کمتر از نیمی از مشاغل کوچک (46٪ آنها) وب سایت ندارند. این گزارش براساس داده های حاصل از مطالعه 350 شرکت مدیریت و مشاغل کوچک با 1 از 10 کارمند 1 نفر با سالهای مالی کمتر از 1 میلیون دلار است.

32٪ از شرکت هایی که وب سایت ندارند ، می گویند دلیل نداشتن وب سایت مربوط به تجارت یا مشاغل آنها نیست. 30٪ از آنها گفتند که این به دلیل هزینه وب سایت است و 12٪ دیگر گفتند که سایت های شبکه های اجتماعی بیشتری نسبت به وب سایت دارند.

شکل 2: چرا وب سایت شرکتی ندارید؟ بیشتر دلایل مربوط به تجارت یا تجارت آنها نیست. دلایل دیگر استفاده از رسانه های اجتماعی برای نشان دادن وب سایت های “هزینه وب سایت” ، عدم تخصص و نیاز به پشتیبانی مداوم.

2.3٪ مشاغلی که وب سایت خود را دارند (68٪ آنها) می گویند وب سایت آنها از نظر تلفن همراه مناسب است. 13٪ از این شرکت ها امسال تصمیم به ایجاد وب سایت های تلفن همراه خود دارند.

شکل 3: 44٪ از وب سایت ها تلفن همراه هستند و به اشتراک می گذارند در حالی که دیگران روش های مختلفی برای موبایل بودن دارند. 40٪ از مشاغل کوچک که مشاغل برتر آنها قصد دارند امسال در بهینه سازی موتور جستجو سرمایه گذاری کرده و وب سایت خود را تغییر داده و بهبود بخشند ، 30٪ آنها در شبکه های اجتماعی و 39٪ آنها در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند بازار.

تصویر شماره 4: مهمترین مواردی که باید در وب سایت شرکت جستجوگرها ، تعامل اجتماعی با کاربر ، محتوا و تصویر و غیره تغییر دهید.
برای پیشرفت ، مشاغل کوچک باید به وب سایت های خود نگاه کنند و برای بهبود آنها در SEO ، محتوا و مذاکرات تلفن همراه خود تغییراتی ایجاد کنند.