نکات مهم سئو داخلی” سایتاینفوگرافیک”

همانطور که می دانید موتورهای جستجو هر ساله برخی از قوانین و چارچوب های خود را تغییر می دهند. به همین دلیل ، مدیران سایت باید این قوانین جدید را مطالعه کرده و برای بهبود وضعیت سئو داخلی سایت خود و سئو خارجی تغییرات لازم را انجام دهند.

خوب ، ممکن است برخی از شما تفاوت بین سئو داخلی و سئو خارجی را ندانند. به عبارت ساده ، SEO داخلی سایت به بهینه سازی محتوای صفحه برای موتورهای جستجو اشاره دارد. در سمت دیگر سایت سئوی خارجی است. سئو خارجی شامل فعالیت هایی است که خارج از سایت (در اینترنت) و برای افزایش اعتبار سایت در موتورهای جستجو انجام می شود.

طبیعتاً بهتر است ابتدا سئو داخلی سایت خود را بررسی کرده و برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. پس از اطمینان از وضعیت SEO داخلی سایت خود ، می توانید با خیال راحت فعالیت های SEO خارجی خود را (مانند ایجاد لینک و غیره) شروع کنید.

در این مقاله سعی شده است با کمک اینفوگرافیک جدیدترین نکات مربوط به سئوی داخلی سایت به اشتراک گذاشته شود. مطمئن باشید که پیروی از این نکات ساده می تواند وضعیت SEO داخلی سایت شما را بهبود بخشد و پیشرفت رتبه سایت شما در موتورهای جستجو را تسریع کند.

امیدواریم این اینفوگرافیک موجود بتواند تمام این اطلاعات را به زبان ساده در اختیار شما قرار دهد. همچنین لازم به ذکر است ، برای راحتی دوستان وردپرس ، استراتژی های مرتبط با سئو وردپرس در این مقاله به وضوح بیان شده است.

سئو داخلی – نحوه انجام سئوی داخلی سایت خود.

به طول دامنه و تعداد کلمات توجه کنید

به گفته مت کاتز ، رهبر تیم اسپم وب گوگل ، 3 تا 5 کلمه اول در یک آدرس وب بسیار مهم است. در اینجا چند نمونه از URL ها وجود دارد که به SEO داخلی سایت شما آسیب می رساند:

http://www.novin.com/123456
http://www.novin.com/in-url-kheili-toolani-ast-blah-blah-blah

نمونه ای از یک URL خوب:

http://www.novin.com/blog/ نوع-لینک-هر دو-خوب-و-بد

البته اگرچه بهینه سازی کلمات انگلیسی url مفید است ، اما تأثیر استفاده از url فارسی را نباید دست کم گرفت. البته هزینه این کار از بین رفتن زیبایی و سادگی آدرس سایت است. و همانطور که ممکن است متوجه شده باشید ، انتخاب ما گزینه دوم بود.

URL هایی را که به SEO آسیب می رسانند بهینه کنید

برای بهینه سازی URL صفحه هایی که برای موتورهای جستجو مضر است می توانید از دو روش زیر استفاده کنید.

از افزونه های وردپرس مانند PrettyLink استفاده کنید (این پلاگین پیوند جدید را به URL قدیمی در وردپرس هدایت می کند).
تغییر روند ایجاد URL (قابل اجرا در وردپرس)

ممکن است شما بخواهید با تغییر آدرس خود رتبه فعلی خود را از دست ندهید. بنابراین بهترین راه این است که این مورد را فقط در آدرسهای جدید اعمال کنید.

بهینه سازی عنوان محتوا
متا تگ عنوان محتوای شما باید بین 50 تا 60 نویسه باشد.
برای عنوان کردن مطالب خود از برچسب های H1 استفاده کنید. همچنین ، برای فصل ها از برچسب های H2 و H3 استفاده کنید.
حداقل از یک کلمه کلیدی در متن برچسب عنوان استفاده کنید.
به خاطر داشته باشید که فقط 60 نویسه از برچسب عنوان مقاله (یا هر تعداد نویسه ای که صفحه نمایش 512 پیکسل نمایش می دهد) برای مخاطبان شما نمایش داده می شود.
چگونه عناوین نامناسب محتوای قدیمی خود را بهینه کنیم

این پلاگین ها با استفاده از افزونه هایی مانند Yoast SEO به راحتی قابل تنظیم هستند. Yoast مشکلات عناوین و توضیحات را تشخیص می دهد. اگر افزونه SEO را روی وردپرس خود نصب نکرده اید ، اکنون آن را نصب کنید!

از پرونده های تصویری و چندرسانه ای استفاده کنید

برای بهینه سازی سایت داخلی ، بهتر است از عکس / تصاویر ، فایل های صوتی و تصویری در محتوای خود استفاده کنید. هر یک از این پرونده ها می تواند مخاطبان خاصی را به سمت وب سایت شما جذب کند.

استفاده از پرونده های چندرسانه ای می تواند کاربران وب سایت شما را فعال نگه داشته و نرخ پرش وب سایت شما را کاهش دهد. متخصصان سئو می گویند که در سال 2016 ، قسمت مهمی از سئو وب سایت مربوط به تولید محتوای ویدیویی خواهد بود.

لینک دادن به وب سایت های معتبر

پیوند به وب سایت های مرتبط و وابسته به Google کمک می کند تا موضوع وب سایت شما را بهتر درک کند. Google همچنین وب سایت شما را به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد شناسایی خواهد کرد.

پیوندهای داخلی بهترین راه برای بازاریابی محتوای شماست

به عنوان یک قاعده کلی ، این نکته را در خاطر داشته باشید: در هر پستی که در وبلاگ خود می نویسید ، 2 یا 3 کلمه کلیدی را به محتوای وبلاگ قدیمی پیوند دهید. با تکرار این فرآیند ، در مدت زمان مشخصی ، موتورهای جستجو مقالات شما را با کلمات کلیدی که به آنها مرتبط هستند ، تشخیص می دهند.

در 100 کلمه اول محتوا یک کلمه کلیدی قرار دهید

کلمات کلیدی نه تنها باید بخشی از Meta Title و URL مقالات شما باشند ، بلکه باید در توضیحات Meta مطالب نیز استفاده شوند. هرچه کلمات کلیدی زودتر در متن ها ظاهر شوند ، برای سئو نیز مفیدتر خواهند بود.

قرار دادن کلمات کلیدی در توضیحات متای سایت هیچ تاثیری در سئوی سایت ندارد ، اما می تواند مخاطب را ترغیب به کلیک بر روی لینک سایت شما کند.

چگونه مشکلات کلمات کلیدی را در وردپرس برطرف کنیم؟

برای مدیریت کلمات کلیدی خود (برای وردپرس) از پلاگین Yoast SEO استفاده کنید.

از کلمات کلیدی مرتبط در محتوای خود استفاده کنید

Google در حال حاضر از فناوری معنایی برای جستجوی خود استفاده می کند. به این ترتیب ، گوگل می تواند معنی کلمات را بداند و نتایج بهتری را به کاربران نشان دهد. به این ترتیب بهتر است از کلمات کلیدی و مترادف مرتبط در متن های وب سایت استفاده کنید تا Google بتواند موضوع وب سایت شما را بهتر شناسایی کند.

نام تصاویر سایت و برچسب های ALT را بهینه کنید

برچسب های ALT موضوع تصاویر وب سایت را به Google اطلاع می دهند. اگر تصاویر وب سایت شما دارای برچسب ‘image1’ یا ‘pic2’ باشد ، می توان گفت که برای موتورهای جستجو کاملاً بی معنی است. همیشه تصاویر وب سایت خود را به درستی نامگذاری کرده و از برچسب های ALT استفاده کنید. به یاد داشته باشید که در کلمات کلیدی در Google Image رقابت کمتری وجود دارد و شما می توانید با بهینه سازی تصاویر خود به موقعیت های بهتری در جستجوی تصاویر Google دست پیدا کنید.

سرعت بارگیری در رتبه بندی وب سایت بسیار مهم است

اگر در ترافیک خیابان گیر کرده باشید چه می کنید؟ البته چراغ راهنمایی خود را روشن کرده و مسیر را تغییر می دهید. اگر وب سایت شما کند باشد چه می کنید؟ در این شرایط ، هیچ چراغ راهنمایی وجود ندارد ، فقط بازدید کمتری به وب سایت شما وجود دارد.

ما در جهانی زندگی می کنیم که سرعت مهم است. بنابراین بهتر است هر ماه سرعت وب سایت خود را آزمایش کنید تا بدانید هیچ بازدید کننده ای از دست نداده اید.

چگونه می توان سرعت وب سایت خود را بهبود بخشید؟

با استفاده از CDN (شبکه تحویل محتوا) می توانید سرعت وب سایت خود را افزایش دهید. نام CDN ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد ، اما اینگونه نیست. استفاده از شبکه تحویل محتوا بسیار ساده است. اگر اکنون توانایی خرید CDN را ندارید ، می توانید از CloudFlare CDN استفاده کنید که رایگان است.

اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی را افزایش دهید

دکمه های شبکه های اجتماعی را در کنار محتوای وب سایت قرار دهید. استفاده از این دکمه ها بسیار آسان است ، همیشه قابل مشاهده هستند و همیشه به کاربران یادآوری می کنند که آنها را به اشتراک بگذارند. کاربران را به اشتراک گذاری مطالب خود ترغیب کنید. همچنین هنگام ارسال در شبکه های اجتماعی از هشتگ استفاده کنید.

چگونه مشکلات کلمات کلیدی را در وردپرس برطرف کنیم؟

برای مدیریت کلمات کلیدی خود (برای وردپرس) از پلاگین Yoast SEO استفاده کنید.

از کلمات کلیدی مرتبط در محتوای خود استفاده کنید

گوگل در حال حاضر از فناوری معنایی برای جستجوی خود استفاده می کند. به این ترتیب ، گوگل می تواند معنی کلمات را بداند و نتایج بهتری را به کاربران نشان دهد. به این ترتیب بهتر است از کلمات کلیدی و مترادف مرتبط در متن های وب سایت استفاده کنید تا Google بتواند موضوع وب سایت شما را بهتر شناسایی کند.

نام تصاویر سایت و برچسب های ALT را بهینه کنید

برچسب های ALT موضوع تصاویر وب سایت را به Google اطلاع می دهند. اگر تصاویر وب سایت شما دارای برچسب ‘image1’ یا ‘pic2’ باشد ، برای موتورهای جستجو کاملاً بی معنی است. همیشه تصاویر وب سایت خود را به درستی نامگذاری کرده و از برچسب های ALT استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که رقابت کمتری برای کلمات کلیدی در Google Image وجود دارد و شما می توانید تصاویر خود را برای دستیابی به موقعیت های بهتر جستجوی تصویر Google بهینه کنید.

سرعت بارگیری در رتبه بندی وب سایت بسیار مهم است

اگر در ترافیک خیابان گیر کرده باشید چه می کنید؟ البته چراغ راهنمایی خود را روشن کرده و مسیر را تغییر می دهید. اگر وب سایت شما کند است چه کاری انجام می دهید؟ در این حالت ، هیچ چراغ راهنمایی وجود ندارد ، فقط بازدید کمتری به وب سایت شما وجود دارد.

ما در جهانی زندگی می کنیم که سرعت مهم است. بنابراین بهتر است هر ماه سرعت وب سایت خود را آزمایش کنید تا بدانید هیچ بازدید کننده ای از دست نداده اید.

چگونه می توان سرعت وب سایت خود را بهبود بخشید؟

با استفاده از CDN (شبکه تحویل محتوا) می توانید سرعت وب سایت خود را افزایش دهید. نام CDN ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد ، اما اینگونه نیست. استفاده از شبکه تحویل محتوا بسیار ساده است. اگر اکنون توانایی خرید CDN را ندارید ، می توانید از CloudFlare CDN استفاده کنید که رایگان است.

اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی را افزایش دهید

دکمه های شبکه های اجتماعی را در کنار محتوای وب سایت قرار دهید. استفاده از این دکمه ها بسیار آسان است ، همیشه قابل مشاهده هستند و همیشه به کاربران یادآوری می کنند که آنها را به اشتراک بگذارند. کاربران را به اشتراک گذاری مطالب خود ترغیب کنید. همچنین هنگام ارسال در شبکه های اجتماعی از هشتگ استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید