درست است که هدف نهایی گوگل جلب رضایت من ، شما ، مشتری ، فروشنده و البته خودش است ، اما به این بهانه اجازه نمی دهد کسی هر کاری را که می خواهد انجام دهد!

اتفاقاً یکی از رمزهای موفقیت گوگل قوانین و چارچوب هایی است که تعریف کرده است و اگر هر یک از تبلیغ کنندگان به هر روشی این قوانین را زیر پا بگذارند ، گوگل متوقف می شود و تبلیغات را متوقف می کند. تبلیغ شما فعال نمی شود تا این مشکل برطرف شود.

البته ، گاهی اوقات Google درجه سختگیری را به حداکثر می رساند و ممکن است حساب تبلیغ دهنده متخلف را مسدود کند و در این زمینه دیه ای به هیچ کس پرداخت نمی کند! بنابراین مطمئن شوید که قوانین Google Ads را نقض نمی کنید. البته به خاطر داشته باشید که Google Ads خدا نیست! این سیستم با تمام ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فرد خود ، گاهی اوقات می تواند اشتباه کند. البته ، میزان خطای Google Ads واقعاً کم است. اما در هر صورت ، آگهی شما بر اساس الگوریتم های هوشمند بررسی می شود و بدیهی است که گاهی اوقات تشخیص دستگاه به اندازه تشخیص انسان دقیق نیست.

به عنوان مثال ، تبلیغات یکی از مشتریان ما که در توزیع تجهیزات و مصالح ساختمانی نقش داشته است به عنوان قمار شناسایی شده و بنابراین تبلیغ آن را مسدود کرده است! البته با پیگیری های فراوان توانستیم کارشناسان Google Ads را متقاعد کنیم که محتوای این سایت هیچ ارتباطی با قمار ندارد.

بنابراین ، وقتی Google Ads یک تبلیغ را به اشتباه متوقف کرد ، با تیم پشتیبانی تماس می گیریم و از آنها می خواهیم تبلیغ را به صورت دستی بررسی کنند. البته ، ممکن است گاهی اوقات یک بررسی دستی کار نکند!

در هر صورت ، اگر Google تبلیغ شما را متوقف کرد ، قبل از تماس با تیم پشتیبانی ، مطمئن شوید که این مسئله واقعاً در سایت شما وجود ندارد یا کاملاً برطرف شده است. در غیر این صورت ، Google ممکن است حساب شما را مسدود کند. همچنین ، به دلیل حساسیت زیاد این موضوع ، بهتر است با تیم پشتیبانی Google Ads با یک شخص یا آژانس متخصص تماس بگیرید تا از بروز مشکلات جدی برای حساب خود جلوگیری کنید.

اگر می خواهید خودتان یک متخصص Google Ads شوید و دیگر نیازی به تخصص برای اجرای کمپین ها ندارید ، حتماً در دوره آموزش آکادمی Google Ads جدید شرکت کنید.

به طور کلی ، 3 دسته موضوع باعث می شود که تبلیغ شما متوقف یا محدود شود ، که در زیر توضیح خواهیم داد. همه این قوانین مستقیماً از سایت Google Ads ترجمه و رونویسی شده اند.

محتوایی که در Google Ads تبلیغ نمی شود

با تعیین برخی قوانین خاص ، Google Ads به تبلیغ دهنده اجازه تبلیغ هر محتوایی را که در این سیستم در نظر گرفته است نمی دهد و اگر تشخیص دهد که تبلیغ کننده این قوانین را رعایت نکرده است ، تبلیغات خود را مسدود می کند. مهمترین این قوانین عبارتند از:

تبلیغ کالاهای تقلبی

برخی از تبلیغ کنندگان با تقلب سایر محصولات با مارک و معتبر به دنبال معرفی محصولات خود به عنوان محصولات مارک و اصلی هستند.

اما Google Ads به هیچ تبلیغ دهنده ای اجازه نمی دهد و در صورت شناسایی حساب تبلیغ دهنده را مسدود می کند. به طور کلی ، گوگل کالاهای تقلبی را برای سو explo استفاده از مارک یا مارک معتبر فروشندگان دیگر در نظر می گیرد.

محصولات یا خدمات خطرناک را تبلیغ کنید

Google Ads به هیچ وجه از تبلیغ کنندگان نمی خواهد محصولات پرخطر را تبلیغ کنند. در نتیجه ، تبلیغ محصولاتی را که ممکن است به جامعه یا اموال عمومی آسیب برساند متوقف می کند.

به عنوان مثال ، ممکن است شما مواد شیمیایی مخرب ، سلاح ، مواد منفجره ، مواد مخدر یا دستورالعمل ساخت آنها را تبلیغ نکنید. Google Ads سعی دارد محتوای آگهی و سایت شما را تجزیه و تحلیل کند و اگر نتیجه گیری کند که محصولات شما برای جامعه خطرناک است ، به شما اجازه تبلیغ نمی دهد.

البته ، گوگل گاهی اوقات اشتباه تشخیص می دهد. به عنوان مثال ، او تبلیغات یکی از مشتریان ما را که اسلحه سبک تر می فروشد متوقف کرد. چون فکر می کرد هدف این سایت تبلیغ سلاح های واقعی است!

رفتاری غلط و نادرست را گسترش دهید

Google Ads با تبلیغ نرم افزار هک ، اسناد غیرواقعی ، خدمات دانشگاهی متقلبانه و به طور کلی هر خدماتی که ممکن است به وب سایت های دیگران آسیب برساند یا فریب دهد ، مخالف است.

به عنوان مثال ، این تبلیغات بارها و بارها برخی از مشتریان ما را که کارشان فروش پیروان اینستاگرام بود متوقف کرد. زیرا از نظر گوگل ، ارائه این خدمات نادرست و نادرست است (فکر نمی کنید اینطور باشد؟ چرا واقعاً دنبال کننده ای خریداری می کنید؟)

محتوای نامناسب را در سایت ارائه دهید

Google Ads به وب سایت هایی که محتوای خشن ، تکان دهنده یا مخرب ارائه می دهند ، اجازه نمی دهد. به عنوان مثال ، سایت هایی که حاوی محتوای نژادپرستانه ، تصاویر مزاحم ، آسیب رساندن به حیوانات یا آسیب رساندن به خود هستند ، اجازه تبلیغ در Google Ads را ندارند.

به دنبال افزایش چند برابر فروش هستید؟

ما با تبلیغات Google و کمترین هزینه به شما کمک می کنیم تا در رأس Google قرار بگیرید.
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مواردی که در Google Ads ممنوع است

انجام برخی کارها و رفتارها باعث مسدود شدن تبلیغات شما می شود. این موارد به طور کلی توسط تبلیغ کنندگان انجام می شود و ممکن است به کاربران اینترنت و موتورهای جستجوی گوگل آسیب برساند و از اعتماد آنها سو abuse استفاده کند.

برخی از مهمترین رفتارهای مخرب و ممنوع عبارتند از:

سو Ab استفاده از سیستم و شبکه تبلیغاتی گوگل

ما بارها گفته ایم که هدف Google ارائه تبلیغات مفید ، متنوع ، مرتبط و ایمن برای همه کاربران است. بنابراین ، با سایت های Google Ads که سعی می کنند روند تبلیغات را به هم بزنند یا Google را با ترفندهای مختلف فریب دهند ، به شدت برخورد می شود و در این روش کاملا جدی به نظر می رسد!

بنابراین هر زمان که Google Ads تشخیص داد که می خواهید سیستم را با تبلیغات خود گمراه کنید ، جریمه می شود و تبلیغات شما را مسدود می کند.

جمع آوری و سو mis استفاده از اطلاعات کاربر

Google Ads به کاربران خود اطمینان می دهد که به دیجیتالی نگه داشتن اطلاعات آنها اهمیت می دهد. برخی از زمینه های اطلاعاتی که Google به آنها اهمیت می دهد عبارتند از: اطلاعات ID ، آدرس ایمیل و تماس ، اطلاعات پزشکی و غیره

به عنوان مثال ، Google Ads سایتهایی را که اطلاعات بانکی محرمانه و شماره کارتهای کاربر را جمع آوری می کنند سرکوب می کند و تبلیغات را متوقف می کند.

محتوای بی ربط و گمراه کننده ارائه دهید

واقعاً چه چیزی Google را خوشحال می کند؟ تا کاربران خود را به هدفمندترین شکل ممکن به اهداف خود برساند. به همین دلیل ، اگر تبلیغاتی متوجه شود قصد دارد مشتریان خود را گمراه کند یا اطلاعات گمراه کننده و مبهمی درباره محصولات و خدمات خود ارائه دهد ، خراب می شود و تبلیغات را متوقف می کند.

محتوایی که به Google Ads محدود شده است

Google Ads با تبلیغ محتوای خاص مخالفتی ندارد ، مشروط بر اینکه این محتوا مربوط به کاربران و مخاطبان تبلیغ باشد. بنابراین ، تبلیغ شما باید متناسب با موقعیت جغرافیایی ، جنسیت ، سن و سایر ویژگی های مخاطبان باشد. در ادامه ، مهمترین محتوایی که تبلیغات آنها توسط Google به دلایل فوق محدود شده است را بررسی خواهیم کرد.

تبلیغات محصولات الکلی

تبلیغات محصولات الکلی برخلاف قوانین داخلی برخی کشورها است. Google Ads همچنین به این قوانین احترام می گذارد و به تبلیغ دهندگان اجازه نمایش محصولات الکلی خود را در این کشورها نمی دهد.

بنابراین تبلیغ کنندگانی که می خواهند محصولات الکلی خود را تبلیغ کنند می توانند کشورهایی را هدف بگیرند که مجاز به تبلیغ محصولاتشان هستند.

تبلیغات بازی های قمار و شرط بندی

تبلیغات قمار در برخی کشورها ممنوع است. Google همچنین به قوانین داخلی این کشورها احترام می گذارد و به تبلیغ دهندگان اجازه نمی دهد خدمات سایت یا بازی های قمار خود را در این مناطق تبلیغ کنند. همچنین ، هرکسی که می خواهد در این زمینه حتی در کشورهای مجاز در Google تبلیغ کند ، باید از Google Ads گواهی دریافت کند.

تبلیغ محتوای بزرگسالان غیراخلاقی است

در برخی کشورها ، انتشار محتوای غیراخلاقی ممنوع است و Google Ads با رعایت این قوانین ، تبلیغ محصولات مرتبط با این دامنه و سایت هایی را که دارای محتوای غیراخلاقی هستند محدود می کند. این محدودیت براساس سن کاربران ، محتوایی که آنها جستجو می کنند و مقررات محلی است.

تبلیغات محصولات دارویی و درمانی

سرویس Google Ads قبل از اینکه به شما امکان تبلیغ محصولات دارویی را بدهد ، باید اطمینان حاصل کند که این محصولات از استانداردهای لازم برخوردار بوده و از قوانین مکان های مورد نظر پیروی می کنند.

البته گوگل به هیچ وجه اجازه تبلیغ برخی محصولات پزشکی را نمی دهد و کسانی که قصد تبلیغ محصولات خود را دارند باید از گوگل گواهی بگیرند و همچنین کشورهایی را که تبلیغ این محصولات مجاز است هدف قرار دهند.

به عنوان مثال ، Google بارها تبلیغات مشتریانی را که می خواستند محصولات لاغری را تبلیغ کنند محدود کرده است. Google Ads برای تشخیص این موضوع محتوای سایت و تبلیغ شما را تجزیه و تحلیل می کند.

اطلاعات کاربر را جمع آوری و سو mis استفاده کنید

Google Ads به کاربران خود اطمینان می دهد که به دیجیتالی نگه داشتن اطلاعات آنها اهمیت می دهد. برخی از زمینه های اطلاعاتی که Google به آنها اهمیت می دهد عبارتند از: اطلاعات ID ، اطلاعات ایمیل و تماس ، اطلاعات پزشکی و موارد دیگر.

به عنوان مثال Google Ads سایتهایی را که اطلاعات بانکی محرمانه و شماره کارتهای کاربر را جمع آوری می کنند سرکوب می کند و تبلیغات را متوقف می کند.

محتوای بی ربط و گمراه کننده ارائه دهید

واقعاً چه چیزی Google را خوشحال می کند؟ تا به هدفمندترین روش ممکن به کاربران خود دسترسی پیدا کند. به همین دلیل ، اگر تبلیغاتی متوجه شود قصد دارد مشتریان خود را گمراه کند یا اطلاعات گمراه کننده و مبهمی را درباره محصولات و خدمات خود ارائه دهد ، خراب می شود و تبلیغات را متوقف می کند.

محتوای محدود به Google Ads

Google Ads اعتراضی به تبلیغ محتوای خاص ندارد ، مشروط بر اینکه این محتوا مربوط به کاربران و مخاطبان تبلیغ باشد. بنابراین ، تبلیغ شما باید متناسب با موقعیت جغرافیایی ، جنسیت ، سن و سایر ویژگی های مخاطبان باشد. در ادامه ، مهمترین محتوایی که تبلیغات آنها توسط Google به دلایل فوق محدود شده است را بررسی خواهیم کرد.

تبلیغات محصولات الکلی

تبلیغات محصولات الکلی برخلاف قوانین داخلی برخی کشورها است. Google Ads همچنین به این قوانین احترام می گذارد و به تبلیغ دهندگان اجازه نمایش محصولات الکلی خود را در این کشورها نمی دهد.

بنابراین ، تبلیغ کنندگانی که می خواهند محصولات الکلی خود را تبلیغ کنند ، می توانند کشورهایی را که مجاز به تبلیغ محصولاتشان هستند ، هدف قرار دهند.

تبلیغات قمار و شرط بندی

تبلیغات قمار در برخی کشورها ممنوع است. Google همچنین به قوانین داخلی این کشورها احترام می گذارد و به تبلیغ دهندگان اجازه نمی دهد خدمات سایت یا بازی های قمار خود را در این مناطق تبلیغ کنند. همچنین ، هر کسی که می خواهد در این زمینه تبلیغ کند ، حتی در کشورهای مجاز در Google ، باید از Google Ads گواهی دریافت کند.

تبلیغ محتوای بزرگسالان غیراخلاقی است

در برخی کشورها ، انتشار محتوای غیراخلاقی ممنوع است و Google Ads تبلیغ محصولات مرتبط با این دامنه و سایت هایی را که دارای محتوای غیراخلاقی هستند محدود می کند. این محدودیت براساس سن کاربران ، محتوایی که آنها جستجو می کنند و مقررات محلی است.

تبلیغات محصولات دارویی و درمانی

سرویس Google Ads قبل از اینکه به شما امکان تبلیغ محصولات دارویی را بدهد باید اطمینان حاصل کند که این محصولات از استانداردهای لازم برخوردار بوده و از قوانین مکان پیروی می کنند.

البته گوگل به هیچ وجه تبلیغ برخی از محصولات پزشکی را مجاز نمی داند و کسانی که قصد تبلیغ محصولات خود را دارند باید از گوگل گواهی بگیرند و همچنین کشورهایی را که تبلیغ این محصولات مجاز است هدف قرار دهند.

به عنوان مثال ، Google بارها تبلیغات مشتریانی که می خواهند محصولات لاغری را تبلیغ کنند محدود کرده است. Google Ads برای تشخیص این موضوع ، محتوای سایت و تبلیغ شما را تجزیه و تحلیل می کند.