آنچه ما می دانیم این است که Google ترجیح می دهد محتوایی را نشان دهد که کل یک موضوع را پوشش دهد. اما س isال این است که آیا داده ها با ادعای گوگل مطابقت دارد؟

برای یافتن پاسخ این س ،ال ، وب سایت BackLinko با استفاده از ابزار MarketMuse 10،000 URL را تجزیه و تحلیل کرد و دریافت که عملکرد محتوای عمیق و قابل درک بسیار بهتر از محتوای کم عمق است.

اکنون می توانید بگویید که صحبت در مورد آن آسان است. اما چگونه محتوایی ایجاد کنیم که گوگل آن را مهم و ارزشمند بداند؟ بیایید نگاهی به مثال Clash of Clans بیندازیم تا بهتر کار Google را درک کنیم. (بله ، این بازی هنوز ما و شما را ترک نکرده است.)

Appgate سایتی برای برنامه ها و بازی ها برای تلفن ها است که راهنمای کامل Clash of Clans را منتشر می کند:

ما این سایت را برای بهینه سازی داخلی آنالیز کردیم و نتیجه تقریبی 60 (از 100) را بدست آوردیم. این بدان معناست که این سایت بسیاری از مسائل داخلی SEO را مشاهده نکرده و فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد. با این حال ، در بیشتر جستجوهای مربوط به آموزش بازی Clash of Clans ، محتوای این سایت در میان سه نتیجه برتر است.

آیا می خواهید ضریب فروش خود را افزایش دهید؟

ما به شما کمک می کنیم با Google Ads و کمترین هزینه به بالای رتبه بندی Google صعود کنید.
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

Takeaway: نوشتن کپی و محتوای غنی ، قابل درک و مرتبط می تواند به بهبود رتبه سایت شما کمک کند و فاکتور SEO خوبی است.

محتوای طولانی تر تأثیر بیشتری در سئو و رتبه بندی گوگل شما دارد

آیا محتوای کامل و طولانی می تواند عملکرد بهتری نسبت به محتوای کوتاه 200 کلمه ای داشته باشد؟ برای یافتن پاسخ این سوال ، باید به اطلاعات آماری و داده ها برگردیم. پس از حذف صفحات با کمتر از 51 کلمه و بیش از 9999 کلمه از آمار ، متوجه شدیم که صفحات با کلمات بیشتر با توجه به رتبه بندی گوگل نتایج بهتری دارند.

در واقع ، صفحات صفحه اول نتایج جستجوی گوگل به طور متوسط ​​1890 کلمه است. لطفاً توجه داشته باشید که این آمار لزوماً منعکس کننده رتبه بندی Google برای مقالات طولانی نیست. در عوض ، این می تواند به این دلیل باشد که محتوای طولانی تر (در سطح جهانی) گسترش می یابد یا مقالات طولانی تر به سایت شما مرتبط می شوند و به Google درک بهتری از محتوای شما می دهند.

البته حجم محتوای یک وب سایت باید نه تنها از نظر جستجو ، بلکه کاربران آن نیز اندازه گیری شود. ایجاد محتوای طولانی باعث می شود مخاطبان شما بدانند که دارندگان این وب سایت به کیفیت بالا و یکپارچگی محتوای خود اهمیت می دهند. از طرف دیگر ، نکته این است که مطالعه سالانه سرانه ایرانی ها زیاد نیست. با این حساب بهتر است سعی کنید از نظر تعداد کلمات در محتوای سایت خود تنوع خوبی داشته باشید. این به معنای ایجاد محتوای طولانی ، جامع و مختصر و مفید است. (این همان کاری است که ما در وبلاگ جدید انجام می دهیم.)

سرانجام ، ما باید دوباره به شما بگوییم که در حالی که آمار بک لینک به ما نشان می دهد که تعداد کلمات زیادی می تواند تأثیر زیادی در رتبه بندی شما در Google داشته باشد ، هیچ دلیل قطعی در این مورد یافت نمی شود.

غذای آماده: محتوای طولانی در موتورهای جستجو بیشتر از محتوای کوتاه است و تعداد کلمات یکی از عوامل موثر در جستجوگرها است. میانگین تعداد کلمات معنی دار در سایت های صفحه اول نتایج جستجوی Google 1890 کلمه است.

وب سایت هایی که از HTTPS استفاده می کنند در Google رتبه بندی بالاتری دارند

سال گذشته ، گوگل از مدیران وب خواست تا پروتکل وب سایت خود را از HTTP به HTTPS منتقل کنند. آنها حتی از HTTPS به عنوان معیار جدید رتبه بندی نام بردند. س isال این است که آیا داده های جمع آوری شده این موضوع را تأیید می کند؟ خوب ، گرچه ارتباط زیادی بین این پروتکل و رتبه بندی گوگل وجود ندارد ، اما ممکن است داده ها نشان دهند که پروتکل HTTPS در بهبود رتبه سایت شما تأثیر خواهد داشت.

اما آیا این بدان معنی است که شما امروز باید پروتکل وب سایت خود را به HTTPS تغییر دهید؟ طبیعتاً تصمیم با خود شما است. اما بهتر است بدانید که تغییر پروتکل به HTTPS یک پروژه بسیار جدی است که می تواند شما را با دردسرهای زیادی مواجه کند.

هیچ ارتباطی بین نشانه گذاری طرح و رتبه Google وجود ندارد

داستان ها و تفکرات زیادی در مورد نشانک های Schema و تأثیر آنها در سئو وجود دارد. نشانک های طرحواره به موتورهای جستجو این امکان را می دهند تا محتوای سایت شما را بهتر درک کنند. و بسیاری از مردم فکر می کنند که این درک عمیق تر به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را به افراد بیشتری نشان دهند.

برای آشنایی با عملکرد Schema ، بهتر است از یک مثال استفاده کنید. آنچه در ویکی پدیا برای فیلم جنگ ستارگان نوشته شده است با استفاده از کد طرح بندی طبقه بندی می شود. بنابراین ، هنگام جستجوی کلمه “جنگ ستارگان” ، اطلاعات این صفحه به صورت تصویری و با جزئیات نمایش داده می شود:

همچنین می توانید از نمودار برای نمایش رتبه بندی مطالب و محصولات وب سایت خود استفاده کنید ، دقیقاً مانند ما. (ما دوست داریم اگر مطالب ما را نیز ارزیابی می کنید از شما بشنویم.)

در حال حاضر ، داشتن داده های سازمان یافته به طور مستقیم بر رتبه بندی Google شما تأثیر نمی گذارد و فاکتور SEO نیست. اما حتی اگر طرحواره عاملی در سئو سایت نباشد ، با این وجود می تواند تعداد کلیک در سایت شما را افزایش دهد و در نهایت به طور غیرمستقیم بر سئو سایت تأثیر بگذارد. علاوه بر این ، جان مولر (کارمند گوگل) خاطرنشان کرد که بعید است سازماندهی داده ها با ساختار مشخص (به عبارت دیگر استفاده از طرحواره در صفحات) در رتبه بندی گوگل در آینده تأثیر بگذارد.

غذای آماده: از داده های ساخت یافته در وب سایت خود استفاده کنید ، اما انتظار نداشته باشید که بر رتبه شما تأثیر بگذارد.

URL های کوتاه از URL های طولانی رتبه بهتری دارند.

من همیشه معتقد بوده ام که افراد برای بهبود سئوی سایت خود باید از URL های کوتاه استفاده کنند. خواهید پرسید چرا؟ این دو دلیل دارد: اولاً ، تعریف URL مانند mywebsite.com/my-post برای Google بسیار آسان تر از تعریف URL طولانی مانند mywebsite.com/1/12/2016/blog/category/my -پست.

در واقع ، طبق گفته مت کاتز ، یک متخصص SEO گوگل ، بعد از 5 کلمه اول در url شما:

الگوریتم های Google در ارزیابی کلمات بعدی یک URL دقت کمتری دارند و زمان زیادی را برای شناسایی و اعتبار سنجی آنها صرف نمی کنند.

داده های جمع آوری شده نیز از این عبارت پشتیبانی می کند:

خوشبختانه بررسی این امر بسیار آسان است. هر زمان محتوای جدیدی ارسال می کنید ، URL آن را تا حد امکان کوتاه کنید. اگر از وردپرس استفاده می کنید ، می توانید یک لینک ثابت به نام پست تنظیم کنید. (البته این در صورتی است که می خواهید از آدرس های فارسی استفاده کنید.)

وقتی می خواهید چیز جدیدی ارسال کنید ، فقط می توانید از چند کلمه برای URL خود استفاده کنید. اکنون این آدرس می تواند به زبان فارسی یا انگلیسی باشد. ما در Novin ترجیح می دهیم از آدرس انگلیسی استفاده کنیم زیرا در فارسی راحت است.

هشدار: بهتر است این روش را فقط برای پست های زیر در سایت خود در نظر بگیرید. اگر لینک ثابت به محتوای قبلی سایت خود تغییر دهید ، SEO سایت شما به شدت آسیب می بیند.

محتوایی که حداقل از یک تصویر استفاده کند در Google رتبه بالاتری خواهد داشت (اما استفاده زیاد از عکس تفاوتی نمی کند)

مطالعات و تحقیقات مختلف در زمینه علوم سئو نشان داده است که صفحاتی که از تصاویر خوبی برای محتوای خود استفاده می کنند ، خوانندگان بیشتری را به خود جلب می کند و حتی بیشتر از سایر رقبا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند.

یکی از دلایل این امر این است که استفاده از تصاویر زیاد در محتوا می تواند میزان اشتراک محتوای شما را افزایش دهد (اگرچه این یک آمار جهانی است) و در نتیجه رتبه بندی وب سایت شما را بهبود می بخشد. وب سایت ackLinko یک نظرسنجی ساده برای سنجش تأثیر استفاده از تصویر بر محتوا انجام داده است. آیا نتایج جستجوی برتر Google تصویری دارند یا خیر؟ (منظور ما محتوای صفحاتی است که در نتایج جستجو نمایش داده می شود).

نتیجه چه بود؟ داشتن حداقل یک تصویر ارتباط مستقیمی با رتبه بندی سایت دارد.

با این حال ، باید بدانید که هیچ پلی بین تعداد تصاویر محتوا و رتبه بندی وب سایت پیدا نشده است.

نتیجه گیری: استفاده از عکس و تصویر در یک محتوا بسیار بهتر از نداشتن آن است. اما نمی توان گفت موتورهای جستجو امتیاز ویژه ای به محتوای عکس می دهند.

استفاده از کلمه کلیدی دقیق در برچسب عنوان صفحه ارتباط مستقیمی با رتبه بندی وب سایت شما در گوگل دارد

از ابتدای ظهور موتورهای جستجو تا به امروز ، عنوان SEO مهمترین عامل در بهینه سازی داخلی یا On-Page Optimization بوده است. زیرا برچسب عنوان شما پیش زمینه کلی موضوع شما را برای مخاطبان (و موتورهای جستجوگر) شما فراهم می کند. بنابراین کلماتی که در عنوان SEO خود استفاده می کنید باید تأثیر زیادی در رتبه بندی وب سایت شما داشته باشد. (اگر می خواهید دقیقاً منظور ما از SEO یا متا عنوان را بدانید ، به مقاله ما در این زمینه مراجعه کنید.)

اما اکنون که گوگل به جستجوی معنایی منتقل شده است ، آیا همچنان عنوان عنوان عامل SEO است؟ پس از بررسی آمار ، دریافتیم که استفاده از کلمه کلیدی در عنوان متا تگ همچنان به رتبه بندی وب سایت مربوط می شود. با این حال ، میزان این ارتباط کمتر از انتظار ما بود.

با توجه به یافته ها ، Google برای درک موضوع صفحه شما نیازی به دیدن کلمات کلیدی دقیق در برچسب عنوان ندارد. به عنوان مثال ، بیایید چند نتیجه اول را برای کلمه کلیدی “طرز تهیه برنج” بررسی کنیم. توجه کنید که چگونه دو نتیجه از سه نتیجه نمایش داده شده (شامل رتبه 1) از عبارت “طرز تهیه برنج” در برچسب عنوان خود استفاده نکرده اند و کلمه کلیدی آنها “پختن برنج” است.

این نتایج فقط تأیید این است که Google دیگر فقط به کلمات کلیدی اهمیت نمی دهد ، بلکه سعی می کند موضوع مقاله شما را شناسایی کند. (و کلمه کلیدی در این زمینه به گوگل کمک می کند)

نتیجه گیری: قرار دادن کلمه کلیدی در برچسب عنوان به افزایش رتبه وب سایت شما کمک می کند و یکی از فاکتورهای سئو است. با این وجود ، به دلیل جستجوی معنایی Google ، تأثیر آن مانند گذشته نخواهد بود و نباید زیاد روی آن حساب کنید.

سایت هایی که سرعت بارگذاری آنها بیشتر است در SEO بهتر از سایت های کندتر عمل می کنند.

از سال 2010 ، سرعت بارگیری وب سایت برای Google بسیار مهم شده است و از آن زمان به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهای SEO شناخته شده است. اما همچنین ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید: “سرعت بارگذاری وب سایت چقدر روی رتبه بندی Google تأثیر می گذارد؟”

برای تحقق این امر ، وب سایت Backlinko برای بررسی و تجزیه و تحلیل 1 میلیون دامنه خود به ابزار تست سرعت Alexa (Alexa) مراجعه کرد. البته آنها سرعت بارگیری هر یک از این وب سایت ها را اندازه گیری نکردند ، اما متوسط ​​سرعت بارگیری آنها را اندازه گیری کردند. و نتیجه چه بود؟ بین سرعت یک وب سایت و رتبه بندی آن در Google ارتباط بسیار قوی وجود دارد:

این بدان معناست که کسانی که سرعت وب سایت خود را افزایش می دهند در نهایت SEO خود را نیز بهینه می کنند. البته حتی اگر سئو را در نظر نگیریم ، داشتن یک وب سایت پرسرعت همچنان به نفع کاربر و خودتان است. بهتر است به هر حال سرعت سایت خود را افزایش دهید.

Takeaway: سرعت بارگذاری وب سایت یکی از فاکتورهای SEO است و سایت هایی که سرعت بارگذاری بیشتری دارند در Google رتبه بالاتری خواهند داشت.

هرچه تعداد بک لینک بیشتر باشد ، رتبه گوگل نیز بالاتر است

عوامل موثر در سئو وب سایت همیشه مزایای زیادی دارند. در همین حال ، افرادی هستند که می گویند بک لینک دیگر در رتبه بندی یک سایت مانند گذشته موثر نیست.

مانند ما ، Backlink کنجکاو بود که بداند آیا گوگل هنوز همان اندازه بک لینک ها را ارزیابی می کند (و آیا دامنه آنها هنوز به SEO مرتبط است). آنها برای اندازه گیری دقیق این مورد ، از API Ahrefs برای تعیین تعداد کل پیوندهای صفحه یک صفحه از وب سایت ها در پایگاه داده خود استفاده کردند.

آنها پس از بررسی نتایج دریافتند صفحاتی که بیشترین لینک را دارند بهترین رتبه را در Google دارند:

بنابراین در حالی که گوگل به طور مداوم الگوریتم های خود را تغییر می دهد ، به نظر نمی رسد که قوانین مربوط به بک لینک را تغییر داده است.

Takeaway: بک لینک ها هنوز هم یکی از مهمترین فاکتورهای SEO هستند و صفحاتی که بک لینک بیشتری دارند در Google رتبه بالاتری دارند.

رتبه بالا در جستجوی گوگل ارتباط مستقیمی با اعتبار لینک دهی دارد.

ما علاوه بر تعداد بک لینک ها ، همیشه می خواستیم پاسخی برای این سوال پیدا کنیم: “آیا اعتبار سایت با بک لینک در رتبه بندی تأثیر دارد؟” اکثر کارشناسان سئو معتقدند کیفیت بک لینک به همان اندازه تعداد پیوندها مهم است. به عبارت دیگر بهتر است از وب سایت معتبر 1 بک لینک دریافت کنید تا 100 بک لینک از صفحات بی کیفیت. و … بله ، داده ها نیز این را تأیید می کنند:

همانطور که توسط ابزار رتبه بندی دامنه Ahrefs اندازه گیری شده است ، ایجاد بک لینک در صفحات معتبر منجر به رتبه بندی بالاتر از صفحات معمولی می شود. با این حال ، اعتبار سایت با پیوندها به اندازه تعداد کل بک لینک ها چشمگیر نیست.

Takeaway: قابلیت اطمینان و ارزش بک لینک های دریافت شده بسیار مهم است ، اما از بین فاکتورهای SEO ، از تعداد بک لینک ها ارزش کمتری دارد.

نتیجه: ایجاد بک لینک و متناسب سازی متن با موضوع وب سایت پیوندی قوی برای بهبود رتبه بندی وب سایت دارد و عاملی در سئو سایت است. با این حال ، ما توصیه نمی کنیم که بر روی کلمه کلیدی اصلی به عنوان یکی از تاکتیک های SEO تمرکز کنید ، و فکر می کنیم بهتر است بر روی سایر کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود تمرکز کنید.

نرخ پرش کمتر با رتبه بالاتر در Google همراه است.

بسیاری از مردم جهان SEO معتقدند که Google از فاکتور “تجربه کاربر” (آماری مانند نرخ گزاف گویی یا مدت زمانی که کاربر در وب سایت می گذراند) استفاده می کند.

برای آزمایش این نظریه ، BackLinko 100000 وب سایت را از پایگاه داده خود برای مشاهده در SimilarWeb انتخاب کرده است. به طور خاص ، سه عامل مورد بررسی قرار گرفت: نرخ گزاف گویی ، زمان صرف شده در سایت ، و موتور جستجو CTR ، و مشخص شد که متوسط ​​نرخ گزاف گویی ارتباط مستقیم با رتبه بندی وب سایت دارد. (اگر با نرخ پرش یا نرخ جهش آشنایی ندارید ، می توانید در مورد مقاله جستجوی دیگر در وبلاگ ما درباره نرخ پرش بخوانید)

لطفا توجه داشته باشید: ما بحث نکرده ایم که نرخ پرش پایین باعث بهبود رتبه شما خواهد شد.

ما نمی توانیم این داده ها را به عنوان شواهدی محکم در مورد تأثیر نرخ پرش پایین در رتبه بندی Google در نظر بگیریم. اما می دانیم که ایجاد محتوای با کیفیت می تواند در کاهش نرخ پرش نقش داشته باشد و همانطور که گفتیم ، گوگل اهمیت زیادی به کیفیت محتوا می دهد.

اما اکنون که ما در مورد تجربه کاربری صحبت می کنیم ، باید بدانید که اگر گوگل بخواهد در هنگام رتبه بندی سایت ها (که طبق تجربه و تحقیقات ما انجام می دهد) تجربه کاربری خود را در نظر بگیرد ، این کار را با توجه به میزان کلیک کردن انجام می دهد و Pogo ثابت می ماند. … پوگو استیک چیست؟ ما این اصطلاح را در یکی از مقالات خود در زمینه تولید محتوا برای بهبود رتبه بندی Google تعریف کردیم.

غذای آماده: ممکن است Google نرخ پرش را به عنوان یک عامل رتبه بندی تشخیص دهد ، اما این فقط تئوری است.

حرف آخر در مورد عوامل سئو و عوامل موثر در رتبه بندی گوگل

گوگل از فاکتورهای زیادی برای تعیین رتبه وب سایت شما استفاده می کند و متأسفانه (از نظر شما و خوشبختانه از نظر کاربر) این عوامل و عوامل را مستقیماً با دارندگان وب سایت به اشتراک نمی گذارد. اما همانطور که مشاهده می کنید BackLinko با اندکی تحقیق و آمار توانست نتایج جالبی را در این زمینه بدست آورد و تعدادی از عوامل SEO و عوامل موثر در رتبه بندی گوگل را شناسایی و صحت سایرین را تأیید کند. اکنون می توانید با مشاهده این عوامل SEO و بهینه سازی سایت و محتوای خود مطابق آنچه در این مقاله ذکر شده است ، موفقیت سایت خود را در گوگل بهبود بخشید و برای بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط با کار خود رتبه بندی خوبی در گوگل بدست آورید.

اگر می خواهید در مورد عوامل موثر در جستجوگرها بیشتر بدانید ، پیشنهاد می کنم به مقاله دیگر ما با عنوان “200 عامل مهم در رتبه بندی Google” بروید ، جایی که ما لیست کاملی از فاکتورهای تایید شده و تایید نشده SEO را برای شما جمع آوری کرده ایم.

در آخر ، من می خواهم از همکار جدید انگلیسی ما Backlinko برای ارائه نتایج تجزیه و تحلیل تشکر کنم.