چگونه کمپین پیوند ساخت خود را راه اندازی کنیم؟

کمپین لینک سازی چیست؟

روند افزایش تعداد پیوندهای یک وب سایت به طور مداوم همراه با یک هدف کلی ، کمپین ایجاد لینک نامیده می شود. کمپین های لینک سازی از “وابستگی و دارایی” یک وب سایت برای ایجاد لینک استفاده می کنند. اکنون این متعلقات و دارایی های وب سایت می تواند محتوا و اخبار و یا حتی خدمات و محصولات سایت باشد.

ساختار چینی یک کمپین ایجاد لینک

مراحل مختلفی برای ایجاد یک کمپین ایجاد لینک وجود دارد. برخی از این مراحل کاملاً ضروری و برخی دیگر لازم نیستند ، اما در هر صورت به روند ایجاد لینک کمک می کنند. همه اینها به مجموعه عوامل و منابع شما بستگی دارد.

تعیین هدف

Link building نوعی بازاریابی آنلاین است و مانند هر نوع بازاریابی ، ابتدا باید اهداف آن مشخص شود. دانستن اهداف خود قبل از شروع یک کمپین ایجاد لینک به شما کمک می کند بهترین استراتژی را برای رسیدن به موفقیت در نظر بگیرید. همچنین باید بدانید که اهداف کمپین پیوند سازی شما با هدف کلی کار شما گره خورده است. به عنوان مثال ، اگر هدف شما در یک کارزار ایجاد لینک “ایجاد 10 پیوند” باشد ، اگر ایجاد این 10 پیوند بر هدف کلی و موفقیت کسب و کار شما تأثیر نگذارد ، هیچ فایده ای نخواهد داشت و هدف خوبی نیست.

در اینجا ما با یک مشکل روبرو هستیم. در مقالات قبلی آموخته ایم که پیوندها تأثیر بسزایی در الگوریتم رتبه بندی موتور جستجو در وب سایت ها دارند. خوب ، ممکن است اکنون از خود بپرسید ، آیا دریافت لینک های بیشتر به رتبه بندی وب سایت شما کمک نمی کند؟ در پاسخ ، باید توضیح دهیم که دریافت لینک باعث افزایش بازدید وب سایت می شود و این باعث افزایش تعداد مشتری می شود ، درست است؟ در واقع ، همه این توضیحات درست است ، اما مشکل این است که گاهی اوقات مدتی طول می کشد تا پیوندهای ایجاد شده تأثیر مثبتی در وب سایت شما داشته باشند. مطمئناً یک روز پس از پیوند به وب سایت خود ، نمی توانید انتظار نتایج شگفت انگیز را داشته باشید ، مخصوصاً اگر در مشاغلی فعالیت می کنید که سطح رقابت در آن بسیار بالا باشد.

این امر متخصصان سئو را در وضعیت بدی قرار می دهد زیرا آنها نمی توانند نتایج موفقیت آمیز کمپین های لینک سازی را به مدیران وب نشان دهند (حتی اگر این کمپین به اهداف خود رسیده باشد).

به همین دلیل ، نه تنها باید اهداف واقع بینانه ای برای تجارت خود تعیین کنید ، بلکه باید اطمینان حاصل کنید که اهداف شما بسیار هوشمندتر از ساخت تعداد پیوندها هستند. اهدافی که برای کمپین پیوند ساخت خود تعیین کرده اید باید با اهداف شرکت شما مطابقت داشته باشد و در نهایت بتواند بر موقعیت تجاری شما تأثیر مثبت بگذارد. به عنوان مثال ، شما ممکن است در تلاش باشید تا با افزایش بازدید سایت ، فروش محصولات خود را افزایش دهید. در عین حال ، شما باید به اطرافیان خود بیاموزید که سئو و ایجاد لینک یک شبه اتفاق نمی افتد و نتایج در یک لحظه بدست نمی آیند. در هر کمپین بازاریابی موفق ، مانند هر کمپین بازاریابی موفق ، باید روی نتایج طولانی مدت تمرکز کنید.

سرمایه خود را بشناسید

در قلب هر کارزار ایجاد پیوند سرمایه ای است که برای جذب مخاطب و دریافت پیوند باید از آن استفاده کنید. از این سرمایه به عنوان “قلاب” نیز یاد می شود زیرا باعث می شود مردم به پیشنهاد شما توجه کرده و آنها را به پیوند به وب سایت شما ترغیب کنند. این دارایی ها برای هر کسب و کار متفاوت است ، بنابراین شما باید چیزهای ارزشمندی را که در تجارت خود دارید شناسایی کنید. چیزی که بتواند علاقه دیگران را به خود جلب کند و در کارزار پیوند ساختن به شما کمک کند. اگر به اندازه دفتر کار خود فکر می کنید ، بهتر است بگویید که در مسیر درستی نیستید. دارایی های شما عبارتند از:

محتوا
داده ها
محصولات
خدمات
کارکنان

یکی از دارایی هایی که متخصصان سئو کلاه سیاه هنوز از آن استفاده می کنند پول است. بدیهی است که هر یک از اینها هزینه بر است و به نوعی سرمایه گذاری نیاز دارد ، اما متخصصان سئو کلاه سیاه برای دریافت پیوندهای مورد نظر خود حقوق می گیرند. گوگل به هیچ وجه خرید پیوند را قبول نمی کند و اگر گوگل متوجه شود وب سایتی اقدام به خرید پیوند می کند ، مجازات سنگینی را برای آن وب سایت در نظر خواهد گرفت.

خرید پیوند برای سئو وب سایت بسیار خطرناک است زیرا در بیشتر موارد آسیب های وب سایت از مزایای آن بیشتر است. بنابراین ، ما در Novin به شما توصیه می کنیم به هیچ وجه لینک وب سایت خود را خریداری نکنید. شما همچنین باید محتوا (خواندن سرمایه) متناسب با نیاز مخاطبان خود تولید کنید.

به چه لینک هایی نیاز دارید؟

هنگام تعریف استراتژی برای کمپین پیوند سازی خود ، باید در مورد نوع پیوندهای موردنظر خود فکر کنید. تا آنجا که ما می دانیم ، انواع مختلفی از پیوندها وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

پیوند به صفحه اصلی وب سایت
پیوندها به صفحات وب “داخل” (مانند صفحات محصول یا صفحات دسته بندی محصولات)
پیوند به مارک یا مارک
پیوندها شامل کلمات کلیدی مهم کسب و کار شما هستند

ما در اینجا اضافه می کنیم که هر یک از موارد فوق را می توان با هم ادغام کرد ، مانند پیوند دادن به مارک در صفحات داخلی یک سایت. برای شروع روند شناسایی انواع پیوندهای مورد نیاز ، ابتدا باید وضعیت وب سایت خود را به طور دقیق تجزیه و تحلیل کنید و وضعیت فعلی خود را برای کلمات کلیدی ، به ویژه با رقبا مقایسه کنید. برای مشاهده وضعیت فعلی پیوندهای وب سایت خود می توانید از ابزار Open Site Explorer استفاده کنید.

نتایج این تجزیه و تحلیل فرصت های پیشرفت را به شما نشان می دهد. به عنوان مثال ، متوجه خواهید شد که در یکی از مهمترین کلمات کلیدی در رتبه بندی برتر Google نیستید. پس از بررسی آمار و تجزیه و تحلیل گزارش ها ، در می یابید که هیچ یک از پیوندهای وب سایت شما حاوی این کلمه کلیدی نیست ، یا متوجه خواهید شد که هیچ پیوندی در صفحه مرتبط ترین این کلمه کلیدی وجود ندارد چنین مشکلاتی معمولاً قابل شناسایی و جبران هستند. در چنین مواردی ، استراتژی شما باید پیوند دادن به صفحات داخلی بدون پیوند به وب سایت و کلمات کلیدی خاص باشد.

اهداف کمپین ایجاد لینک را شناسایی کنید

در یک کمپین لینک سازی ، اولین چیزی که باید به آن فکر کنید این است که می خواهید با چه کسی ارتباط برقرار کنید و چه نوع مخاطبی برای تجارت خود نیاز دارید. البته شما باید با افرادی که به مطالب شما علاقه مند هستند ارتباط برقرار کنید. اگر می خواهید به صورت تصادفی با مردم ارتباط برقرار کنید ، مطمئناً بازدید از وب سایت شما با گذشت زمان کاهش می یابد و برند شما بدنام می شود.

در حالت ایده آل ، قبل از شروع کمپین ایجاد لینک ، باید بدانید چه نوع مخاطبی به فعالیت شما علاقه مند است. اگر می خواهید برای ایجاد پیوند ، مانند اینفوگرافیک ، محتوا تولید کنید ، باید قبل از شروع مراحل ایجاد محتوا ، از خود بپرسید که این محتوا برای چه کسانی مهم است. از همه مهمتر ، چه کسی به محتوای شما اهمیت می دهد تا بتواند به آن پیوند دهد؟

قسمت آخر پاراگراف فوق بسیار مهم است. شاید بتوانید به راحتی افراد را به سمت محتوای وب سایت خود جذب کنید ، اما ترغیب آنها به پیوند به محتوای وب سایت شما بسیار دشوار است. پیوند دادن با یک مقاله تلاش و وقت زیادی است ، بنابراین شما باید شخصی را پیدا کنید که به محتوای وب سایت شما اهمیت کافی می دهد تا لینک را در سایت خود قرار دهد. با این حال ، به اشتراک گذاشتن محتوای خود در شبکه های اجتماعی دشوارتر است. امروزه اکثر افراد چندین حساب فیس بوک یا توییتر دارند که روند اشتراک مطالب شما را آسان تر می کند.

چگونه مردم را ترغیب کنیم که ساختمان را پیوند دهند؟

به بیان ساده ، شما باید مانند یک ماهیگیر رفتار کنید و قلاب خوبی برای تجارت خود پیدا کنید. این قلاب باید از ابتدا درون محتوای شما باشد. محتوای شما باید به شکلی باشد که از ابتدا مخاطب را درگیر خود کند. اگر محتوای شما از ابتدا به عنوان قلاب کار نکند ، محتوایی خواهید داشت که هیچ کس حاضر نیست با انتشار آن به آن پیوند دهد.

جعلی که در مورد آن صحبت می کنیم می تواند اشکال زیر را داشته باشد:

اخبار
مطالب خنده دار
محتوای حاشیه ای
داده های ویدئویی
رقابت
انتشار محتوای Ego-ait (روشی برای تولید محتوا که در آن محتوای دقیق و دقیق فقط به منظور دریافت پیوندها تولید و منتشر می شود).
انتشار مطالب طولانی و مرجع

روش های زیادی برای جلب توجه کاربران وجود دارد ، اما روش های ذکر شده در بالا باعث می شود شما برای بدست آوردن پیوندهای طبیعی چیز خاصی تولید کنید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم همین حالا از فیس بوک خود دیدن کنید تا ببینید چه نوع پیوندهایی را کاربران به اشتراک می گذارند. سعی کنید مشخصات هر پیوند را یادداشت کنید تا بتوانید الگویی سازگار برای آنها پیدا کنید. پیوندهایی که بالاترین سهم را در فیس بوک دارند ، احتمالاً پیوندهایی هستند که دارای محتوای خنده دار هستند زیرا بیشتر کاربران از فیس بوک خود به عنوان پروفایل شخصی استفاده می کنند و به احتمال زیاد محتوای جدی یا تجاری به اشتراک می گذارند. کم است (مگر اینکه یک حادثه مهم یا خبرساز رخ داده باشد). اکنون به حساب توییتر خود بروید و پیوندهای به اشتراک گذاشته شده در آن سیستم عامل را بررسی کنید. البته میزان پیوند به محتوای طولانی و اطلاعات مفید بسیار بیشتر از فیس بوک است.

مخاطبان پیوندهای خود را شناسایی کنید

هنگامی که می توانید ایده های خود را برنامه ریزی کنید ، پیدا کردن افرادی که مخاطبان محتوای وب سایت شما هستند دشوار نخواهد بود. برای این کار معمولاً باید به دنبال موضوعات بحث برانگیز مربوط به فعالیت خود باشید. برای درک بهتر این موضوع ، بهتر است به مثال زیر توجه کنید:

فرض کنید شما در حال آماده سازی مقاله ای در مورد پخت کیک با عنوان “طرز تهیه کاپ کیک” هستید. تصور کنید یک شیرینی فروشی کوچک دارید که کیک کیک نیز می فروشد ، به همین دلیل این مقاله را تهیه می کنید. اکنون باید از خود بپرسید: چه کسی به این راهنما علاقه مند است؟

وبلاگ های آشپزی: یک انتخاب واضح هستند!
والدین وبلاگ نویس: شاید آنها می خواهند به بچه های خود یاد بگیرند که چگونه این کیک خوشمزه را درست کنند و راهنمای شما به آنها کمک می کند.
وب سایت هایی که دستور العمل تهیه می کنند: زیرا راهنمای شما شامل نحوه ساخت انواع مختلف “کیک کوچک” است.
وب سایت های تفریحی و سرگرمی: هیچ وب سایت سرگرمی بدون داشتن این نوع محتوا همراه با تصاویر نحوه تهیه آن کامل نیست.

با چند دقیقه تفکر ، ما توانستیم 4 نوع وب سایت را که به مقاله شما (نحوه تهیه کاپ کیک) علاقه مند هستند ، پیدا کنیم. اکنون می توانیم این وب سایت ها را موشکافی کنیم تا ببینیم آیا فرصتی برای دریافت پیوند از آنها داریم یا خیر.

راه های یافتن هدف پیوندها

در اینجا چند روش ساده برای تبدیل وبلاگ های آشپزی به لیستی از وب سایت هایی وجود دارد که می توانید با آنها تعامل داشته باشید:

لیستی از وبلاگ نویسان تهیه کنید

اولین و ساده ترین راه حل ، جستجوی گوگل به شرح زیر است:

جستجوی این عبارت ساده صدها لیست از وبلاگ نویسان آشپزی را در اختیار من قرار داده است. مزیت بزرگ این روش جستجو این است که شخص دیگری قسمت سختی را انجام داده و این وب سایت ها را به ترتیب برای شما لیست کرده است.

پس از داشتن چنین لیستی ، می توانید از پلاگین Scraper (برای Google Chrome) استفاده کنید. با استفاده از این افزونه ، فقط روی یکی از URL ها کلیک راست کرده و گزینه Scrape Similar را انتخاب کنید:

سپس می توانید آن را در Google Docs یا هر برنامه صفحه گسترده دیگری کپی کنید. از اینجا می توانید کلیه URL ها را در برنامه ای مانند URL Opener کپی / جای گذاری کنید. این برنامه تمام آدرس های وب را به صورت خودکار برای شما باز می کند. سپس می توانید یکی یکی این وب سایت ها را مرور کنید تا وب سایت های مربوط به محتوای وب سایت خود را پیدا کنید. اگر چنین وب سایتی پیدا کردید ، حتماً نحوه تماس با آنها را بررسی کنید.

به دنبال افزایش چند برابر فروش هستید؟

ما با تبلیغات Google و کمترین هزینه به شما کمک می کنیم تا در رأس Google قرار بگیرید.
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

حساب های مربوط به توییتر را پیدا کنید

Followerwonk ابزاری شگفت انگیز از سایت MOZ است که به شما امکان می دهد کارهای متنوعی را با حساب توییتر خود انجام دهید ، اما ویژگی مورد نظر ما جستجوی io در توییتر است. ما در این ابزار “cupcake blogger” را جستجو کردیم تا ببینیم آیا کسی از این عبارت در Twitter io خود استفاده کرده است:

همچنین می توانید گزینه های مختلفی مانند جستجو بر اساس مکان یا جستجوی مشترکین را انتخاب کنید ، اما در این مثال ما نمی خواهیم جستجو را پیچیده کنیم. با کلیک بر روی دکمه جستجو ، 12 نفر را پیدا کردیم که از کلمه “کیک کیک Blogger” در حساب Bio Twitter خود استفاده کردند.

سپس می توانید این نتایج جستجو را به صورت پرونده بارگیری کنید تا بررسی نتایج جستجو برای شما آسان تر شود. این ابزار هنوز به ما می گوید که آیا این حساب ها دارای وب سایت هستند یا نه:

با مشاهده نتایج ، متوجه شدیم که از این 12 حساب ، 8 حساب دارای وب سایت هستند.

در عرض چند دقیقه جستجو نیز نتیجه خوبی است! این نتایج کاملاً با محتوای وب سایت ما مطابقت دارد ، بنابراین ما می دانیم که فرصت خوبی برای دریافت پیوند از این کاربران یا حداقل گرفتن نظرات خوب از این وبلاگ نویسان داریم.

روشهای جستجوی پیشرفته

روشهای زیادی برای جستجو در Google وجود دارد که بسیاری از آنها از دید کاربران پنهان است. کاربران معمولاً عادت دارند فقط در گوگل کلمات کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنند ، بدین معنی که 99٪ از کاربران گوگل به همین ترتیب محتوای خود را جستجو می کنند. اما واقعیت این است که ابزارهای جستجوی بسیاری وجود دارد که می تواند نتایج جستجوی ما را دقیق و دقیق کند.

این روش جستجو برای کمپین های لینک سازی مفید است زیرا ما می توانیم وب سایت هایی را از نتایج جستجو که می دانیم برای ایجاد لینک نامناسب است حذف کنیم. در اینجا چند نمونه از جستجوی پیشرفته آورده شده است:

به “Inurl: منابع” مراجعه کنید. این دستور به Google می گوید فقط آن دسته از نتایج را که در این آدرس وب کلمه “منابع” دارند ، نشان دهد. در زیر مثالی از نتایج این جستجو آورده شده است:

http://cupcake-underground.blogspot.com/p/resources.html

این پیوند هدف خوبی برای یک کار ایجاد پیوند است زیرا راهنمای پخت کیک می تواند منبع خوبی برای مخاطبان وبلاگ آشپزی باشد. در نتیجه می توانید با صاحب این وبلاگ تماس بگیرید و از او بخواهید پیوندی به مقاله شما در لیست منابع خود قرار دهد. با این روش پیوندی به سایت خود خواهید گرفت.

بیایید یک مثال دیگر را نشان دهیم:

ما دو روش جستجوی پیشرفته را در جستجوی بالا ادغام کرده ایم. ابتدا ، ما از عبارت “intitle: منابع” استفاده کردیم ، که به Google می گوید فقط نتایج را به ما نشان دهد که کلمه “منابع” در عنوان صفحه باشد. این جستجو بسیار مفید است زیرا ممکن است بسیاری از وب سایت ها از کلمه “منابع” در URL های وب سایت خود استفاده نکرده باشند ، بنابراین روش جستجوی قبلی Google ما (inurl 🙂 نتوانست آن وب سایت ها را پیدا کند.

ما همچنین کلمه “کیک کوچک” را به علامت علائم نگارشی (“) اضافه کرده ایم. این علامت به گوگل می گوید فقط نتایجی را نشان دهد که کلمه” کیک کوچک “در عنوان باشد. استفاده از این علامت در این جستجو بسیار مفید است زیرا جستجوی وبلاگ نویس مواد غذایی بسیار گسترده است. و اگر کلمه “کیک کوچک” را به این روش هجی نکنیم ، مجبوریم بسیاری از نتایج جستجو را پیدا کنیم تا وب سایت مربوطه را پیدا کنیم.

اکنون با 3 روش ایمن برای یافتن پیوندها بر اساس موضوع آشنا شده اید.

درک بیشتر از جنبه های شخصیتی مخاطبان

اگر می خواهید بهترین نتایج را از لینک بیلدینگ خود دریافت کنید، باید زمان زیادی را صرف یافتن وب سایت های مرتبط کنید. شما می توانید این کار را از طریق یافتن اطلاعات وبلاگ نویس ها، مشاهده وب سایت ایشان، خواندن مطالب وب سایت آنها بیاموزید. سعی کنید شخصیت آنها و ویژگی هایشان را تصور کنید. به شبکه های اجتماعی آنها سر بزنید تا ببیندی اخیراً چه نوع لینک هایی را به اشتراک گذاشته اند.

یکی دیگر از موارد دیگری که باید زیر نظر بگیرید این است آیا آنها لینک های مربوط به محتوای دیگران را به اشتراک می گذارند یا فقط مطالب خودشان را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. وضعیت ایده آل این است که شما شواهدی مبنی بر به اشتراک گذاری لینک های وب سایت های دیگر در شبکه های اجتماعی این افراد بیابید زیرا همان چیزی است که می بایست از ایشان تقاضا کنید.

همانطور که هر وب سایت را بررسی می کنید، نکاتی را در مورد موضوعات مطالبی که به اشتراک گذاشته اند یادداشت کنید. انجام این کار ضروری است زیرا زمانی که با آنها تماس می گیرید به این اطلاعات نیاز خواهید داشت. در غیر این صورت ایمیل شما به ایمیل های اسپم گونه شبیه خواهد شد که برای هیچ کدام از وب سایت ها شخصی سازی نشده است.

برای این کار شما می توانید از ابزار TagCrowd استفاده کنید. کافیست دامنه وبلاگ مورد نظر خود را در TagCrown وارد کنید تا این ابزار پس از بررسی و تحلیل محتوای صفحه به شما نشان دهد چه کلماتی در این صفحات بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند. به این ترتیب شما از موضوعات مورد علاقه و خط مشی وب سایت ها آگاه می شوید و برای برقراری ارتباط با آنها از لحنی مناسب استفاده خواهید کرد.

اطلاعات تماس را پیدا کنید

هنگامی که وبلاگ مربوطه را پیدا کردید (وبلاگی که مشتریان آن جامعه هدف فعالیت شما هستند) و مناسب هستید ، باید در مرحله بعدی اطلاعات تماس آنها را نیز پیدا کنید. یافتن این اطلاعات معمولاً دشوار نیست ، اما می توانید از آن برای سرعت بخشیدن به کارها استفاده کنید.

سرصفحه و پاورقی سایت را بررسی کنید

بیشتر اوقات ، لینک صفحه اطلاعات تماس (با ما تماس بگیرید) در هدر یا پاورقی وب سایت قرار دارد. بنابراین بهتر است در ابتدای ورود به سایت این دو قسمت را بررسی کنید. اگر نمی توانید پیوند به صفحه تماس با ما را پیدا کنید ، به دنبال صفحه درباره ما باشید. وب سایت هایی که صفحه تماس با ما ندارند ، معمولاً اطلاعات تماس خود را در صفحه درباره ما ارسال می کنند.

پلاگین ToutApp را در Google Chrome نصب کنید

ToutApp یک افزونه کم حجم برای مرورگر Google Chrome است. هنگام بازدید از یک وب سایت ، پلاگین ToutApp به طور خودکار آدرس های ایمیل موجود در صفحه را پیدا می کند. وقتی آدرس ایمیل مورد نظر را پیدا کرد ، آن را با رنگ دیگری در نوار ابزار Chrome علامت گذاری می کند. سپس می توانید ایمیل مورد نظر خود را با کلیک بر روی آن پیدا کنید.

پیوندهای هدف را در اولویت قرار دهید

در حال حاضر ، شما احتمالاً یک لیست طولانی از سایت های دامنه مربوط به تجارت خود دارید. اکنون لازم است این پیوندها را در گروه های مختلف اولویت بندی کنید تا بتوانید ایمیل ها و پیام های خود را به بهترین شکل شخصی سازی کنید.

روش های مختلفی برای اولویت بندی پیوندهای هدفمند وجود دارد ، از جمله:

بر اساس عوامل و معیارها: شامل رتبه وب سایت و اعتبار دامنه است.
به گفته وبلاگ نویس: شامل تعداد دنبال کنندگان توییتر و تعداد بازدید کنندگان سایت است.
بر اساس امکان پیوند دادن: شامل ، به عنوان مثال ، وبلاگ های اختصاص داده شده به کلمه کلیدی کیک کوچک و وبلاگ های آشپزی.

بیایید نگاهی دقیق به این موارد بیندازیم.

معیارهای دامنه

در فصل 5 این راهنما ، ما به طور مفصل در مورد معیارهای ایجاد پیوند در مورد این عوامل و معیارها صحبت خواهیم کرد. اکنون ، فقط باید بدانید که این معیارها می توانند مقدار پیوند و همچنین ارزش پیوندهای هدف را اندازه گیری کنند.

در هنگام اولویت بندی و فیلتر کردن پیوندهای هدفمند ، دو معیار اصلی برای دامنه ها وجود دارد: PageRank و Domain Authority. مطمئناً می توانید هریک از این معیارها را برای هر وب سایت به صورت جداگانه دریافت کنید ، اما زمان زیادی لازم است. خوب است بدانید که ابزارهایی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها اطلاعات فوری در مورد تمام دامنه های لیست خود را بدست آورید.

با استفاده از اکسل و افزونه SEO Tools for Excel می توانید اطلاعات مربوط به PageRank یک وب سایت را بدست آورید. همچنین اعتبار دامنه هایی را که در فایل اکسل لیست کرده اید با استفاده از افزونه Links API ارائه شده توسط SEOgadget بررسی کنید.

هنگامی که این معیارها را برآورده کردید ، با یک کلیک می توانید نتایج را بر اساس هر یک از این دو معیار یا بر اساس بالا یا پایین بودن دامنه مرتب کنید. اگر دامنه در هر یک از این دو معیار رتبه بالایی نداشته باشد ، می توانید به راحتی حذف کنید. این ویژگی زمانی کار می کند که شما یک لیست طولانی از دامنه ها داشته باشید ، اما وقت ندارید که به همه آنها متصل شوید. در نوین این کار به صورت زیر انجام می شود:

ابتدا دامنه ها را بر اساس رتبه سایت مرتب می کنیم و همه دامنه های دارای PageRank زیر 1 را از لیست حذف می کنیم. اگر لیست طولانی داشته باشیم ، حتی می توانیم دامنه های دارای نمره زیر 2 را حذف کنیم.

سپس دامنه ها را بر اساس اقتدار دامنه مرتب می کنیم و دامنه های دارای رتبه زیر DA30 یا DA35 را حذف می کنیم. البته این یک روش علمی نیست ، زیرا ممکن است وب سایت جدیدی با محتوای خوب و مرتبط در لیست شما وجود داشته باشد ، اما از آنجایی که رتبه بندی و اعتبار بالایی ندارد از لیست حذف خواهد شد. در هر صورت ، اگر لیست طولانی از پیوندهای هدفمند دارید ، بهتر است از مرحله اولویت بندی پشیمان نشوید تا در نهایت لیستی از وب سایت های با کیفیت و مرتبط را بدست آورید.

محبوبیت مدیر وب

یکی از راه های مهم برای ایجاد بازدید بیشتر به وب سایت شما این است که افراد یا سایت های مهم محتوای خود را به اشتراک بگذارند. به اشتراک گذاری مطالب شما با یک وب سایت معروف یا تأثیرگذار می تواند تأثیر بسیار مثبتی در افزایش بازدید و اعتبار شما داشته باشد ، زیرا بسیاری از طرفداران آن افراد (یا وب سایت ها) نیز به مرور مطالب شما را به اشتراک می گذارند. بنابراین ، اگر اعتبار دامنه یک وبلاگ نویس به اندازه کافی بالا نیست ، بلافاصله آن را از لیست خود حذف نکنید ، اما بهتر است محبوبیت آن را با جستجو در شبکه های اجتماعی بررسی کنید.

در اینجا دوباره می توانید به راحتی وارد شبکه های اجتماعی شوید و مشخصات وبلاگ نویسان را یکی یکی مشاهده کنید تا تعداد دنبال کنندگان آنها را ببینید.

احتمال ایجاد پیوند

این مرحله ای است که کاوش دستی شما دوباره به زمین بازی بازگشته است! هنگام بازبینی پیوندهای هدفمند خود ، باید احتمال دریافت پیوند از آنها را نیز ارزیابی کنید. هیچ ابزاری برای آن وجود ندارد و شما باید براساس معیارهای شخصی تصمیم بگیرید. یک راه آسان این است که به صورت دستی این پیوندها را از 1 به 5 ارزیابی کنید. برای پیوندهایی که احتمال ایجاد پیوند کم است 1 و برای پیوندهایی با احتمال زیاد عدد 5 را در نظر بگیرید.

برای استفاده از این روش ، ابتدا باید س yourselfالات زیر را از خود بپرسید:

آیا آنها تا به حال به چیزی خارج از وب سایت خود پیوند داده اند؟
آیا محتوای وب سایت آنها با محتوای وب سایت من ارتباط دارد؟ (وب سایت های کاپ کیک باید امتیاز بیشتری نسبت به وب سایت های آشپزی کسب کنند.)
آیا در حال حاضر وبلاگ آنها فعال است؟ (به عبارت دیگر ، آیا او مقاله را ماه گذشته منتشر کرده است؟)

پاسخ به این س questionsالات ممکن است درک توانایی ایجاد پیوند در این وب سایت ها را برای شما آسان کند.

پس از جمع آوری تمام این اطلاعات ، باید آنها را دسته بندی کنید. بنابراین ، شما لیستی از وبلاگ نویسان دارید که:

آنها احتمالاً به شما پیوند خواهند داد.
معیارهای دامنه آنها نمرات خوبی دارند.
آنها پیروان زیادی در شبکه های اجتماعی دارند.

در واقع ، اعضای لیست شما وب سایت هایی هستند که باید در اسرع وقت پیام های شخصی سازی شده برای آنها ارسال کنید. برای این کار بهتر است دوباره به وب سایت آنها سر بزنید تا طبق گفته آلمانی ها پیام مناسبی برای آنها ارسال شود. با این کار پیام شما قابل اعتماد خواهد بود و هرزنامه محسوب نمی شود.

لطفاً توجه داشته باشید که این وب سایت ها ممکن است مطالب یا “دانه” های شما را به اشتراک بگذارند. توزیع بذر به وب سایت های دیگر این امکان را می دهد تا از محتوای شما و نیاز شما به برقراری ارتباط بدون واسطه با آنها مطلع شوند.

اکنون باید لیستی از وب سایت های با کیفیت و علاقه مند به مطالب یا کمپین خود داشته باشید. اطلاعات تماس آنها در لیست شماست و وب سایت های مهم در آنجا برجسته می شوند. وقت آن است که با آنها تماس بگیریم.

توسعه پیوند ساختمان

زمان آن فرا رسیده است که اقدامی انجام دهیم و در مورد کمپین ایجاد یا پیوند دادن محتوای خود به مردم بگوییم. پیشنهاد ما این است که با مهمترین پیوند برای مخاطبان هدف خود شروع کنید ، زیرا اگر این وب سایتهای معتبر درباره شما مثبت صحبت می کنند ، می توانید از این پیوند برای متقاعد کردن وب سایتهای کوچکتر استفاده کنید. وقتی وب سایت های کوچک متوجه می شوند که یک وب سایت مهم و تأثیرگذار محتوای شما را به اشتراک گذاشته است ، مطمئناً وقتی به آنها لینک می دهید با لبخند پاسخ می دهند.

شما در حال صحبت با یک شخص واقعی هستید

البته ، وب سایت های هدفمند شما توسط ربات های هوشمند هدایت نمی شوند. در واقع ، افراد واقعی مدیر این وب سایت ها هستند و اگر وب سایت آنها محبوب باشد ، مطمئن باشید که هر روز ایمیل های زیادی دریافت می کنند. این افراد دقیقاً مانند شما هستند و حق دارند کمی وقت بگذارند تا اعتبار ایمیل شما را بررسی کنند.

چگونه یک پیام یا ایمیل خوب بنویسیم؟

به یاد داشته باشید افرادی که می خواهید برای آنها ایمیل ارسال کنید افراد شلوغی هستند. پیام یا ایمیل شما باید هم دلیل مهم بودن مطالب شما را توضیح دهد و هم کوتاه باشد تا حوصله خواندن آن را داشته باشند.

بهتر است هنگام نوشتن متن پیام خود ، این نکات را رعایت کنید:

به آنها بگویید چرا باید به مطالب شما اهمیت دهند.
به آنها بگویید چه کاری می توانند برای شما انجام دهند.
به آنها اطلاع دهید وب سایت شما معتبر است و ایمیل شما هرزنامه نیست.
به آنها بگویید چرا باید به مطالب شما اهمیت دهند

اگر در این مرحله از کمپین پیوند ساخت خود هستید ، نباید در نوشتن این قسمت تردید کنید. اگر برای وبلاگ خود می نویسید ، ابتدا باید از خود بپرسید: “چرا این موضوع برای کسی مهم است که بتواند به آن پیوند دهد؟” برای پاسخ بهتر ، بیایید “قلاب” های خود را دوباره مرور کنیم:

مطالب خنده دار
محتوای حاشیه ای
داده های ویدئویی
رقابت
محتوای Ego-ait را منتشر کنید
انتشار مطالب طولانی و مرجع

آیا محتوای شما می تواند در گروه های فوق قرار بگیرد؟ اگر پاسخ شما منفی است ، به س nextال بعدی می پردازیم. آیا ویژگی منحصر به فردی در محتوای شما وجود دارد که مورد توجه مخاطبان قرار گیرد؟

به احتمال زیاد وبلاگ نویسان با شما در ارتباط هستند در زمینه شما فعال هستند و اطلاعات زیادی در مورد مطالب شما دارند. بنابراین بهتر است به وبلاگ آنها مراجعه کنید و چند مقاله آخر آنها را بخوانید و در صورت امکان دلیلی برای مراقبت از مطالب خود پیدا کنید.

به عنوان مثال ، اگر با وبلاگ نویسی علاقه مند به سینما هستید ، احتمالاً در چند پست اخیر خود مقاله ای درباره یک فیلم منتشر کرده است. اگر محتوای شما درباره سینما یا همان فیلمی است که منتشر کرده است ، حتماً آن را با او به اشتراک بگذارید. این نه تنها دلیل مهم مقاله شما را توضیح می دهد ، بلکه نشان می دهد که شما برای خواندن وبلاگ او وقت گذاشته اید.

به آنها بگویید چه کاری می توانند برای شما انجام دهند

موضوع بسیاری از نامه های الکترونیکی ارسال شده توسط کمپین های لینک سازی در مورد درخواست های ارسال کننده است. برخی از فرستندگان حتی از کلمات “link” یا “SEO” در ایمیل خود استفاده نمی کنند تا وبلاگ نویس ایمیل آنها را به عنوان هرزنامه شناسایی نکند. با این حال ، برای اجرای درخواست خود به یک وبلاگ نویس نیاز داریم. اکنون این درخواست فقط برای ایجاد پیوند نمی تواند باشد و در مورد موضوعات دیگر است. موضوعاتی مانند:

محتوای خود را در شبکه های اجتماعی مانند Google Plus ، Twitter یا Facebook به اشتراک بگذارید

پیوند خود را بر روی محتوا قرار دهید (اگر محتوای شما اینفوگرافیک یا ابزارک است)
مقاله ای را به عنوان کاربر مهمان از خود بپذیرید و به آن پیوند دهید
درباره وب سایت یا مقاله خود مقاله ای بنویسید و به آن پیوند دهید

موارد بالا فقط چند نمونه است ، اما به سرعت خواهید فهمید كه هر كدام سطح انتظارات و موانع خاص خود را دارند. به عنوان مثال ، ایده خوبی است که وی مقاله ای درباره وب سایت شما بنویسد. در مقابل ، به اشتراک گذاری مطالب خود در شبکه های اجتماعی فقط چند دقیقه طول می کشد.

هنگام نوشتن پیام یا نامه خود ، نکات بالا را فراموش نکنید. از وبلاگ نویسان بپرسید بر اساس میزان جذابیت مقاله شما. اگر اطمینان دارید که محتوای شما عالی است ، از وبلاگ نویس بزرگ بخواهید.

درخواست شما ممکن است شامل چندین گزینه فوق باشد. به اشتراک گذاری محتوا و لینک دادن به وب سایت خود توسط یک وبلاگ نویس معتبر می تواند نتایج خوبی برای وب سایت شما داشته باشد. در عین حال ، اگر پاسخ بلاگرها به درخواست شما منفی باشد ، می توانید از یک تاکتیک ظریف استفاده کنید. به عنوان مثال ، اولین درخواست شما از یک وبلاگ نویس این است که مقاله ای درباره فعالیت خود بنویسید ، اما وبلاگنویس مورد نظر با اینکه مقاله شما را دوست دارد به شما پاسخ منفی می دهد. در اینجا می توانید از او بخواهید پیوند محتوای شما را در یکی از شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. این روش اگر یک وبلاگ نویس شخصی باشد بسیار موثر خواهد بود.

همچنین ، اگر درخواست شما توسط مدیر سایت رد شود ، درخواست بعدی شما می تواند “نوشتن مقاله به عنوان کاربر مهمان” باشد.

این روش زمانی مثر است که یک وبلاگ نویس به مقاله شما ابراز علاقه کرده باشد اما وقت کافی برای نوشتن در مورد آن را ندارد. پیشنهاد می کنیم این نوع لینک سازی را به وب سایت های معتبر و بزرگ پیشنهاد دهید زیرا نوشتن یک مقاله مقدماتی به منابع و کمی وقت نیاز دارد.

نشان دهید که معتبر هستید ، نه اسپمر

برای این کار باید در شخصی سازی ایمیل خود دقت کنید تا وبلاگ نویس مورد نظر به دکمه حذف یا هرزنامه نرود. خوب است بدانید که وبلاگ نویسان معروف هر روز ایمیل های زیادی با موضوع لینک سازی دریافت می کنند ، بنابراین ارزش دارد که درخواست خود را با صرف کمی وقت در ایمیل شخصی کنید تا از سایر ایمیل های ارسالی متفاوت باشد. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

از نام آنها در ایمیل استفاده کنید
از یک عنوان خوب استفاده کنید
به ویژگی خاصی از فعالیت آنها اشاره دارد
از امضای مناسب در انتهای ایمیل استفاده کنید
از ایمیل معتبر استفاده کنید
مکان محلی فعلی را مشخص کنید (در صورت لزوم)

بیایید همه اینها را با هم بررسی کنیم:

از نام آنها در ایمیل استفاده کنید

استفاده از نام افراد در ایمیل بسیار آسان و راحت است ، اما بیشتر ارسال کنندگان با وجود سهولت نوشتن نام ، این کار را نمی کنند. استفاده از نام بلاگر در ایمیل تأثیر بسزایی در خوانایی ایمیل شما دارد زیرا توجه شخص را به خود جلب می کند.

می توانید نام وبلاگ نویسان و وب مسترها را از طریق روش های زیر پیدا کنید:

صفحه درباره ما را بررسی کنید
نام نویسنده را در هر مقاله بررسی کنید
شبکه های اجتماعی وب سایت را بررسی کنید تا نام آنها را پیدا کنید
آدرس ایمیل آنها را در ابزاری مانند Rapportive (برای Gamail) یا Xobni (برای Outlook) وارد کنید که اطلاعات ایمیل اضافی را ارائه می دهند.

اگر به هیچ وجه نمی توانید نام آنها را پیدا کنید ، بهتر است ایمیل خود را با “سلام” شروع کنید ، اما از عباراتی مانند “سلام بلاگر” یا “مدیر وب سایت عزیز” استفاده نکنید زیرا این روش های نوشتاری فقط برای اسپمرها نیست. بودن.

از یک عنوان خوب استفاده کنید

وبلاگ نویسی که برای او ایمیل ارسال کرده اید قبل از اینکه ایمیل شما را بخواند عنوان را می خواند. اگر عنوان ایمیل را دوست ندارد ، آن را درجا حذف می کند و حتی زحمت باز کردن آن را ندارد. این بدترین قسمت است زیرا فرصتی برای گفتگو با آنها نخواهید داشت و هیچ بازخوردی دریافت نخواهید کرد.

یک نکته مهم دیگر نیز در این مرحله وجود دارد: انتخاب یک عنوان بد باعث می شود که آنها ایمیل شما را به عنوان هرزنامه در نظر بگیرند و آن را فیلتر کنند. در این زمان ، شما منتظر یک وبلاگ نویس خواهید بود که ممکن است روزی به پوشه هرزنامه شما نگاه کند و ایمیل شما را معتبر فرض کند. در هر صورت این اتفاق خوشایندی نیست.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در نوشتن عنوان خوب آورده شده است:

عنوان باید کوتاه و واضح باشد.
در صورت امکان نام وب سایت را در آن قرار دهید.
زیاد از حروف بزرگ (به انگلیسی) استفاده نکنید.
از اصطلاحات “تبادل لینک” یا “درخواست پیوند” استفاده نکنید.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد وب سایت آنها را نام ببرید (مانند نام وب سایت).

به ویژگی خاصی از فعالیت آنها اشاره دارد

انجام این کار به این معنی است که ایمیل شما کاملاً نوشته و ارسال می شود و مانند بسیاری از ایمیل های انبوه ، ناشناس نیست. این به مخاطب شما نشان می دهد که شما زمان زیادی را صرف خواندن وبلاگ وی و انجام تحقیقات برای ارسال ایمیل کرده اید. در این مرحله شما همچنین می توانید موقعیت وب سایت خود را به خوبی توصیف کنید تا وبلاگ نویس به محتوای شما اهمیت دهد.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی وجود دارد که می توانید در متن ایمیل خود استفاده کنید:

به آخرین موضوعات وبلاگ آنها نگاهی بیندازید.
جدیدترین توییت ها و بازتوییت های آنها را بخوانید.
نگاهی به نظرات آنها در بخش نظرات بیندازید.
توضیحات آنها را در بخش بیوگرافی توییتر یا وب سایت ما مشاهده کنید.

همه اینها می توانند اطلاعات مفیدی در مورد وب سایت یا مدیران آن در اختیار دوستان شما قرار دهند. همچنین می توانید از آنها در متن ایمیل خود استفاده کنید تا لحن طبیعی و زیبایی به ایمیل خود بدهید. می توانید از این اطلاعات به صورت زیر استفاده کنید:

من فهمیدم که آخرین مطالب وبلاگ شما در مورد بهترین فیلم های سال 2015 است. من دقیقاً با رتبه بندی فیلم های شما موافقم و اگر جای شما بودم ، “مکس دیوانه” را همچنان در بالای لیست خود قرار می دادم. من در ابتدا می خواستم با شما به اشتراک بگذارم – در این بخش پیوند خود را قرار داده اید – اینفوگرافیک درباره فیلم های پرفروش سال 2015 به همراه هزینه تولید و فروش. با توجه به محتوای اخیر وب سایت شما و علاقه شخصی شما به سینما ، فکر کردم شما نیز ممکن است از خواندن این مقاله لذت ببرید.

نوشتن این مقاله به هیچ وجه وقت گیر نبوده و اطلاعات موجود در آن با مشاهده آخرین مطالب وبلاگ بدست آمده است. مسلماً نوشتن چنین متن دقیق و مفصلی نمی تواند وظیفه یک اسپم ساز باشد. بنابراین مطمئن باشید که چنین چیزی خوانده می شود.

از امضای مناسب در انتهای ایمیل استفاده کنید

این نکته بسیار کوچکی است که انجام آن زمان زیادی نمی برد. شما باید از امضای مناسب در انتهای ایمیل خود استفاده کنید. حال ممکن است بپرسید این امضا چگونه است؟ خوب ، در زیر می توانید اطلاعات مربوط به امضا را ببینید.

نام و نام خانوادگی
موقعیت شما در شرکت
آدرس وب سایت شما
شماره تلفن شما
و در صورت لزوم ، یکی از حساب های خود در شبکه های اجتماعی معتبر

بنابراین امضای شما به این شکل خواهد بود:

اگر امضای شما به این شکل باشد ، گیرنده ایمیل شما متوجه معتبر بودن ایمیل شما خواهد شد زیرا هرزنامه نویسان هرگز از چنین امضایی در پایین الگوی ایمیل خود استفاده نمی کنند. قرار دادن امضا در متن نامه به گیرنده این امکان را می دهد تا وب سایت و شبکه های اجتماعی شما را بررسی کند.

از ایمیل معتبر استفاده کنید

در مورد استفاده از ایمیل بحث های زیادی شده است. برخی از سئوکاران معتقدند که شما همیشه باید از ایمیل معتبر شرکت خود برای مسائل سئو استفاده کنید و نه از ایمیل شخصی خود. به عنوان مثال ، اگر در Zappos کار می کنید ، باید ایمیل های خود را به [email protected] ارسال کنید.

این موضوع به دلیل نام بد بودن سئوکاران مطرح شده است. به عبارت دیگر ، اگر یک وبلاگ نویس متوجه شود که شما در یک شرکت سئو کار می کنید ، احتمالاً پاسخ منفی به درخواست شما می دهند.

تجربه به ما نشان داده است که استفاده از ایمیل شخصی تفاوتی در نتیجه ندارد. در واقع ، استفاده از ایمیل شخصی می تواند فرصت خوبی برای آزمایش کیفیت کار شما فراهم کند. همیشه از خود بپرسید که آیا با توسعه محتوای خود از طریق ایمیل شخصی خود موافقید. اگر پاسخ این سوال منفی است ، از خود بپرسید ، آیا لازم است محتوای خود را توسعه دهید؟

سرانجام ، شما باید از ایمیلی که برای شما مناسب است استفاده کنید. اما اگر از بین دو گزینه انتخابی دارید ، از آدرس ایمیل رسمی وب سایت خود استفاده کنید ، اما اگر یکی از ایمیل ها در دسترس نیست ، ایمیل خود را با آدرس دیگر ارسال کنید. نیازی به صرف زمان زیاد برای این کار نیست.

نکته مهم دیگر دقت در هنگام ارسال ایمیل از طریق Gmail ، Yahoo یا Hotmail است. متأسفانه ، بسیاری از اسپمرها از خدمات رایگان این ارائه دهندگان ایمیل سو mis استفاده می کنند. بنابراین وقتی گیرنده متوجه شد که ایمیل شما از یکی از این 3 سرور ایمیل ارسال شده است ، به احتمال زیاد آدرس ایمیل شما را به عنوان هرزنامه گزارش می کند.

محل و موقعیت مکان فعلی را نشان می دهد

فرصت استفاده از این گزینه ممکن است به چند مورد محدود شود ، اما وقتی فرصتی پیدا کردید ، بهتر است از آن استفاده کنید زیرا به شما کمک می کند موقعیت خود را معتبر نشان دهید.

نحوه استفاده از این ویژگی این است که اگر در همان شهر وبلاگ نویس زندگی می کنید ؛ بهتر است آن را در متن ایمیل خود ذکر کنید. این را می توانید به شرح زیر در متن خود بگنجانید:

از آنجا که دفتر ما در سیاتل واقع شده است ، ما تصمیم گرفتیم با برخی از وبلاگ نویسان مستقر در سیاتل (مانند شما) تماس بگیریم و از آنها بخواهیم که در صورت تمایل بخشی از محتوای وب سایت ما را به اشتراک بگذارند.

حتی می توانید با برخی از این وبلاگ نویسان قرار ملاقات بگذارید. هیچ راهی بهتر از این نیست که به وبلاگ نویسان ثابت کنید که شما یک فرد واقعی هستید و تصمیمات جدی در مورد کار خود دارید. اگر وبلاگ نویسان یا وب سایت هایی را در اطراف محل کار خود می شناسید ، پیشنهاد می کنیم برای ایجاد روابط کاری قوی با آنها قرار ملاقات بگذارید.

پیگیری

ما با پیگیری های فراوان توانسته ایم پیوندهایی ایجاد کنیم (تقریباً مجموع تعداد اولین نامه های الکترونیکی ارسال شده برای هر شخص). ما می دانیم که بیشتر مردم مشغول کار هستند. وبلاگ نویسان معروف روزانه صدها یا هزاران ایمیل دریافت می کنند و در جهانی که در حال حاضر ایمیل های خود را بررسی می کنیم ، احتمال دفن ایمیل شما در زیر انبوهی از ایمیل های تبلیغاتی بسیار زیاد است.

به همین دلیل ، اگر در ابتدا پاسخی به ایمیل خود دریافت نکردید ، پیشنهاد می کنیم آن را پیگیری کنید. مزیت بزرگ ردیابی ایمیل این است که گیرنده شما متوجه می شود که شما یک فرد واقعی هستید و برای یک شرکت معتبر کار می کنید ، نه یک نرم افزار ایمیل انبوه!

برای اینکه بتوانید پیام های متنی خود را به درستی ردیابی کنید ، باید تا حد ممکن همه پیام ها را مرتب کنید و همه ایمیل های پاسخ را ذخیره کنید. قطعاً علاقه ای ندارید که ایمیل شخصی را که به شما لینک داده است دنبال کنید!

روشهای مختلفی برای سازماندهی پیامهای ورودی و خروجی شما وجود دارد. از استفاده از نرم افزار صفحه گسترده اکسل گرفته تا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). بیایید نگاهی به چند نمونه از این روش ها بیندازیم:

نرم افزار صفحه گسترده اکسل

وقتی کمپین پیوند سازی خود را شروع می کنید ، استفاده از فایل اکسل برای سازماندهی تماس ها و پیگیری های شما کافی است. این می تواند نیازهای شما را حتی در میانه کار به خوبی برآورده کند ، اما اگر همزمان در چندین کمپین مختلف کار می کنید ، استفاده از فایل اکسل پاسخگوی نیازهای شما نخواهد بود.

یک فایل اکسل ساده می تواند به صورت زیر باشد:

اگر اعتقاد ندارید ، باید بگوییم همه چیز خیلی ساده است. اگر اطلاعات اضافی یا معیارهای جدید دارید ، می توانید ستون های جدیدی به پرونده Excel اضافه کنید.

در هر صورت ، پس از مدتی استفاده ، کار با این نرم افزار کمی دشوار خواهد بود. به عنوان مثال ، اگر دومین کمپین پیوند ایجاد خود را راه اندازی کنید و بخواهید دوباره با افراد موجود در لیست خود تماس بگیرید ، چه اتفاقی می افتد؟ این کار را می توان با یک سیستم پیشرفته اکسل انجام داد ، اما روند کار تا حد زیادی نامنظم خواهد بود.

ابزارهای تخصصی برای مدیریت تماس ها و ایمیل ها

در این مرحله ، بهتر است برای مدیریت مخاطبین و ایمیل های خود ، روی یک سیستم محکم و متمرکز سرمایه گذاری کنید. سیستم های uzzStream و Raven سیستم های خوبی برای انجام این کار هستند. برای صرفه جویی در وقت خود سعی کنید تا حد امکان از چنین ابزارهایی برای کمپین پیوند ساز خود استفاده کنید.

پلاگین Boomerang

Boomerang یک افزونه رایگان Gmail است که به شما امکان می دهد ایمیل های مبارزات خود را ردیابی کنید. هنگام ارسال ایمیل ، می توانید به پلاگین بومرنگ دستور دهید تا در صورت عدم دریافت پاسخ ایمیل در یک بازه زمانی مشخص ، به شما اطلاع دهد تا بتوانید تماس خود را ردیابی کنید.

می توانید ایمیل های خود را با استفاده از روش هایی که در زیر به شما آموزش می دهیم ردیابی کنید.

چگونه ایمیل ها را ردیابی کنم؟

اگر می خواهید ایمیل های خود را ردیابی کنید ، توصیه می کنیم ایمیل ردیابی خود را کوتاه و واضح نگه دارید زیرا قبلاً برای آنها نامه الکترونیکی با تمام جزئیات ارسال کرده اید ، بنابراین نیازی به ذکر مجدد همه آنها نیست. اگر دقیقاً به همان ایمیلی که ارسال کرده اید پاسخ دهید ، گیرنده می تواند با پیمایش به پایین صفحه ، ایمیل قبلی شما را بخواند.

به راحتی می توانید متن مانند این را برای آنها ارسال کنید:

سلام (نام مخاطب)

من می خواستم به ایمیلی که چند روز پیش برای شما ارسال کردم پاسخ دهم (ایمیل قبلی در زیر). در صورت امکان ، من می خواهم نظر شما را در مورد این مقاله بدانم و اگر می خواهید این مقاله را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید.

منتظر جوابت هستم

خالصانه

رامین

(آدرس ایمیل اصلی خود را اینجا وارد کنید تا سریعتر بخاطر بسپارد)

این متن کاملاً ساده ، زیبا ، مختصر و مودبانه نوشته شده است.

پیشنهاد می کنیم فقط یکبار ایمیل های خود را ردیابی کنید. اگر هنوز پاسخی دریافت نکردید ، بهتر است به سراغ شخص بعدی بروید و برای این کارزار ایجاد لینک با او تماس نگیرید. زیرا اگر به ارسال ایمیل ادامه دهید ، ممکن است آنها شما را به عنوان یک مزاحم تشخیص دهند. در این صورت در آینده قادر به برقراری رابطه کاری با آنها نخواهید بود.

چگونه با بررسی های منفی کنار بیاییم

در آخر ، خوب است بدانید که بسیاری از افراد احتمالاً منصرف می شوند. این کاملا طبیعی است و شما جای نگرانی ندارید. در واقع ، این ارتباط به شما امکان ملاقات با یک وبلاگ نویس را می دهد که در اندازه گیری کیفیت کار شما بسیار ارزشمند است. اگر پاسخ منفی دریافت کردید ، نکات زیر را حتماً بخاطر بسپارید.

به ایمیل ها پاسخ دهید و کسی را نادیده نگیرید

نادیده گرفتن ایمیل آسان است ، به ویژه هنگامی که ساعت ها برای نوشتن مقاله صرف می کنید. با این حال ، نادیده گرفتن ایمیل به معنای از بین بردن شانس برقراری ارتباط با این افراد در آینده است. شاید آنها در حال حاضر مقاله شما را دوست نداشته باشند ، اما شما می توانید آنچه را که دوست دارند در آینده ارسال کنید. به یاد داشته باشید که هرگز پل ها را خراب نکنید.

تا آنجا که ممکن است نظر آنها را جویا شوید

هنگام پاسخ به ایمیل های مخاطبان خود ، سعی کنید از آنها بپرسید که چرا علاقه ای به پیوند دادن با شما ندارند. حتماً از آنها سال کنید که چگونه می توانید محتوای خود را برای سهولت در تبلیغ بهتر کنید. آیا راهی بهتر برای نمایش محتوای شما وجود دارد؟ آیا می توانید با افزودن مقداری محتوای جذاب و ارزشمند ایجاد کنید؟

گاهی اوقات مشکل از محتوای مورد نظر نیست.

در عین حال ، می توانید از آنها بپرسید چه محتوایی در صنعتی که در آن فعالیت می کنند وجود ندارد. آیا آنها به محتوای خاصی نیاز دارند اما وقت برای ایجاد آن ندارند؟ این یک فرصت عالی است. به عنوان مثال ، می توانید با یک وبلاگ نویس برای ایجاد محتوا (متن ، عکس ، فیلم ، اینفوگرافیک و غیره) شریک شوید. شما محتوا ایجاد می کنید و آنها با استفاده از پیوندهایی که دارند تبلیغ می کنند. بنابراین ، با همکاری یکدیگر ، محتوای ارزشمندی برای صنعت خود ایجاد می کنید.

یا آنها ایده خوبی برای تولید محتوا به شما می دهند. شما از ایده آنها برای تولید محتوای مورد نظر خود استفاده کرده و برای آنها ارسال می کنید. مطمئن باشید این بار رفتار متفاوتی با شما خواهند داشت. اگر محتوای عالی دارید ، ممکن است از شما بخواهند پیوندی را در مقاله خود قرار دهید.

نکات مهم برای توسعه بهتر یک شرکت لینک سازی

درست است که شما می خواهید وقت خود را صرف تنظیم ایمیل خود کنید ، اما ابزارهایی وجود دارند که می توانند بدون آسیب رساندن به محتوای شما روند کار را تسریع کنند.

پلاگین Boomerang

در ابتدای این مقاله ، ما پلاگین بومرنگ را معرفی کردیم. بومرنگ ابزاری عالی برای پیگیری ایمیل شماست.

بومرنگ ویژگی منحصر به فرد دیگری نیز دارد – زمان ارسال ایمیل ها. این ویژگی زمانی مفید است که در حال طراحی کمپین خود در مناطق زمانی مختلف هستید. به عنوان مثال ، اگر در تهران هستید و گیرنده شما به دلیل اختلاف زمان در انگلیس زندگی می کند ، نباید همیشه برای او ایمیل ارسال کنید.

پس از نصب افزونه Boomerang ، یک نماد کوچک در Gmail شما ظاهر می شود:

هنگامی که با کلیک بر روی این دکمه ایمیل می نویسید ، یک اسلایدر مشابه آنچه در بالا نشان داده شده است ، ظاهر می شود. با استفاده از گزینه های موجود در این پنل ، می توانید ایمیل ارسال کنید تا در زمان مورد نظر برای گیرنده ارسال شود.

پاسخ های الگو

Ready Replies یک ویژگی در آزمایشگاه های Gmail (نحوه فعال کردن الگوهای پاسخ) است که به شما امکان می دهد پاسخ های از پیش نوشته شده را به متن ایمیل خود اضافه کنید. این ویژگی چندین مزیت مهم دارد. اولین مزیت این است که دیگر لازم نیست هر بار متن را در ایمیل کپی / جایگذاری کنید. در عوض ، می توانید متن آماده را با یک کلید به الگوی ایمیل خود اضافه کنید:

استفاده از این ویژگی با افزونه Boomerang روند ردیابی تماس را تسریع می کند. می توانید برای افرادی که با آنها گپ می زنید یک ایمیل آماده ایجاد کنید. برای این کار می توانید از مثالی که در بالا استفاده کردیم استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که مناطقی که با رنگ زرد برجسته شده اند مناطقی هستند که باید برای هر شخص شخصی سازی شوند. شخصی سازی این قطعات بسیار مهم است زیرا احتمال ارتباط شما را افزایش می دهد.

افزونه پاسخگو

Rapportive یک افزونه مفید برای Gmail و Outlook است که اطلاعات مفیدی در مورد مخاطبین ایمیل شما فراهم می کند. افزونه Rapportive اطلاعات مفید زیر را در اختیار شما قرار می دهد:

این اطلاعات به شما کمک می کند شخصی سازی ایمیل خود را بهبود ببخشید.

الگوی ایمیل را سفارشی نکنید

در بخشهای قبلی این مقاله ، نمونه ای از الگوی ایمیل را مشاهده کردید و گفتیم که این الگو برای ردیابی ایمیل های شما مناسب است:

تصور می کنید این الگو را بدون شخصی سازی و با قطعات زرد برای مخاطبان خود ارسال کنید؟ کمتر از 1٪ احتمالاً پاسخ مثبت خواهید داد. به همین دلیل قسمتهایی را که باید شخصی سازی کنید با رنگ زرد علامت گذاری کنید تا همیشه جلوی چشمان شما باشد.

اگر این اتفاق بیفتد و ایمیل خود را بدون شخصی سازی ارسال کنید ، اگر بتوانید سریع پاسخ دهید ، ابزار واگرد در آزمایشگاه های Gmail می تواند شما را نجات دهد.

چه مدت طول می کشد تا یک کمپین ایجاد لینک ایجاد شود؟

همانطور که در بخش “تعیین هدف” این مقاله ذکر کردیم ، لینک سازی برای سئو بسیار مهم است ، اما تأثیرات آن در کوتاه مدت مشخص نیست. مدت زمان لازم برای ایجاد یک لینک به عوامل مختلفی بستگی دارد:

درجه رقابت اینترنتی در صنعتی که در آن فعالیت می کنید.
میزان رقابت برای کلمه کلیدی که به آن پیوند می دهید.
رقبای شما چقدر فعال هستند ، حتی اگر آنها دائماً با هم در ارتباط باشند.
نوع پیوندهایی که ایجاد می کنید.
تاریخچه و قدرت دامنه وب سایت شما

این عوامل همه در رتبه بندی وب سایت شما تأثیر می گذارند و ممکن است روزها یا ماه ها طول بکشد تا بک لینک ها شما را پاسخ دهند. بر اساس این واقعیت ، شما باید از کمپین پیوند ساز خود انتظار داشته باشید و بدانید که لینک سازی یک راه حل کوتاه مدت نیست.

مطمئناً ، اگر دائماً در حال ساخت پیوند هستید ، قطعاً متوجه افزایش بازدید از وب سایت خود خواهید شد. ایجاد پیوند هرگز فوری نخواهد بود. ایجاد لینک به همراه تولید محتوا ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و تبلیغات گوگل یکی از راه های ارتقا سئو است. در واقع ، انجام این فعالیت ها به طور مداوم و همزمان وب سایت شما را در راس نتایج جستجو قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید