چطور برندسازی کنیم؟

متأسفانه ، حتی اگر تمام اعتبار مربوط به نوع اتصال را بدست آورید ، یعنی قابل فهم ، معنی دار و زمینی باشد ، بازهم ناامیدکننده و بی فایده است.

با آزمایش 5 روش زیر ، می توانید به راحتی یک مارک تجاری بسازید یا با ساختن یک برند قدرتمند در حال حرکت باشید.

معنای بی نظیری برای برند خود بدست آورید

غالباً مشاغل (از جمله بازاریاب ها) احساس می کردند به هر روشی که دیگران می توانند در مورد خدمات ، محصولات و صنعت خود صحبت کنند. آنها می ترسیدند که اگر اینگونه رفتار نکنند ، این حلقه را ترک می کنند.

البته لازم است. چه تعداد از مشاغل را می توانید نام ببرید که با الگوبرداری از مارک های دیگر توانسته اند تأثیر بسزایی داشته باشند؟ و چگونه می توانید مخاطبان خود را متقاعد کنید که وقتی مانند رقبای خود رفتار می کنید از دیگران متمایز شوید؟

خود را از دیگران بشناسید. یا اقدام بیشتر به گونه ای که باعث شود شرکت شما متفاوت به نظر برسد ، به این معنی است که کارمندان شما سعی می کنند با اهداف بازاریابی خود ارتباط برقرار کنند. نکته مهم ، اکنون که بازار مملو از جمعیت است ، فقط ژانرها و یک شخصیت خاص زنده مانده اند. بنابراین برند (مارک) خود را تقویت کنید ، یک برند منحصر به فرد برای برند خود ایجاد کنید.

نشانه الهام بخشی باشید

اگر می خواهید یک رهبر متفکر باشید ، راه سریع تحریک و تحریک خشم است. خود را به چالش بکشید که باهوش باشید ، یا افرادی که علاقه مند به انتشار داستانهایی هستند که شما واقعاً به آنها اهمیت می دهید. و نام و عملکرد خود را کنار هم قرار دهید تا افراد را ترغیب کند تا عمل شما را دنبال کنند.

س questionsالات متداول در زمینه خود ، افراد را برای بررسی ایده ها ورق بزنید. با استفاده از این روش می توانید از راهنمای زیر استفاده کنید:

اطمینان حاصل کنید که توانایی پاسخگویی به شکایات خود را دارید.
همه چیز را متعادل و مثبت نگه دارید. اگر فقط جنبه های منفی داشته باشید ، افراد از برند شما مستثنی می شوند.
نگاه خود را به موضوعات بزرگ معطوف کنید. اهمیت و اهمیت ایده را در نظر بگیرید ، اما جنبه بصری را که روی رشد نام یا تضعیف آن تأثیری نخواهد گذاشت ، در نظر نگیرید.

اگر نام تجاری شما از یک موقعیت مشاجره آمیز پشتیبانی جدی دارد یا دلیل خوبی برای ایجاد انگیزه در هدف بازاریابی خود با مشتریان راضی دارید ، تسلیم نشوید و دنبال آن نروید.

داستان نام خود را بگویید

م mostثرترین راه برای جذب مردم به نام و ایجاد حس پایدار شناخت نام. داستان ها قدیمی ترین شکل داده های کلان هستند و برخی از محققان معتقدند بازاریابان باید به آنها پاسخ دهند. بازاریابان قطعاً در حال یادگیری طراحی پیام خود از دل ماجرا هستند. انجام این کار برای اتصالات مارک ضروری است.

داستان های خبری به مخاطبان شما کمک می کند تا با آنچه نام شما انجام می دهد ارتباط برقرار کنند. داستان های جالب به شما کمک می کنند تا به رسانه ها گوش دهید.
این را برای خبر خوب در نظر بگیرید:

با یک یادداشت عکس یا یک حساب تاریخی شروع کنید.
از ساختار داستان استفاده کنید. داستانهایی که طرح دارند شامل قسمتهایی از این دست هستند: آغاز ، وسط و پایان ؛ انتقادات یا چالش ها ، نتیجه گیری ها و جمع بندی ها ؛ و نامه ها
خودت را حفظ کن و مستقل باش. یکی از اعضای اصلی مخاطبان خود را داشته باشید که بتواند شما را متصل یا سرگرم کند.
احساسات را متمرکز کرده و تحریک کنید. برنامه را دنبال نکنید ، از عواطف و احساسات انواع خاصی از رانندگان و شرکا در ذهن استفاده کنید.
نظم را فراموش نکنید. توجه کنید که چگونه این داستان هدف و رسالت نام را نشان می دهد.

تمرکز

مربیان بازاریابی اغلب می گویند شما باید در مورد “درد” مخاطبان خود صحبت کنید و به آنها نشان دهید که می توانید در این زمینه کاری انجام دهید. در اینجا توصیه کسانی است که از مهمترین بنیاد حمایت می کنند: وقتی می ترسید ، گوش می دهید.

این درست و مفید است و فرقی نمی کند که شما انتظار درد ، آرزو یا آرزو دارید. دلیلی وجود دارد که استفاده از جذابیت جنسی و سبک زندگی منجر به فروش کالا می شود. ارتباط منجر به تحریکات عاطفی می شود و افراد را در وضعیت ذهنی قرار می دهد ، جایی که آنها گوش می دهند یا پایه شما را نادیده می گیرند. به عنوان مثال ، یک سوال ساده برای پرسیدن از بانک ، “آیا می دانید پول خود را در شب کجا خرج کنید؟” این یک شروع جالب است که داستان چگونگی عملکرد آنها را روایت می کند.

برای اینکه بتوانید عصب خود را حفظ کرده و تقویت کنید باید مخاطب خود را به خوبی بشناسید: چه چیزی باعث انگیزه آنها می شود و چه چیزی انگیزه آنها می شود تصمیمات آنها کجا آنها را احاطه کرده و پاداش آنها چه خواهد بود.

برای گونه های خود وضعیت بی نظیری در نظر بگیرید

مشاغلی که اغلب از ایستادگی در برابر مسائل عمومی خجالتی هستند ، ترجیح می دهند امنیت را به امنیت دفتر بسپارند. این بسیار بد است زیرا یک موقعیت قوی و قابل درک است که شما را از ازدحام دنبال کننده یکدیگر جدا می کند.

موضع گیری در مورد موضوعات زیست محیطی و اجتماعی یا وضعیت نگرانی در نوع نوع ارتباطات می تواند به شما در ایجاد ترکیبی اصلی از انواع پشتیبانی ، ایده آل برای رسانه ها کمک کند.

مطمئناً شما در معرض از دست دادن مخاطبان هستید ، اما ارزش این گروه افراد علاقه مند را به خود جلب می کند ، بنابراین تا زمانی که انتخاب سایت شما شامل گفتگوهای مهم ، آتی و آینده شما در مورد در نوع شما بیشتر از اینکه مکالمه کاهش یافته و ضعیف شود.

خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد. روش های برنامه ریزی می تواند جایی بین حمایت و مبارزات بازاریابی باشد.

استفاده از تبلیغات یا ایجاد گزاره های ارزشمند به عنوان بخشی از بازاریابی شما ممکن است خطرناک به نظر برسد ، اما می تواند آزاد کننده باشد. و نام خود را در تعریف وضعیت موجود به نبردی مهم تبدیل کنید.

همیشه به خاطر داشته باشید که منافع بیشتری که صدای تجارت می تواند داشته باشد بسیار تحت تأثیر قرار می گیرد ، بنابراین شما این فرصت را دارید که فضایی را در بحث عمومی باز کنید.
با استفاده از 5 روش ضروری برای برند سازی ، نام خود را به یک مارک قدرتمند با مارک منحصر به فرد تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید