نکات انتخاب نام برند جذاب و متفاوت

اگر نمی توانید نام مناسبی برای نام تجاری خود پیدا کنید و انگیزه و بودجه ای برای ارائه این روند به شرکت ندارید ، این مقاله را بخوانید و به دنبال ایده های خلاقانه برای نام تجاری خود باشید. بیشتر بخوانید در این آموزش به شما کمک می کنیم تا بر اساس پایه طراحی برند و رویکرد تجاری خود ، نام مناسبی برای سطح برند خود انتخاب کنید.

در اینجا هفت گزینه نام تجاری وجود دارد که به شما کمک می کند نام های تجاری و گزینه های بیشتری را در جلسات مغز پیدا کنید:

مارک خود را بشناسید

برخی از نام های تجاری ، مانند دیزنی ، فضاهایی هستند که به تاریخچه و بنیان شرکت نگاه می کنند. کاربران این اصطلاحات جستجو ، حساب اصلی مارک تجاری را با شرکت تازه تاسیس مرتبط می کنند.
تأکید بر نقش بنیانگذار چنین نام هایی و ارزش گذاری شرکت چشم انداز منجر به ایجاد جو اعتماد و ارتباط بین مارک ها و مشتریان می شود.

البته لازم به ذکر است که این برند برچسب گزینه برند گزینه های محدودکننده را دارد و با دقت به شرکت و شرایط ماموریت گوش می دهد. حال ، اگر می خواهید از این مرحله فراتر رفته و این محدودیت ها را پشت سر بگذارید ، توصیه می کنیم که با روال شاد آشنا شوید و برای کسانی که برند را تأسیس کرده اند ارزش قائل شوید. بعضی اوقات بهترین نام ها از تأسیس شرکت و ارزش آنها ناشی می شود!

برای انتخاب نام برند از زبانهای دیگر استفاده کنید

نام برند را می توان از هر زبانی انتخاب کرد ، اما ما توصیه می کنیم نام هایی را انتخاب کنید که تلفظ ساده و زبان پایه مناسبی داشته باشند. بسیاری از شرکت های موفق نام تجاری را با ضبط کننده صدای برند خود ترکیب می کنند ، که اغلب دارای ویژگی های مربوط به محصولات و خدمات شرکت است (به زبانها یا زبانهای دیگر). اگر هیچ محدودیت قانونی وجود ندارد ، به معنای نام انتخابی خود به زبان دیگر فکر کنید تا نام منحصر به فرد ، به یاد ماندنی و زیبا شود. همانطور که نام برند “Mimas” نام یکی از قمرهای سیاره زحل است و در عین حال آوا و “ماست” نیز از محصولات این شرکت است.

 

نوع خوب باعث ایجاد انگیزه در کارمندان ، مشتریان فعلی و بالقوه شما می شود و مشتریان و کارکنان داخلی راجع به برند شما (به چه زبانی و به چه معنی است) کنجکاو می شوند و س askال می کنند. فراموش نکنید که این س questionsالات نشان دهنده سردرگمی مشتریان نیست ، اما نام برند شما توانست حس کنجکاوی آنها را برانگیزد.

رابطه خود را با طبیعت فراموش نکنید

طبیعت سرگرم کننده مردم و دنیای طبیعی آن را به منبع الهام بزرگی برای جستجوی احساسات عاطفی تبدیل کرده است که غالباً داستانی در پشت خود دارند. طبیعت مکانی برای انتقال پیام به روش های مختلف است ، به عنوان مثال می توانید از آن برای تعریف خلوص ، زبری ، هوا (گرم یا سرد) یا حتی خوب استفاده کنید.

با انتخاب این نام ها ، با کمک به ایجاد احساس طبیعی عشق و علاقه به طبیعت ، قادر خواهید بود نام برند خود را در ذهن مخاطبان خود حفظ کنید. اکنون می توانید به فعالیت های بازاریابی نیز فکر کنید که منجر به تبلیغ بهتر نام برند شما در آینده شود.

نام از طبیعت می تواند به شما کمک کند نام برند شما را از رقبا متمایز کند و پیام برند شما را به راحتی به مشتریان برساند.

“آمازون” به عنوان یک نمونه بارز در این زمینه شناخته می شود ، نام این فروشگاه آنلاین از یک جنگل بزرگ با تنوع زیادی از حیوانات و گیاهان گرفته شده است و ..

چه اسمی بهتر از آمازون می تواند این ایده ها را فقط در یک کلمه به مخاطب منتقل کند؟ آمازون در حال حاضر بزرگترین فروشگاه آنلاین در جهان است ، با نام رودخانه آمازون بالاترین رودخانه در جهان ، این برند را به عنوان یک تجارت آنلاین تجارت آنلاین یادآوری می کند. از سوی دیگر ، آمازون طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را از توزیع لبنیات تا لبنیات توزیع می کند ، دقیقاً همان چیزی که متناسب بیشتر گونه های جنگلی آمازون است!

استفاده از نام مکان و نقشه (مکان ها)

استفاده از نام مکان ها و موقعیت های جغرافیایی ، مانند طبیعت ، می تواند ایده خوبی برای برچسب گذاری برند به عنوان منبع الهام باشد. سیسکو (از سانفرانسیسکو) و هیمالیا (از هیمالیا ، با استفاده از اصوات استفاده شده بین نام و شعار این برند (هیمالیا در بالای زیبایی) باعث می شود که این نام حتی بیشتر در ذهن مردم حفظ شود. G) موجود شرکتها از نام سایت نقشه برداری برای انتخاب نام خود استفاده می کنند.

برند با توجه به موقعیت های جغرافیایی محبوب ، برند نامیده می شود و شما را به جامعه نزدیکتر می کند و می تواند احساسات افرادی را که به آنها علاقه دارید القا کند. به عنوان مثال ، نام کوه ها نام های باشکوهی هستند ، در حالی که نام شهرها دارای جایگاه بین المللی هستند. و هنگام انتخاب نام برند ، به احساسی که با شنیدن این نام ها احساس می کنید گوش دهید.

قبل از انتخاب نام برند (نامگذاری برند) ، حتماً نقشه ایران و جهان را از نزدیک بررسی کنید. فقط بخاطر بسپارید که توصیفات با استفاده از نام نقشه ، پتانسیل تجاری زیادی نخواهد داشت مگر اینکه مشتریان مستقلی این نام را با محصول یا خدمات شما مرتبط کنند. “رستوران لوکس تهران” یا “تله کابین رامسر” در این توصیفات گنجانده شده است.

با انتخاب نام برند از نوشتن و دستور زبان غافل نشوید

یک مثال یا مثال خوب ، هنگام انتخاب مدلی مانند نام برند ، می تواند بسیار گویا باشد.
نام های نمادین از چیزی گسترده تر از خود نام و معنای واقعی آن گرفته شده اند و برای شرکت هایی مناسب است که می خواهند فراتر از نام خود باشند. یکی از بهترین نمونه های تشبیه ، نام آمازون است که قبلاً به آن اشاره کردیم.

الهه خود را در برند معرفی کنید

همه ما دوست داریم درباره افسانه ها ، افسانه ها و ادیان مختلف یاد بگیریم. مطمئناً ، هر فرهنگ مجموعه ای غنی از استعاره ها را دارد که با جزئیات شگفت انگیز رمز و راز زندگی پر شده است. بیایید نگاهی دیگر به این داستان ها بیندازیم! این افسانه ها پر از ایده برای نام برند است!

نایک نام الهه پیروزی یونان است. در سراسر جهان ، به ویژه در ایران ، می توانید داستان ها و افسانه هایی پر از نام های داستانی و بهترین منبع برای انتخاب نام برند پیدا کنید.

ما به شما توصیه می کنیم با اسامی برند و برند Ying ، علم اسطوره شناسی را دست کم نگیرید! و سعی کنید در مورد این موضوعات تحقیق عمیقی انجام دهید و نام افرادی که آنها را پیدا می کنند به اندازه کافی منحصر به فرد و سرگرم کننده نباشد. به عنوان مثال ، می توان به برند Hugero ایرانی اشاره كرد كه نام خود را از كوه سبلان در كتاب اوستایی زرتشتیان و كتابهای دیگر به زبان پهلوی گرفته و می خواهد آن را سبلان (نماد درخشش) از ایران باستان نامگذاری كند . زمین را تکان دهید و آن را دائمی کنید.

 

از نام افراد مشهور برای برند استفاده کنید

گاهی اوقات می توانیم از نام افراد موفق و برند جهان در ساختن نام استفاده کنیم. اگر خوش شانس و به تعبیری خلاقانه باشیم ، می توانیم خود را از رقبا جدا کنیم.

این دقیقاً همان کاری است که شرکت اتومبیل الکتریکی تسلا انجام داد. فقط یادتان باشد که نام برند و برند را از این طریق انتخاب کنید ، به کسانی که دیگر ما نیستند و به خاطر آنها احترام بگذارید.

همچنین مراقب این نام ها باشید زیرا آنها شامل نام کشور ، برند یا نام خاصی نیستند. یکی از کارهایی که هنگام انتخاب نام برند باید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا این نام به نام شرکت شما به اسم شخص دیگری ثبت شده است یا برند. شما باید مطمئن شوید که هیچ کس دیگری غیر از شرکت شما جانشین نام برند نیست و در آینده از نظر قانونی متعلق به وی نیست.

شرکت ها غالباً به دنبال نامی هستند که نشان دهنده فلسفه و ماهیت کامل تجارت آنها باشد. اما این امکان پذیر نیست ، به خاطر داشته باشید که نام ها سعی می کنند بعداً معنی زیادی را منتقل کنند بدون اینکه چیزی بگویند.

این هنر با یافتن برند Principling یافتن پیامی بی نظیر و منحصر به فرد است که می تواند در بسیاری از نام ها بیان شود. انتخاب این پیام لیست بزرگی از نام ها را ایجاد می کند (در یک نام یا تابع ساخت برند ، معمولاً بیش از 200 گزینه برای نام برند توصیه می شود). هرچه نام و پیام برند شما عمیق تر باشد ، از رقبا دورتر خواهید شد.

یک نام مناسب و مفید برند باعث می شود مشتریان شما این سال را بپرسند که “نام برند شما از کجا آمده است؟” ، س Aالی که می توانید با تفسیر حساب برند به آن پاسخ دهید.

اکنون که با نام های زیبا و متنوع برند آشنا شدید ، وقت آن است که دنباله نام را شروع کنید. “نامگذاری برند” انتخاب نام به خواست و ترجیح دولت از لیست گزینه های نام برند نیست ، بلکه بخشی از فعالیت برند Ying است و قوانین خاص خود را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید