بستر تبلیغاتی آنلاین Yektant گام جدیدی را برای احترام به حریم خصوصی و چارچوب بینندگان خود برداشته است. تیم Yektant همیشه سعی می کند انواع آگهی های منتشر شده در صفحات مختلف را از نظر محتوای مربوط به سایت برنامه ایجاد کند تا در نتیجه بازدید کنندگان از وب سایت های برنامه تجربه کاربری خوبی داشته باشند. از آنجا که Yektant اهمیت ویژه ای برای هنرمندان خود قائل است و تلاش می کند همیشه از آنها حمایت کند ، فرصت جدیدی را برای هنرمندان خود فراهم کرده است. از این پس ، غرفه داران می توانند با فیلتر کردن تبلیغاتی که نمی خواهند در وب سایت خود نمایش دهند ، از فیلتر شدن تبلیغات جلوگیری کنند.

با این ویژگی جدید ، غرفه داران می توانند خطوط قرمز و تبلیغاتی را که به نظر آنها با محتوای وب سایتشان مرتبط نیست تنظیم کنند و علاوه بر حفظ ارزش های وب سایت خود ، می توانند فضای مطبوعی را برای کاربران خود فراهم کنند. به عنوان مثال ، برخی از وب سایت ها تمایلی به نمایش تبلیغات لوازم آرایشی در غرفه های تبلیغاتی خود ندارند و با استفاده از این ویژگی می توانند دسته لوازم آرایشی را از محتوای تبلیغاتی حذف کنند. برای جلوگیری از نمایش عناصر تبلیغاتی نامتناسب به وب سایت غرفه دار ، غرفه داران می توانند محتوای تبلیغاتی وب سایت خود را از طریق موارد زیر کنترل کنند:

روش های کنترل محتوای تبلیغاتی
در مرحله اول ، بینندگان می توانند موضوع مورد نظر را از گروه های موجود در داشبورد خود انتخاب کرده و برای نمایش فیلتر کنند. به عنوان مثال ، اگر یک غرفه دار نمی خواهد لوازم آرایشی تبلیغ کند ، آنها این دسته را در داشبورد خود قرار می دهند ، بنابراین کارشناسان آنها موارد تبلیغاتی را در صورت نمایش تبلیغات آرایشی ، به ویژه رد و فیلتر کردن برای این صفحه ، بررسی می کنند.
در مرحله دوم ، به دنبال مثال قبلی ، تمام موارد تبلیغاتی ساخته شده ، اگر عنوان آنها حاوی کلمات مربوط به محصولات آرایشی باشد ، توسط Yektant به طور خودکار شناخته می شوند و در موقعیت خاص تبلیغ کننده نمایش داده نمی شوند.
به عنوان آخرین چاره ، غرفه داران می توانند یک صفحه خاص برای آگهی را در لیست سیاه قرار دهند که محصول یا خدماتی را برخلاف میل و غیبت با غرفه داران ارائه می دهد ، بنابراین همه عناصر تبلیغات به همان وب سایت تبلیغ کننده. این صفحات لیست سیاه را برای تبلیغات سایت خود فیلتر کنید.
ویژگی جدید چگونه کار می کند

در ابتدا ، کارشناسان Yektant مانند گذشته ، تمام محتوای تبلیغ کنندگان را بررسی و تأیید می کنند و در صورت لزوم ، اصلاحات و اقدامات لازم را انجام می دهند. سپس کلیه موارد تبلیغاتی به طور سیستماتیک بررسی می شوند و در صورت مغایرت با دسته های تأیید شده وب سایت غرفه دار ، مورد در تبلیغات وب سایت غرفه دار نمایش داده نمی شود.

هدف ما در نهایت ایجاد فضای تبلیغاتی در وب سایت غرفه داران به اندازه وب سایت آنها مطلوب و مناسب است. این ویژگی باعث می شود تمام تبلیغاتی که از طریق پلتفرم Yektant انجام می شود ، از جمله تبلیغات منطبق ، تبلیغات بنر ، تبلیغات اطلاع رسانی تحت فشار و حتی تبلیغات محصول ، برای محتوا و مناسب بودن مورد بررسی دقیق قرار گیرند. تم برای کاربران وب سایت نمایش داده شده است. ما مشتاقانه منتظر آرامش خاطر و رضایت شما هستیم. خوشحالیم که نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان گذاشته و به ما کمک می کنید تا خدمات شما را بهتر ارائه دهیم.