روز ولنتاین یک رویداد اجتماعی است که می تواند فرصتی عالی برای مشاغل مرتبط فراهم کند. برنامه های امشب مردم معمولاً شبیه یکدیگر هستند و همه آنها در سبک خاصی قرار می گیرند. اما نکته ای که احتمالاً برای شما و مدیران مشاغل شما مهم است این است که مردم امشب را چند روز قبل برنامه ریزی می کنند و روز ولنتاین را به زندگی شخصی خود اختصاص می دهند. در این مقاله می خواهیم بدانیم که چگونه از مبارزات روز ولنتاین به نفع تجارت و سازمان خود از روزهای قبل از روز ولنتاین نهایت استفاده را ببریم.

مشاغل مرتبط با ولنتاین

طبق آمار ، هزینه های زیادی در سراسر دنیا و ایران برای بزرگداشت روز ولنتاین انجام می شود. اما سوال این است که ، گردش ولنتاین از کجا اتفاق می افتد و شرکت های مختلف تا چه اندازه می توانند سهمی در این بازار و این فرصت داشته باشند؟

همانطور که گفته شد ، برنامه هایی که مردم برای امشب دارند بسیار مشابه هستند. زوج های جوان به عشق زندگی خود گل می خرند و هدایای مختلفی مانند جواهرات ، جواهرات ، لباس ، عطر و ادکلن دریافت می کنند. شکلات و شیرینی نیز غذای مورد علاقه امشب مردم است. بسیاری از زوج ها سعی می کنند شب را در کنار هم بگذرانند و ساعت ها را در رستوران ها و کافه های شهر بگذرانند. اما افرادی هستند که به دلایل مختلف امشب نمی توانند حضور داشته باشند ، به خصوص با عشق و همسر خود ، این افراد همچنین با ارسال هدیه و گل برای آنها عشق خود را به عشق خود نشان می دهند.

اکنون با توجه به فعالیت های پیش بینی شده در شب ولنتاین ، ممکن است به آمار منتشر شده در سایت Tabula در این زمینه علاقه مند باشید. به گفته این سایت ، حدود 21 میلیارد دلار در سال 2019 در روز ولنتاین و برنامه های آن در ایالات متحده هزینه شده است. این رقم حیرت انگیز قطعاً در ایران متفاوت است ، اما اگر رابطه بین هزینه زندگی در ایران و ایالات متحده را محاسبه کنید ، متوجه می شوید که هزینه و صورتحساب زیادی در روز ولنتاین در ایران انجام می شود. تخمین زده می شود که حدود 52٪ مردم بخواهند برای عشقشان شکلات های متفاوت و جذاب ، 44٪ کارت هدیه و تبریک ، 35٪ گل ، 18٪ لباس و جواهرات تهیه کنند. همچنین ، حدود 40٪ از مردم قصد دارند آن شب را با عشق خود در رستوران ، کافه یا سالن سینما سپری کنند.

مخاطبان هدف خود را به مشتری تبدیل کنید.

اکنون که از هزینه های روز ولنتاین خود مطلع شدید ، می توانید رابطه ولنتاین با تجارت و مخاطبان خود را بهتر درک کنید. با برنامه ریزی و هدف گذاری برای روز ولنتاین می توانید فروش خود را در این بازه زمانی یک تا دو هفته ای به طرز چشمگیری افزایش دهید. برای برنامه ریزی در این راه ، مبارزات انتخاباتی ولنتاین را بهینه کنید و به هدف خود برسید ، بهتر است نکات زیر را در ذهن داشته باشید و از آنها غافل نشوید.

کمپین ولنتاین قبل از جشن شب ولنتاین

اولین نکته این است که کلیه جستجوها و خریدهای مربوط به روز ولنتاین قبل از روز ولنتاین انجام می شود. شب ولنتاین متعلق به زوج ها و برنامه های آنهاست و هیچ کس دیگری به دنبال خرید و برنامه ریزی جشن یلدا در فضای آنلاین و آفلاین نیست. بنابراین اگر می خواهید در زمان مناسب به مخاطبان خود برسید و آنها را به مشتری تبدیل کنید ، برنامه های خود را برای شب ولنتاین نهایی کنید. جالب اینجاست که نمودار نرخ کلیک (CTR) برای روز ولنتاین در دو نقطه افزایش مثبت دارد. ساعت 9 صبح یکی پایین میاد و دیگری ساعت 12 ظهر ، پس از آن میزان کلیک بر روی محتوای مربوط به روز ولنتاین و تبلیغات تبلیغاتی با غروب آفتاب کاهش می یابد و سرانجام به کمترین درصد این دو هفته در شب می رسد روز ولنتاین.

عکس بالا از ویدئو

این ممکن است تعجب آور باشد ، اما محتوای ویدئویی مربوط به ولنتاین ctr بیشتری نسبت به محتوای ویدیویی ولنتاین امشب دارد. جالب است بدانید مخاطبان ، سیستم عامل ها و بازاریاب های ویدئویی شما چقدر روی آنها تمرکز کرده و روی آنها سرمایه گذاری می کنند. طبق گفته کارآفرینان و مدیران بازاریابی دیجیتال ، محتوای ویدئویی محتوای مورد علاقه بیش از 80٪ از مشتریان 2C است. با این حال ، این آمار نتایج متفاوتی را برای محتوای عاشقانه و مربوط به ولنتاین ارائه می دهد. محتوای ویدئویی با مضمون عاشقانه دارای نرخ کلیک (CTR) بالاتری نسبت به محتوای ویدئویی است. دلیل این امر ممکن است زمان کمتر و نتیجه گیری سریعتر هنگام تعامل با محتوای بصری عاشقانه باشد.

بیشترین میزان کلیک توسط تلفن همراه در دوره ولنتاین است

شاید این بیش از هر چیز ملموس و قابل پیش بینی باشد. تعداد مطالب مرتبط با ولنتاین از طریق تلفن های همراه و تلفن افراد بیشتر از دسک تاپ ها است. علاوه بر استفاده روزمره از تلفن های همراه و تلفن های هوشمند ، افراد ترجیح می دهند به دنبال محتوای عاشقانه و چنین محتواهایی در فضاهای خصوصی و خصوصی باشند.

کلمات کلیدی و مدل های تصویر

کلمات کلیدی کلیک بیشتری دریافت می کنند و از آنها با نرخ کلیک بالاتر برای محتوای مرتبط با ولنتاین استفاده می کنند. کلماتی مانند آسان ، خانمها ، خانمها ، مجرد ، نزدیک ، آقایان ، آنلاین و اکنون تأثیر بسزایی در محتوای ctr شما دارند. همچنین ، تصاویر موجود در آن دارای ctr بالاتر از تصاویر با ctr سیاه و سفید نسبت به تصاویر بدون شخص و تصاویر رنگی است.

نکات مهم برای هر مشاغل

در اینجا برخی از حقایق اساسی در مورد پدال و نحوه استفاده از آن آورده شده است. اکنون می خواهیم بسته به نوع مشاغل و نحوه درآمدزایی ولنتاین ، نکاتی را برای بهره مندی بیشتر از فعالیت های ولنتاین خود ببینیم.

شرکت های سفارش دهنده و رزرو غذا برای رستوران ها و کافه ها

نکات زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید به مشتری متقاضی خرید شکلات و شیرینی و رزرو رستوران رمانتیک در زمان و مکان مناسب برسید و آنها را مشتری خود کنید.

از ساعت 6 عصر تا 12 نیمه شب

کلیک روی محتوای مربوط به غذا از ساعت 5 صبح شروع می شود. روز ولنتاین و تعداد کلیکها با پیشرفت روز افزایش می یابد. از ساعت 9 صبح نسبتاً پایدار است. از آنجا که مردم بیکار هستند و به دنبال انتخاب رستوران یا کافه برای رزرو غذا هستند ، غذا سفارش می دهند و شب ولنتاین را با معشوق خود می گذرانند.

کمپین روز ولنتاین خود را در هفته منتهی به روز ولنتاین اجرا کنید

صرف نظر از آنچه بازاریاب ها فکر می کنند ، براساس داده ها و آمارها ، مخاطبان در طول هفته و نه فقط آخر هفته با محتوای مربوط به غذا سرو کار دارند. اگرچه مارك ها و شركت ها در آخر هفته تمركز می كنند ، مشتریان برای برنامه ریزی و رزرو رستوران برای یك شام عاشقانه ، بر روی مبارزات مربوطه در طول هفته كلیك می كنند.

محتوای غذا بدون عکس غذا!

مراقب باش! زیرا آمار به ما نشان می دهد که محتوای مربوط به سفارش و رزرو غذا در روز ولنتاین در صورت داشتن تصویر بدون غذا ، کلیک های بیشتری می شود! تصاویر با افراد یا یک فیلتر سیاه و سفید CTR بالاتری دارند و مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کنند. به عنوان مثال ، مارک kfc عکسی از یک زن و شوهر بدون غذا برای کمپین روز ولنتاین منتشر کرد.

صنعت مد و لباس در روز ولنتاین

وقتی زوج ها و مرغ عشق ها جواهرات ، ساعت و جواهرات را جستجو و خریداری می کنند ، شما صاحب مشاغل مد و لباس می توانید با استراتژی تبلیغاتی روز ولنتاین آنها را به مشتری خود تبدیل کنید.

ارسال مطالب

درست قبل از اینکه کلیک های کاربران وب در شب ولنتاین کاهش یابد ، بازاریابان لباس و مد فرصت دارند حدود ساعت 6 عصر به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند. بیشتر ترافیک و جستجوهای روز ولنتاین بین ساعت 8 تا 9 صبح انجام می شود. و ساعت 3 تا 6 عصر بنابراین اگر می خواهید مخاطبان خود را قبل از هر چیز قبل از رفتن به محل کار یا در آخرین ساعات کار خود که به فکر برنامه شبانه ولنتاین خود هستند ، جذب کنید ، کمپین ولنتاین خود را با یک استراتژی بالا برای داشتن نرخ بهتر اجرا کنید کلیک می کند.

کمپین خود را در آخر هفته اجرا کنید

برخلاف سفارش غذا و محتوای سهام که در طول هفته پیگیری می شود ، محتوای مد آخر هفته و لباس محبوب است. پایان روز سه شنبه تا پایان روز پنجشنبه زمان خوبی برای بازاریابان صنعت است که قبل از افت نرخ کلیک تبلیغات خود را انجام دهند. این نکات در طی دو هفته منتهی به روز ولنتاین بسیار موثر است.

کلید واژه ها و تصاویر صنعت پوشاک

شما متعجب خواهید شد اگر بدانید که وجود غذا در تصویر مبارزات انتخاباتی ولنتاین تأثیر مثبتی بر روی محتوا و لباس مبارزات ولنتاین دارد و وجود غذا در تصویر تأثیر مثبتی دارد و باعث افزایش نرخ کلیک تصاویر به صورت کلوزآپ یا متن و حضور زنان CTR بهتری دارند.

توصیه ما به بازاریابان در این صنعت این است که از استفاده از کلمات کلیدی تکراری و رقابتی خودداری کنند و روی کلماتی که مخاطب را مجذوب خود می کنند تمرکز کنند. لباس ، امروز و جذاب برخی از کلماتی است که می تواند ctr را برای شما افزایش دهد. به عنوان مثال ، به این عنوان کمپین تبلیغاتی نگاه کنید و از آن برای ایده های خود استفاده کنید.

“گران ترین لباس های امروز ولنتاین”

نکات بالا فقط نکاتی مبتنی بر داده برای بهبود و بهینه سازی تبلیغات ولنتاین شما هستند ، اما شما می توانید با توجه به شرایط خاص کسب و کار خود ایده های مختلفی بیاورید و خلاقیت را به کمپین و محتوای خود اضافه کنید. به عنوان مثال ، مثال زیر را در نظر بگیرید که چگونه آنها از این فرصت استفاده کردند.

فروشگاه استارباکس همراه با وب سایت همسریابی Match.com کمپین “Starbucks starbucksdate #” را برای روز ولنتاین راه اندازی کرد. با نصب برنامه Match بر روی تلفن همراه خود ، کاربران این کمپین می توانند با ارسال ایمیل به شخص دیگری در نزدیکترین فروشگاه استارباکس وی را برای قهوه دعوت کنند.

همراه همیشگی شما

روز ولنتاین روزی برای همراهی عزیزان و دوستان است و به عنوان یک تجارت به مشتریان و عموم مردم یادآوری کنید که چقدر شما را دوست دارند و شما همیشه در کنار آنها هستید. بستر تبلیغات آنلاین Yektant نیز در این رویداد اجتماعی در کنار صاحبان مشاغل خواهد بود و با ارائه خدمات مختلف و پشتیبانی حرفه ای به آنها در اجرای و بهینه سازی کمپین روز ولنتاین کمک خواهد کرد.

با راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی روز ولنتاین و استفاده از خدمات تبلیغاتی مختلف از جمله تبلیغات و بنرهای منطبق در دو هفته منتهی به روز ولنتاین ، می توانید مخاطبان خود را با خود ببرید و به آنها کمک کنید تا با عشق شما یک شب رویایی داشته باشند. طول عمر. همچنین می توانید از سرویس اطلاع رسانی برای اطلاع مخاطبان و مشتریان خود در مورد معاملات و تخفیف های ویژه ولنتاین استفاده کنید. سرانجام امیدواریم با جمع آوری این مطالب ، فرصت روز ولنتاین و نحوه استفاده و لذت بردن از آن را به شما معرفی کنیم.