با بهبود رتبه صفحه آنلاین خود از طریق پیوندهای خارجی وب سایت ، رتبه بندی و رتبه بندی وب سایت خود را بهبود ببخشید

همانطور که در مقاله SEO چیست گفتیم ، یک وب سایت دارای رتبه بالایی است و تعدادی از روش های مهم شدن در بازاریابی اینترنتی را برای یک تجارت موفق قبول می کند. بر این اساس ، تعداد و کیفیت پیوندهای خارجی (پیوندهای خارجی) برای یک وب سایت عامل مهمی در بهبود کیفیت آن موقعیت است.

ارتباطات خارجی چیست؟

پیوندهای خارج از پیوندها ممکن است به جهتی غیر از جهت پیوند در آن اشاره داشته باشند (منبع: sourc).
پیوندهای خارجی به جای پیوندهای داخلی تأثیر قابل توجهی در رتبه بندی موتور جستجو دارند زیرا پیوندهای کم اهمیت تری برای موتورهای جستجو مانند اعتماد خارجی یا شهرت در وب وجود دارد. .

موتورهای جستجو از شاخص های مختلفی برای تعیین اهمیت پیوندهای خارجی استفاده می کنند. این رهنمودها شامل قابل اعتماد بودن آدرس های پیوند ، محبوبیت صفحه پیوند ، رابطه بین محتوای محتوای صفحه و عنوان صفحه و محتوای متنی مورد استفاده در پیوند است.

نظارت بر پیوندهای وب سایت خارجی و اندازه گیری آن در برابر رقبا ، شاخص مهمی در عملکرد (KPI) در بازاریابی اینترنتی است و می تواند اطلاعات مفیدی درباره تعیین معیار در برابر رقبای خود ارائه دهد. در وب سایت.