هنگام بازاریابی محتوا این اشتباهات را انجام ندهید

اگر وقت ، پول و انرژی خود را در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنید ، برای آن سود نخواهید داشت. این چیز عجیبی نیست. بیشتر بازاریابان هنگام نوشتن محتوا در ایمیل و محتوای وبلاگ ، در شبکه های اجتماعی در مورد بازاریابی محتوا اشتباه می کنند و ممکن است از آن به درستی استفاده نکنند.

این محتوا نباید کنار گذاشته شود. اما برای بهتر شدن آن باید تمام تلاش خود را انجام دهید. محتوا مشابه انواع دیگر بازاریابی است: اگر بازاریابی محتوا هدفمند نباشد و بازار هدف آن به خوبی تعریف و بهینه نشده باشد (هنگام بهینه سازی بازاریابی از طریق ایمیل یا بهینه سازی فعالیت جستجوی پرداخت شده) ، این به درستی کار نخواهد کرد. شما مخاطب خود را جذب نمی کنید.

بازاریابی محتوا را درست در جایی انجام دهید که بازاریابی شغل مناسبی برای شما می شود. در حالی که این محتوا به شما کمک می کند خود را برای برند و افراد موجود در سازمان قرار دهید ، این صنعت همچنین مشتریان را تشویق می کند ، چرخه فروش را کوتاه می کند و به شما کمک می کند تا قراردادهای بیشتری بگیرید. شش اشتباه در بازاریابی محتوا:

اولین قدم در بهینه سازی استراتژی بازاریابی محتوای شما این است که بدانید چه کاری انجام می دهید:

6 اشتباه در بازاریابی محتوا
اهداف تعیین نکنید

بازاریابی محتوا یعنی چه؟ چگونه می دانید فعالیت های بازاریابی محتوای شما به خوبی پیش می رود؟ قبل از ایجاد محتوا اهداف خود را تعیین کنید و سپس روی آن کار کنید.

شناسایی جامعه هدف اشتباه

کلمات گیج کننده زیادی در سایت وجود دارد که با ایده جذب مشتری نوشته شده اند ، اما کاربران بالقوه آنها را درک نمی کنند. اگر همتایان خود را در صنعت (مثلاً کارفرمایان) هدف قرار نمی دهید ، بهتر است متن را ساده کنید و از زبانی که همه می فهمند استفاده کنید. به یاد داشته باشید ، کاربران شما را انتخاب می کنند زیرا فاقد تجربه و منابع لازم برای انجام کار درست هستند. برای آنها دشوار نیست که درک کنند چگونه می خواهید به آنها کمک کنید.

انتظار می رود سهام مانند ویروس گسترش یابد

شما یک پست جالب نوشتید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتید ، اما پاسخی دریافت نکردید. در جهانی بی عیب و نقص ، کمپین های بازاریابی محتوای شما موفقیت آمیز خواهد بود و مانند ویروس پخش می شود و هزاران بیننده را به خود جذب خواهید کرد. اما در واقعیت اینگونه نیست ، حتی جذب مخاطب نیز دشوار است.

در واقع ، شما باید کارهای زیادی برای ساخت محتوا از طریق ایمیل مارکتینگ و رسانه های اجتماعی انجام دهید. حتی ممکن است مجبور شوید برای افزایش بازدید ، هزینه جستجوهای پرداخت شده در فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn یا تبلیغات تبلیغاتی را پرداخت کنید. آیا فکر کردید بازاریابی محتوا رایگان است؟ محتوای بزرگ به شما در افزایش کارایی تکنیک های بازاریابی پول کمک می کند. با صرف ترافیک بیشتر ، می توانید بهانه خوبی برای یادآوری مخاطبان خود بیاورید. بازاریابی محتوا می تواند در اینجا به خوبی عمل کند.

فقط یکبار از مطالب استفاده کنید

از مطالب بزرگ می توان بارها و بارها استفاده کرد. فرصت بازیابی و بازآموزی مطالب را پیدا کنید. نوشتن خوب محتوای عالی را برای فعالیت های بازاریابی از طریق ایمیل و فعالیت های رسانه های اجتماعی فراهم می کند و حتی می تواند در روزنامه ها ، کتاب های الکترونیکی ، سخنرانی ها یا وبینارها مورد استفاده قرار گیرد. به یاد داشته باشید که کاربران بالقوه ای که در جهت عملکرد فروش حرکت می کنند (مدلی که رفتار مشتری را هنگام تبدیل شدن از مشتری بالقوه به مشتری واقعی نشان می دهد) ، محتوای شما را برای اولین بار مشاهده می کنند. اگر محتوای شما جالب ، مرتبط و به موقع باشد ، برای افراد جدید ، جدید و جدید به نظر می رسد.

ایجاد محتوا با محتوای پر سرعت بازاریابی به همان اندازه ضربان قلب شماست.

اگر بین فعالیت های بازاریابی شما تفاوت زیادی وجود داشته باشد ، مشتریان بالقوه شما ممکن است شما را فراموش کنند یا حتی رقبای قوی تری را با ترافیک محتوای بالا انتخاب کنند. بنابراین همیشه فعالیت های بازاریابی مداوم و قدرتمند را انجام دهید.

ارسال

ارسال دو یا سه پست وبلاگ ، ارسال یک کمپین از طریق ایمیل و ارسال چندین پست برتر در شبکه های اجتماعی یک استراتژی بازاریابی محتوا نیست و حتی می توان فعالیت های بازاریابی محتوا نامید! اما بسیاری از بازاریاب ها هستند که تنها از این اقدامات راضی هستند و در نتیجه موفق نشده اند. شما انتظار ندارید که تبلیغات تلویزیونی یا روزنامه ای باعث افزایش فروش در تجارت شما شود ، پس چگونه می توانید از اولین فعالیت بازاریابی خود چنین انتظاری داشته باشید؟ شما باید در بازاریابی محتوا کارهای بیشتری انجام دهید. هرچه بیشتر تلاش کنید مهارت بیشتری خواهید داشت و موفقیت بیشتری کسب خواهید کرد. به یاد داشته باشید ، هرچه بیشتر بازاریابی کنید ، احتمال اینکه بتوانید افراد مورد نیاز محتوای خود را به دست آورید بیشتر است.

آیا کمتر به بازاریابی محتوا توجه کرده اید؟ در این صورت باید زمان ، پول و تلاش بیشتری صرف کنید و بیشتر در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنید. با موفقیت در استراتژی بازاریابی محتوا ، به آنچه بیش از آنچه فکر می کنید خواهید رسید ، بنابراین برای استراتژی خود اهداف تعیین کنید ، مخاطب مناسب را انتخاب کنید ، محتوای سازگار ایجاد کنید ، از محتوا بیشتر استفاده کنید و هرگز تسلیم نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید