در سال 2013 ، تعداد بازدیدکنندگان سایت های مسئول به عنوان راهی برای ارائه تجربه پایدار در صفحات مختلف با وضوح ، به شدت افزایش یافت.

چرا:

افراد بدون دسترسی به دستگاه هایی که استفاده می کنند ، هنگام دسترسی به سایت ها انتظار دارند که همان تجربه ها را داشته باشند. بنابراین ، اگر کسی وارد سایت شما شود و برای دستگاهی که استفاده می کند بهینه نشده باشد ، سایت شما را ترک می کند و احتمال بازگشت به سایت بسیار کمی دارد.

 

پیشنهاد گوگل چیست؟

Google پیشنهادات و ابزارهای وب مسترها را برای بهبود عملکرد سایتهایشان در تلفنهای هوشمند ارائه می دهد. اگر می خواهید در Google پیشرفت کنید و از بازدیدکنندگان امتیاز بگیرید (چه کسی چنین چیزی را نمی خواهد؟) ، باید به آن توجه کنید.

تحقیقات نشان داده است که تأخیر بیش از یک ثانیه می تواند ذهن کاربر را به یک تجربه ناامید کننده تبدیل کند.

پیشنهاد گوگل این است که در این مدت لازم نیست سایت خود را بارگیری کنید. برعکس ، این هدف را می توان با اولویت بندی مطالب در بخش مهم (نیمه بالای صفحه اول سایت برای اولین بازدید کننده قابل مشاهده است) ، در حالی که بقیه صفحه بارگیری می شود ، محقق کرد.

گوگل توصیه می کند که برای بارگذاری قسمت مهم وب ، زمان پاسخگویی سرور شما باید 200 میلی ثانیه و 200 میلی ثانیه دیگر باشد.
آنها همچنین ارائه می دهند:

  • تعداد تبلیغات باید در حداقل باشد.
    تعداد دورهای ارائه دهنده اصلی باید حداقل باشد.
    از مسدود کردن JavaScript و CSS در قسمت مهم خودداری کنید.
    زمان نمایش و اجرای جاوا اسکریپت را بهینه کنید.

    اما در اینجا یک سوال دیگر وجود دارد:

    صفحات وب رشد کرده اند.

    متوسط ​​اندازه صفحه در حال حاضر 2406KB است که روز به روز رشد کرده است. این برای صاحبان سایت و کاربران ناامیدکننده است و کندتر اجرای صفحات بزرگتر و هزینه پرواز فضایی نیازی به تخصص ندارد.

    اگرچه کاربران دسک تاپ در معرض صفحات نمایش بزرگتر هستند ، بیشترین تأثیر آن بر کاربران موبایل است. افراد از تلفن های خود برای دسترسی سریع و آسان به اطلاعات استفاده می کنند ، در حالی که با افزایش اندازه صفحه ، بارگیری صفحات وب در تلفن بیشتر طول می کشد. به خصوص هنگام استفاده از اینترنت 3G.

    اخیراً ، گای پودژانی آزمایش هایی را با استفاده از طراحی وب پاسخگو (RWD) در سایت ها انجام داده است. وی نتیجه گرفت که اکثر سایتهای RWD محتوای صفحه کامل را در دستگاههای مختلف با وضوح متفاوت بارگیری می کنند. اگرچه تفاوت هایی در محتوا و اندازه تصاویر در دستگاه های با اندازه های مختلف وجود دارد.

    صفحات وب در حال رشد هستند و تقاضا برای صفحات کاملاً بهینه شده برای همه دستگاه ها در حال افزایش است. بنابراین ، برای طراحان و مخترعین سایت اولویت بندی کار و بودجه بندی پروژه شما مهم است. بیایید ببینیم که چگونه می توان این کار را انجام داد:

بودجه عملیاتی را تعیین کنید.

بودجه عملیاتی یک مبنای از پیش تعیین شده برای سرعت و اندازه کلی صفحه است و مانند بودجه مالی ، درگاهی برای تأمین هزینه ها است ، در اینجا اندازه صفحه است. این بدان معنی است که اگر شما نیاز به افزودن یا تغییر صفحات یا اجزای جدید دارید ، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در “بودجه” وجود دارد.

اگر می فهمید که افزودن یک م componentلفه جدید به معنای بیش از حد بودجه است ، باید م componentلفه موجود را بهینه کنید ، م theلفه را حذف کنید یا م componentلفه کاملاً جدیدی اضافه نکنید تا کار را آسان تر یا سریعتر انجام دهید.

بهینه سازی تصاویر در طراحی وب

تصاویر یکی از بزرگترین مشکلات بارگیری آهسته صفحه در صفحات وب بزرگ و وب سایت های پاسخگو است. به طور خاص ، با گسترش “دستگاه های شبکه” ، افراد به دنبال تصاویر با وضوح بالا در سایت های خود هستند و صفحات نباید پر از فایل های تصویری 1mb باشد.

برای این کار می توانید از سرویسی مانند تصاویر تطبیقی ​​استفاده کنید ، این یک اسکریپت PHP بسیار کوچک است که اندازه صفحه را تعیین می کند و اندازه تصویر را به طور خودکار تغییر می دهد و نسخه مقیاس بندی شده را ارائه می دهد. این نرم افزار را می توان پیکربندی کرد. بنابراین می توانید کیفیت تصویر و حافظه پنهان مرورگر را تنظیم کنید.

برخی ممکن است بگویند ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه در حال فشرده سازی تصاویر هستند ، اما متأسفانه همه آنها نیستند.

فشرده سازی را اضافه کنید

برای کاهش تعداد بایت ارسال شده به شبکه ، باید منابع خود را با gzip محدود کنید. این کار باعث می شود کاربران بارگیری سریعتر صفحات شما را آسان کرده و منابع وب سرور شما را کارآمدتر کنند.

علاوه بر این ، شما باید CSS و JavaScript را با حذف فضاهای غیر ضروری و فضاهای سفید کاهش دهید. این باعث کاهش حجم پرونده ها و افزایش سرعت بارگیری و تجزیه و تحلیل می شود.

اجزای صفحه غیرضروری را حذف کنید.

درک نحوه استفاده کاربران از اجزای مختلف صفحه شما بسیار مهم است. شناسایی اجزایی که باید برای بهبود عملکرد حذف شوند آسان تر است.
در برخی از صفحات ممکن است بخواهید در مورد حذف درخواست های شخص ثالث مانند دکمه های اشتراک اجتماعی فکر کنید. زوربلاگ تأکید می کند: “بارگیری دکمه های شبکه های اجتماعی فیس بوک ، توییتر و گوگل برای 19 سوال در مجموع به 246.7k فضا نیاز دارد.”

برای یک صفحه مسئول ، به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی عنصر اصلی در جذب ترافیک نیست ، بنابراین حذف آنها منطقی است.

میزبانی مناسب را انتخاب کنید.

کیفیت سرورهای مورد استفاده می تواند عملکرد وب سایت را تا حد زیادی کاهش دهد. طیف گسترده ای از بسته های میزبانی با مزایا و قیمت های مختلف وجود دارد ، از میزبانی اشتراکی کم هزینه گرفته تا چند دلار در ماه گرفته تا سرویس های ابری و صدها دلار تا سرورهای کاملاً مدیریت شده.

هنگام جستجوی بسته های میزبانی وب ، استفاده از آن و به دست آوردن عملکردی که کاربران می خواهند از شما زمان می برد. برای فهمیدن اینکه کدام یک سریعترین است ، می توانید با بررسی آنچه رقبا و وب سایت های شما در مکان های مختلف انجام می دهند شروع کنید. وقتی دانستید که کدام سایت ها بهترین عملکرد را دارند ، می توانید جزئیات آنها را به سایت whoishostingthis.com اضافه کنید. این سایت به شما می گوید از چه ارائه دهنده های میزبانی استفاده می کنند. همچنین با پشتیبانی از مشتری و مشکلات آنها به مرور یاد خواهید گرفت.

اگر ارزش سرمایه گذاری در یک سرور قدرتمندتر را نمی دانید ، بخاطر داشته باشید که Google برای بدست آوردن اولین بایت (TTFB) از سرعت صفحه به عنوان فاکتور رتبه بندی استفاده می کند. یک جستجوی همبستگی وجود دارد.

سایت های با TTFB پایین سرعت بالاتری دارند و دارای امتیاز بهتری نسبت به سایت های دارای TTFB بالاتر هستند. از همه مهمتر ، نرخ تبدیل در هر ثانیه بارگیری وب سایت 7 درصد کاهش می یابد.

برای محتوای ثابت از شبکه تحویل محتوا استفاده کنید.

شبکه تحویل محتوا (CDN) شبکه ای از سرورهای مختلف است که محتوای شما را بر روی سرورها توزیع می کنند. این کار با ارائه محتوا بر اساس مجاورت کاربران با سرورهای تعیین شده توسط تعداد گره ها ، عملکرد را افزایش می دهد.

به عنوان مثال ، اگر CDN دارای سرورهایی در لندن ، تگزاس و چین باشد ، یک کاربر در هند محتوای سرور را در چین مشاهده می کند. محتوا از طریق سرور لندن از پاریس به کاربر تحویل داده می شود. هنگام انتخاب شبکه محتوایی ، مردم عواملی مانند سرعت و عرض جغرافیایی را در نظر می گیرند.

بنابراین برای افزایش سرعت ، باید مطمئن شوید که ارائه دهنده شما سروری نزدیک به بیشتر مخاطبان شما دارد. به عنوان مثال ، اگر مخاطبین شما در انگلستان واقع شده باشند ، CDN شما باید دارای سرورهایی در انگلیس ، فرانسه یا ایرلند باشد.

از نظر عمق ، به آمار ماهانه صفحه کنترل میزبانی منظم مراجعه کنید. اگر ماهانه 5 گیگابایت استفاده می کنید ، انتخاب بسته های بزرگتر منطقی نیست. برای بهبود ، بهتر است بسته ای خریداری کنید که کمی بیشتر از نیاز فعلی باشد.

هنگام گذر از این مراحل ، سایت خود را با PageSpeed ​​Tool آزمایش کنید و دستورالعمل های Google را دنبال کنید. این ابزار کیفیت کار سایت را به شما نشان می دهد و پیشنهادات لازم را برای پیشرفت بیشتر به شما می دهد.

با دنبال کردن این مراحل و پیروی از توصیه های ارائه شده توسط Google ، سایت مسئول شما از نظر عملکرد بهینه می شود و تجربه زیادی را به کاربران ارائه می دهد.