امروز در این مقاله خواهیم آموخت که چگونه امیل با سئو کلاه سفید و روش های اصولی توانست سایت خود را به رتبه اول نتایج موتور جستجوی گوگل برساند. (همچنین می توانید ببینید که وی چگونه از این رتبه بندی برای بدست آوردن ماهیانه 100000 دلار استفاده کرده است.) گام به گام با وی پیش خواهیم رفت و با مطالعه پرونده وی ، استراتژی SEO کلاه سفید وی را بررسی خواهیم کرد. .

امیل از چه کس دیگری می پرسد؟ نگران نباش. ما او را در میانه مقاله به شما معرفی خواهیم کرد.

امیل با مدیریت 41992 صفحه نمایش ، رتبه اول را در نتایج موتور جستجو و درآمد ماهیانه 100000 دلار را کسب کرد.

امیل در ماه آوریل محتوا را در وب سایت خود راه اندازی کرد. اما منتظر رشد خود این محتوا نباشید.

در عوض ، او از آسمان خراش (تکنیکی که توسط وب سایت akelinko توسعه یافته است) استفاده کرد تا پست را به بالای نتایج جستجوی Google برساند.

در اولین گام ، وی پست خود را از طریق ایمیل برای مشترکان ارسال کرد. این امر باعث شد 41992 نفر از صفحه وی بازدید کنند.

همچنین منجر به به اشتراک گذاشتن پست وی 645 بار در شبکه های اجتماعی شد:

توییت های زیادی از هزاران دنبال کننده دریافت شده است:

از همه مهمتر دریافت بک لینک با کیفیت است:

و این فقط بخشی از موفقیت پست امیل بود.

به اشتراک گذاری و بازدید از صفحات موفقیت بزرگی است ، اما آیا برای امیل نتیجه داده است؟

اگرچه پست وبلاگ امیل هفت ماه پیش منتشر شده است ، اما با این وجود بازدید زیادی از وب سایت را به خود جلب می کند. و طبیعتاً ترافیک بالا در نهایت منجر به فروش محصول خواهد شد. به خصوص اگر محتوای خوب شما مربوط به محصولی باشد که ارائه می دهید. اما سوال مهم این است که چگونه امیل میزان بازدید را در سایت بالا نگه داشته است؟ پاسخ ساده است: با تشکر از SEO کلاه سفید!

لینک های جدیدی که وی پس از انتشار پست خود ایجاد کرد ، رتبه سایت را برای کلمه کلیدی انتخاب شده “ایده های برنامه سلامتی” در نتایج Google افزایش داد.

و این رتبه شماره یک در Google (و ترافیک شبکه های اجتماعی) بیش از 10،000 مورد صفحه در هر ماه ایجاد می کند:

آره! پست Emil ترافیک طبیعی و با کیفیت را به خود جلب می کند ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که تعداد زیادی بازدید کننده در نهایت مشتری خواهند شد:

از همه مهمتر ، استفاده از تکنیک های مناسب به امیل کمک کرد تا بازدید صفحه اصلی سایت خود را 59٪ افزایش دهد ، که تعداد قابل توجهی است.

در واقع ، از آنجا که نرخ تبدیل صفحه اصلی امیل بسیار خوب است ، بازدید بالای وب سایت توانسته بیش از 100 هزار دلار در ماه برای صاحبان آن درآمدزایی کند.

حال س isال این است:

چگونه امیل موفق شد یک وبلاگ معمولی را به یک ماشین پول ساز تبدیل کند؟

قبل از پاسخ به این س ،ال ، بگذارید با Emile آشنایی مختصری داشته باشیم. Emil Shour مسئول بازاریابی محتوا و سئو سایت در SnackNation است. این وب سایت وظیفه ارسال و تحویل میان وعده های سالم را بر عهده دارد.

روز اول امیل شروع به کار در این شرکت کرد ، با درخواست رئیس خود روبرو شد. او از امیل خواست که لینک های سایت را ارائه دهد. در این زمان ، وضعیت سئو سایت خیلی جالب نبود. آنها چند پست متداول در سایت خود قرار دادند که تأثیر زیادی در بازدید سایت نداشت. به عنوان مثال ، عکس زیر تصویری از یکی از پست های آنها است. عنوان این پست “خدمات میان وعده از 3 طریق بر سلامت کارکنان تأثیر می گذارد”:

در واقع ، همه پست های آنها بازخورد خوبی دریافت نکرده اند و فقط در چند مورد به اشتراک گذاشته شده اند:

امیل در این باره می گوید:

هنگامی که ما کار بر روی سئو را شروع کردیم ، وبلاگ فقط چند پست مرتبط داشت. ما به دنبال کلمات کلیدی خارج از حوزه تخصصی ما نبودیم. اما موارد زیادی وجود دارد که مردم هنگام خرید میان وعده به دنبال آنها می گردند و ما باید روی همه این موارد تمرکز کنیم.

امیل شور

به زودی امیل دریافت که در صورت ادامه کار محتوا ، پس گرفتن محتوا مشکلی را حل نمی کند. مانند اکثر مردم ، امیل کار خود را با گوگل آغاز کرد.

 


به دنبال افزایش چند برابر فروش هستید؟

ما با تبلیغات Google و کمترین هزینه به شما کمک می کنیم تا در رأس Google قرار بگیرید.
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

 


چگونه برخورد تصادفی همه چیز را تغییر داد

جستجوی امیل در گوگل او را به پستی با عنوان “مطالعه موردی استراتژی محتوا: 36،282 خواننده ، بیش از 1000 مشترک ایمیل” معرفی کرد که در acklinko منتشر شده است.

این پست درباره شخصی است که از تکنیک آسمان خراش برای تولید 4865 صفحه مشاهده در یک هفته استفاده کرده است:

وقتی امیل این پست را خواند ، به ایده ای رسید که آن را از زبان خودش می خوانیم:

من این پست را چندین بار خواندم چون عالی بود. به خودم گفتم من هم می توانم همین کار را بکنم. من باید قادر به انجام این کار باشم. بعد از خواندن مقاله ، تصمیم گرفتم آن را عملی کنم.

امیل شور

در اینجا برخی از نتایج شگفت انگیز است که امیل با استفاده از روش آسمان خراش به دست آورده است. در ادامه با کارهایی که امیل انجام داده آشنا خواهید شد. لطفا مراحل زیر را با دقت بخوانید.

مرحله 0: کلمه کلیدی مناسب را پیدا کنید

امیل تمام تحقیقات خود را با کلمات کلیدی آغاز کرد. طولی نکشید که بیشتر مردم فهمیدند که به دنبال میان وعده های سالم نیستند. به عنوان مثال ، کلمه کلیدی “ایده های میان وعده بهداشتی دفتر” فقط 20 بار در ماه جستجو می شود و این تعداد کاملا غیر قابل قبول است.

اما در اینجا جالب است. بر اساس تحقیقات خود ، امیل نتیجه گرفت که افرادی که می خواهند برای دفتر خود غذا بخورند نیز به موضوع “رفاه کارمندان” علاقه مند هستند. بنابراین او سعی کرد کلمه کلیدی سلامت کارمندان را در Google Keyword Planner مطالعه کند:

به همین ترتیب ، او توانست کلمه کلیدی طلایی را پیدا کند:

خوب ، این کلمه کلیدی بود که مشتریان امیل در جستجوی خود استفاده می کردند. دریافت این کلمه کلیدی یک شروع عالی بود. اما یک مشکل مهم وجود داشت که امیل باید آن را حل می کرد. MSRP این کلمه کلیدی در Google AdWords 7 دلار بود.

و تبلیغات زیادی در صفحات اول Google وجود داشت.

تمام تبلیغات AdWords نشان داده اند که تمایل تجاری بسیار شدیدی در این زمینه وجود دارد. به عبارت دیگر ، افرادی که این کلمات کلیدی را جستجو می کنند مشتری بالقوه محسوب می شوند. اینها افرادی هستند که به احتمال زیاد از شما خرید می کنند. اکنون امیل کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت خود را پیدا کرده و باید رقبا را جستجو کند.

مرحله 1. محتوای موجود در موتورهای جستجو را برای کلمه کلیدی انتخابی خود پیدا کنید.

پس از یافتن کلمات کلیدی مناسب برای منطقه خود ، باید بدانید که چه محتوایی در حال حاضر به صورت آنلاین برای این کلمات کلیدی در دسترس است. در این حالت می توانید متناسب با آن برنامه ریزی کنید. چگونه محتوایی را پیدا می کنید که عملکرد خوبی داشته باشد و بازدید خوبی داشته باشد؟

تنها کاری که شما باید انجام دهید انجام چند جستجوی ساده در Google است. ابتدا کلمات کلیدی مورد نظر خود را پیدا کرده و نتایج را با دقت بررسی کنید. سپس به دنبال کلمات کلیدی باشید که با کلمه کلیدی مورد نظر شما ارتباط نزدیک داشته باشند. به عنوان مثال:

امیل در گوگل کلمات کلیدی ایده های سلامتی کارمندان ، برنامه های سلامتی و برنامه های سلامتی شرکت را جستجو کرد.

پس از جستجو ، او متوجه برخی از روندهای جالب در نتایج جستجوی Google شد.

دوم ، امیل متوجه شد که در نتایج صفحه اول نقص جدی وجود دارد. به عنوان مثال ، 4 نتیجه از 10 نتیجه برتر صفحه اول Google در قالب PDF بود.

نیازی به گفتن نیست ، همه ما می دانیم که PDF به هیچ وجه کاربر پسند نیست. امیل همچنین دریافت که برخی از موارد این لیست به اندازه کافی جزئیات ندارند. برخی از این مقالات فقط شامل لیستی از ایده ها بوده و توضیح کاملی درباره موضوع ارائه نمی دهند.

همانطور که می دانید ، اگر مقاله ای جزئیات مربوط به یک موضوع خاص را نداشته باشد ، تجربه کاربری زیادی نخواهد داشت. امیل دریافت که نتایج در صفحه اول Google شامل محتوای بصری مانند تصاویر ، فیلم ها ، نمودارها و عکس های صفحه نیست.

محتوای حداقل یک تصویر به طور متوسط ​​43٪ بیشتر از پست های دارای متن قابل اشتراک است.

سرانجام ، امیل دریافت که محتوای صفحه های اول گوگل خسته کننده است و می تواند خسته کننده باشد. بدیهی است که کلمه کلیدی “برنامه های سلامتی” برای کارمندان تنها موضوع داغ در کره زمین نیست. اما این بدان معنا نیست که شما می توانید مانند متن زیر متن خسته کننده ای درباره آن بنویسید.

در این شرایط ، امیل برای ایجاد متن جالب و سرگرم کننده مجبور به ادامه کار بود.

مرحله 2. مقاله رتبه بندی Google را بنویسید

بیایید با شما صادق باشیم رتبه بندی در Google هیچ ارتباطی با به روزرسانی منظم وبلاگ شما ندارد. ممکن است تعجب کنید ، اما این کاملا درست است. توانایی شما برای رسیدن به بالای Google به دو عامل بستگی دارد:

محتوای رتبه بندی Google ایجاد کنید.
تبلیغ محتوا (از طریق ایمیل ، رسانه های اجتماعی و غیره)

این دقیقاً همان چیزی است که شما در این مرحله به آن نیاز دارید. حال س theال این است که چگونه مقاله ای درجه یک می نویسید؟ خوب ، بیایید پاسخ این سوال را در کاری که امیل انجام داد پیدا کنیم.

پست امیل در سایت بیش از هر مقاله دیگری حاوی ایده های مرتبط با سلامتی بود.

بیشتر ایمیل هایی که او در اینترنت درباره ایده های مربوط به سلامتی پیدا کرده است ، حاوی 5 تا 10 نکته است.

و فقط چند نویسنده بیش از 50 مورد را ذکر کرده اند.

در همین حال ، امیل تصمیم گرفت بیش از 120 ایده در این مورد بنویسد. فقط یک مشکل وجود داشت. امیل فقط 50 ایده خوب نوشتن پیدا کرده است. اما بسیاری از ایده ها به هیچ وجه مناسب نبودند. بنابراین او سعی کرد با همه افراد شرکت صحبت کند و ایده های بیشتری کسب کند. در نتیجه ، او به 60 ایده رسید. 60 ایده خوب است ، اما هنوز برای جذب بازدید کننده کافی نیست. بنابراین چگونه امیل با این ایده توانست رتبه گوگل را بدست آورد؟ او ایده ای داشت که می تواند به خوبی آن را اجرا کند.

امیل از کارشناسان خواست ایده های خود را به اشتراک بگذارند

امیل متوجه شد که می تواند ایده های زیادی را با استفاده از نظرات سایر متخصصان جمع آوری کند. بیایید با جزئیات بیشتری توضیح دهیم. SnackNation با بسیاری از شرکت های صنعت اسنک سالم کار می کند.

و تیم فروش به خوبی با امیل همکاری کردند.

وی همچنین از وبلاگ نویسان که درباره سلامتی کارمندان می نوشتند خواست تا ایده های خود را با او در میان بگذارند.

و آنها از این ایده استقبال کردند.

به لطف همکاری کارشناسان ، امیل موفق شد 120 ایده مختلف موثر ارائه دهد. مقاله امیل در این باره 4979 کلمه بود.

وقت ارسال مرحله بعدی است.

امیل محتوای خود را به چندین بخش تقسیم کرد

مطالعه 120 ایده در یک مقاله برای اکثر افراد خسته کننده است. علاوه بر این ، سایت های دیگر محتوای خود را تقسیم بندی نکرده اند.

بنابراین ، امیل تصمیم گرفت ایده های خود را به 7 بخش مختلف تقسیم کند:

این تقسیم بندی نه تنها خواندن این محتوا را برای بازدید کنندگان آسان می کند ، بلکه پیوندهای بهتر و جدیدتری را نیز در Google ایجاد می کند.

با توجه به تجربه شخصی من ، می توانم بگویم که چنین پیوندهایی می توانند تعداد کلیک ها را افزایش دهند و در نهایت بازدید ارگانیک وب سایت را افزایش دهند.

امیل با استفاده از پرونده های چندرسانه ای مانند فیلم و عکس ، مقاله خود را جذابتر کرد.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، اکثر مقالات محبوب Google تقریباً هیچ تصویری نداشتند.

بنابراین ، امیل سعی کرد از تصاویر جذاب و گیرایی در محتوای خود استفاده کند.

وی همچنین در مقاله خود از فیلم های مفید و کاربردی استفاده کرد.

سرانجام ، امیل سعی در انتشار محتوای سرگرم کننده و جذاب داشت.

مهم نیست که شما در مورد “بیمه عمر” می نویسید یا ترفندهایی برای بهبود زندگی خود. تنها چیزی که باید به آن توجه کرد جذابیت متن است. متن شما لازم نیست خسته کننده باشد. اگر مخاطبان خود را از خواندن مطالب خود خسته کنید ، آنها به سایت های دیگر می روند. به همین دلیل امیل سعی در جذاب و تعاملی نوشتن خود داشت.

بعد از اینکه امیل توانست مقاله خود را بنویسد ، تقریباً برنده مسابقه شد.

چند هفته بعد ، وی پستی را با عنوان “121 ایده برای بهداشت کارکنان در شرکت” منتشر کرد.

خوب ، حالا که پست امیل به دنیای مجازی ارسال شده است ، او باید به مراحل بعدی فکر کند.

مرحله 3. محتوای خود را تبلیغ و توسعه دهید.

با وجود هر آنچه در مورد SEO کلاه سفید شنیده اید ، امکانات و امکانات زیادی وجود دارد و انتشار یک پست با کیفیت کافی نیست. درست است که ایجاد محتوای خوب می تواند روند ایجاد لینک را آسان کند ، اما این فقط آغاز کار است.

خوب است بدانید که روزانه بیش از 2 میلیون پست در اینترنت ارسال می شود.

می توان گفت که سخت ترین مرحله برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو لینک سازی است. در اینجا شش استراتژی تبلیغاتی وجود دارد که امیل برای ایجاد پست خود استفاده کرد:

قبل از تبلیغ محتوای خود ، امیل نظر کارشناسی داشت

قبل از انتشار پست خود ، امیل متوجه شد که او چیز بزرگ و مفیدی را خلق کرده است. بنابراین ، او تصمیم گرفت مطالب خود را گسترش دهد. اول ، او وبلاگ هایی پیدا کرد که درباره سلامت کارمندان می نوشتند. سپس پیام زیر را برای آنها ارسال کرد.

از آنجا که امیل به دنبال منابع سالم بود ، آنها با کمال میل درخواست او را پذیرفتند.

امیل در این باره می گوید:

ما بیش از 30 کارمند در شرکت خود داشتیم. همه آنها همچنین از رسانه های مختلف اجتماعی مانند Google Plus ، Twitter ، LinkedIn و Facebook استفاده کردند. فرض کنید همه این افراد مطالب منتشر شده را در صفحات شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند. با این کار توانستیم جایگاه خوبی در شبکه های اجتماعی بدست آوریم.

امیل شور

امیل از وبلاگ نویسان دیگری برای نمایش مطالب خود استفاده کرد

برای این کار ، او به دنبال وبلاگ نویسان بود که سلامت کارمندان ، منابع انسانی و سایر موضوعات مرتبط را پوشش می دادند.

پس از یافتن محتوای با کیفیت مانند تصویر زیر …

وی برای همکاری با ایمیل سازنده این محتوا نامه ای ارسال کرد.

در این حالت ، کریستی (وبلاگ نویس مخاطب) از امیل خواست مطالب خود را در لیست وبلاگ خود قرار دهد.

امیل این کار را انجام داد و در ازای آن پیوند ارزشمندی دریافت کرد.

در مرحله بعدی ، وی نامه های الکترونیکی را برای مارک های مختلفی که در مقاله ذکر کرده ارسال کرد

وی در مقاله خود از شرکتهای مختلفی نام برد. بنابراین او برای هر یک از این شرکت ها ایمیل ارسال کرد. به عنوان مثال ، امیل در مقاله خود از Authority Nutrition نام می برد.

وی در ایمیل خود از مارک ها خواسته است تا محتوای منتشر شده را به اشتراک بگذارند.

این مارک ها نیز با آغوش باز درخواست امیل را پذیرفتند.

اکنون زمان آن رسیده است که سایر کارشناسان از وجود این پست آگاه شوند

در ابتدای مقاله اشاره کردیم که امیل از کارشناسان شرکت خود خواسته است تا هر عقیده ای درباره بهداشت و تغذیه کارکنان داشته باشند تا وی بتواند لیستی از 120 مورد را ایجاد کند.

پس از انتشار پست ، امیل به آنها اطلاع داد كه نظرات آنها در قالب این مقاله منتشر شده است.

این افراد نه تنها دوست داشتند پست امیل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند ، بلکه برخی از آنها نیز به این مقاله پیوند داده اند:

در نهایت ، امیل از طریق این روش توانست لینک ها و بازدیدهای زیادی را بدست آورد. نظرات دریافت شده نیز بسیار عالی بود. البته باید توجه داشته باشید که همه اینها به تنهایی نمی تواند شما را به صفحه اول گوگل برساند. برای این منظور ، شما باید بک لینک با کیفیت دریافت کنید. داشتن نظر یا اشتراک گذاری بسیار خوب است ، اما نمی تواند وب سایت شما را رتبه بندی کند.

وی توانست بک لینک هایی را بدست آورد که وی را در بالای نتایج جستجوی گوگل قرار دهد

اکنون که امیل در شبکه های اجتماعی حضور دارد و پست منتشر شده توانسته بازدید کنندگان خوبی را در این رسانه ها به خود جلب کند ، او باید به فکر ایجاد لینک باشد. او ابتدا سعی کرد کلمات کلیدی مورد نظر خود را جستجو کند:

50 نتیجه اول را در یک فایل صفحه گسترده (مانند اکسل) جمع آوری کرد:

برای این کار می توانید از یک افزونه به نام Scraper استفاده کنید تا نتایج Google را به یک فایل صفحه گسترده صادر کنید. نحوه کار با Scraper به این صورت است که شما فقط باید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در گوگل جستجو کرده و روی هر یک از پیوندها کلیک راست کنید.

سپس گزینه “Scrape Similar” را انتخاب کنید.

سپس بر روی “صادرات به Google Docs” کلیک کنید.

به این ترتیب می توانید نتایج را در یک صفحه گسترده مانند اکسل ذخیره کنید.

در مرحله بعدی ، امیل پیوندهای این 50 نتیجه را با استفاده از ابزار Ahrefs بررسی کرد.

و سپس نتایج را به دقت بررسی کرد.

وی سپس به هر یک از این افراد ایمیل زد تا پست منتشر شده را به آنها اطلاع دهد. بیایید نگاهی دقیق به روند توسعه پست بیندازیم. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید ، این اولین ایمیل وی است:

پاسخ سایت به این ایمیل:

ایمیل دوم (با پیوند محتوای مورد نظر)

پس از ارسال ایمیل به همراه لینک منتشر شده ، امیل توانست لینک سایت خود را بدست آورد.

همه این بک لینک ها به امیل کمک کردند تا یک سر و گردن بالاتر از رقبا باشد.

درست است که داشتن رتبه های بالا در موتور جستجوی گوگل یک موفقیت بزرگ است ، اما تا آنجا که من می دانم با لینک رتبه بندی گوگل ، نمی توانید هزینه زندگی را پرداخت کنید. به عبارت دیگر ، اگر می خواهید SEO خوبی داشته باشید ، باید محتوایی تولید کنید که بتواند بازدید بالایی را به سمت شما سوق دهد تا بتوانید محصولات خود را بفروشید.

مرحله اضافی: با به روزرسانی مطالب خود ، بازدید بیشتری داشته باشید

اکنون که رتبه اول امیل در نتایج گوگل تاسیس شده است ، وی باید ترافیک سایت را به درآمد تبدیل کند. در ابتدا امیل سعی در ایجاد یک کتاب الکترونیکی رایگان برای همه کسانی که از پست وی بازدید می کنند ، کرد. اگرچه پست وی درباره سلامت کارمندان بود ، وی کتاب الکترونیکی خود را در زمینه تعامل کارمندان ایجاد کرد.

وی با استفاده از این روش توانست بیش از 20 مشترک جدید در هفته کسب کند.

هفته ای 20 مشترک جدید اصلاً آمار بدی نیست اما می توانست بهتر باشد. بنابراین او تصمیم گرفت یک فایل PDF از محتوای خود را منتشر کند.

او برخی از ایده های دیگر را در این پرونده گنجانده است که در محتوای اصلی وجود نداشته است.

برای اینکه به مخاطبان خود اطلاع دهد که محتوای خود را به روز کرده است ، یک تماس برای اقدام در بالای محتوای خود قرار داده تا کاربر را ترغیب کند فایل را بارگیری کند.

با استفاده از این روش ، امیل توانست 59 مشترک به جای 20 بار در هفته به دست آورد. که 195٪ رشد است.

امیدواریم این مقاله نمای کلی از سئو کلاه سفید را در اختیار شما قرار داده باشد. می توانید از طریق بخش نظرات ، نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را با کارشناسان جدید به اشتراک بگذارید.