چه زمانی بهتر است برای بازسازی برند اقدام کنیم؟

برند قوی که با گذشت زمان ظاهر می شود ، بهترین تضمین برای درآمد آینده است. اما شما می دانید که. همه ما این واقعیت را می دانیم. این اطلاعاتی است که در ابتدای هر کلاس بازاریابی و ساخت برند به ما داده شده است. اگرچه رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو برند را معکوس می کنند ، اما قدرت و ثبات برند در طول زمان منجر به وفاداری می شود.

با توجه به اهمیت سازگاری و ثبات برند، تصمیم مجدد برند نباید ساده گرفته شود. نه تنها این ، با کمک برند می توانید گیج و غیرضروری و بالقوه آزار دهنده شوید. شش دلیل اصلی برای بازیابی برند وجود دارد.

شما باید نام خود را تغییر دهید

شاید نام شرکت شما گمراه کننده و ناچیز باشد ، شاید در یک مشاجره تجاری باشید. از این گذشته ، تغییر نام نیاز به ترمیم مجدد برند دارد. تصمیم را برای تغییر نام تیم مالی و حقوقی یا نگه داشتن آنها در گردش گزارش دهید. آنها باید اطمینان حاصل کنند که کلیه اسناد مورد نیاز برای تغییر نام در موسسات مناسب اجرا و بایگانی می شوند.

شما به یک شرکت دیگر می پیوندید

مالکیت یا ادغام با سازمان دیگری معمولاً به اصلاحات برند نیاز دارد. وقتی بعد از عضویت در مورد انتخاب نام شرکت صحبت می کنید ، کاربران و تلاش های برند خود را در نظر بگیرید. برای کاهش خطر نابرابری اقدام کنید.

وقتی الان در محل کار نیستید

اگر كسب وكار خود را كاملاً تغییر دهید یا آن را به گروه ها ، بازارها ، مخاطبان یا سایر مناطق جغرافیایی گسترش دهید ، بازسازی برند در اولویت خواهد بود.

هنگامی که برند باید تقویت شود

شاید آگاهی شما از برند کم و سهام شما پایین باشد. یا شاید انتقال برند شما به بازار هدف گسترده تری منجر شود. نیاز به بازیابی نام تجاری می تواند زمینه ساز تلاش برای ایجاد مجدد برند باشد. اطمینان حاصل کنید که دلیل خوبی برای این کار دارید بدون اینکه تمایلی به تغییر نام تجاری شرکت خود داشته باشید.

وقتی به ظاهر و جوانی خود نیاز دارید

آیا از لوگوی خود فرار می کنید؟ آیا تردید دارید که به سایت خود پیوند دهید؟ آیا از توزیع کارت ویزیت متنفر هستید؟ اگر فکر می کنید برند شما در مقایسه با رقبای خود قدیمی و پر زرق و برق است ، بازسازی برند در اولویت خواهد بود. فراموش نکنید که قدم به عقب برگردید و در مورد استراتژی های برند Ying خود تجدیدنظر کنید حتی اگر نیاز به تغییر طرح دارید. اغلب اوقات ، ظاهر منسوخ شدن نشانه ای از یک مشکل اساسی است.

وقتی توان برند شما کم است

اگر به نظر می رسد تمام مخاطبین شما از یک شرکت دیگر هستند یا هر بخش از آرم و رنگ بندی متفاوتی استفاده می کند ، شاید زمان آن رسیده است که دوباره برند را ایجاد کنید. در این سناریو پیشنهاد می شود استراتژی معماری برند ارزیابی شود. این روش می تواند برای شرکت هایی که برند ها را با چندین نام و نشان مدیریت می کنند مفید باشد.

به یاد داشته باشید ، بازیابی برند بسیار مهم است. این فعالیت گران است و زمان زیادی را می برد. مردم اغلب فراموش می کنند که هر ارتباطی از امضای ایمیل تا قراردادهای حقوقی باید با یک برند جدید به روز شود. علاوه بر این ، این یک راه حل فوری نیست. اگر یک مشتری مشتری فعلی در برند سرمایه گذاری کنید ، بازسازی برند می تواند ویرانگر باشد. اما مواردی وجود دارد که تعمیرات برند توجیه شده و فضای کسب و کار راحت است.

دیدگاهتان را بنویسید